Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Saanko mä nyt tosi paljon kivitystä, jos sanon ääneen, että musta tuntuu, että K lla oli vähän jopa epämukava olo lavalla Tommyn kanssa? Siis ehdottomasti voisi mennä just ton ujostelun piikkiin myös, mutta ehkä ei ollut ihan sataprosenttisesti tajunnut, miten haastavan tyypin otti kelkkaansa. Mä siis tykkään Tommysta, eikä kyse ole mitenkään siitä.
Aivan huippu fani-video Kärtsästä!
https://www.tumblr.com/nelsonakis/726257890851274752/omg-this-is-amazin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.
Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P
Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.
Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.
Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!
En tiiä, kaino ujostelija K oli aika hottis, jään ehkä kaipaamaan. :D
Se vois vähän kainostella Boitsun kanssa, niin nähtäis varmaan erilaista kemiaa heidän välillään.
Kun ei se niille oikein sovi. Ne on melko tasa-arvoisia ja se on kaunista niiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa auttamaan. Tänne ilmestyi pers paljas Olavi ja se laittoi jo kaikki muut seinille. Minä pakenin. Olen kaapissa piilossa ja pelottaa. Lähettäkää joku.
T. JureÄlä ainakaan Käärijältä kysy neuvoa, kun se ei vieläkään osaa tulla ulos kaapista.
Jonkun mielestä viime lauantai oli jo se kauan odotettu karmit kaulassa kaapista ulos. :P
Äh, vasta ujoa kurkistelua oven raosta.
Riippuu varmaan vähän siitäkin, että mitä siinä biisissä oikeasti sanotaan, kun sieltä on kuultu kaikkea di ck, ti ts yms ja takapuolikin löytyy, että kuinka ho moeroo ttinen se lopputulos josta saa selvää sitten on. :P
Niin ja älkää unohtako musiikkivideota. Se voi olla melkosta mie treenaan menoa näes parijoogailun parissa.
Tätä odotellessa. Mutta stadikka ei vielä ollut mitään mainittavaa. Osin varmaan siksi että ymmärsi itsekin että kyse oli ikärajattomasta keikasta jossa hän oli lämppärinä ja toisaalta siksi että eka kerta lavalla jonkinasteisen oman idolin kanssa taisi hiukan jännittääkin.
Mutta ans olla kun sama kaksikko on UK:n maaperällä ja otettu pari kupillista ennen Lontoon k-18 keikkaa ja astutaan Tommyn kanssa lavalle. SILLOIN voi tapahtua mitä vaan!
Miks mua kiinnostaa Kn miesseikkailut sen naisseikkailuja enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin B:n ja K:n lavakemiasta todella paljon, ei tartte muuttaa juuri mitään. Siinä ei kumarreltu toisiaan vaan olivat hyvin tasavertaisina lavalla.
Miten eroaa Vaikka Mae ja B kumartelu se ei ollut tasavertain kuin B ja K lavakarisma
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä nyt tosi paljon kivitystä, jos sanon ääneen, että musta tuntuu, että K lla oli vähän jopa epämukava olo lavalla Tommyn kanssa? Siis ehdottomasti voisi mennä just ton ujostelun piikkiin myös, mutta ehkä ei ollut ihan sataprosenttisesti tajunnut, miten haastavan tyypin otti kelkkaansa. Mä siis tykkään Tommysta, eikä kyse ole mitenkään siitä.
Ymmärrän täysin. Ja se oli tavallaan helpotuskin nähdä, siitä tietää että K on edelleen Bojanin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jan vastannut sille joka kyseli poitsujen kengänkokoja? 😀
Jan esti kyseisen tyypin, koska kengän koon sijaan hän vahingossa kysyi yksityishenkilöiden kokoa.
En kysyny! Mut eiköhän se silti pidä mua jonain pervona.
Ei ne varmaan vastaa, koska luulevat että seuraavaksi aletaan nälviä heidän jalkojen kokoa somessa. Mutta miten me saadaan selville ne sukkien koot? Käärijä pliis, voitko auttaa ja ottaa kuuman linjan Sloveniaan?
Voisiko vaan pistää arviolta vaikka 44, jos eivät ole sopivat, niin ainakin ajatus on ollut fiksumpi kuin rintaliivien lahjoituksessa. Mulle isoin ongelma on, miten lahjukset saa annettua Logomossa niin, ettei kukaan huomaa. Ettei tartte hävetä.
Ois kuitenkin kiva saada ne heille niin, että nähtäis reaktiot lavalla...voisko jotenkin ujuttaa sivukautta seinänviertä itsensä jonkun järkkärin tykö ja pyytää ojentamaan jonkun laulun lopussa.🧦🧦🧦🧦🧦
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa ja siis tykkään esimerkiksi biisistä, joten ei ole edes siitä nyt kyse. Toki tiedän, että Tommy on K n idoli, mutta ehkä laittoikin vähän solmuun kun on oikeasti tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
No hös, kyllähän se tietää jos on vuosia jo fanittanut. Ovat studiollakin nauhottaneet yhdessä ja vetäneet soundcheck-harkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.
Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.
Joo ,Sekin Monty Pyton tyyliin ,ilman hevosia kopotikopoti😂( mun mielestä yks hauskimpia pytonjuttuja)
En tunne Monty Pythonia, joten kun kuvittelen kyseisen kaksikon ratsastamassa aamunkoittoon ilman hevosia, niin... köh köh, oliko siellä horny jailissa vielä tilaa? Annan itseni ilmi ja tulen vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hös, kyllähän se tietää jos on vuosia jo fanittanut. Ovat studiollakin nauhottaneet yhdessä ja vetäneet soundcheck-harkat.
No tätä olen yrittänyt kertoa teille. K oli hieman syyllisen oloinen. Ehkä kuitenkin koki, että tällainen miestä seinälle-action onnistuu vain, kun kyseessä on Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä nyt fanituksesta huolimatta tiedä, millaista ihmisen kanssa oleminen sitten fyysisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä instastooreissa vaikuttanut yhtään siltä, että olis haastavaa toimia keskenään. Tuntuu, että vähän liiotellaan tuota "haastavaa persoonaa" nyt täällä. Veikkaan, että esityksessä vaan jännitti ihansikana uus biisi, oma idoli, se rohkea show ja se, että ei ollut ns. omalla keikallaa vaan Kaijan, eikä ehkä tiennyt yhtään, millaista reaktiota saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä olen yrittänyt kertoa teille. K oli hieman syyllisen oloinen. Ehkä kuitenkin koki, että tällainen miestä seinälle-action onnistuu vain, kun kyseessä on Bojan.
Syyllisen oloiseksi en sanoisi, mutta yksinkertaisesti epämukava. Tommyn ns. päällekäyvä ja jatkuvasti haastava persoona tuskin tulee sataprosenttisesti ilmi pelkässä fanituksessa. Että millaista se sitten oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä nyt fanituksesta huolimatta tiedä, millaista ihmisen kanssa oleminen sitten fyysisesti on.
Fyysisestihän ne on vetäneet soundcheck-harjoituksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllisen oloiseksi en sanoisi, mutta yksinkertaisesti epämukava. Tommyn ns. päällekäyvä ja jatkuvasti haastava persoona tuskin tulee sataprosenttisesti ilmi pelkässä fanituksessa. Että millaista se sitten oikeasti on.
Ja ehkä tämä oli henkilökohtaisesti kuitenkin K:lle se kaapista tuleminen ja siksikin jännitti niin paljon?
Ei musta Kärtsällä ollut mitenkään epämukavaa/hankalaa Tommyn kanssa lavalla. "Ujostelukin" todennäköisesti kuului ihan esitykseen. En näe noiden välillä mitään epätasa-arvoa tai että Tommy olis jotenkin ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Ai kauhee, luin että Sale on alkanut seuraamaan Tommya :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salenakin on alkanut seuraamaan Tommya. 🤭 Musta tuntuu, et se on yks estronaudoista anyways.
Ai kauhee, luin että Sale on alkanut seuraamaan Tommya :D
SaleNA ei pääse eroon Kärtsä-ihastuksestaan 😊
Juuri näin!