Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Häärijä on postanut tiktok tilinsä? Vai olisko se vaan joku euroviisujen ajan juttu?
poisteTTU. Uusia tietämättömämpiä käärijäfaneja tullu kerralla paljon ja todennäköisesti ilmiannettu matkijatilinä. Eiköhän se sieltä palaudu.
Kiitos tiedosta. Häärijällä oli kivoja juttuja ja vastailikin kommentteihin.
Tietääkö muuten jostain jos sivu poistuu että onko sivu poistettu itse vai tiktokin toimesta?
Tää ei kuulu tähän ketjuun mutta miksei Aapoa pyydetty Tähdet tähdet ohjelmaan? Mikael hyvä esiintyjä muttei laulaja. Aapo olis pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Musiikki heissä on se pääasia sekä mieletön energia ettei ihan heti seksi tule mieleen...mutta ovathan he mahdottoman kauniita ja hyvännäköisiä ja -runkoisia kaikki, että ilokseen myös katselee.
Videoillaan on kyllä enemmän seksiä, esim. Miesflunssa, Lännen Nopein Mies, 8-0 niin ja Elämän ABC jossa Aapo erittäin ..hmmm.. Että on, kyllä sitä on!
Mulla tulee kyllä Aaposta heti s mieleen, mutta ei lähdetä nyt tälle linjalle. Ihanan energinen bändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Musiikki heissä on se pääasia sekä mieletön energia ettei ihan heti seksi tule mieleen...mutta ovathan he mahdottoman kauniita ja hyvännäköisiä ja -runkoisia kaikki, että ilokseen myös katselee.
Videoillaan on kyllä enemmän seksiä, esim. Miesflunssa, Lännen Nopein Mies, 8-0 niin ja Elämän ABC jossa Aapo erittäin ..hmmm.. Että on, kyllä sitä on!
Mulla tulee kyllä Aaposta heti s mieleen, mutta ei lähdetä nyt tälle linjalle. Ihanan energinen bändi.
Aapo on kyllä aika hot ja yliopistosta valmistunu
Onko muutkin huomanneet,että Portion boys on hyvännäköinen bändi. Komeita uroksia ja kaunis Jalotiina.Ja hyvä meininki. Vois pärjätä ulkomaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle Kenraali Vahva on kuuma. Erittäin söötti, tuhma ja salaperäinen sekä vähän härski samalla kertaa. Mut joo, ei lähdetä tälle linjalle täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia!
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665001411032014849
Tosi kivat kuvat. Näissä tosin näkyy että ainakin Käärijä on viisureissulla rähjääntynyt. Noissa kuvissa paljon freesimpi vai onko noissa joku filtteri päällä.
Bojan on liian nössö naamastaan
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan Bojanin sukunimee? Toi nimi on yleinen entisen Jugoslavian maissa.
Cvjeticanin.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1664907901993902081
Tossa vasta onkin teoriat tulilla :D mystinen frank
Kärtsä ollut tänään päivityksissään ihan extra ihana. Mut jotenkin ei vaan oikein kolahda toi et mukulat rivissä heilumassa lavalla sen keikalla. Mut joo, Euroviisujen toinen, täytyy muistaa noi koko kansan viisut aina.
Toivottavasti vielä illan vikalta keikalta tulee kuumaa matskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle Kenraali Vahva on kuuma. Erittäin söötti, tuhma ja salaperäinen sekä vähän härski samalla kertaa. Mut joo, ei lähdetä tälle linjalle täällä.
Mikael on komein.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1664907901993902081
Tossa vasta onkin teoriat tulilla :D mystinen frank
K ja B kohtalot on vaa kietoutunu yhteen jo kauan sitte, flamingoja myöten
Jossain Bojanin ikivanhassa instakuvassa sillä oli t-paita missä lukee "Cha" 😮
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ollut tänään päivityksissään ihan extra ihana. Mut jotenkin ei vaan oikein kolahda toi et mukulat rivissä heilumassa lavalla sen keikalla. Mut joo, Euroviisujen toinen, täytyy muistaa noi koko kansan viisut aina.
Varsinkin tuo pokemon video oli kiva ja siinä oli niin pirteä ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näköjään saanut kiksejä siitä, että päässyt kiertueelle ja tapaamaan faneja. Alkaa taas olla hyväntuulista Kärtsäriä. Musta toi oli ihan hauska, että lapset pääs lavalle vaikka osa näyttikin olevan aika hukassa siellä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tätä fantasiaa kehittää niin, että Käärijä todetaankin biologisesti naiseksi ja Bojan on mies? Koska kerta ovat heteroita, niin sittenhän tarinaa voisi jatkaa vaikka mihin sfääreihin.
9 kk päästä Käärijä synnyttää oman lapsensa, joka on saatu alulle siellä viisujen siivouskomerossa ! Sitten voidaan kuvailla niiden perhe-elämää.
Mitä täällä oikein himmaillaan? Kun täähån on vain fiktiota, niinhän?
No nyt selvisi sekin, miksi Käärijä ei laittanut niitä valkoisia boksereita päälleen saunassa..Mä niin tiesin tän koko ajan.
Ja Bojan katsoo kohdassa 1.23 Käärijää 0,01 sekuntia silmiin kuin jakaen yhteisen salaisuuden....
Siis mikä video!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me lähdettiin jo tälle linjalle.🤭😂
Voi, vanha kunnon nostalginen UMK ketju on lukittu, kun kåvin muistovierailulla. Onneksi viimeinen kommentti oli kiva.
Sieltä muuten löytyy vielä "runot" 😁
Tänään tuli Kärtsältä somemateriaalia. Oli huomioitu Itävallan Salenakin ja kuurot.
Kieltämättä samanmuotoiset kasvot, suu ja silmät.