Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75401/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.

Joo, minusta puhuttiin jotain tyyliin 8 keikkaa 10 päivässä tms, mutta ei ole näkynyt lisäkeikkoja ja nyt minusta liian myöhäistä tulla...

Just näin muistan minäkin! Miksihän ne ei toteutuneet ja missähän ne ois ollu?

Vierailija
75402/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On inhottavaa Jokereiden kannalta, jos suomalaisyleisö on hillittyä ja vaitonaista ja räjähtää vasta Kn tullessa lavalle. Eihän tehdä sitä heille, vaan huudetaan alusta asti!

Miten voit ees epäillä tollasta? Eikös suomalaiset ole kuunnellu monta kuukautta Jokruja enemmän kuin ketkään muut (joitakin Balkanin maita ja vissiin Puolaa lukuunottamatta jossa tosin on 10 kertaa enemmän väkeäkin).

Kyllä täällä noi liput on myyty loppuun ihan Jokereiden takia, älä huoli.

No osa on tulossa ainoastaan b&kn takia. Siksi pelkään ja aihetta pelkoon on.

Osa keikalle tulijoista on varmasti myös niitä, jotka ei valitettavasti välitä JO:sta tai K:sta pätkääkään. Ns. pakkoraahattuja tukikeppejä tai kulissihenkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75403/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.

Joo, minusta puhuttiin jotain tyyliin 8 keikkaa 10 päivässä tms, mutta ei ole näkynyt lisäkeikkoja ja nyt minusta liian myöhäistä tulla...

Ehkä heillekin tuli "schedule issues" ja halusivat mielummin jäädä viikonlopuks Suomeen hengailee Jeren kans :D

Vierailija
75404/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylikapteeni Gregor totesi, että shippaus menee reisille, jos Boitsu ei voi jäädä Kärtsän hoiviin Suomeen. :D

Vierailija
75405/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti possujuna on vaan tavastialla ja turussa. En halua kuulla ccctä tampereella. Oon menossa Jokereiden keikalle.

Mäkin meen Tampereen keikalle, ja toiveissa on nähdä keikka joka on Jokrujen näköinen ja sellainen, että heillä on hauskaa lavalla. Jos se tarkoittaa, että vetävät CCC:n Käärijän kanssa niin antaa palaa. Mun puolesta voivat vetää vaikka sosiologian oppikirjoja takaperin sloveeniksi, jos haluavat.

En usko, että K on mukana kaikilla Suomen keikoilla, todennäköisimmin esiintyy Tavastialla Joksujen kanssa. Eihän Maekaan esiintynyt kuin yhdellä keikalla Joksujen UK tourilla.

Uskon, että K on mukana ainakin Tavastialla ja Tampereella. Ensimmäinen on ihan must tietenkin ja oman kodin lähelläkin eli helppo toteuttaa. Tampereella siksi, että se on päätöskeikka eli niiden jälkeen on varmasti Nordic Tourin päätösbileet, joissa K varmasti haluaa olla mukana. Ehkä Jesse, Matti, Etel ym viisuporukkaakin. Turku on se, joka jää pois, jos joku.

Vierailija
75406/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi uutinen Israelin keikasta kieltäytymisestä pitää paikkansa ja jos (osa)syy on JO Suomen keikat, niin aivan mahtavaa 😍 Näin shippailijan näkökulmasta ja ystävyyden näkökulmasta.

Vierailija
75407/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti possujuna on vaan tavastialla ja turussa. En halua kuulla ccctä tampereella. Oon menossa Jokereiden keikalle.

Mäkin meen Tampereen keikalle, ja toiveissa on nähdä keikka joka on Jokrujen näköinen ja sellainen, että heillä on hauskaa lavalla. Jos se tarkoittaa, että vetävät CCC:n Käärijän kanssa niin antaa palaa. Mun puolesta voivat vetää vaikka sosiologian oppikirjoja takaperin sloveeniksi, jos haluavat.

Mä meen Turkuun ja sosiologiaa lukeneena Balkan&kielifanina sopii tuokin setti jos niikseen tulee.

Vierailija
75408/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva, mua huvittaa tämä koko draaman kaari, mitä kaikki Käärijän elämään liittyvät osapuolet ja Käärijän elämän kuviot ovat saaneet meissä aikaiseksi. Osa pelkkää mielikuvitusta ja osa ehkä jopa todellista. Onkohan koskaan kenenkään muun suomalaisartistin kohdalla ollut vastaavaa myötäelämistä ja fantasiointia?

Vierailija
75409/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä väitän että valtaosa siinä lippuhuumassa osti B&K -kombon takia ja että näkisi heidät yhdessä. On varmaan ulkkareitakin tulossa melkeinpä siinä toivossa et on yhteisesiintymistä kun oli just ollut kuuma Tavastia... mutta Jokereitahan me nyt ollaan menossa katsomaan kun tilanne rauhottunut.

Kyllä mäkin ostin liput kuumimmassa B&K huumassa, mut silti menossa Tavalle Jokereiden itsensä takia, eikä lainkaan väliksi onko K paikalla vai ei. Oma shippausinto muutenkin laantunut parin kuukauden takaisesta, Jokereita silti kuuntelen edelleen ja sloveeniakin tullut opiskeltua omaksi huviksi.

Vierailija
75410/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylikapteeni Gregor totesi, että shippaus menee reisille, jos Boitsu ei voi jäädä Kärtsän hoiviin Suomeen. :D

Ja jos taas jää tänne, niin me tiedetään että sinne reisille menee jotain ihan muuta.

Jaahas, horny jail on näköjään tyhjennetty aamulla ja siellä on taas tilaa. Löydän sinne kiitos kanta-asiakkaana ihan itsekin, ei tarvitse saattaa.

Vierailija
75411/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on tietysti Suomen ykkösvävypoika ja Kärdelle varattu💖 (yksikään mörrimöykky ei voi repiä näitä shippilaseja mun päästä, ne on katsokaas jo kasvanut ihoon kiinni)

Mutta en pitäisi pahakseni, jos saataisiin vähintään pari muutakin Jokeria suomivävyiksi, eli villlit ja kuumat suomineidot ja suomikollit muistakaa pistää parastanne.. jos sattuisi pakasta nousemaan jokerikortti.. luotan teihin!

Villasukat on ihana idea!

Leila💖

Vierailija
75412/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa onneksi taitaa olla menossa nimenomaan Jokereiden takia, mutta minäkin pelkään, että ne kovaäänisimmät kiljujat ovat siellä vain Bn ja Kn takia ja vasta Kn astellessa lavalle syntyy suurin meteli. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
75413/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin muistikuva että heti Tamperetta seuraavana päivänä olisi ollut suunnitelmissa keikka jossain toisessa maassa 🤔

Vierailija
75414/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on tietysti Suomen ykkösvävypoika ja Kärdelle varattu💖 (yksikään mörrimöykky ei voi repiä näitä shippilaseja mun päästä, ne on katsokaas jo kasvanut ihoon kiinni)

Mutta en pitäisi pahakseni, jos saataisiin vähintään pari muutakin Jokeria suomivävyiksi, eli villlit ja kuumat suomineidot ja suomikollit muistakaa pistää parastanne.. jos sattuisi pakasta nousemaan jokerikortti.. luotan teihin!

Leila💖

Käteväähän se on, kun kaikki viisi iskevät suomalaisen kumppanin ja joutuvat muuttamaan tänne koko lössi, Rekokin on tulossa mökkeineen. :) Eiku.

Vierailija
75415/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila💖

Juuri näin!

Vierailija
75416/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oppivat Britannian kiertueesta sen että lepopäivät on tarpeellisia.

Vierailija
75417/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi uutinen Israelin keikasta kieltäytymisestä pitää paikkansa ja jos (osa)syy on JO Suomen keikat, niin aivan mahtavaa 😍 Näin shippailijan näkökulmasta ja ystävyyden näkökulmasta.

Murskaan nyt shippariunelman mutta en usko että K on mistään joutunut kieltäytymään koska se vierailu ei vaan ole jostain syystä toteutunut. Kyllä se olisi mennyt jos olisi pystytty järkevästi ja rahakkaasti toteuttamaan reissu.

Vierailija
75418/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö Kärtsä ainakin Tavastian lavalla? Nuoli ylös/alas.

Vierailija
75419/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin että Gregor tulisi jollekin Suomen keikalle. Olenko yksin haaveineni?

Vierailija
75420/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijän Tiktokin neljäs video.. Nuo K n (oikeastaan Jeren) vaatteet tossa Stadionin tanssiklipissä ennen oikeaa keikkaa. Iso huppari ja mustat kollarit. Jotenkin niin halattava.

Ketju on lukittu.