Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu susta
pitkään aikaan mitään
mut oon koittanu olla
et kaikki on ihan fine
vaikkei todellakaan oo
Viihteeltä karkaan kesken kaiken
ihan outoo
mut jotenkin vaan tuntuu
et oon ekaa kertaa yksin
näiden kaikkien tyyppien keskel
Himaan palaan pää ihan sumus
ja eteises alan kelaa tätä kaikkee
kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun
ja tippa linssiin menee
Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii
oon ihan wtf
kun nään et se oot sä
kaikist maailman ihmisist
Sä oot et sorry babe
olis pitäny ottaa kontaktii
mut on ollu tällanen
paska vaihe mun elämäs
Kyl mä vähän arvasin
kun somest lähdit
etkä keikoil ollu enää oma itses
Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine
I guess so on sun vastaus
ja sit sä jatkat
are you?
Sydämii sulle tykitän
ja vastaan
yes yes honey boo
Jossu tässä moi.
Oheinen on siis mun eka K/B-shippausruno: oon joskus teininä kirjoittanut jotakin vastaavaa sekä pari ihan perinteistäkin ficciä. Nykyään oon liian kärsimätön kirjoittamaan proosaa, mutta runoja mustaan suht säännöllisesti.
Tämän päivän piirustelut meni ihan viduiks. En onnistunut piirtämään K:ta, josta tuli ihan oudon guben näköinen. Roskiin lensi tämä, mutta sain kyllä sitten piirrettyä K:n silmän Stadikan meikillä (piti piirtää molemmat simmut, mutta toinen meni pieleen). Alkoi harmittaa, varsinkin kun luin tämän erään niljakkaan konnakäärmeen (😏) kommentin itsestä ja Ruusurouvasta (toivottavasti oot lisko erittäin tyytyväinen itseesi ja elämääsi 💕)
Tuli itkettyä ja koko fanituskin tuntui hetken aikaa turhalta. Sitten päätin lukea yhtä ficciä (sen erään palstalaisen ). Piristyin, inspiroiduin ja syntyi tuo runo.
Enkä pelkääkään tätä maailmaa 💚
- Jossu
Voi Jossu rakas haluaisin rutistaa sinua kunnolla. Olet lahjakas, luova, upea taiteilija.
Älä anna kenenkään anonyymin netti kommentoijan viedä sitä pois sinulta. Teet hienoa työtä josta ihmiset ilahtuvat. Muista aina, että enemmän on niitä jotka saavat töistäsi hyvää kuin niitä pahaa ajattelevia.💚
Olin itse tulossa eilen hypettämään Kärtsyn keikkaa ja näin minäkin sen kommentin. Olen todella äkkipikainen ja varsinkin jos ilkeily koskee läheistäni ja ihmisiä jotka ovat olleet vain kilttejä muille. Olin jo valmis raivoamaan palstalla, mutta mietin kahdesti ja poistuin palstalta. En halunnut lisää negaa tänne.
Mutta mennäänpä Kärtsyn keikkaan sitten.
Olin varautunut siihen että live ei välttämättä toimi, vaikka olinkin sen maksanut. Ystävä sitten Suomesta striimasi sen minulle ja itse tallensin sen. Ja tallensin vain omaan käyttöön, en jaa sitä mihinkään.
Meillä oli tytöt, muutamia ystäviä täällä meillä ja bailattiin ankarasti ja huudatettiin puutarhassa yömyöhään. Naapurit taas varmaan tykkäsi.
Kärtsy näytti upealta, onnelliselta ja ne simät.
Otti ison lavan hyvin haltuun, vaikka yleisö ei kaikkinensa ollutkaan ehkä ihanteellinen.
Oli myös ihanaa, että K sai jakaa tämän kokemuksen Jessen kanssa. Varmasti merkitsi paljon.
Ja sitten uusi biisi ja Tommy. Rakastan! Se lavakemia, Kärtsyn ujostelu oli niin söpöä. Biisi oli hieno mielestäni, jos ajattelee että kaikkeahan verrataan CCC: han, mitä tulee olemaan vaikea ylittää. Menevä tarttuva ja juuri sopiva näille kahdelle ihanalle sekopäälle. Näitä kahta kyllä jaksaa katsella. Tommy on raikas tuulahdus ja olen niin onnellinen Kärtsyn puolesta. Uskon että tämä yhteistyö tulee olemaan hitti.
Ja manifestoin että Tommy tulisi Lontooseen.
Jos tulee niin voin kuolla onnellisena 🤣
Ja niitä piikkipöksyjä EI saa haudata, koska Lontoossa ne putoaa tai repeää.😛
En malta odottaa musavideota ja biisin julkaisua. Toivottavasti synkkää ja shokeeraavaa tyyliä videossa.
Ja K& B Karibian risteilyllä olen yhä. Enkä malta odottaa Tavastiaa. Jan olen tulossa.
Kivaa päivää kaikille.
💚🌹🌹
Hienoa että et ole poistunut palstalta . 💛 Huolestuin vähän kun sinua ei näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on vähän kummallinen katsomus siitä, että K ja T homma jotenkin työntäisi K ja B homman jäihin. Kai K lla saa olla muitakin ihmisiä elämässään? Yhteistyö oman idolinsa kanssa? Mä oon ilonen, että K ja Tommy löysi toisensa. Ei se vie pois multa sitä, mitä K lla ja Bojanilla on.
En oo eri mieltä. Huvittaa eniten oma järjetön reaktio tässä, joka on et pitäis jotenkin pahoitella B:lle että hehkuttaa K&T kemioita. Tiedän, aivan älytöntä. Mutta silti reagoin näin.
Mulla kans oli pikainen primitiivireaktio, että tästä on jotain haittaa B K tarinalle. Kunnes tajusin, että ensinnäkin B on ulospäin suuntautunut ihminen, jolla kaikenlaisia suhteita itselläänkin. Ja eihän ihmissuhde voi perustua siihen, että karsitaan muut suhteet elämästä. Jos B ja K unohtavat toisensa eivätkä tarvitse/kaipaa toisiaan, tämän sitten kuuluikin mennä niin.🦋🌻
Hey all,
I'm sensing this mix of excited feelings about K&T collab and at the same time a lot of feelings of sadness here these days. I'd love to see B&K collab myself, but realistically, it's probably not the right time right now. It doesn't mean that it might never happen. They both worked in their own ways for many years to get where they are now, the ESC gave them a boost and they need to keep working hard to keep the momentum going and I think that means produce new music to:
a) please their "old", pre-ESC audience
and
b) get a new, wider audience outside of the ESC "pool".
And that just means going along more within their normal style of music.
That being said, like I said, it doesn't mean there won't be a collab at all - ever. Even if their style is so different.
To give you some examples of unusual combinations from the past:
https://www.youtube.com/watch?v=hM5UJvnbbuY
https://www.youtube.com/watch?v=Y1fiOJDXA-E
https://www.youtube.com/watch?v=amhC8WYgNA4
https://www.youtube.com/watch?v=mGZxNnY9VAQ
...any many more. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.
Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...
On upeaa että kokeillaan musiikillisesti eri juttuja, mutta itsekin toivon hartaasti sitä suomenkielistä hevimpää räppiä tanssi-fiballa. Toivon ettei mennä kokonaan uuden biisin kaltaiseen bile-ilmari suuntaan.
Oonko nähny unta vai missä kuulin, että on tulossa albumille sitä tuttua, en muista mitä sanoja käytti, kitaraa vai metallimpaa. Ja sitten vähän muuta. Oisko ollut siinä Aktia jutussa, muistaako joku vai oliko mun oma uni?
Muistan myös hatarasti maininnan kitaroista. Se oli aiemmin kesällä jossakin yhteydessä ennen Aktiaa.
Musta se oli jossain Jukan haastattelussa. Ehkä. Koetan etsiä.
Oliko se tämä? https://www.tervareitti.fi/artikkelit/vaalan-treenikampalta-helsingin-j…
Sanoo tosin että tuo mukaan kitaraa mutta että on myös kitarattomia biisejä tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.
Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...
On upeaa että kokeillaan musiikillisesti eri juttuja, mutta itsekin toivon hartaasti sitä suomenkielistä hevimpää räppiä tanssi-fiballa. Toivon ettei mennä kokonaan uuden biisin kaltaiseen bile-ilmari suuntaan.
Tästä olen samaa mieltä. Tuo uusi biisi sopii hyvin juuri tähän kohtaan CCC jälkeen.
Toivoisin itse kuulevani enemmän Kärtsyn laulua biiseissä ja hevimpää rappia myös. Kunnon jytinää ja huutoa.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten, objektiivisesti miettien, luulette että toi uusi kipale tulee menestymään sit kun se julkaistaan? Riippumatta omista mielipiteistänne itse kappaleesta.
Vähän huolettaa ajatus (K:n ja crew.n mielentilan kannalta) että kun on noin selkeästi yritetty tehdä mainstream-kappale, englantiakin vielä, että jos se ei sitten lopussa sytykkään. Jos jää vaikka spotifyssä vähemmän kuunnelluksi kuin K:n suomenkieliset vanhat kipaleet. Viulunkielellä on kai yli 6 miljonaa kuuntelua, Välikuolemalla melkein 5 mil (streamauksen platinaraja Suomessa taitaa olla muuten 4 milj kuuntelukertaa, että ihan kivat saavutukset K:n vanhoilta kappaleilta) ... varmasti toivovat että uusi kappale menisi noiden yli.
Toisaalta, jos se ei menesty, niin onpahan joka tapauksessa se "eka biisi viisujen jälkeen"-laastari saatu revittyä irti, ja voivat vähän vapaammin tehtailla kaikenlaista musiikkia sitten ilman niin kovia paineita.
Tämähän on niin selkeä bilebiisi kun olla voi. Tulee kyllä soimaan yökerhoissa ja muissa bileissä jatkuvasti. Jää vielä "ikävästi" korvamadoksikin tuo tättärättää.....
No se että jää korvamadoksi niin ei vielä tarkoita että olisi hyvä biisi tai että edes itse pitäisi siitä. Kaikenlaista on jäänyt omaan päähänkin soimaan eivätkä suostu poistumaan sieltä helpolla.
Špancirfest, jossa JO huomenna esiintyy, vaikuttaa aivan ihanalta tapahtumalta instastoorien perusteella 😊 JO ja FF keikat myös ilmaisia, joten yleisöä on varmasti paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Tuo uusi biisi sopii hyvin juuri tähän kohtaan CCC jälkeen.
Toivoisin itse kuulevani enemmän Kärtsyn laulua biiseissä ja hevimpää rappia myös. Kunnon jytinää ja huutoa.
💚🌹🌹
Jytinää ja Huutoa on sitten Käärijän ja Bojanin yhteiskappaleen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu susta
pitkään aikaan mitään
mut oon koittanu olla
et kaikki on ihan fine
vaikkei todellakaan oo
Viihteeltä karkaan kesken kaiken
ihan outoo
mut jotenkin vaan tuntuu
et oon ekaa kertaa yksin
näiden kaikkien tyyppien keskel
Himaan palaan pää ihan sumus
ja eteises alan kelaa tätä kaikkee
kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun
ja tippa linssiin menee
Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii
oon ihan wtf
kun nään et se oot sä
kaikist maailman ihmisist
Sä oot et sorry babe
olis pitäny ottaa kontaktii
mut on ollu tällanen
paska vaihe mun elämäs
Kyl mä vähän arvasin
kun somest lähdit
etkä keikoil ollu enää oma itses
Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine
I guess so on sun vastaus
ja sit sä jatkat
are you?
Sydämii sulle tykitän
ja vastaan
yes yes honey boo
Jossu tässä moi.
Oheinen on siis mun eka K/B-shippausruno: oon joskus teininä kirjoittanut jotakin vastaavaa sekä pari ihan perinteistäkin ficciä. Nykyään oon liian kärsimätön kirjoittamaan proosaa, mutta runoja mustaan suht säännöllisesti.
Tämän päivän piirustelut meni ihan viduiks. En onnistunut piirtämään K:ta, josta tuli ihan oudon guben näköinen. Roskiin lensi tämä, mutta sain kyllä sitten piirrettyä K:n silmän Stadikan meikillä (piti piirtää molemmat simmut, mutta toinen meni pieleen). Alkoi harmittaa, varsinkin kun luin tämän erään niljakkaan konnakäärmeen (😏) kommentin itsestä ja Ruusurouvasta (toivottavasti oot lisko erittäin tyytyväinen itseesi ja elämääsi 💕)
Tuli itkettyä ja koko fanituskin tuntui hetken aikaa turhalta. Sitten päätin lukea yhtä ficciä (sen erään palstalaisen ). Piristyin, inspiroiduin ja syntyi tuo runo.
Enkä pelkääkään tätä maailmaa 💚
- Jossu
Voi Jossu rakas haluaisin rutistaa sinua kunnolla. Olet lahjakas, luova, upea taiteilija.
Älä anna kenenkään anonyymin netti kommentoijan viedä sitä pois sinulta. Teet hienoa työtä josta ihmiset ilahtuvat. Muista aina, että enemmän on niitä jotka saavat töistäsi hyvää kuin niitä pahaa ajattelevia.💚
Olin itse tulossa eilen hypettämään Kärtsyn keikkaa ja näin minäkin sen kommentin. Olen todella äkkipikainen ja varsinkin jos ilkeily koskee läheistäni ja ihmisiä jotka ovat olleet vain kilttejä muille. Olin jo valmis raivoamaan palstalla, mutta mietin kahdesti ja poistuin palstalta. En halunnut lisää negaa tänne.
Mutta mennäänpä Kärtsyn keikkaan sitten.
Olin varautunut siihen että live ei välttämättä toimi, vaikka olinkin sen maksanut. Ystävä sitten Suomesta striimasi sen minulle ja itse tallensin sen. Ja tallensin vain omaan käyttöön, en jaa sitä mihinkään.
Meillä oli tytöt, muutamia ystäviä täällä meillä ja bailattiin ankarasti ja huudatettiin puutarhassa yömyöhään. Naapurit taas varmaan tykkäsi.
Kärtsy näytti upealta, onnelliselta ja ne simät.
Otti ison lavan hyvin haltuun, vaikka yleisö ei kaikkinensa ollutkaan ehkä ihanteellinen.
Oli myös ihanaa, että K sai jakaa tämän kokemuksen Jessen kanssa. Varmasti merkitsi paljon.
Ja sitten uusi biisi ja Tommy. Rakastan! Se lavakemia, Kärtsyn ujostelu oli niin söpöä. Biisi oli hieno mielestäni, jos ajattelee että kaikkeahan verrataan CCC: han, mitä tulee olemaan vaikea ylittää. Menevä tarttuva ja juuri sopiva näille kahdelle ihanalle sekopäälle. Näitä kahta kyllä jaksaa katsella. Tommy on raikas tuulahdus ja olen niin onnellinen Kärtsyn puolesta. Uskon että tämä yhteistyö tulee olemaan hitti.
Ja manifestoin että Tommy tulisi Lontooseen.
Jos tulee niin voin kuolla onnellisena 🤣
Ja niitä piikkipöksyjä EI saa haudata, koska Lontoossa ne putoaa tai repeää.😛
En malta odottaa musavideota ja biisin julkaisua. Toivottavasti synkkää ja shokeeraavaa tyyliä videossa.
Ja K& B Karibian risteilyllä olen yhä. Enkä malta odottaa Tavastiaa. Jan olen tulossa.
Kivaa päivää kaikille.
💚🌹🌹Hienoa että et ole poistunut palstalta . 💛 Huolestuin vähän kun sinua ei näkynyt.
Kiitos sinulle 💚 ja kaikille. Ei minusta niin vähällä pääse.🤣 Meillähän on vielä kaikki K ja JO loppuvuoden keikatkin yhdessä kokematta.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän polttavia aiheita-lista
- JO villasukkien koko
- T pakarat
- Mitä / kuka haudattiin
- Nouseeko haudasta
- Slaidaus
- T ja K shippaugallupin tulokset
- Manifestointi B ja K shake it!
- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua
Ja sata muuta aihetta :)
Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy)
Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.
Niin, mietin tuota kysymistä Krisiltä, että olisko se niin "etiketin" vastaista. Sen voi perustella hänelle lyhyesti, että lahjoja varten tms.? Mitä mieltä olette?
Ihan hyvin voi kysyä. Ja hän vastaa jos haluaa.
Kuka ottaisi kopin tästä ja kysyisi?
Onks joku jo ottanut? Mä kyllä kehtaisin kysyä 🙂
Kris ei ota vastaan uusia viestejä (edes aamuviideltä?!) mut kysyin Janilta.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija
Eli Käärijältä syksyllä ilmestymässä:
-"Jytinää ja huutoa" -single Bojanin kanssa
-"Aktia siellä ja täällä" -konferenssistriimi
Odotamme mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiten ymmärrän tuossa ihme huhussa sitä, että miksi joku tulisi itse julkisuuteen kertomaan omasta pettämisestään, jos näin olisi oikeasti tapahtunut, kuten tässä ilmeisesti vihjataan. :P
Vähintään pressitilaisuus sen on oltava tai jopa konferenssi aiheesta "Aktia siellä ja täällä".
Meillähän piti olla se joku konferenssi kans. Tais jäädä unohdukseen. Vai tuliko muut hääkiireet tms. Mutta joo, sinne ehdottomasti Aktia Sloveniassa (ja vähän muuallakin) -osio.
LadySLO:) kirjoitti:
Hey all,
I'm sensing this mix of excited feelings about K&T collab and at the same time a lot of feelings of sadness here these days. I'd love to see B&K collab myself, but realistically, it's probably not the right time right now. It doesn't mean that it might never happen. They both worked in their own ways for many years to get where they are now, the ESC gave them a boost and they need to keep working hard to keep the momentum going and I think that means produce new music to:
a) please their "old", pre-ESC audience
and
b) get a new, wider audience outside of the ESC "pool".
And that just means going along more within their normal style of music.That being said, like I said, it doesn't mean there won't be a collab at all - ever. Even if their style is so different.
To give you some examples of unusual combinations from the past:
https://www.youtube.com/watch?v=hM5UJvnbbuY
https://www.youtube.com/watch?v=Y1fiOJDXA-E
https://www.youtube.com/watch?v=amhC8WYgNA4
https://www.youtube.com/watch?v=mGZxNnY9VAQ
...any many more. :)
JO & K have tons of shared international fans and I feel like JO & K collab would be a great way to strengthen the bond of these fandoms and keep the fans interested and invested, it doesn't work the same way next year anymore. Of course it's far from their only priority, they also have their old and new non-shared fans and obviously also try to find new listeners, but still.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Jytinää ja Huutoa on sitten Käärijän ja Bojanin yhteiskappaleen nimi.
Kyllä! Musiikkivideota odotellessa 🥵 Olen näköjään ihan pihalla mistä palstalla puhutaan. Watafak nalleja, mutta ei voi mitään. Tuulitunnelissani vaan humisee vähän enemmän 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on musiikissaan kunnianhimoinen, mitään mautonta biisiä hän ei kyllä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lukaista ja miettiä onko aihetta huoleen.
Tää oli muuten hyvä. Itse tunnistan ja tunnustan. Mut itsellä ollut "aina" tämmöstä.
"Monilla ihmisillä on elokuvamaisia ja tarinamaisia päiväunia. He voivat myös käyttää henkilöjä ja tapahtumapaikkoja jo olemassa olevasta fiktiosta tai todellisesta elämästä"
Mä olen varmaankin liian terve tuollaaseen. Luonnehoroskooppikin kertoo (sntymäkellonaikaan perustuva, jonka teetin kuuluisalla ammattiastrologi Svenillä vuosia sitten) mainitsi että minun kanssani psykologikin saa harmaita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹
Ei ole edelleenkään Kenraali Vahva räppäämistä voittanutta. Siinä on asenne,hieman raspinen ääni, jytinä ja rytmi niin kohdallaan ettei kukaan Suomessa vastaavaan pysty. Kaikki muut räppääjät kuulostavat liian pliisuilta ja naismaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ottaa taas vähän liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ottaa taas vähän liian tosissaan.
Jotkut bojanistit on kyllä vähän liian diipeissä, huomattu taas tänä aamuna.
Kris oli sitten muuten Haltija siihen meidän prinssit ja kapteenit -listaan 🧝