Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74581/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.

Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...

Jotenkin uskoisin että kyllä sitäkin on tulossa, perustuen ICIP:n ihan loppuosaan ja ylipäätään vaan siihen, että Jukka on nyt vakiona mukana. Taatusti siis saadaan sitä kitaraa jatkossa enempi.

K:lla on tähänkin asti ollut biisejä laidasta laitaan, niin tuskinpa nytkään on mihinkään yhteen ja samaan tyyliin hirttäytymässä, mun mielestä in vaan kiinnostavaa että kokeilee uusia juttuja.

Vierailija
74582/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koko kevään/kesän: cha cha cha ja minä koko syksyn: da da da

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74583/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin aamulla kirjoittaa että Tommyn photoshopatut pakarat listalle mutta unohduin sitte tuijottamaan niitä ja sitte pitiki lähtä jo mettään niin en muistanutkaan tulla sitä tänne laittamaan.

Vierailija
74584/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kuullu susta

pitkään aikaan mitään

mut oon koittanu olla

et kaikki on ihan fine

vaikkei todellakaan oo

Viihteeltä karkaan kesken kaiken

ihan outoo

mut jotenkin vaan tuntuu

et oon ekaa kertaa yksin

näiden kaikkien tyyppien keskel

Himaan palaan pää ihan sumus

ja eteises alan kelaa tätä kaikkee

kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun

ja tippa linssiin menee

Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii

oon ihan wtf

kun nään et se oot sä

kaikist maailman ihmisist

Sä oot et sorry babe

olis pitäny ottaa kontaktii

mut on ollu tällanen

paska vaihe mun elämäs

Kyl mä vähän arvasin

kun somest lähdit

etkä keikoil ollu enää oma itses

Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine

I guess so on sun vastaus

ja sit sä jatkat

are you?

Sydämii sulle tykitän

ja vastaan

yes yes honey boo

Jossu tässä moi.

Oheinen on siis mun eka K/B-shippausruno: oon joskus teininä kirjoittanut jotakin vastaavaa sekä pari ihan perinteistäkin ficciä. Nykyään oon liian kärsimätön kirjoittamaan proosaa, mutta runoja mustaan suht säännöllisesti.

Tämän päivän piirustelut meni ihan viduiks. En onnistunut piirtämään K:ta, josta tuli ihan oudon guben näköinen. Roskiin lensi tämä, mutta sain kyllä sitten piirrettyä K:n silmän Stadikan meikillä (piti piirtää molemmat simmut, mutta toinen meni pieleen). Alkoi harmittaa, varsinkin kun luin tämän erään niljakkaan konnakäärmeen (😏) kommentin itsestä ja Ruusurouvasta (toivottavasti oot lisko erittäin tyytyväinen itseesi ja elämääsi 💕)

Tuli itkettyä ja koko fanituskin tuntui hetken aikaa turhalta. Sitten päätin lukea yhtä ficciä (sen erään palstalaisen ). Piristyin, inspiroiduin ja syntyi tuo runo.

Enkä pelkääkään tätä maailmaa 💚

- Jossu

Voi Jossu rakas haluaisin rutistaa sinua kunnolla. Olet lahjakas, luova, upea taiteilija.

Älä anna kenenkään anonyymin netti kommentoijan viedä sitä pois sinulta. Teet hienoa työtä josta ihmiset ilahtuvat. Muista aina, että enemmän on niitä jotka saavat töistäsi hyvää kuin niitä pahaa ajattelevia.💚

Olin itse tulossa eilen hypettämään Kärtsyn keikkaa ja näin minäkin sen kommentin. Olen todella äkkipikainen ja varsinkin jos ilkeily koskee läheistäni ja ihmisiä jotka ovat olleet vain kilttejä muille. Olin jo valmis raivoamaan palstalla, mutta mietin kahdesti ja poistuin palstalta. En halunnut lisää negaa tänne.

Mutta mennäänpä Kärtsyn keikkaan sitten.

Olin varautunut siihen että live ei välttämättä toimi, vaikka olinkin sen maksanut. Ystävä sitten Suomesta striimasi sen minulle ja itse tallensin sen. Ja tallensin vain omaan käyttöön, en jaa sitä mihinkään.

Meillä oli tytöt, muutamia ystäviä täällä meillä ja bailattiin ankarasti ja huudatettiin puutarhassa yömyöhään. Naapurit taas varmaan tykkäsi.

Kärtsy näytti upealta, onnelliselta ja ne simät.

Otti ison lavan hyvin haltuun, vaikka yleisö ei kaikkinensa ollutkaan ehkä ihanteellinen.

Oli myös ihanaa, että K sai jakaa tämän kokemuksen Jessen kanssa. Varmasti merkitsi paljon.

Ja sitten uusi biisi ja Tommy. Rakastan! Se lavakemia, Kärtsyn ujostelu oli niin söpöä. Biisi oli hieno mielestäni, jos ajattelee että kaikkeahan verrataan CCC: han, mitä tulee olemaan vaikea ylittää. Menevä tarttuva ja juuri sopiva näille kahdelle ihanalle sekopäälle. Näitä kahta kyllä jaksaa katsella. Tommy on raikas tuulahdus ja olen niin onnellinen Kärtsyn puolesta. Uskon että tämä yhteistyö tulee olemaan hitti.

Ja manifestoin että Tommy tulisi Lontooseen.

Jos tulee niin voin kuolla onnellisena 🤣

Ja niitä piikkipöksyjä EI saa haudata, koska Lontoossa ne putoaa tai repeää.😛

En malta odottaa musavideota ja biisin julkaisua. Toivottavasti synkkää ja shokeeraavaa tyyliä videossa.

Ja K& B Karibian risteilyllä olen yhä. Enkä malta odottaa Tavastiaa. Jan olen tulossa.

Kivaa päivää kaikille.

💚🌹🌹

Vierailija
74585/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koko kevään/kesän: cha cha cha ja minä koko syksyn: da da da

No onhan tää kevät ja kesä aika dadaa ollut, ett sikäli ihan looginen jatkumo 🤷🏼

Vierailija
74586/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.

Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...

On upeaa että kokeillaan musiikillisesti eri juttuja, mutta itsekin toivon hartaasti sitä suomenkielistä hevimpää räppiä tanssi-fiballa. Toivon ettei mennä kokonaan uuden biisin kaltaiseen bile-ilmari suuntaan.

Vierailija
74587/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koko talven tät tät tättädää

Me Tommyn kanssa tsabadabaduu uuu

Vierailija
74588/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten, objektiivisesti miettien, luulette että toi uusi kipale tulee menestymään sit kun se julkaistaan? Riippumatta omista mielipiteistänne itse kappaleesta.

Vähän huolettaa ajatus (K:n ja crew.n mielentilan kannalta) että kun on noin selkeästi yritetty tehdä mainstream-kappale, englantiakin vielä, että jos se ei sitten lopussa sytykkään. Jos jää vaikka spotifyssä vähemmän kuunnelluksi kuin K:n suomenkieliset vanhat kipaleet. Viulunkielellä on kai yli 6 miljonaa kuuntelua, Välikuolemalla melkein 5 mil (streamauksen platinaraja Suomessa taitaa olla muuten 4 milj kuuntelukertaa, että ihan kivat saavutukset K:n vanhoilta kappaleilta) ... varmasti toivovat että uusi kappale menisi noiden yli.

Toisaalta, jos se ei menesty, niin onpahan joka tapauksessa se "eka biisi viisujen jälkeen"-laastari saatu revittyä irti, ja voivat vähän vapaammin tehtailla kaikenlaista musiikkia sitten ilman niin kovia paineita.

Menestyy todennäköisesti hyvinkin. Osittain siitä syystä, että Tommy on siinä ja Tommylla on todella iso fanikunta. Siis todella iso. Toisekseen siksi, että K n ulkkarifanit on jo nyt tästä tosi innoissaan.

Pidän peukkuja ICIP:lle.. tässä on muutama eri vaihtoehto että miten käy. Esim. Se remix alan Walkerin kanssa on saanut yli 4M kuuntelua, vaikka sitä ei juuri promottu, ja se ei ollut alkuperäistä parempi.. Nyt on uusi kappale, ja mukana menestynyt artisti, jonka voivat sopivat K:n musiikkiin hyvin. Stadikan esiintyminen ja musiikkivideon vihjailut ovat nostaneet hypeä, sillä ihmiset pitävät K:n ja T:n kemiasta. Hyvä musiikkivideo saattaa olla vetonaula tälle projektille... Ja kappaleella on potentiaalia soida syksyn mittaan klubeilla ja jopa radiossa. Vähintäänkin syksyn kiertueella ulkomaan fanit pääsee fiilistelemään.

Mä luotan biisiin ihan täysillä, perustuen siihen mikä oli oma ja muiden reaktio stadikalla. Korvamato ja energiapommi. Ja se kemia. Sori B.

Miksi pitäis olla sori B? Onhan B:llä itselläänkin kemiaa myös muiden kuin K:n kanssa, toki sitten taas erilaista. Luulisi myös että B on iloinen K:n puolesta että on päässyt työskentelemään idolinsa kanssa. B jos kuka sen varmasti ymmärtää että helpottaa työskentelyä toisen kanssa jos on kemiaa ja muutenkin tulee toimeen.

Vierailija
74589/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74590/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on vähän kummallinen katsomus siitä, että K ja T homma jotenkin työntäisi K ja B homman jäihin. Kai K lla saa olla muitakin ihmisiä elämässään? Yhteistyö oman idolinsa kanssa? Mä oon ilonen, että K ja Tommy löysi toisensa. Ei se vie pois multa sitä, mitä K lla ja Bojanilla on.

En oo eri mieltä. Huvittaa eniten oma järjetön reaktio tässä, joka on et pitäis jotenkin pahoitella B:lle että hehkuttaa K&T kemioita. Tiedän, aivan älytöntä. Mutta silti reagoin näin.

Vierailija
74591/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pakonomainen_haaveilu

Voi lukaista ja miettiä onko aihetta huoleen.

Tää oli muuten hyvä. Itse tunnistan ja tunnustan. Mut itsellä ollut "aina" tämmöstä.

"Monilla ihmisillä on elokuvamaisia ja tarinamaisia päiväunia. He voivat myös käyttää henkilöjä ja tapahtumapaikkoja jo olemassa olevasta fiktiosta tai todellisesta elämästä"

Vierailija
74592/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On upeaa että kokeillaan musiikillisesti eri juttuja, mutta itsekin toivon hartaasti sitä suomenkielistä hevimpää räppiä tanssi-fiballa. Toivon ettei mennä kokonaan uuden biisin kaltaiseen bile-ilmari suuntaan.

Oonko nähny unta vai missä kuulin, että on tulossa albumille sitä tuttua, en muista mitä sanoja käytti, kitaraa vai metallimpaa. Ja sitten vähän muuta. Oisko ollut siinä Aktia jutussa, muistaako joku vai oliko mun oma uni?

Vierailija
74593/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74594/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko nähny unta vai missä kuulin, että on tulossa albumille sitä tuttua, en muista mitä sanoja käytti, kitaraa vai metallimpaa. Ja sitten vähän muuta. Oisko ollut siinä Aktia jutussa, muistaako joku vai oliko mun oma uni?

Muistan myös hatarasti maininnan kitaroista. Se oli aiemmin kesällä jossakin yhteydessä ennen Aktiaa.

Vierailija
74595/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokamyrkytysnalle on niin listakamaa kuin olla ja voi! Onko meillä vielä the listan pitäjää?

On pitäjä. Oon nyt töissä mutta päivittelen ja postaan illalla.

T. Listan pitäjä

Vierailija
74596/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaverin oikeudenmukaiset paljastukset sitte myös listalle!

Vierailija
74597/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttavia aiheita-lista

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

- T ja K shippaugallupin tulokset

- Manifestointi B ja K shake it!

- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua

Ja sata muuta aihetta :)

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.

Niin, mietin tuota kysymistä Krisiltä, että olisko se niin "etiketin" vastaista. Sen voi perustella hänelle lyhyesti, että lahjoja varten tms.? Mitä mieltä olette?

Ihan hyvin voi kysyä. Ja hän vastaa jos haluaa.

Kuka ottaisi kopin tästä ja kysyisi?

Onks joku jo ottanut? Mä kyllä kehtaisin kysyä 🙂

Vierailija
74598/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, sulle joka kommentoit eilen ruokamyrkytys-nallesta, niin voisit kasvaa aikuiseksi ja kertoa asian ihan suoraan kasvotusten viestisi kohteelle. Turha täällä on tyhjyyteen huudella tämmösiä asioita, jotka voi jollekin olla aidosti tärkeää tietoa oman elämän kannalta.

Siis mitä täällä on eilen tapahtunut? Ruokamyrkytys-nalle? Watafak.

🤣 Ei voi täällä kaikkea ymmärtää

Vierailija
74599/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain voi ymmärtää miksi kukaan olisi ottamatta Bojania, jos sellainen täydellisyys saatavilla olisi. En ymmärrä, en ikinä.

Minullakin oli pää räjähtää yhdessä vaiheessa, kun pähkäilin tätä tieteellistä ongelmaa.👑

Tuleeko tämä olemaan sellainen asia, jota K katuu koko lopun elämänsä? Tosin oliko Bojankaan hänelle sillä tavalla saatavissa? Vaikka Bojan ehkä oli ihastunut, en tiedä antoiko hän mitään rehellistä signaalia siitä K:lle vai brotherzonettiko itsensä varman päälle heti alkuun. Onkohan Bojanin ihastus vieläkään K:lle tullut perille. Bändikaverit ainakin tietävät.

Tosin olisi K:ltakin varmaan ollut aika kylmä päätös vaihtaa lennosta toiseen, varsinkin kun gf on niin kunnioitettavasti ollut tukena tämän huuman aikana.

Mä en nyt ymmärrä miksi katuisi? Hän tajuaa kyllä varmaan meitä paremmin Bojanin tunteet, että oliko siellä taustalla jotain vai eikö ollut. Ja on varmaan halutessaan täysin kykeneväinen make the move, jos siellä oli ja itse samaa halusi. Lisäksi eihän tuollaiset jutut mene ohi, jos niissä oikeasti on jotain syvempää. Siis ettei voi aikanaan jatkaa siitä mihin jäätiin, jos ovat elämää suurempi rakkaustarina toisilleen. Mitä vähän epäilen kuitenkin... Tietty, jos jompi kumpi ehtii ensin perheellistyä, asia mutkistuu. Mutta ei kai ne nyt ihan vielä.

No olikohan niin kykeneväinen? Kuitenkin kielimuuri K:lla oli jonkinlainen. Ja seurustellut koko elämänsä vain naisten kanssa. Olivat lisäksi keväällä jatkuvasti univelassa ja kiireisiä. Ei siinä oikein välttämättä ollut tilaisuutta kertoa niistä omista tunteistaan edes itselleenkään. Varsinkin kun tämä uusi ujo-Käärijä on esiintynyt, on kyllä tullut mieleen, ettei hän ehkä olekaan niin ronski mitä päälle päin näyttäisi. Mutta ehkäpä nyt syyskuussa voi tapahtua tai olla tapahtumatta (mikä myös on tietysti ok) jotain. Kieltämättä hymyilyttää tuo Tel Avivin peruuntuminen teknisistä syistä. Ehkä K:lla on yhtä ikävä Bojania kuin tässä ketjussakin.

Varmasti K toivoisi, että B voi paremmin ja kaipailee ystäväänsä. Itsellä vieläkin ajatus siitä, kuinka valovoimainen K on ja vaikuttaa positiivisesti ympärillä oleviin ihmisiin. On sellainen tunne, että K seura tekisi oikeasti hyvää B. 

Mainitsemasi tunne on sun tunne. Et tiedä K ja B oikeista tunteista yhtikäs, joten miksi miettiä edes koko asiaa.

No mikäs tämän ketjun aiheena mielestäsi sitten otsikon perusteella on? Siitähän huomaa heti, ettei ainakaan pohdita K:n tai Bojanin mahdollisia mietteitä. Ei, keskustelemme vain sinun sallitsemistasi aiheista. Voitko vielä luetella ne kaikki ettemme loukkaa tunteitaisi?

Näinpä. Täällä on nyt varmaan jotkut B mustasukkaisten kokoontumisajot. Taitaa mennä vähän liiaksi ihon alle, jos pitää aiheeseen liittyvää kommentointia torpata. 

Jep. He voisivat pystyttää oman ketjun pelkkään Käärijä-aiheeseen liittyen. Tässä ketjussa Bojan on oleellisena osana. Ja oleellisena osana on myös pohtia näiden kahden välisiä tunteita ja ajatuksia.

Kyllä ja yrittäkää negailijat nyt ymmärtää, että nämä ovat vain ajatuksia / spekulointeja täällä K ja B FIILISTELYketjussa. Edelleenkin suurin osa meistä uskoo, että K ja B pitävät yhteyttä ja ovat myös ystäviä. Tarkoittaen sitä, että nauttivat toistensa seurasta niin kuin ystävien seurasta nautitaan. JO tiktokissa he itse myös vitsailivat siitä, kuinka B ja K ovat riidoissa :) Eli eiköhän ne välit ole kunnossa ja aihe jatkuu myös täällä.

Tarkoitat varmaan sitä, kun Nace mainitsi asiasta. Videolla oli myös B, muita en muista.

Kostopaidassa venyttelyssä tämä https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824?is_f…

Vierailija
74600/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan myös hatarasti maininnan kitaroista. Se oli aiemmin kesällä jossakin yhteydessä ennen Aktiaa.

Musta se oli jossain Jukan haastattelussa. Ehkä. Koetan etsiä.

Ketju on lukittu.