Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Bojan tiistain keikalla!💕
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/
Kiitos tästä linkistä! Tulipa hyvä mieli kun näki Bojania noissa klipeissä myös hymyilevänä ja vähän pelleilevänä. 💜 Ei siksi, että hänen pitäisi niin aina tehdä, vaan siksi että syystäkin hänestä ollaan huolissaan ja kaikki tuollaiset pilkahdukset antavat toivoa hänen olonsa kohenemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me jo menetetty toivo että viikon päästä ma aamulla K lennähtäisi miekkoineen Ljumbanaan pariksi päiväksi? Lomanhan piti alkaa la-iltana, mutta kun Sale pyytää kävelytreffeille sunnuntaiksi, niin siinä jäävät slovenialaissapelitkin kakkoseksi. Jotain odotustahan tässä olisi viritettävä ennen 15.9. ja Nordic Touria.
Sori Sauli, mutta olisko mitenkään mahdollista siirtää sitä kävelyä Sloveniaan balkanilais-suomalaisen yhteistyön merkeissä? Tai kutsua mukaan slovenialaisia vieraita ystävyyskansojen rakkaudellisten välien vahvistamiseksi? ://
Vierailija kirjoitti:
Tässä Boitsun ja Jeren luisteluvideo. Hupsis kun vuodin nyt julkisuuteen! Älkää ilmiantako mua! Pliiiiss!!
Näyttää lähinnä Jurelta. :D
Mitä veikkaatte, saivatko videon purkkiin eilen vai jatkuuko tänään? Toivottavasti Kärde laittaa taas teasereita jos vielä kuvaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.
Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.
Siis onko mun mieli todella niin likainen, että ajatus K:sta "kompastumassa omaan miekkaansa" saa aikaan täydellisen repeämisen . Lähden tästä nyt sitten laivan horny jailiin, heippa!
Toivottavasti B sit puhaltaa ja pitää hyvänä jos miekkaan pääs sattumaan.
Tosta miekkaan puhaltamisesta ja sen hyvänä pitämisestä sitten videon jatko-osa sinne OF:n puolelle, kiitos.
Olikos siellä horny jailissä vielä tilaa yhdelle?
Täyttä on. Odotan vuoroasi käytävällä.
T. Shippilaivan kapteeni Nace, jonka puhelin on taas "kadonnut" johonkin.
En nyt varsinaisesti odota näiden fiilisten laskevan siitä, jos sinä odotat käytävällä kanssani 🥵
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, saivatko videon purkkiin eilen vai jatkuuko tänään? Toivottavasti Kärde laittaa taas teasereita jos vielä kuvaavat.
Ainakin jatkoivat tosi myöhään, managerin stoorin mukaan meni aamuyöhön nukkumaanmeno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me jo menetetty toivo että viikon päästä ma aamulla K lennähtäisi miekkoineen Ljumbanaan pariksi päiväksi? Lomanhan piti alkaa la-iltana, mutta kun Sale pyytää kävelytreffeille sunnuntaiksi, niin siinä jäävät slovenialaissapelitkin kakkoseksi. Jotain odotustahan tässä olisi viritettävä ennen 15.9. ja Nordic Touria.
Sori Sauli, mutta olisko mitenkään mahdollista siirtää sitä kävelyä Sloveniaan balkanilais-suomalaisen yhteistyön merkeissä? Tai kutsua mukaan slovenialaisia vieraita ystävyyskansojen rakkaudellisten välien vahvistamiseksi? ://
Mut sanoiko K missään, että on Salen kanssa kävelylle menossa? Siis tiedän että Sale pyysi, mutta voisiko olla että Kärtsällä oli scheduling issues taas ja oli pakko kieltäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/Ihana tuo Boitsun vähän pidempi tukka, en pane pahakseni jos päättää kasvattaa vielä pidemmäksi 😌
Heavy hiukset Bojanille, sen hiukset taitaa olla aika paksut, niin voisi olla aika villi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/Kiitos tästä linkistä! Tulipa hyvä mieli kun näki Bojania noissa klipeissä myös hymyilevänä ja vähän pelleilevänä. 💜 Ei siksi, että hänen pitäisi niin aina tehdä, vaan siksi että syystäkin hänestä ollaan huolissaan ja kaikki tuollaiset pilkahdukset antavat toivoa hänen olonsa kohenemisesta.
Joo tää kyllä piristi munki sairastupaa! Ihana, ihana Bojan!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.
Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?
Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?
No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?
Minä tiedän, kuka on Tommyn oikea vaimo. Mutta en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijän ase on miekka, niin mikä Bojanin on?
Se on salainen ase.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voi mennä ljumbanaan millon vaan. Onko se mombasan lähellä?
Älä multa kysy vaan koneen ohjaimissa olevalta Jurelta. Hänen ensimmäinen, pitkään unelmoitu lento käsillä. Ei ole kyllä yhtään ollut vielä jaloillakaan, että ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.
Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?
No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?
Vihjaile nyt kumminkin vähän. Niin ne aidot tietäjät tekee.
Ja eikös se ollut Tomas joka oli naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän mitä sinä teit tänä kesänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aukeaako muilla nuo LadySLOn konsertti videot? Mulla ei, ei tiliä Tiktokissa.
Tiktok-linkit katkeavat täällä at-merkin kohdalta, eivät toimi klikkaamalla mutta toimivat jos kopioit osoitteen, oli tunnuksia tai ei.
Kiitos! 💞Ihana tekninen tuki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sanoiko K missään, että on Salen kanssa kävelylle menossa? Siis tiedän että Sale pyysi, mutta voisiko olla että Kärtsällä oli scheduling issues taas ja oli pakko kieltäytyä?
Sanoi silloin Tapiolan keikalla, että on menossa Salen kanssa juoksemaan sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän mitä sinä teit tänä kesänä!
Joo villi veikkaus, istuit netissä ja kuolasit K/B shippimatskua 😂 ja välillä palstailit kohtalontovereiden kanssa. Pari kertaa oli pakko käydä myös suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi silloin Tapiolan keikalla, että on menossa Salen kanssa juoksemaan sunnuntaina.
Vai sanoiko vaan, että on kutsuttu?
Siis multa on mennyt ohi, miksi K menee juoksemaan Niinistön kanssa? :D
Tässä Boitsun ja Jeren luisteluvideo. Hupsis kun vuodin nyt julkisuuteen! Älkää ilmiantako mua! Pliiiiss!!