Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Täällä oli aika hapokas sunnuntai-ilta. 😀 Ketjun oma pikku siistijäkin tehnyt pitkän yövuoron perään. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT ketjun otsikkoa ajatellen mutta UMK-haku on nyt auki. Saas nähä mitä sieltä tällä kertaa löytyy.
Mä oon kyllä ihan loppu tän kevään ja kesän jäljiltä niin ehkä toivoisin että ei olis mitään näin kiinnostavaa kuitenkaan. 😅 Vitsivitsi, nyt pari viime vuotta UMK on kyllä ollut ihan omaa luokkaansa (tottakai kun meidän lemppari-Matti on tuottajana), eiköhän sieltä taas jotain timanttia löydy. 😊
Ja nyt kun oon vielä niin tästä Tommy-kuviosta haipeissani, niin Viro vois nakata Tommyn sinne. Ei se kyllä varmaan lähtis. Tai ehkä se vois sittenki mennä vittuillakseen. 😅
Koko kilpailu kannattas lopettaa Kärtsään. Se tuli tyhjensi kaikki polttoainevarastot.
Ei kyllä käy varsinaisesti kateeksi sitä, joka joutuu euroviisulavalle yrittää täyttämään Kärtsän jättämät saappaat
Täytyy olla varmaan täysin erilainen jotta ei verrattais joka yhteydessä Kärtsään. Joku bändi vois olla kova. 🤔
Mä niin toivoisin Battle Beastia 🤩 Toivoin jo tälle vuodelle, mut ei haittaa vaikkeivat vielä osallistuneetkaan 😁
Päivän polttavia aiheita-lista
- JO villasukkien koko
- T pakarat
- Mitä / kuka haudattiin
- Nouseeko haudasta
- Slaidaus
- T ja K shippaugallupin tulokset
- Manifestointi B ja K shake it!
- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua
Ja sata muuta aihetta :)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, varmaan olen ainoa mutta jotenkin nuo minificit K:sta ja B:stä ja muut seksvihjailut heistä tässä kohtaa jopa vähän tympii kun ajattelee että B on todennäköisesti vielä toipumassa ja tuskin on tosielämässä paljon bromancet Kärtsän kanssa mielessä. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, kesän alussa nuo olisi olleet ihan söpöjä. Onneksi tuli tuo Tommy-kuvio viemään painetta pois B:n suunnasta.
Toipumassa, kyllä, mutta tuskin shippaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs ankeuttajien syyspäivät nyt on alkaneet? Molemmat palstat tulvii toisia dissaamaan ja lannistamaan pyrkiviä viestejä?
Tiedättekö, ei hetkauta yhtään. Ihanaa shippausviikkoa kaikille!
Siinä toisessa ketjussa ei kukaan selväpäinen pysty olemaan.😂 Täällä sentään kukkii edes huumori joskus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, varmaan olen ainoa mutta jotenkin nuo minificit K:sta ja B:stä ja muut seksvihjailut heistä tässä kohtaa jopa vähän tympii kun ajattelee että B on todennäköisesti vielä toipumassa ja tuskin on tosielämässä paljon bromancet Kärtsän kanssa mielessä. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, kesän alussa nuo olisi olleet ihan söpöjä. Onneksi tuli tuo Tommy-kuvio viemään painetta pois B:n suunnasta.
No, kukaan ei ole vielä rohkaistunut tarpeeksi kirjoittaakseen K sta ja Tommysta vastaavia.
Tumblurissa MV spekulaatioita/toiveita on hauska lukea 😂
https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726210648358436864?source…
Mä olen aivan uupunut viisuista, tulee sellainen overstimulation olo noista UMK-mainoksista. Eiih. Ymmärrän että K:n jalanjäljissä kilpailu on suurempi kuin koskaan, mutta en usko että mun elinikänäni tulee vastaavaa ilmiötä enää ikinä ja se saa minut jotenkin haikeaksi ja tulee fiilis että haluan pitää kaksin käsin kiinni bolerosta... ja nyt jotkut jo mehustelee sen hautaamisella. Eiih! Tämä viisuvuosi ja shippi siihen päälle on kyllä aivan kerran elämässä -kamaa. En tiedä miten pää taipuu seuraamaan ensi vuoden viisuja tai UMK:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toipumassa, kyllä, mutta tuskin shippaamisesta.
No sitä en tarkoittanutkaan mutta jotenkin ei tunnu oikealta noi seksijutut näiden kohdalla nyt. No, kukin kirjoittaa mitä haluaa. Ja kuka tietää, voihan niillä hidastuksilla yms olla osaltaan merkitystä asiassa myös vaikka suuri vaikutus varmasti G:n lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli aika hapokas sunnuntai-ilta. 😀 Ketjun oma pikku siistijäkin tehnyt pitkän yövuoron perään. Eiköhän jatketa.
Minusta täällä oli hauska meninki eilen viimeisen tunnin aikana. Sai nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Tumblurissa MV spekulaatioita/toiveita on hauska lukea 😂
https://www.tumblr.com/dutifullyautomaticfest/726210648358436864?source…
Aika samaa mielikuvaa manifestoin täällä itsekin ellen. Olisi kova!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan uupunut viisuista, tulee sellainen overstimulation olo noista UMK-mainoksista. Eiih. Ymmärrän että K:n jalanjäljissä kilpailu on suurempi kuin koskaan, mutta en usko että mun elinikänäni tulee vastaavaa ilmiötä enää ikinä ja se saa minut jotenkin haikeaksi ja tulee fiilis että haluan pitää kaksin käsin kiinni bolerosta... ja nyt jotkut jo mehustelee sen hautaamisella. Eiih! Tämä viisuvuosi ja shippi siihen päälle on kyllä aivan kerran elämässä -kamaa. En tiedä miten pää taipuu seuraamaan ensi vuoden viisuja tai UMK:ta.
Aion kyllä katsoa UMK:n ja siinä vaiheilla seurailla intensiivisesti. Euroviisut jätän välistä ellei tule jotain varmaa tietoa, että Käärijä esiintyy showssa muutoinkin kuin pisteiden annossa. En vain jaksa sitä Abba-tyrkytystä, mikä viisuissa on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta täällä oli hauska meninki eilen viimeisen tunnin aikana. Sai nauraa.
Hauskaa oli kyllä, jopa niin, että osalla nousi vähän vaahdot suuhun. 😅
Enää neljä viikkoa Pohjoismaiden kiertueen alkuun! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Apua, mua jännittää. Sanatkaan ei oo hallussa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu susta
pitkään aikaan mitään
mut oon koittanu olla
et kaikki on ihan fine
vaikkei todellakaan oo
Viihteeltä karkaan kesken kaiken
ihan outoo
mut jotenkin vaan tuntuu
et oon ekaa kertaa yksin
näiden kaikkien tyyppien keskel
Himaan palaan pää ihan sumus
ja eteises alan kelaa tätä kaikkee
kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun
ja tippa linssiin menee
Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii
oon ihan wtf
kun nään et se oot sä
kaikist maailman ihmisist
Sä oot et sorry babe
olis pitäny ottaa kontaktii
mut on ollu tällanen
paska vaihe mun elämäs
Kyl mä vähän arvasin
kun somest lähdit
etkä keikoil ollu enää oma itses
Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine
I guess so on sun vastaus
ja sit sä jatkat
are you?
Sydämii sulle tykitän
ja vastaan
yes yes honey boo
Jossu tässä moi.
Oheinen on siis mun eka K/B-shippausruno: oon joskus teininä kirjoittanut jotakin vastaavaa sekä pari ihan perinteistäkin ficciä. Nykyään oon liian kärsimätön kirjoittamaan proosaa, mutta runoja mustaan suht säännöllisesti.
Tämän päivän piirustelut meni ihan viduiks. En onnistunut piirtämään K:ta, josta tuli ihan oudon guben näköinen. Roskiin lensi tämä, mutta sain kyllä sitten piirrettyä K:n silmän Stadikan meikillä (piti piirtää molemmat simmut, mutta toinen meni pieleen). Alkoi harmittaa, varsinkin kun luin tämän erään niljakkaan konnakäärmeen (😏) kommentin itsestä ja Ruusurouvasta (toivottavasti oot lisko erittäin tyytyväinen itseesi ja elämääsi 💕)
Tuli itkettyä ja koko fanituskin tuntui hetken aikaa turhalta. Sitten päätin lukea yhtä ficciä (sen erään palstalaisen ). Piristyin, inspiroiduin ja syntyi tuo runo.
Enkä pelkääkään tätä maailmaa 💚
- Jossu
Olet ihana Jossu.💖 Älä anna kenenkään anonyymin täällä lannistaa itseäsi. Jatka ihmeessä ficcien ja kuvien tekemistä, olet taitava niissä. Negaa tulet samaan, mutta muista, että suurin osa tykkää kuitenkin siitä, että olet läsnä palstalla. Me nimimerkkien käyttäjät ollaan helppo kohde, varsinkin jos alamme jakamaan täällä jotakin tietoa omasta elämästämme. Ota mun neuvosta vaari, kun sanon, että porskuta sitkeästi eteenpäin ja eikun miestä vaan seinälle. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Tärkein manifestointi olisi että B olisi kunnossa siihen mennessä ja täynnä intoa ja riemua. Näytetään että suomalainen yleisö on 150% heidän puolellaan ja tukenaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Täytyy varata aika botoxin laittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.
Sori mutta johtopäätös menee metsään.
Ei mennyt. Juuri eilen olin toisessa universumissa Janin kanssa treffeillä.
Kyllä löytyy nuorempi, hoikempi, laulataitonen, englantia ja saksaa puhuva adonis
Tanssitaito hallinnassa ja yksityiselämä.
Ei mitään epämääräisiä piiloystäviä.
Ollaan reilusti mitä ollaan.
Kansa hyväksyy kun esiintyjä on läsnä ja aito.