Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos Käärijän ase on miekka, niin mikä Bojanin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.
Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.
Siis onko mun mieli todella niin likainen, että ajatus K:sta "kompastumassa omaan miekkaansa" saa aikaan täydellisen repeämisen . Lähden tästä nyt sitten laivan horny jailiin, heippa!
Toivottavasti B sit puhaltaa ja pitää hyvänä jos miekkaan pääs sattumaan.
Tosta miekkaan puhaltamisesta ja sen hyvänä pitämisestä sitten videon jatko-osa sinne OF:n puolelle, kiitos.
Olikos siellä horny jailissä vielä tilaa yhdelle?
Taitaa olla koko laiva semmonen kelluva horny jailin suljettu osasto, jolta ei pääse pois koska ei mitään toivoa paranemisesta. Ikinä.
Hyvä! En edes haluaisi 😄
https://www.instagram.com/p/CwMwlyHtOPx/
Oon eilisestä asti miettinyt mikä tästä kuvasta tulee mieleen niin sehän on Wednesday Addams ja tämän ystävä, kaksi badgirliä terrorisoimassa muita koulussa. :D
LadySLO:) kirjoitti:
Hey JO fans - I normally don't post my videos online but thought what the heck... it's just some short clips as I don't record much and I prefer to concentrate on the music. Hope you enjoy. These are from Ptuj.
😒ei avaudu, kun ei ole tiktokissa itse...voiko joku muuntaa jtkn...
Joko täällä hepuloidaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Hey JO fans - I normally don't post my videos online but thought what the heck... it's just some short clips as I don't record much and I prefer to concentrate on the music. Hope you enjoy. These are from Ptuj.
😒ei avaudu, kun ei ole tiktokissa itse...voiko joku muuntaa jtkn...
Ei tarvitse Tiktok-tunnuksia, kopioit vain koko linkin niin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun kommentti Käärjän ja Bojanin pariluistelumusiikkivideosta poistettiin? Mitään ei näköjään saa enää sanoa.. huokaus.
Mitä laitoit kun meni ohi? Laita uudestaan.
t. taitoluistelu-fani
Kommentoin vaan, että odotan kyllä innoissaan parijoogamusiikkivideota, ja että mistäköhän idea moiseen on tullut. Ja sitten lisäsin, että tuollaiset musiikkivideoaiheet saavat entistä enemmän toivomaan K&B yhteistyötä, heiltähän voi tulla vaikka sitten pariluistelua videossa.
Bojan näyttäisi hyvältä taitoluisteluesiintymisasussa.
Onko sitä ikinä nähtykään muussa kuin jugoslavialaisen taitoluistelijan asussa
Vapaa-ajalla viihtyy balkan dad lookissa.
Tähän liittyen:
https://twitter.com/shrekoslavia/status/1691935346630545877?t=3yU9-q_Ie…
Mä ostin Adidaksen paidan Bojanin-ikävääni. Tämä tarina om tosi.
Mä oon ostanut langat ja neulepuikot. Väristä en oo varma, pitää ehkä ostaa toista väriä. Tämä olkoon harjoituskappale. Tunnen kyllä itseni idiootiksi. Katsotaan päätyykö lopputulos kummipojalle vai Balkanille.
Täällä on mainittu Bojanin lempiväreinä oranssi, vaaleanpunainen ja oliko lila. Eikös B llä ole toisaalta aika klassisia vaatteita ja hillittyjä värejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Bojanin ja K:n musiikkivideo voisi olla sijoitettuna keskiaikaan. Bojania syytetään noidaksi ja ollaan polttamassa roviolla (viittaus Twitter-vainoon) ja K tulee ritarina pelastamaan. alussa K voisi olla munkkikaapu yllään, koska sopisi hyvin pottatukkaan. Sitten suurieleisesti riisuisi kaavun ja alta paljastuu kimaltava haarniska.
Näen mielessäni vähän Monty pyton -tyylisen videon, jossa K kompastuisi omaan miekkaansa ja Bojan huokaisten joutuisi keplottelemaan itse sidotut kätensä irti. Lopulta he kuitenkin ratsastaisivat yhdessä aamunkoittoon.
Siis onko mun mieli todella niin likainen, että ajatus K:sta "kompastumassa omaan miekkaansa" saa aikaan täydellisen repeämisen . Lähden tästä nyt sitten laivan horny jailiin, heippa!
Toivottavasti B sit puhaltaa ja pitää hyvänä jos miekkaan pääs sattumaan.
Tosta miekkaan puhaltamisesta ja sen hyvänä pitämisestä sitten videon jatko-osa sinne OF:n puolelle, kiitos.
Olikos siellä horny jailissä vielä tilaa yhdelle?
Täyttä on. Odotan vuoroasi käytävällä.
T. Shippilaivan kapteeni Nace, jonka puhelin on taas "kadonnut" johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun kommentti Käärjän ja Bojanin pariluistelumusiikkivideosta poistettiin? Mitään ei näköjään saa enää sanoa.. huokaus.
t. taitoluistelu-fani
Kommentoin vaan, että odotan kyllä innoissaan parijoogamusiikkivideota, ja että mistäköhän idea moiseen on tullut. Ja sitten lisäsin, että tuollaiset musiikkivideoaiheet saavat entistä enemmän toivomaan K&B yhteistyötä, heiltähän voi tulla vaikka sitten pariluistelua videossa.
Bojan näyttäisi hyvältä taitoluisteluesiintymisasussa.
Onko sitä ikinä nähtykään muussa kuin jugoslavialaisen taitoluistelijan asussa
Vapaa-ajalla viihtyy balkan dad lookissa.
Tähän liittyen:
https://twitter.com/shrekoslavia/status/1691935346630545877?t=3yU9-q_Ie…
Ainakin pk-seudulla teinipojat hiihtää kouluun noissa rantaläpyissä. 😀 Ne on kuuminta hottia (kuten toki B:kin).
Ollaanko me jo menetetty toivo että viikon päästä ma aamulla K lennähtäisi miekkoineen Ljumbanaan pariksi päiväksi? Lomanhan piti alkaa la-iltana, mutta kun Sale pyytää kävelytreffeille sunnuntaiksi, niin siinä jäävät slovenialaissapelitkin kakkoseksi. Jotain odotustahan tässä olisi viritettävä ennen 15.9. ja Nordic Touria.
Vierailija kirjoitti:
Bojan tiistain keikalla!💕
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/
Sori, oon kuumeessa ja näköjään hourinkin, siis lauantain keikalla!
Miten horny jailista pääsee pois? mutta ainiin, mähän menin sen kanssa naimisiin. Oisko Titanicin ovi ollut kuitenkin helpompi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me jo menetetty toivo että viikon päästä ma aamulla K lennähtäisi miekkoineen Ljumbanaan pariksi päiväksi? Lomanhan piti alkaa la-iltana, mutta kun Sale pyytää kävelytreffeille sunnuntaiksi, niin siinä jäävät slovenialaissapelitkin kakkoseksi. Jotain odotustahan tässä olisi viritettävä ennen 15.9. ja Nordic Touria.
Mun puolesta voi mennä ljumbanaan millon vaan. Onko se mombasan lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Bojan tiistain keikalla!💕
https://vm.tiktok.com/ZGJsfXpNP/
Ihana tuo Boitsun vähän pidempi tukka, en pane pahakseni jos päättää kasvattaa vielä pidemmäksi 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. taitoluistelu-fani
K osaa luistella Onko tarpeetonta kysyä, osaako B. En ole nähnyt luistelukuvia. Lumilautailu ilmeisesti ainakin sujuu talvilajeista.
Vierailija kirjoitti:
Jos K pääsee tapaamaan B:ta ja JO:ta näiden ollessa Suomessa en usko, että on menossa ennen sitä Sloveniaan. Mikäli tapaaminen Suomessa ei onnistu niin sitten uskon K:n menevän Sloveniaan ehkä ensi kuussa.
Taitaa olla koko laiva semmonen kelluva horny jailin suljettu osasto, jolta ei pääse pois koska ei mitään toivoa paranemisesta. Ikinä.