Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74561/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä täällä tapahtuu? Hetken olin poissa ja näköjään tipahdin täysin. 😂

Vierailija
74562/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K n uusi stoori, lisää musavideo materiaalia!

No nyt on magee. En malta odottaa!

T. Mv-jankkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74563/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pakonomainen_haaveilu [/quote]

Voi lukaista ja miettiä onko aihetta huoleen.

Vierailija
74564/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä täällä tapahtuu? Hetken olin poissa ja näköjään tipahdin täysin. 😂

Emme joutuneet ojasta allikkoon, vaan menimme hallitusti metsään.

Vierailija
74565/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei.. minulla on vähän samat fiilikset nyt K/T -kuviosta kuin keväällä oli K/B -kuviosta 😭 miksi K tulee niin hyvin juttuun kaikkien kanssa? Ehkä B:lle parempi, että fandom ei keskity häntä parittamaan... Mutta rakastan edelleen viisuajan videoita 🥹

Siis miten? K ja T on ihan erilainen kemia ja energia, kun K ja B. Tykkään molemmista, mutta ei mun mielestä verrattavissa. Ja hyvä niin, kaksi aivan eri asiaa.

Niinpä! Kun B ja K halaa, niin siihen ei mene edes A4 paperi väliin. Ja en tarkoittanut tätä mitenkään seks.tasolla, vaan kemiatasolla :)

Vierailija
74566/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin mehtätöissä!

Vierailija
74567/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74568/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tästä ideasta

https://www.tumblr.com/omppupiiras/726252376339726336/personally-i-dont…

Tämä on aikalailla sitä, mitä odotan.

Vierailija
74569/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa mua ei kiinnosta lainkaan tuo mv. En edes avaa nyt K:n storyja. Olen muutoin hard Core K ja eritoten K&B - fani/shippaaja/jankkaama mitänäitnyton.

Vierailija
74570/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäkin mehtätöissä!

Metsurin housut Käärijällekin, ne on aika sexyt. (Tulee mieleen Village People..) Omaa miestäni ihailen ehkä eniten metsurin housut jalassa. Pitkäkoipisella pieniperseisellä hyvin istuu.

Vierailija
74571/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.

Vierailija
74572/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa mua ei kiinnosta lainkaan tuo mv. En edes avaa nyt K:n storyja. Olen muutoin hard Core K ja eritoten K&B - fani/shippaaja/jankkaama mitänäitnyton.

Siellä stooreissa on muuten muutakin, kuin musavideo juttua. Ihan vain senkin vuoksi ne kannattaa vilkaista, jos tykkää artistista, vaikka ei nappaisi musavideo.

Vierailija
74573/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat!

Vierailija
74574/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten, objektiivisesti miettien, luulette että toi uusi kipale tulee menestymään sit kun se julkaistaan? Riippumatta omista mielipiteistänne itse kappaleesta.

Vähän huolettaa ajatus (K:n ja crew.n mielentilan kannalta) että kun on noin selkeästi yritetty tehdä mainstream-kappale, englantiakin vielä, että jos se ei sitten lopussa sytykkään. Jos jää vaikka spotifyssä vähemmän kuunnelluksi kuin K:n suomenkieliset vanhat kipaleet. Viulunkielellä on kai yli 6 miljonaa kuuntelua, Välikuolemalla melkein 5 mil (streamauksen platinaraja Suomessa taitaa olla muuten 4 milj kuuntelukertaa, että ihan kivat saavutukset K:n vanhoilta kappaleilta) ... varmasti toivovat että uusi kappale menisi noiden yli.

Toisaalta, jos se ei menesty, niin onpahan joka tapauksessa se "eka biisi viisujen jälkeen"-laastari saatu revittyä irti, ja voivat vähän vapaammin tehtailla kaikenlaista musiikkia sitten ilman niin kovia paineita.

Tämähän on niin selkeä bilebiisi kun olla voi. Tulee kyllä soimaan yökerhoissa ja muissa bileissä jatkuvasti. Jää vielä "ikävästi" korvamadoksikin tuo tättärättää.....

Vierailija
74575/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.

Samoin ajattelen, tosin musavideota odotan.

Vierailija
74576/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää neljä viikkoa Pohjoismaiden kiertueen alkuun! 🥳

Apua. Täytyy varata aika botoxin laittoon.

Entä jos se ei enää auta!😬Aiemmin lohduteltiin kuuskymppisiä, et sinne vaan, mut taas alkaa kauhu nousta. Mihin pimeeseen nurkkaan sais ittesä...oliko Logomoon menossa joku 60, mukanaan 66 ystävä...tarttee taas rohkaisua!

Juu, olen edelleen menossa. Ja se mukaan tuleva ystävä on 67. Eikä ole meillä botoxit edes harkinnassa. 😀

👍🙂

Vierailija
74577/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuo Tommyn ja K:n kuvio ollut ollut hyvää vieroitushoitoa K&B-shippaamisesta. Voi olla sellainen pessimistinen mahdollisuus, ettei näitä kahta enää nähdä yhdessä, ja siksi näin ei tarvitse ilman vertaistukea avohoitosuhdetta aloittaa vieroitusta. Toki tämä ketju edelleen toimii mun AA-kerhona. 

Vierailija
74578/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ajattelen, tosin musavideota odotan.

Mä tykkään uudesta biisistä sillee 7-8 verran, yhteistyö on piristysruiske K:lle joten sillekin yläpeukkua. Musavideo mua kiinnostaa koska kaksi rajatonta heittäytyjää samassa paikassa luo sopivasti vaaran tunnetta ja lopputulos voi olla huikee.

Silti K&B aina ykkönen ja sieltäkin saisi tulla jonkinlaista yhteistyötä mielellään, jos se syntyy pakottamatta.

Vierailija
74579/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun sanoit ääneen, en itse uskaltanut🙈

Vierailija
74580/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...

Ketju on lukittu.