Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, saivatko videon purkkiin eilen vai jatkuuko tänään? Toivottavasti Kärde laittaa taas teasereita jos vielä kuvaavat.
En ihmettelisi vaikka jatkuisi tänään.. mutta he ovat eilen myöhään kuvanneet, eli varmaan tulee jotain yöllä hauta/metsä/lampi kohtauksia... Studiossa voi tietenkin kuvata koska vain, mutta noissa ulkona kuvattavissa on työskenneltävä valon ja sään puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis multa on mennyt ohi, miksi K menee juoksemaan Niinistön kanssa? :D
Tää liikkumishaaste Töölönlahdella
https://www.presidentti.fi/tiedote/presidentti-niinisto-haastaa-syntyma…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me jo menetetty toivo että viikon päästä ma aamulla K lennähtäisi miekkoineen Ljumbanaan pariksi päiväksi? Lomanhan piti alkaa la-iltana, mutta kun Sale pyytää kävelytreffeille sunnuntaiksi, niin siinä jäävät slovenialaissapelitkin kakkoseksi. Jotain odotustahan tässä olisi viritettävä ennen 15.9. ja Nordic Touria.
Sori Sauli, mutta olisko mitenkään mahdollista siirtää sitä kävelyä Sloveniaan balkanilais-suomalaisen yhteistyön merkeissä? Tai kutsua mukaan slovenialaisia vieraita ystävyyskansojen rakkaudellisten välien vahvistamiseksi? ://
Mut sanoiko K missään, että on Salen kanssa kävelylle menossa? Siis tiedän että Sale pyysi, mutta voisiko olla että Kärtsällä oli scheduling issues taas ja oli pakko kieltäytyä?
Sanoi silloin Tapiolan keikalla, että on menossa Salen kanssa juoksemaan sunnuntaina.
Miksi mun verkkokalvoille piirtyi Käärijä juoksemassa kädet suorina kiinni kyljissä sillä bouncy tyylillä jolla veti ICIP:tä Stadikan lavalla Tommyn kanssa? 🤣
😂😂😂😂
Voi olla että linnan juhlien kutsu lähetetään vahingossa väärään osoitteeseen 😆
Kyllä k mielestäni sanoi menevänsä ja kehotti muita osallistumaan.. jotenkin: mennään tekemään hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä k mielestäni sanoi menevänsä ja kehotti muita osallistumaan.. jotenkin: mennään tekemään hyvää!
Jännä kyllä jos Sauli on henkilökohtaisesti soittanut Kärtsälle ja pyytänyt mukaan.
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä jos Sauli on henkilökohtaisesti soittanut Kärtsälle ja pyytänyt mukaan.
No Salehan kaveeraa kaikkien kanssa!
Siinä keskiaikamusiikkivideon alussa paidattomalta ja kahlehditulta Bojanilta yritettäisiin saada tunnustusta kaatamalla vettä päälle ja kutittelemalla riikinkukonsulilla. Kuulin, että horny jail on täynnä, niin uskalsin ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko palstalta menossa joku agentiksi paikalle? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekihän K hyväntekeväisyyttä vakavasti sairaan pikkutytönkin kohdalla niin miksei muutenkin. Salella on varmaan lista tunnettuja suomalaisia keitä pyytää mukaan. Tosin en tiedä onko itse siellä puhelimessa K:n kanssa höpötellyt vai onko kutstu tullut jotenkin epävirallisemmin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kai arin järkkäriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kaivarin järkkäriä
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko palstalta menossa joku agentiksi paikalle? 😀
Asun täs lähellä niin voisin mennäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks se Tukholman turvamies sama joka oli stadionin taskuvaras videolla? Ehdottomasti se ja nämä kaksi muuta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Voithan sä ottaa vielä toisenki järkkärin ku meillähän on yks päivän puheenaiheista ollu polyamoria ja vapaat parisuhteet.
Ja olihan siellä se yks nymfo ja sitten se joku joka myönsi vastanneensa kolme kännissä (muttei muistanut ketkä) sekä yks joka oli varannu kaks mut ei suostunut sanomaan että ketkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ta tuskin näkee kun poikkikset ympäröivät suojeluyksikkönä koko miehen :D
ICIP - olen varma, että sen sanoma on just tämän viisuKäärijän taaksejättö. Chacha cha alkaa räpillä ja aggressiolla, päättyy biletykseen, ICIP toisinpäin. Eli ICIP sulkee kokonaisuuden ja sitten voi taas jatkaa aggremmalla musiikilla.
Hyvä tulee! Video tulee kertomaan tämän tarinan. Pelkkänä biisinä se ei olisi mikään kovin kummoinen, mutta tän tarinan kanssa se nousee eri tasolle.
Miksi mun verkkokalvoille piirtyi Käärijä juoksemassa kädet suorina kiinni kyljissä sillä bouncy tyylillä jolla veti ICIP:tä Stadikan lavalla Tommyn kanssa? 🤣