Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Sen yhden ainoan kerran kun tässä pitkässä ketjussa on linkattu jotain Portion Boysista, niin TOTTAKAI Käärijä laittaa seuraavaan omaan stooriinsa soimaan heidän taustamusansa......🤯😳
Mä ihmettelin tänään niitä lyhyitä kysymyksiä mitä joku kysyi jotenkin virallisesti kun joku sanoi että viime aikoina on ollut vähän nihkeä fiilis että osaatko kertoa miksi jotain on muuttunut ja toinen oli jotenkin että mikä nyt on ankeaa. 🤔
Mä voin nyt ajatella, että vaikutin musiikin maailmanhistoriaan vastaamalla niihin kysymyksiin, ja ohjaamalla sitä kautta Käärijän tulevaisuutta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä aika schaisse tilanne ja olo itsellä, jos olisin heterojulkkis ja fanit vääntäisivät minusta mielikuvissaan väkisin homoa. Miksi teidän on niin vaikea hyväksyä, että heillä on kaverillinen sielunyhteys ja that's it. Moni valittaa että missä se viisuajan Jere on. Voisiko tämä "kärttyisä" Jere olla kuitenkin se aito Jere ja se viisukuplassa elänyt feikkijere.
Mikä pakko kärtsän oli kutsua Bojania poikaystäväksi tai kosia. Itsepä aloitti.
Nimenomaan. Miksi ihmeessä K valitsi keskustelun- tai metkuilunaiheeksi aina romanttiset jutut? Ei ymmärrä, ei. Youtube on täynnä nuorten miesten älyttömiä ja samaan aikaan hauskoja tempauksia, mutta nämä K:n jutut ovat ihan jostain muusta maailmasta. Sitten vielä videot otsikoidaan bromance ja dinner date -tyyliin. Kaikki on nyt kaatunut B:n hartioille, josta aiemmin on julkaistu tyylikkäitä kuvia ja asiallisia haastatteluja (fiksuus oikein huokuu hänestä). Nyt netti pursuu hikisiä halauskuvia ja räjähtäneitä ilmeitä. Siinä menee aikansa kun B saa gay-leiman pois. Karhunpalvelus K:lta, sanoisin.
Koska hänen enkku on todella surkea ja puhuu lähinnä sitä mitä osaa. Ei pysty keskustelemaan, heittää vaan jotain lyhyitä lauseita. Siksi.
Käärijän englanti on niin huonoa että aina kun hän avaa suunsa meinaa ulkoistaa itsensä vahingossa kaapista mikä ei toki ole tarkoitus heteromiehellä 😂
Niinkuin esim. tässä tiktokissa missä katsovat viime vuotista Espanjan edustajaa ja Käärijä sanoo n20s kohdalla "i wanna that guy ... Who take the shirt off". Kun yksi sana puuttuu niin merkitys muuttuu.
https://www.tiktok.com/@eurovisiontve/video/7225147850588441883
Sulla on yhtä hyvä enkku kun käärijällä 😭🤣 hän sanoo, että haluaa olla tuo mies joka ottaa takin naiselta pois
Ai "i wanna icecream" tarkoittaisi että haluan olla jäätelö vai? Tuo on vähän tuollaista kieltä mitä pikkulapset saattaisivat käyttää.
Jos ihmisellä on huono enkku, sillon ei voi jäädä kiinnii yksittäisiin lauseista puuttuviin prepositioihin. Hän sanoo, että haluaa, että chanel (nainen) menee hänen kanssaan naimisiin ja kehuu ja sitten toteaa, että haluaa olla tuo mies joka ottaa takin pois. Koita nyt vaan kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta
Sen yhden ainoan kerran kun tässä pitkässä ketjussa on linkattu jotain Portion Boysista, niin TOTTAKAI Käärijä laittaa seuraavaan omaan stooriinsa soimaan heidän taustamusansa......🤯😳
Mä ihmettelin tänään niitä lyhyitä kysymyksiä mitä joku kysyi jotenkin virallisesti kun joku sanoi että viime aikoina on ollut vähän nihkeä fiilis että osaatko kertoa miksi jotain on muuttunut ja toinen oli jotenkin että mikä nyt on ankeaa. 🤔
Mä voin nyt ajatella, että vaikutin musiikin maailmanhistoriaan vastaamalla niihin kysymyksiin, ja ohjaamalla sitä kautta Käärijän tulevaisuutta 🤣🤣🤣
Mistä kysymyksistä te puhutte?
Laittaisi tuon pokemon-videon tiktokkiin että voi katsoa myöhemminkin. Hyvän mielen video. Universumin viboja yritän taas tässä maanitella. No toivottavasti joku sen nappaa talteen ja jakaa jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tänään tuulen virtaus täällä oli vähän negatiiviseen suuntaan niin tuntui kuin joku virallinen sometiimi olisi udellut pariin mikä on vialla (ajatuksella miten voimme korjata sen). Ja kas kummaa sometilille alkoi tulla positiivisia juttuja. 😄 Sattumaa toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tänään tuulen virtaus täällä oli vähän negatiiviseen suuntaan niin tuntui kuin joku virallinen sometiimi olisi udellut pariin mikä on vialla (ajatuksella miten voimme korjata sen). Ja kas kummaa sometilille alkoi tulla positiivisia juttuja. 😄 Sattumaa toki.
*pariin kertaan* siis
Se K:n eksä, joka jätti sen muutama vuosi sitten, mahtaa sitä nyt ketuttaa 😏
Vierailija kirjoitti:
Olisit itse k:n kanssa vaan suosion takia? ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kaipaa Aapon huulia.🥰
Aapon ja Kärtsärin välillä ei ollut yhtään samaa kipinää vai miksi me nyt sitä kutsuisimme kuin Kääryn ja Bojanin😍
Mitäs juttua näitten välillä on ollut?? :O
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei. Normaali ihminen on toisen kanssa rakkaudesta jne. eikä sen takia, että onko toinen julkkis vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapon ja Kärtsärin välillä ei ollut yhtään samaa kipinää vai miksi me nyt sitä kutsuisimme kuin Kääryn ja Bojanin😍
No se oli sitä pussausta tyyliin kaksi heteromiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä aika schaisse tilanne ja olo itsellä, jos olisin heterojulkkis ja fanit vääntäisivät minusta mielikuvissaan väkisin homoa. Miksi teidän on niin vaikea hyväksyä, että heillä on kaverillinen sielunyhteys ja that's it. Moni valittaa että missä se viisuajan Jere on. Voisiko tämä "kärttyisä" Jere olla kuitenkin se aito Jere ja se viisukuplassa elänyt feikkijere.
Nimenomaan. Miksi ihmeessä K valitsi keskustelun- tai metkuilunaiheeksi aina romanttiset jutut? Ei ymmärrä, ei. Youtube on täynnä nuorten miesten älyttömiä ja samaan aikaan hauskoja tempauksia, mutta nämä K:n jutut ovat ihan jostain muusta maailmasta. Sitten vielä videot otsikoidaan bromance ja dinner date -tyyliin. Kaikki on nyt kaatunut B:n hartioille, josta aiemmin on julkaistu tyylikkäitä kuvia ja asiallisia haastatteluja (fiksuus oikein huokuu hänestä). Nyt netti pursuu hikisiä halauskuvia ja räjähtäneitä ilmeitä. Siinä menee aikansa kun B saa gay-leiman pois. Karhunpalvelus K:lta, sanoisin.
Koska hänen enkku on todella surkea ja puhuu lähinnä sitä mitä osaa. Ei pysty keskustelemaan, heittää vaan jotain lyhyitä lauseita. Siksi.
Käärijän englanti on niin huonoa että aina kun hän avaa suunsa meinaa ulkoistaa itsensä vahingossa kaapista mikä ei toki ole tarkoitus heteromiehellä 😂
Niinkuin esim. tässä tiktokissa missä katsovat viime vuotista Espanjan edustajaa ja Käärijä sanoo n20s kohdalla "i wanna that guy ... Who take the shirt off". Kun yksi sana puuttuu niin merkitys muuttuu.
Sulla on yhtä hyvä enkku kun käärijällä 😭🤣 hän sanoo, että haluaa olla tuo mies joka ottaa takin naiselta pois
Ai "i wanna icecream" tarkoittaisi että haluan olla jäätelö vai? Tuo on vähän tuollaista kieltä mitä pikkulapset saattaisivat käyttää.
Jos ihmisellä on huono enkku, sillon ei voi jäädä kiinnii yksittäisiin lauseista puuttuviin prepositioihin. Hän sanoo, että haluaa, että chanel (nainen) menee hänen kanssaan naimisiin ja kehuu ja sitten toteaa, että haluaa olla tuo mies joka ottaa takin pois. Koita nyt vaan kestää.
Tottakai minä sen tajuan ja niin tajunnee haastattelijakin. Tämä olikin vain esimerkkinä tuohon edellisen kirjoittamaan "Käärijän englanti on niin huonoa että aina kun hän avaa suunsa meinaa ulkoistaa itsensä vahingossa kaapista mikä ei toki ole tarkoitus heteromiehellä".
Ja eikö se puuttuva "be" ole verbi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä oli semmonen taustatarina, että ex piti Käärijää taivaanrannanmaalarina. Kärtsä oli pyytänyt 'anna mulle vielä aikaa" . Ex oli sitten mennyt ilmeisesti vakaamman tyypin kanssa ja on sen kanssa vieläkin (Kärtsän ex kaveri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli sitä pussausta tyyliin kaksi heteromiestä.
https://www.instagram.com/reel/CpU-MIOrZwj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==546
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä oli semmonen taustatarina, että ex piti Käärijää taivaanrannanmaalarina. Kärtsä oli pyytänyt 'anna mulle vielä aikaa" . Ex oli sitten mennyt ilmeisesti vakaamman tyypin kanssa ja on sen kanssa vieläkin (Kärtsän ex kaveri)
Eikö tuossa kaikki voittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hän tarkoittaa sanoa? Uusi klippi minulle.
Sitä, että on hulluna tohon naiseen ja haluaa olla tuo mies joka otti tuon naisen takin pois :)
Aaa! omg Menee tosiaan vähän metsään! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa kaikki voittaneet?
No ei mikään ihanne kumppani oo tää nainen ollut. Mut hyvä jos joku huolinut.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cs9GdLUK4te/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg==
"...lähti keikat alta ja nainen lähti ..."
Kuka tässä haastatteli? Se Tommi Selviytyjät kilpailija Yleltä?
Käärijä on nykymies; hän ei tule ulos kaapista vaan laatikosta.