Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74441/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää neljä viikkoa Pohjoismaiden kiertueen alkuun! 🥳

Apua. Täytyy varata aika botoxin laittoon.

En tiedä olenko väsynyt vai mitä, mutta repesin tälle totaalisesti.

Vierailija
74442/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT ketjun otsikkoa ajatellen mutta UMK-haku on nyt auki. Saas nähä mitä sieltä tällä kertaa löytyy.

Mä oon kyllä ihan loppu tän kevään ja kesän jäljiltä niin ehkä toivoisin että ei olis mitään näin kiinnostavaa kuitenkaan. 😅 Vitsivitsi, nyt pari viime vuotta UMK on kyllä ollut ihan omaa luokkaansa (tottakai kun meidän lemppari-Matti on tuottajana), eiköhän sieltä taas jotain timanttia löydy. 😊

Ja nyt kun oon vielä niin tästä Tommy-kuviosta haipeissani, niin Viro vois nakata Tommyn sinne. Ei se kyllä varmaan lähtis. Tai ehkä se vois sittenki mennä vittuillakseen. 😅

Koko kilpailu kannattas lopettaa Kärtsään. Se tuli tyhjensi kaikki polttoainevarastot.

Ei kyllä käy varsinaisesti kateeksi sitä, joka joutuu euroviisulavalle yrittää täyttämään Kärtsän jättämät saappaat

Täytyy olla varmaan täysin erilainen jotta ei verrattais joka yhteydessä Kärtsään. Joku bändi vois olla kova. 🤔

Mä niin toivoisin Battle Beastia 🤩 Toivoin jo tälle vuodelle, mut ei haittaa vaikkeivat vielä osallistuneetkaan 😁

Tiedäkkö mä meinasin laittaa tuohon edelliseen viestiin että esim. Battle Beast mut aattelin että en ois saanu täältä vastakaikua. High five sielunsisko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74443/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, you asked if people don't like Ne Bi Smel etc (can't find your post just now) but needed to say that I LOVE LOVE LOOOOVE Ne Bi Smel. My absolute fav and I need it on Nordic tour so bad. NEEED. I don't get the same desperation and feeling from the two other songs mentioned from the first album and I'd be disappointed if they replaced NBS but I'll have to try and listen to them more. There's something VERY Finnish in NBS, hard to explain but it could easily be a Finnish rock song. It makes me feel a weird and special connection with JO.

<3

Vierailija
74444/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole nähneet sitä legendaarista viisuajan klippiä, jossa B sanoo tuon "slide into every DM" ??

https://vm.tiktok.com/ZGJsUL2qK/

Toihan pistettiin tänne eilen ja varmaan olin nähnyt aikaisemminkin, mutta en ihan tajua vitsiä siinä. Tai jos se on vain se, että Carpe Diem rimmaa DM:n kanssa ja slide into every dm olisi muka tarkoitus sanoitusten takana, niin okei?

Vierailija
74445/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy nuorempi, hoikempi, laulataitonen, englantia ja saksaa puhuva adonis

Tanssitaito hallinnassa ja yksityiselämä.

Ei mitään epämääräisiä piiloystäviä.

Ollaan reilusti mitä ollaan.

Kansa hyväksyy kun esiintyjä on läsnä ja aito.

Ollaan reilusti mitä ollaan olisi kyllä virkistävä vaihtoehto!

Vierailija
74446/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole nähneet sitä legendaarista viisuajan klippiä, jossa B sanoo tuon "slide into every DM" ??

Niin tämä linjattiin juuri eilen kun joku tästä kysyi. Ja varmaan ollut täällä noin 1000 kertaa. Mutta ei kertaus haittaa. 😀

Miksi nuo aiemmat ihmettelivät sitten tuota slide into every DM -ehdotusta ja sanoivat että Knon sanonut sen lavalla jne. 🤦

Jokereiden levyn nimeksi oli sitä ehdotettu.

Kysyin että mikä homma, koska sanonta oli itselleni vieras. En tiedä miten K:n puheet lavalla ovat siihen liittyneet, muuten kuin jonkun mainitsemina täällä. 

Vierailija
74447/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySlo, what do you think about our plan to knit woollen socks to JO? Are they of any use in Slovenia? What about knitted scarf?

Vierailija
74448/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan uupunut viisuista, tulee sellainen overstimulation olo noista UMK-mainoksista. Eiih. Ymmärrän että K:n jalanjäljissä kilpailu on suurempi kuin koskaan, mutta en usko että mun elinikänäni tulee vastaavaa ilmiötä enää ikinä ja se saa minut jotenkin haikeaksi ja tulee fiilis että haluan pitää kaksin käsin kiinni bolerosta... ja nyt jotkut jo mehustelee sen hautaamisella. Eiih! Tämä viisuvuosi ja shippi siihen päälle on kyllä aivan kerran elämässä -kamaa. En tiedä miten pää taipuu seuraamaan ensi vuoden viisuja tai UMK:ta.

Sanoitin niin mun päänsisällön. Tai mitä siellä on enää jäljellä tän viisukevään jäljiltä.

Vierailija
74449/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä linjattiin juuri eilen kun joku tästä kysyi. Ja varmaan ollut täällä noin 1000 kertaa. Mutta ei kertaus haittaa. 😀

Miksi nuo aiemmat ihmettelivät sitten tuota slide into every DM -ehdotusta ja sanoivat että Knon sanonut sen lavalla jne. 🤦

Kysyin että mikä homma, koska sanonta oli itselleni vieras. En tiedä miten K:n puheet lavalla ovat siihen liittyneet, muuten kuin jonkun mainitsemina täällä. 

Se Kn puheet lavalla oli vitsi, älä nyt siihen enää tartu. Ehdotettu levyn nimeksi kun B oli sanonut sen siinä yhdessä tännekin äskön linkatussa pätkässä. Se tarkoittaa että vastaa jokaiseen viestiin. Ei ole mitään piilomerkityksiä mihinkään suuntaan.

Vierailija
74450/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan uupunut viisuista, tulee sellainen overstimulation olo noista UMK-mainoksista. Eiih. Ymmärrän että K:n jalanjäljissä kilpailu on suurempi kuin koskaan, mutta en usko että mun elinikänäni tulee vastaavaa ilmiötä enää ikinä ja se saa minut jotenkin haikeaksi ja tulee fiilis että haluan pitää kaksin käsin kiinni bolerosta... ja nyt jotkut jo mehustelee sen hautaamisella. Eiih! Tämä viisuvuosi ja shippi siihen päälle on kyllä aivan kerran elämässä -kamaa. En tiedä miten pää taipuu seuraamaan ensi vuoden viisuja tai UMK:ta.

Sanoitin niin mun päänsisällön. Tai mitä siellä on enää jäljellä tän viisukevään jäljiltä.

Mä luulen että ens kevään viisut on yhdenlaiset krapulaviisut. Jospa K esiintyis kuiten siellä niin sais vähän loiventavaa.

Vierailija
74451/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen illalla ihan hirveä irrationaalinen "ikävä" Bojania. Hyppää yli, jos irl-kaipailu triggeröi sinua, en halua sataa turhaa alapeukkuasi. 

Koitin etsiä tilejä, jotka jakavat JO matskua ja vastaan tuli yksi hänen nimellään, kuitenkin yksityinen. Luulin hetken, että se on hänen 🤦🏼‍

Mutta sitten löysin yhden oman videokaappaukseni ajalta, jolloin tili oli olemassa ja sen loppuun oli tallennettavan videon loputtua jäänyt kuva Bojanin instan etusivusta. Näin, mikä se kirjoitusasu sillä tilillä oli. 

Ja muutenkin tajusin, että tietenkin joku on tehnyt look alike tilin.

Tuntui ihan hölmöltä ikävöidä jotakuta, jonka ei kaipaa edes olevan kiinnostunut minusta. Ja varsinkin nyt, kun on mahdollista, että viettävät yhdessä K:n kanssa aikaa, kun tulevat Suomeen. 

Sen pituinen se.

Vierailija
74452/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Kn puheet lavalla oli vitsi, älä nyt siihen enää tartu. Ehdotettu levyn nimeksi kun B oli sanonut sen siinä yhdessä tännekin äskön linkatussa pätkässä. Se tarkoittaa että vastaa jokaiseen viestiin. Ei ole mitään piilomerkityksiä mihinkään suuntaan.

Siis Bojan vitsaili siinä, että seuraavan levyn nimi on slide into every dm?

Vierailija
74453/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ens kevään viisut on yhdenlaiset krapulaviisut. Jospa K esiintyis kuiten siellä niin sais vähän loiventavaa.

Ja minä taas toivon ettei mistään rahasta osallistu niihin. Tämä on manifestointi.

Vierailija
74454/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy nuorempi, hoikempi, laulataitonen, englantia ja saksaa puhuva adonis

Tanssitaito hallinnassa ja yksityiselämä.

Ei mitään epämääräisiä piiloystäviä.

Ollaan reilusti mitä ollaan.

Kansa hyväksyy kun esiintyjä on läsnä ja aito.

Tarkoitat varmaan minua? Ihanaa kun puhut musta noin kauniisti. T: lihaa syövä raavas heteromies

Vierailija
74455/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Täytyy varata aika botoxin laittoon.

Sit teillä on painunut silmät umpeen jokrujen keikalle niin onko sekään kivaa 😄

Vierailija
74456/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein manifestointi olisi että B olisi kunnossa siihen mennessä ja täynnä intoa ja riemua. Näytetään että suomalainen yleisö on 150% heidän puolellaan ja tukenaan.

Ei mitään suomalaisilta pois mutta kyllä yleisöt joka puolella on heidän puolellaan.

Vierailija
74457/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttavia aiheita-lista

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

- T ja K shippaugallupin tulokset

- Manifestointi B ja K shake it!

- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua

Ja sata muuta aihetta :)

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.

Vierailija
74458/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Kysykää vaan ku sekin onneksi slaidaa jokaiseen deeämmään.

Vierailija
74459/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs ankeuttajien syyspäivät nyt on alkaneet? Molemmat palstat tulvii toisia dissaamaan ja lannistamaan pyrkiviä viestejä?

Tiedättekö, ei hetkauta yhtään. Ihanaa shippausviikkoa kaikille!

Siinä toisessa ketjussa ei kukaan selväpäinen pysty olemaan.😂 Täällä sentään kukkii edes huumori joskus.

Sulla on jotain ongelmia, kun vakava keskustelu aiheesta tökkii noin. Aiheesta pystyy myös puhumaan vakavasti, ei sen tarvitse olla koko ajan lapsellista mölötystä. Ei kai se, että täällä on välillä tosiaankin fiksuja humoristisia lohkaisuja tarkoita, että niille naurava ei pysty käsittelemään aihetta muillakin tasoilla? 

Vierailija
74460/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

Kysykää vaan ku sekin onneksi slaidaa jokaiseen deeämmään.

Kannattaa kysyä aamuviideltä, luotettavin vastaus.

Ketju on lukittu.