Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Meinasin alkaa huutelemaan että hei Tommy häihin mutta muistinki että jokuhan varas sen sillon ku se oli vielä mysteerimies. Onnea hälle, oli hyvä veto se!
Kiitos! Mun onni elämässä taitaa olla nyt kääntynyt. Pitänee pistää pistää lottoarpa menemään tällä viikolla. Tai Tommyn sanoin, "Oh, I think I win a lott. Can you believe me, brother?"
Taidan olla sairastunut lucky girl -syndroomaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CYg-lturtXe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitäs meidän pakaraystävät näistä T- n pakaroista ovat mieltä ?Mitäh. Nuo on kyllä photoshopattu, mutta joka tapauksessa ilmeisesti muodokkaammat, mitä naamasta vois päätellä
Pakarat - niin naisilla ja miehillä - nousee kuin hissi kuvaa varten tehokkaalla pakaralihasten jännittämisellä. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tanssija-Katrin häät muuten oli Tallinnassa, tuskin Jesse ja K puvuissaan sinne on menny
Katrin häistä oli jo jotain kuvia jossain ISssä, en kyllä jaksanut lukea juttua. Mutta arvelisin että jos Jere & co ois siellä ollu, ois varmasti tuotu esiin jo otsikossa.
Eilen ilmeisen pitkään kuvanneet sitä videota. Ei malttais odottaa lopputulosta. Ja toivottavasti Jaakko ei kovin pahasti oo jalkaansa loukannu kun kyllähän sekin keikoilla juoksee paljon edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meidän pakaraystävät näistä T- n pakaroista ovat mieltä ?Mitäh. Nuo on kyllä photoshopattu, mutta joka tapauksessa ilmeisesti muodokkaammat, mitä naamasta vois päätellä
Pakarat - niin naisilla ja miehillä - nousee kuin hissi kuvaa varten tehokkaalla pakaralihasten jännittämisellä. Kokeile vaikka.
Oli Tommyn pakarat photoshopattu tai ei, kyllähän niitä mielellään katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudattiinkohan euroviisu-Käärijä (heterouden lisäksi)? :D Mielenkiintoista kyllä nähdä valmis musavideo.
Täytyy kyllä sanoa et se olis hyvä veto. Bolero hautaan jne.
Mun sydän kyllä särkyy ajatuksesta. Toivottavasti ei, olisi jotenkin aivan kauhean lopullista.
Älähän dramatisoi, joku voi ottaa sen tosissaan. Ei sun sydän siitä murru, pitää vaan osata luopua. Jokaisen elämässä tulee isompiakin murheita ja niistäkin pitää osata selviytyä. Hieman suhteellisuuden tajua ystävät.
En pääse yli tuosta stadikan ujosta Blushing bride-Käärijästä. Löytyisköhän se puoli JO:n keikallekin syyskuulle? Ehkä jos Bojan pukee ne kauneimmat kostopitsinsä?
Listalle varmaan tullut paljon kaikkea materiaalia viime päivinä, toivottavasti näemme vielä joskus koosteen kun listan pitäjällä on aikaa. :)
Vierailija kirjoitti:
En pääse yli tuosta stadikan ujosta Blushing bride-Käärijästä. Löytyisköhän se puoli JO:n keikallekin syyskuulle? Ehkä jos Bojan pukee ne kauneimmat kostopitsinsä?
Mä en pääse yli tuosta K shake it- kohdasta :D En voinut olla ajattelematta yhteistä shake it-vetoa B kanssa :D
Mitkäs ankeuttajien syyspäivät nyt on alkaneet? Molemmat palstat tulvii toisia dissaamaan ja lannistamaan pyrkiviä viestejä?
Tiedättekö, ei hetkauta yhtään. Ihanaa shippausviikkoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Mikä toi (jonkun ehdottama) Slide into every DM -juttu yleisesti ottaen on?
Se on tää
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7233091409862085915Niin ja jos kysyjä meinasi mitä tarkoittaa niin yksityisviestien lähettelyä somessa puolitutuille ja tuntemattomille.
Joo, tätä tarkoitin. Miksi se on slide?
Joku oli sanonut, että Noa ei olisi kutsunut K:ta
Vähän OT ketjun otsikkoa ajatellen mutta UMK-haku on nyt auki. Saas nähä mitä sieltä tällä kertaa löytyy.
Mä oon kyllä ihan loppu tän kevään ja kesän jäljiltä niin ehkä toivoisin että ei olis mitään näin kiinnostavaa kuitenkaan. 😅 Vitsivitsi, nyt pari viime vuotta UMK on kyllä ollut ihan omaa luokkaansa (tottakai kun meidän lemppari-Matti on tuottajana), eiköhän sieltä taas jotain timanttia löydy. 😊
Ja nyt kun oon vielä niin tästä Tommy-kuviosta haipeissani, niin Viro vois nakata Tommyn sinne. Ei se kyllä varmaan lähtis. Tai ehkä se vois sittenki mennä vittuillakseen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh. Mulla kyllä tikistyy kolmiomaiseksi suppupyllyksi jännittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Onhan sillä ihan eri energiat esim Bojanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT ketjun otsikkoa ajatellen mutta UMK-haku on nyt auki. Saas nähä mitä sieltä tällä kertaa löytyy.
Mä oon kyllä ihan loppu tän kevään ja kesän jäljiltä niin ehkä toivoisin että ei olis mitään näin kiinnostavaa kuitenkaan. 😅 Vitsivitsi, nyt pari viime vuotta UMK on kyllä ollut ihan omaa luokkaansa (tottakai kun meidän lemppari-Matti on tuottajana), eiköhän sieltä taas jotain timanttia löydy. 😊
Ja nyt kun oon vielä niin tästä Tommy-kuviosta haipeissani, niin Viro vois nakata Tommyn sinne. Ei se kyllä varmaan lähtis. Tai ehkä se vois sittenki mennä vittuillakseen. 😅
Kyllä se lähtis ja vauhdilla. 😅
Vierailija kirjoitti:
Koko kilpailu kannattas lopettaa Kärtsään. Se tuli tyhjensi kaikki polttoainevarastot.
Vierailija kirjoitti:
Niin Tommy siis viisuihin. Mutta voishan se tulla UMKhonkin vaikka esiintymään Kn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Mikä toi (jonkun ehdottama) Slide into every DM -juttu yleisesti ottaen on?
Se on tää
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7233091409862085915Niin ja jos kysyjä meinasi mitä tarkoittaa niin yksityisviestien lähettelyä somessa puolitutuille ja tuntemattomille.
Joo, tätä tarkoitin. Miksi se on slide?
Koska K on joskus keikoilla sanonut "slaidaa" dm.
Vierailija kirjoitti:
K oli kyllä aikamoisessa tilanteessa seuraavan biisin suhteen. Kaikilla on suuria odotuksia, ja ei tietenkään halua uuden biisin floppaavan. Jos olisi julkaissut jotain perus-K materiaalia, kuten Yhtä vailla tai rock rock -tyyppistä, raskaampaa, ei se olisi menestynyt radiossa. Nyt lähti enemmän party anthem -linjalle heti ccc:n päälle, mikä saa ihmiset sanomaan juuri mitä tuo inhottava toimittaja oli kirjoittanut.. Tuo uusi biisi voisi soida radiossa, klubilla jne. mikä oli varmaan ihan hyvä tähän väliin. Fanit tietenkin odottavat myös raskaampaa materiaalia, ja sitä varmaan tulee levylle. Eli kaikin puolin oli hankala tilanne, mutta olen tyytyväinen että Tommy on saatu mukaan, ja musavideosta tulee varmasti mielenkiintoinen!
Tuo toimittaja on nyt vähän pihalla. Totta kai K haluaa ja kannattaa tehdä englanninkielisen bilebiisin, jota esittää Euroopan kiertueellaan. Ei se nyt ole euroviisuhypellä ratsastamista, vaan ihan normaalia toimintaa. Sama kuin Måneskinin I am a slave for you biisiä olisi kritisoitu epätoivoisena euroviisusuosion jatkamispyrkimyksenä.
Toisaalta olen tyytyväinen ettei oma suosikkini voittanut UMKta koska tiesin että se "taakka" pysyy harteilla iäti. Mitä sitten kun vihreän boleron aika on ohi?
Eurovision Song Contest kakkosella on hetkensä mutta aikajuna on armoton ja jättää asemalle ne artistit jotka eivät pysty luomaan uutta. Eikä sekään vielä riitä, seuraavan biisin tekeminen voi olla vaikeampaa kun on jo valmiiksi omat ja fanien suuret odotukset niskassa; biisin pitää olla vähintää yhtä hyvä kuin CCC.