Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74341/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule Tommy sellainen juttu, että sitä Jania et saa. Ehkä Kärtsy pakenee sun katseen alla, mutta minä en. Ihan sama vaikka sulla olisi instassa tsiljoona seuraajaa ja kovan äijän maine. Seinälle pistän sut, jos mun Jania lähestyt. T: viisugay

Vierailija
74342/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se meidän K nyt ole ollut mikään tuhmeliini.

Jokainen ihminen voi joskus olla tuhmeliini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74343/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus on, että ccc haudataan tavalla tai toisella.

Sen sijaan toiveena olisi nähdä joku elävältähautaaminen ja sitten verisenä nousemassa sieltä haudasta sekä ryömimässä maata pitkin.

Häärijä? Onko liian myöhäistä toivoa?

Holy sh it. Sitten se toinen vainoamassa sitä toista.

Vierailija
74344/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.

Marvelit on hyvin katottu siellä takarivissä!

Vierailija
74345/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin Tarantino tyyliä musavideoon.

Vierailija
74346/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan toiveena olisi nähdä joku elävältähautaaminen ja sitten verisenä nousemassa sieltä haudasta sekä ryömimässä maata pitkin.

MIKSI haluat nähdä just Häärijän nousemassa verisenä haudasta. Häärijä-raukka. 😅

Vierailija
74347/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se meidän K nyt ole ollut mikään tuhmeliini.

Jokainen ihminen voi joskus olla tuhmeliini.

Senkin tuhmeliinipuhmeliinit siellä!

Vierailija
74348/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne hautaisi ccc:n? Se tulee olemaan ikuisesti, tai ainakin pitäisi olla, Kärtsän settilistassa. Vetihän Kaija Kookin Kuka keksi rakkauden vaikka on vetänyt sen jo varmaan 40 v. Sitähän kaikki odottaa.

Vierailija
74349/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: jos uskoo yhteen tiettyyn tulkintaan kvanttimekaniikasta, niin on loputon määrä erilaisia universumeita ja siten myös olemassa universumi, jossa kaikkien minificcien dialogit ovat oikeasti tapahtuneet.

Kukkis ilahtuu tästä tiedosta. Jossakin ulottuvuudessa hänkin on päässyt maistamaan Kärtsää.

Vierailija
74350/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marvelit on hyvin katottu siellä takarivissä!

En ole koskaan katsonut yhtään supersankarileffaa, mutta okei. :)

-ap

Vierailija
74351/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kuullu susta

pitkään aikaan mitään

mut oon koittanu olla

et kaikki on ihan fine

vaikkei todellakaan oo

Viihteeltä karkaan kesken kaiken

ihan outoo

mut jotenkin vaan tuntuu

et oon ekaa kertaa yksin

näiden kaikkien tyyppien keskel

Himaan palaan pää ihan sumus

ja eteises alan kelaa tätä kaikkee

kyl silloin nousee täl jätkäl pala kurkkuun

ja tippa linssiin menee

Sit yhtäkkii puhelin piippaa viestii

oon ihan wtf

kun nään et se oot sä

kaikist maailman ihmisist

Sä oot et sorry babe

olis pitäny ottaa kontaktii

mut on ollu tällanen

paska vaihe mun elämäs

Kyl mä vähän arvasin

kun somest lähdit

etkä keikoil ollu enää oma itses

Mä kysyn sult et ootko nyt ihan fine

I guess so on sun vastaus

ja sit sä jatkat

are you?

Sydämii sulle tykitän

ja vastaan

yes yes honey boo

Ai säkin oot näitä ongelmissa painivilta vielä vaan kontaktin odottajia. Pistät Bojanin suremaan, et SEN ois täytynyt muistaa toisia, kun sillä oli paha olla. Ei jatkoon.

Vierailija
74352/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI haluat nähdä just Häärijän nousemassa verisenä haudasta. Häärijä-raukka. 😅

Enkä halua, kun Tommyn tai K n.

Vierailija
74353/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule Tommy sellainen juttu, että sitä Jania et saa. Ehkä Kärtsy pakenee sun katseen alla, mutta minä en. Ihan sama vaikka sulla olisi instassa tsiljoona seuraajaa ja kovan äijän maine. Seinälle pistän sut, jos mun Jania lähestyt. T: viisugay

Kuuleppa nyt viisuri, et sä voi kaikkia miehiä viiä. Eikö sulla ole jo Kukkiskin siellä jossain sängyn alla?

T: Tommy

Vierailija
74354/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kunnon mies .... Jan saa jäädä, mutta sinut otan. Seinälle, lattialle, sänkyyn, alle ja päälle.Take me viisugay now.

T. Tommy

Vierailija
74355/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne hautaisi ccc:n? Se tulee olemaan ikuisesti, tai ainakin pitäisi olla, Kärtsän settilistassa. Vetihän Kaija Kookin Kuka keksi rakkauden vaikka on vetänyt sen jo varmaan 40 v. Sitähän kaikki odottaa.

Naurattaa et ccc haudattais noin puolen vuoden ikäisenä ja Kärtsä ei esittäisi sitä enää koskaan. 😀

Vierailija
74356/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boleron toki voisivat haudata. Ja ne piikkihousut + lyhyen nahkatakin.

Vierailija
74357/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minä olen oikeasti naimisissa Nacen kanssa.💃🥳 No ainakin toisessa universumissa.

Vierailija
74358/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?

Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙

Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.

Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D

Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋

Mä oon nyt jumittanut näihin sukkiin. Mikä koko 43-44-45? Lilat?= B

Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?

Kuvissa Bojanin jalat näyttävät isoilta. Arvaisin, että koko on vähintään 45. Bojan on muutamassakin eri haastattelussa kertonut lempivärinsä olevan oranssi.

Luulin, että se on lila tai vaaleanpunainen. Varmaan riippuu siitäkin, missä se väri esiintyy. Onko Bojanilla mitään oranssia vaatetta, yksi esiintymispaita ainakin on.

Vierailija
74359/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CYg-lturtXe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mitäs meidän pakaraystävät näistä T- n pakaroista ovat mieltä ?

Vierailija
74360/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTAHEPULI

Ketju on lukittu.