Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
75421/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa onneksi taitaa olla menossa nimenomaan Jokereiden takia, mutta minäkin pelkään, että ne kovaäänisimmät kiljujat ovat siellä vain Bn ja Kn takia ja vasta Kn astellessa lavalle syntyy suurin meteli. Toivottavasti olen väärässä.

Tällä palstalla ollaan tietysti onnellisia jos K lavalle astuu, koska tämä on K/B-palsta💚 Mutta on niitä faneja muitakin kuin meitä shippaajia, älä huoli. Mennään kaikki keikalle ja pidetään hauskaa.

Vierailija
75422/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.

Joo, minusta puhuttiin jotain tyyliin 8 keikkaa 10 päivässä tms, mutta ei ole näkynyt lisäkeikkoja ja nyt minusta liian myöhäistä tulla...

Just näin muistan minäkin! Miksihän ne ei toteutuneet ja missähän ne ois ollu?

Mullakin muistikuva että heti Tamperetta seuraavana päivänä olisi ollut suunnitelmissa keikka jossain toisessa maassa 🤔

Ehkä keikkatahtia on haluttu tietoisesti rauhoittaa tai sitten suunnitelmat kosahtivat Gregorin lähdön myötä. Tai sitten haluavat vaan viettää Suomessa vähän pidempään ja hengailla Kärtsän kanssa, jos molemmilla on silloin vapaata. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75423/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin että Gregor tulisi jollekin Suomen keikalle. Olenko yksin haaveineni?

Et ole. Kunpa tulisi, vaikka p askaahan siitä voisi seurata, jos joku väärä ihminen sen tajuaisi.

Vierailija
75424/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluaisin että Gregor tulisi jollekin Suomen keikalle. Olenko yksin haaveineni?

Oishan se ihanaa, jos tulis, mutta ei tuu toteutuun.

Vierailija
75425/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijän Tiktokin neljäs video.. Nuo K n (oikeastaan Jeren) vaatteet tossa Stadionin tanssiklipissä ennen oikeaa keikkaa. Iso huppari ja mustat kollarit. Jotenkin niin halattava.

Siis mä luulin ensin äänen perusteella, että K on kuvannut ton ja nyt tajusin, että on itse lavalla. Kenen ääni toi oikeen on?

Vierailija
75426/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en toivo sitä poikien itsensä takia, nousisi taas kauhea paskamyrsky siitä, et G onkin mukana.

Vierailija
75427/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän Tiktokin neljäs video.. Nuo K n (oikeastaan Jeren) vaatteet tossa Stadionin tanssiklipissä ennen oikeaa keikkaa. Iso huppari ja mustat kollarit. Jotenkin niin halattava.

Siis mä luulin ensin äänen perusteella, että K on kuvannut ton ja nyt tajusin, että on itse lavalla. Kenen ääni toi oikeen on?

Miken.

Vierailija
75428/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on sellanen mielikuva, että gregor puhui silloin pidemmästä keikkaputkusta nordic tourilla, eli jatkaisivat vielä jonnekin tampereen jälkeen. Tosin mitään ei siihen ole vielä ainakaan julkistettu, joten eikö ne vaan toteutunu.

Joo, minusta puhuttiin jotain tyyliin 8 keikkaa 10 päivässä tms, mutta ei ole näkynyt lisäkeikkoja ja nyt minusta liian myöhäistä tulla...

Ehkä heillekin tuli "schedule issues" ja halusivat mielummin jäädä viikonlopuks Suomeen hengailee Jeren kans :D

Olisiko jokereilla ja K lla enää niin paljon mielenkiintoa yhdessä oleiluun, ainakaan koko jokeripoppoolla. K on unohtanut Bojanin tavattuaan Teen. No niin, nyt näen kuitenkin kaikki jokerit istumassa K mummolassa odottamassa tuoretta pullaa uunista.

Vierailija
75429/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en toivo sitä poikien itsensä takia, nousisi taas kauhea paskamyrsky siitä, et G onkin mukana.

Ihan totta. Ja siksi tuo jääkin vain haaveeksi. No, jospa häntä näkisi sitten siellä Suomenlinnan hääjuhlassa.

Vierailija
75430/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti possujuna on vaan tavastialla ja turussa. En halua kuulla ccctä tampereella. Oon menossa Jokereiden keikalle.

Mäkin meen Tampereen keikalle, ja toiveissa on nähdä keikka joka on Jokrujen näköinen ja sellainen, että heillä on hauskaa lavalla. Jos se tarkoittaa, että vetävät CCC:n Käärijän kanssa niin antaa palaa. Mun puolesta voivat vetää vaikka sosiologian oppikirjoja takaperin sloveeniksi, jos haluavat.

En usko, että K on mukana kaikilla Suomen keikoilla, todennäköisimmin esiintyy Tavastialla Joksujen kanssa. Eihän Maekaan esiintynyt kuin yhdellä keikalla Joksujen UK tourilla.

Uskon, että K on mukana ainakin Tavastialla ja Tampereella. Ensimmäinen on ihan must tietenkin ja oman kodin lähelläkin eli helppo toteuttaa. Tampereella siksi, että se on päätöskeikka eli niiden jälkeen on varmasti Nordic Tourin päätösbileet, joissa K varmasti haluaa olla mukana. Ehkä Jesse, Matti, Etel ym viisuporukkaakin. Turku on se, joka jää pois, jos joku.

Olen menossa Turkuun porukalla, joka ei kuuntele JO:n musiikkia CD:tä enempää... tuli tosiaan viisuhuumassa ostettua liput, ja ihan uusien kokemuksien ja hyvän viisubiisin livenä näkemisen vuoksi... Olisin ehkä hieman pettynyt, jos K olisi kaikilla muilla keikoilla mukana, paitsi Turussa.. tietenkin tietoisesti ostin liput JO:n konserttiin, enkä alun perinkään odottanut että kukaan muu esiintyisi... Jos ne laittaisikin K:n oikein lämppäämään Turkuun, että saisivat loput liput kaupaksi :D

Vierailija
75431/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillekin tuli "schedule issues" ja halusivat mielummin jäädä viikonlopuks Suomeen hengailee Jeren kans :D

Olisiko jokereilla ja K lla enää niin paljon mielenkiintoa yhdessä oleiluun, ainakaan koko jokeripoppoolla. K on unohtanut Bojanin tavattuaan Teen. No niin, nyt näen kuitenkin kaikki jokerit istumassa K mummolassa odottamassa tuoretta pullaa uunista.

No älä nyt viitsi. Tommy ja K ei millään tavalla liity Bojaniin.

Vierailija
75432/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala. Ton mä haluan mun kotiin.

Vierailija
75433/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkiinhän se Kärtsä siinä hölisee samalla.

Vierailija
75434/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt viitsi. Tommy ja K ei millään tavalla liity Bojaniin.

Ei niin.. mutta jos T/K -esiintyminen olisi tapahtunut samantyyppisissä olosuhteissa kuin K/B, voisi päälaiva olla hyvinkin K/T tällä hetkellä.. 

Vierailija
75435/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa onneksi taitaa olla menossa nimenomaan Jokereiden takia, mutta minäkin pelkään, että ne kovaäänisimmät kiljujat ovat siellä vain Bn ja Kn takia ja vasta Kn astellessa lavalle syntyy suurin meteli. Toivottavasti olen väärässä.

Tällä palstalla ollaan tietysti onnellisia jos K lavalle astuu, koska tämä on K/B-palsta💚 Mutta on niitä faneja muitakin kuin meitä shippaajia, älä huoli. Mennään kaikki keikalle ja pidetään hauskaa.

Olisi ihan kamalaa jos jokereitten keikoilla olisi sellainen tunnelma, että odotellaan vaan K n ilmestymistä lavalle. Uskon kyllä, että kiinnostus jokereihin on ihan todellista.

Vierailija
75436/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miken uus ig stoori! Mikke ja Jere ja Tommy 💚

Vierailija
75437/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on kyllä mikki kädessä, oletin että Käärijän ääni

Vierailija
75438/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla itellä on tapana unohtaa aina entiset ystävät kun tapaat jonkun uuden tyypin niin ei se tarkota sitä että K tekis niin. Eihän K oo unohtanut Jesseä tai muitakaan entisiä ystäviään kun tapas B:n.

Vierailija
75439/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miken instassa K/Mikke/T yhteiskuva.. varmaan musavideon kuvauksista?

Vierailija
75440/123801 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan kamalaa jos jokereitten keikoilla olisi sellainen tunnelma, että odotellaan vaan K n ilmestymistä lavalle. Uskon kyllä, että kiinnostus jokereihin on ihan todellista.

Niin ois, aivan järkkyä! Toivottavasti k&b-fanitki on niin fiksuja, ettei näin käy!

Voisin kuvitella että siellä on tarpeeksi niitä teinifaneja kirkumassa.. Mutta jos K astuisi lavalle, ,kyllä se varmaan mukavana yllätyksenä saisi myös reaktion aikaiseksi. 

Ketju on lukittu.