Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7421/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta

Sen yhden ainoan kerran kun tässä pitkässä ketjussa on linkattu jotain Portion Boysista, niin TOTTAKAI Käärijä laittaa seuraavaan omaan stooriinsa soimaan heidän taustamusansa......🤯😳

alkaa jo hieman olla creepyä!!!

Vierailija
7422/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus ja silmien räpyttely. Taitaaki olla yllättävän kompleksinen.

oikeesti, chill out....!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tänään ollut ihan ihmeellinen tunnelma.

Musta tää ketju on jännä kun koskaan ei tiedä mistä sinä päivänä tuulee

Tänään juuri nyt fiilis on se, että en ole yhtään innostunut kärtsästä. Esimerkiksi siksi, että hänellä on niin huono maku, tiedätte kyllä missä. Ja tiedän kyllä, ettei asia pätkääkään kuulu mulle, mutta jos nyt fiiliksiä mietitään. Yksi syy on myös nuo valheellisen tuntuiset kaipausviestit. Esiintyjänä lavalla hän on kyllä huippu, siinä ei ole valittamista.

Vierailija
7424/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negan vastapainoksi: uusin IG-story on hyvää Kärtsäriä. Faneille hänen naurunsa on yksi parhaita juttuja ja kooste kivoista naurupätkistä yhdistettynä mukavaan tietoon että kaikki kesän keikat on loppuunmyyty vie positiivista viestiä eteenpäin. Paitsi niille, jotka ei ehtiny ostaa lippuja.

Seuraavaksi voikin nauraa matkalla pankkiin. Ja alkaa ostella lentolippuja Sloveniaan. Ihan vain yhden vinkin heittääkseni.

Näkeekö tän myös jostain muualta?

Vierailija
7425/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty näkemään mitään seksuaalista Portion Boysissa. Se on mulle seksin vastakohta

Sen yhden ainoan kerran kun tässä pitkässä ketjussa on linkattu jotain Portion Boysista, niin TOTTAKAI Käärijä laittaa seuraavaan omaan stooriinsa soimaan heidän taustamusansa......🤯😳

Munkin mielestä Porttion Boysin kuuntelu on yleensäkin creepyä ja pitäisi kieltää lailla! 😵

Vierailija
7426/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten joku hoksasi twitterissä että Käärijän Frank-flamingo on tismalleen samanlainen kuin Jokerin Outin Carpe diem -musiikkivideolla, jossa se näkyy kohdassa 1:17.

Sattumaako? Enpä usko 😁.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1664907901993902081

Katsokaapa B:n IG-postausta muutaman vuoden takaa (6.8.2018)!!!

Sattumaa vai tähtien asento näillä tosiaan ihan poikkeuksellinen!

Nyt kun selasi tuonne asti noita kuvia niin ymmärränkin paremmin mistä se justin bieber juttu tuli. Nuorena ollut enemmän sen näköinen, nykyisin ei omasta mielestäni enää niinkään.

Mun silmiin bojan on just sen näköinen jollaiseksi joskus frontside ollien aikaan kuvittelin Robinin isona.

Mä kyllä kuvittelin Robinin suunnilleen sellaiseksi aikuisena kuin hän nytkin, en eri ihmisen näköiseksi. 😂

Robin menee nyt vähän aiheen ohi mutta mä en tunnistanut robinia samaksi kuin silloin lapsitähtenä. En tiedä missä pussissa olen nämä välivuodet ollut, mutta luulin ensin että tää umk-robin olisi ollut joku toinen robin ja vähän jo naureskelin samaa nimeä. Kasvojen muoto on jotenkin muuttunut niin että luulin eri ihmiseksi, mutta silmät ja hymy sitten lopulta kyllä vakuutti että sama tyyppihän se on

Vierailija
7427/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kaipaa Aapon huulia.🥰

Vierailija
7428/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja hänen tyttis on söpö pari🥰

En ole nähnyt yhtäkään yhteiskuvaa.

Käy kattoon gekkosen sivuilta.

Ei kiinnosta

Vierailija
7429/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten joku hoksasi twitterissä että Käärijän Frank-flamingo on tismalleen samanlainen kuin Jokerin Outin Carpe diem -musiikkivideolla, jossa se näkyy kohdassa 1:17.

Sattumaako? Enpä usko 😁.

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1664907901993902081

Katsokaapa B:n IG-postausta muutaman vuoden takaa (6.8.2018)!!!

Sattumaa vai tähtien asento näillä tosiaan ihan poikkeuksellinen!

Nyt kun selasi tuonne asti noita kuvia niin ymmärränkin paremmin mistä se justin bieber juttu tuli. Nuorena ollut enemmän sen näköinen, nykyisin ei omasta mielestäni enää niinkään.

Mun silmiin bojan on just sen näköinen jollaiseksi joskus frontside ollien aikaan kuvittelin Robinin isona.

Mä kyllä kuvittelin Robinin suunnilleen sellaiseksi aikuisena kuin hän nytkin, en eri ihmisen näköiseksi. 😂

Robin menee nyt vähän aiheen ohi mutta mä en tunnistanut robinia samaksi kuin silloin lapsitähtenä. En tiedä missä pussissa olen nämä välivuodet ollut, mutta luulin ensin että tää umk-robin olisi ollut joku toinen robin ja vähän jo naureskelin samaa nimeä. Kasvojen muoto on jotenkin muuttunut niin että luulin eri ihmiseksi, mutta silmät ja hymy sitten lopulta kyllä vakuutti että sama tyyppihän se on

Näin ne nuoret aikuistuu!

Vierailija
7430/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris ja Benjamin sopisivat hyvin yhteen. Naimanaamat.

Vierailija
7431/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä Porttion Boysin kuuntelu on yleensäkin creepyä ja pitäisi kieltää lailla! 😵

No just se, kun ei kuulu ketjuun millään tavalla - ja just nyt, ku ilmaantu ties mistä se yksi ainoa ja viimeinen kommentti heistä tähän ketjuun, niin Kärtsälle tulee samaan aikaan tarve käyttää heitä taustamusana 😱

Vierailija
7432/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapon ja Kärtsärin välillä ei ollut yhtään samaa kipinää vai miksi me nyt sitä kutsuisimme kuin Kääryn ja Bojanin😍

Vierailija
7433/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki heissä on se pääasia sekä mieletön energia ettei ihan heti seksi tule mieleen...mutta ovathan he mahdottoman kauniita ja hyvännäköisiä ja -runkoisia kaikki, että ilokseen myös katselee.

Videoillaan on kyllä enemmän seksiä, esim. Miesflunssa, Lännen Nopein Mies, 8-0 niin ja Elämän ABC jossa Aapo erittäin ..hmmm.. Että on, kyllä sitä on!

Vierailija
7434/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän outo shippi mulle. 😏

Vierailija
7435/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun haukutte Porttareita täällä, mutta Aapo ja Roope on silti ihania.

Vierailija
7436/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just se, kun ei kuulu ketjuun millään tavalla - ja just nyt, ku ilmaantu ties mistä se yksi ainoa ja viimeinen kommentti heistä tähän ketjuun, niin Kärtsälle tulee samaan aikaan tarve käyttää heitä taustamusana 😱

Ne tykkää Käärijästä ja Käärijä tykkää niistä. Ei oo niin vakavaa.

Vierailija
7437/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan Bojanin sukunimee? Toi nimi on yleinen entisen Jugoslavian maissa.

Vierailija
7438/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän outo shippi mulle. 😏

No Gregor ja Antti Tuisku?

Vierailija
7439/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tänään ollut ihan ihmeellinen tunnelma.

Musta tää ketju on jännä kun koskaan ei tiedä mistä sinä päivänä tuulee

Tänään juuri nyt fiilis on se, että en ole yhtään innostunut kärtsästä. Esimerkiksi siksi, että hänellä on niin huono maku, tiedätte kyllä missä. Ja tiedän kyllä, ettei asia pätkääkään kuulu mulle, mutta jos nyt fiiliksiä mietitään. Yksi syy on myös nuo valheellisen tuntuiset kaipausviestit. Esiintyjänä lavalla hän on kyllä huippu, siinä ei ole valittamista.

Mikä Kärtsän motiivi olisi valheellisten kaipausviestien lähettelyyn?

Vierailija
7440/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia!

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1665001411032014849

Tosi kivat kuvat. Näissä tosin näkyy että ainakin Käärijä on viisureissulla rähjääntynyt. Noissa kuvissa paljon freesimpi vai onko noissa joku filtteri päällä.

Ketju on lukittu.