Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun kommentti Käärjän ja Bojanin pariluistelumusiikkivideosta poistettiin? Mitään ei näköjään saa enää sanoa.. huokaus.
Mitä laitoit kun meni ohi? Laita uudestaan.
t. taitoluistelu-fani
Kommentoin vaan, että odotan kyllä innoissaan parijoogamusiikkivideota, ja että mistäköhän idea moiseen on tullut. Ja sitten lisäsin, että tuollaiset musiikkivideoaiheet saavat entistä enemmän toivomaan K&B yhteistyötä, heiltähän voi tulla vaikka sitten pariluistelua videossa.
Bojan näyttäisi hyvältä taitoluisteluesiintymisasussa.
Varmasti. Missä asussa Bojan EI näyttäisi hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
K:ta tuskin näkee kun poikkikset ympäröivät suojeluyksikkönä koko miehen :D
Mä voisin ihan mielelläni katella kyllä niitä turvamiehiä ja juosta niiden perässä. K on jo nähty monesti niin vähän vaihtelua. Ja pakosta sen piukat pakarat sieltä välistä vilahtelee kuitenki vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen silmissäni, että Töölönlahti on viikonloppuna täynnä urheilevia K faneja 😂😂
Toivottavasti se Tukholman turvamies on kans. Ja varulta se Kaivarinki turvamies. Ja Jesse. 😅
Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kaivarin järkkäriä
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?
Se on varattu jo mulle! Ah, siinä on mies jolla on oikea asenne ja hyvä maku.
Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin jo ikävä mun tulevaa miestä eli Kaivarin järkkäriä
Ainoa vaan, että just eilen taisin nähdä jonkun uuden videon, olisiko ollut Stadikalta ja sielläpä vasta olikin kiinnostavan näköinen järkkäri. Olisko sittenkin pitänyt valita se?
Naantalissa
Minun lemppari oli se järkkäri, joka nyökytteli hymyillen, kun K luki Näytä sydän jos Bojan on kuuma -kyltin. Missäs se olikaan?
Naantalissa Olisko ollut? Paikan oma järkkäri. Soita Naantaliin ja tilaa paikalle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sekavaa. Siis Tommy on homo, mutta Kärtsä vain esittää homoa?
Pääpiirteissään näin mutta Tommy taitaa olla bi kuitenkin. Saa nähdä onko Kärtsän pidemmän uran kannalta voittava kortti vai miten tulee käymään.
Tomas on bi. Tommy on homo.
Onhan tämä vähän erikoista. Kun musiikilliset lahjat ei riitä, pitää keksiä tällaisia juttuja, että artisti ois kiinnostava.
Itsekin kaipaan Pauli Hanhiniemen ruutupaita ja Kolmas Nainen. Silloin soittivat oikeat miehet oikeilla soittimilla, taitavasti. Nykyään on enää erikoisuuksia.
Just pari päivää sitten törmäsin sattumalta YouTubessa nappisilmä Hanhiniemeen. Reilua kunnon musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ta tuskin näkee kun poikkikset ympäröivät suojeluyksikkönä koko miehen :D
Ake, Make ja Pera messiin myös!
Tommyn ig:tä ja videoita kstsellessa tulee välillä mieleen Salvador Dalin teokset.🤪
Vierailija kirjoitti:
Ja K kompastumassa miekkaansa 🤭
Siis onko täällä nyt new entrynä Pauli Hanhiniemi -jankkaaja?
Pauli on kyllä ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Tommyn ig:tä ja videoita kstsellessa tulee välillä mieleen Salvador Dalin teokset.🤪
No sinä sen sanoit!!! Mielessä kaihertanu koko ajan jokin mielleyhtymä ja tuo se oli.
Tunnekaa nyt synnyttimiinne se hanhiniemi
Vierailija kirjoitti:
Eli Käärijältä syksyllä ilmestymässä:
-"Jytinää ja huutoa" -single Bojanin kanssa
-"Aktia siellä ja täällä" -konferenssistriimi
Odotamme mielenkiinnolla.
Sisältyykö singleen siis demonihuutoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kyllä enemmän ehkä tikari yhdellä tai kahdella k:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kyllä enemmän ehkä tikari yhdellä tai kahdella k:lla.
Tai mehujää.
T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.
Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?
Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?
No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?
Minä tiedän, kuka on Tommyn oikea vaimo. Mutta en kerro.
Vihjaile nyt kumminkin vähän. Niin ne aidot tietäjät tekee.
Ja eikös se ollut Tomas joka oli naimisissa?
Tomashan se on naimisissa, mutta Tommya me seurataan. Puoliso on fiksu nainen, ammattilainen, ei mikään malli tai gold digger. Vaikuttaa myön T:n uran takana. Ovat olleet pitkään yhdessä. Lähinnä varmaan parhaat ystävät ja toistensa luottoihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Käärijältä syksyllä ilmestymässä:
-"Jytinää ja huutoa" -single Bojanin kanssa
-"Aktia siellä ja täällä" -konferenssistriimi
Odotamme mielenkiinnolla.Sisältyykö singleen siis demonihuutoa?
Ei kun se on sillä B-puolella "Demoni", joka on alun perin C-kasetille äänietty demonauha. :P
Nää provoilijathan alkaa muistuttaa jo G n ajojahtia.
Vierailija kirjoitti:
Tuun hakemaan naudoilta vertaistukea tai ehkä enemmän äidillistä lohdutusta. Mainitsin ohi mennen olevani menossa K:n keikalle ja vastaukseksi sain ensin naurua, hämmentyneen ilmeen nähdessään silmien pyörittelyä ja kommenttina "no älä nyt sit vaan ainakaan laita mihkään someen että olit siellä". Ilmeisesti K:n kuunteleminen lasketaan noloksi nykyään. Ja saman kohtelun saa jos mainitsee Joksut tai muita einiinmainstream artisteja kuten Puolan Jann tai Måneskin. Jotenkin olin ajatellut että nää noloilujutut olis jääneet sinne esiteini-ikään, mutta näköjään edelleen täysi-ikäistymisen kynnyksellä olevia jaksaa kiinnostaa ja nolottaa se mitä musiikkia joku toinen kuuntelee. Ehkä sit parinkympin toisella puoliskolla saa jo avoimesti myöntää mistä musiikista tykkää? Ainahan sitä saa rohkeasti olla erilainen ja niin pois päin mutta kiva ois olla ihan vaan tavis ja kuunnella sitä mitä haluaa ilman että tarvitsee vältellä kysymyksiä musamakuun liittyen.
No ei kyllä nykyaikana enää pitäisi olla noloa mikään musiikkimakuun liittyvä asia. Ja kuka senkin muka päättää, mikä milloinkin on noloa ja mikä on sitten cool? Tosin ihminen on laumaeläin ja jos oma lauma eli oma sosiaalinen viiteryhmä nyt vaan jostain syystä päättää, että joku asia on noloa, niin hirveä paine on seurata laumaa. Vanhemmiten sitä sitten tajuaa, että ei oo mitään väliä, mitä muut ajattelee, ja harmittaa ettei sitä nuorena tajunnut.
Mikähän sun kaverille sitten ei olisi noloa?
Aivan! No otan sitten varuiksi ja yritän etsiä sen videon uudestaan!