Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se meidän K nyt ole ollut mikään tuhmeliini.
Jokainen ihminen voi joskus olla tuhmeliini.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että ccc haudataan tavalla tai toisella.
Sen sijaan toiveena olisi nähdä joku elävältähautaaminen ja sitten verisenä nousemassa sieltä haudasta sekä ryömimässä maata pitkin.
Häärijä? Onko liian myöhäistä toivoa?
Holy sh it. Sitten se toinen vainoamassa sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.
Marvelit on hyvin katottu siellä takarivissä!
Manifestoin Tarantino tyyliä musavideoon.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan toiveena olisi nähdä joku elävältähautaaminen ja sitten verisenä nousemassa sieltä haudasta sekä ryömimässä maata pitkin.
Häärijä? Onko liian myöhäistä toivoa?
MIKSI haluat nähdä just Häärijän nousemassa verisenä haudasta. Häärijä-raukka. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se meidän K nyt ole ollut mikään tuhmeliini.
Jokainen ihminen voi joskus olla tuhmeliini.
Senkin tuhmeliinipuhmeliinit siellä!
Miksi ne hautaisi ccc:n? Se tulee olemaan ikuisesti, tai ainakin pitäisi olla, Kärtsän settilistassa. Vetihän Kaija Kookin Kuka keksi rakkauden vaikka on vetänyt sen jo varmaan 40 v. Sitähän kaikki odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.
Kukkis ilahtuu tästä tiedosta. Jossakin ulottuvuudessa hänkin on päässyt maistamaan Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marvelit on hyvin katottu siellä takarivissä!
En ole koskaan katsonut yhtään supersankarileffaa, mutta okei. :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
En oo kuullu susta
pitkään aikaan mitään
mut oon koittanu olla
et kaikki on ihan fine
vaikkei todellakaan oo
Viihteeltä karkaan kesken kaiken
ihan outoo
mut jotenkin vaan tuntuu
et oon ekaa kertaa yksin
näiden kaikkien tyyppien keskel
Himaan palaan pää ihan sumus
ja eteises alan kelaa tätä kaikkee
kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun
ja tippa linssiin menee
Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii
oon ihan wtf
kun nään et se oot sä
kaikist maailman ihmisist
Sä oot et sorry babe
olis pitäny ottaa kontaktii
mut on ollu tällanen
paska vaihe mun elämäs
Kyl mä vähän arvasin
kun somest lähdit
etkä keikoil ollu enää oma itses
Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine
I guess so on sun vastaus
ja sit sä jatkat
are you?
Sydämii sulle tykitän
ja vastaan
yes yes honey boo
Ai säkin oot näitä ongelmissa painivilta vielä vaan kontaktin odottajia. Pistät Bojanin suremaan, et SEN ois täytynyt muistaa toisia, kun sillä oli paha olla. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä? Onko liian myöhäistä toivoa?MIKSI haluat nähdä just Häärijän nousemassa verisenä haudasta. Häärijä-raukka. 😅
Enkä halua, kun Tommyn tai K n.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule Tommy sellainen juttu, että sitä Jania et saa. Ehkä Kärtsy pakenee sun katseen alla, mutta minä en. Ihan sama vaikka sulla olisi instassa tsiljoona seuraajaa ja kovan äijän maine. Seinälle pistän sut, jos mun Jania lähestyt. T: viisugay
Kuuleppa nyt viisuri, et sä voi kaikkia miehiä viiä. Eikö sulla ole jo Kukkiskin siellä jossain sängyn alla?
T: Tommy
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule Tommy sellainen juttu, että sitä Jania et saa. Ehkä Kärtsy pakenee sun katseen alla, mutta minä en. Ihan sama vaikka sulla olisi instassa tsiljoona seuraajaa ja kovan äijän maine. Seinälle pistän sut, jos mun Jania lähestyt. T: viisugay
Ihanaa kunnon mies .... Jan saa jäädä, mutta sinut otan. Seinälle, lattialle, sänkyyn, alle ja päälle.Take me viisugay now.
T. Tommy
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne hautaisi ccc:n? Se tulee olemaan ikuisesti, tai ainakin pitäisi olla, Kärtsän settilistassa. Vetihän Kaija Kookin Kuka keksi rakkauden vaikka on vetänyt sen jo varmaan 40 v. Sitähän kaikki odottaa.
Naurattaa et ccc haudattais noin puolen vuoden ikäisenä ja Kärtsä ei esittäisi sitä enää koskaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Boleron toki voisivat haudata. Ja ne piikkihousut + lyhyen nahkatakin.
Vierailija kirjoitti:
Eli minä olen oikeasti naimisissa Nacen kanssa.💃🥳 No ainakin toisessa universumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋
Mä oon nyt jumittanut näihin sukkiin. Mikä koko 43-44-45? Lilat?= B
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?Kuvissa Bojanin jalat näyttävät isoilta. Arvaisin, että koko on vähintään 45. Bojan on muutamassakin eri haastattelussa kertonut lempivärinsä olevan oranssi.
Luulin, että se on lila tai vaaleanpunainen. Varmaan riippuu siitäkin, missä se väri esiintyy. Onko Bojanilla mitään oranssia vaatetta, yksi esiintymispaita ainakin on.
https://www.instagram.com/p/CYg-lturtXe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitäs meidän pakaraystävät näistä T- n pakaroista ovat mieltä ?