Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73361/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Vierailija
73362/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

Minkälainen tyyppi hän on?

Onko hän puppy vai beast?

Onko hän wholesome vai evil?

Mietin myös että mitenköhän tuo päätös yhteisestä biisistä syntyi? Levy-yhtiö ehdotti? Vai Käärijä kysyi itse Tommylta että tuutko messiin? Ketkä on merkitty biisin tekijöiksi?

Beast ja rajaton kuvailisi varmaan aika hyvin. Sanonut olevansa enkeli h elvetistä. Tommyn mukaan maailma on hänen ja me vain elämme siinä - en voisi paremmin asiaa kiteyttää. Tommy on upea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73363/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Joo mä katoin kans että jotenki aneemista se meno. Toki järkeilin itselleni että olin vielä vaan niin haipeissa tuosta Kn riehumisesta ja Joksuilta näin vaan muutaman klipin mutta ei siellä oikein kukaan tehny mitään ekstraa. Yleisökin vaan möllötteli paikoillaan. Toivottavasti niillä meni kuitenki keikka hyvin ja olivat hyvällä mielellä kun pääsivät taas esiintymään. 😊 Pitikö niidenki esittää uus biisi siellä? Vai oliko se taas vaan meidän spekuja? 🤔

Tais olla spekuja (en tosin satavarma, mutten ainakaan kuullut/nähnyt bändin suunnalta mitään, että olisivat olleet tässä sitä uutta esittelemässä).

Vierailija
73364/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vähän huolestuneena katsonut noita eilisiä kuvia. Tässäkin kolmoskuvassa ensin katsoin, että B on iloisen näköinen. Kun katsoin tarkemmin, niin ei taida ollakaan. Ei ole samaa pilkettä ollenkaan kuin vielä jokin aika sitten. Mitä meidän babylle on tehty!🥺toivottavasti oon väärässä.

https://www.instagram.com/p/CwJU9YRtwaE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
73365/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Toivotaan näin 💕

Vierailija
73366/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Jep, toisaalta ketä nyt kiinnostaa eniten artistin seksuaalisuus tai artistissa hänen seksuaalisuutensa? Tai kai sellaisiakin löytyy, ehkä.

Vierailija
73367/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

Mietin myös että mitenköhän tuo päätös yhteisestä biisistä syntyi? Levy-yhtiö ehdotti? Vai Käärijä kysyi itse Tommylta että tuutko messiin? Ketkä on merkitty biisin tekijöiksi?

Beast ja rajaton kuvailisi varmaan aika hyvin. Sanonut olevansa enkeli h elvetistä. Tommyn mukaan maailma on hänen ja me vain elämme siinä - en voisi paremmin asiaa kiteyttää. Tommy on upea.

Olen aina ajatellut että K sopisi hyvin sarjakuvaan/animaation hahmoksi piirteidensä puolesta.. ja Tommy sopisi samaan sarjaan hahmoksi myös! Heissä on sellaista silmään pistävää kauneutta ja hyvällä tavalla outoutta!

Vierailija
73368/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vähän huolestuneena katsonut noita eilisiä kuvia. Tässäkin kolmoskuvassa ensin katsoin, että B on iloisen näköinen. Kun katsoin tarkemmin, niin ei taida ollakaan. Ei ole samaa pilkettä ollenkaan kuin vielä jokin aika sitten. Mitä meidän babylle on tehty!🥺toivottavasti oon väärässä.

Joo näyttää tuossa kolmosessa lähinnä väsyneeltä. Oli toki yksi kuva (ennen keikkaa??), missä oli myös Jure ja toinen mies, jota en tunnistanut, missä B:kin näyttää vähän iloisemmalta. Toivottavasti Babyllä kaikki hyvin 💕

Vierailija
73369/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä iloiselta tuossa vaan uupuneelta. Mark Pircin jakamissa uusissa kuvissa silmätkin hymyilee vähän.

Vierailija
73370/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

No tästä miehestä ei kyllä saa puppyä mitenkään vääntämällä.

Vierailija
73371/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on ollut  pelkästään viimeisen kuukauden aikana kolme kertaa kahden keikan päiviä (eri paikkakunnilla) ja muuten koko kesä on tehty sellaiset  3-4 keikkaa viikossa. Ihme, että mies jaksaa vieläkin heilua ja viihdyttää.

Jonkun/joidenkin mielestä K riehuisi enemmän, jos huonolta kunnoltaan jaksaisi. What!! Kyllä mun mielestä tikkaa aika lailla menemään koko keikan. Ja oon siis ollut muillakin keikoilla kuin eilinen. Ja sen takia pitää muka pitkiä välispiikkejä, että saa hengitettyä. Noi välispiikit on sen keikan suola. Kärden keikka ilman höpinöitä, ei kiitos 🤪

Vierailija
73372/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Suuntautumisen spekuloiminen ei minulle fanina niinkään kuulu, mutta olet ihan oikeassa! K rikkoo sukupuolinormeja ja odotuksia vaivattomasti. Itse olen alle 30-vee, mutta muistan vielä omastakin lapsuudestani, miten esim. Kynsilakan käyttäminen miehille oli "homoa" tai jotenkin tyttömäistä. Ja K on minun kanssani samaa sukupolvea! Etenkin ex-lätkänpelaajana hän voi näyttää nykynuorisolle ja pojille, että miehet voivat käyttää meikkiä, kynsilakkaa, peruukkeja jne.

Mä fanitin teininä musamaailman meikkaavia pahojapoikia, joista osa oli tahallaankin androgyynejä eli mun nuoruudessa poikien meikkaaminen oli ihan normaalia. :D K on ihana sekoitus molempia puolia ja vielä musagenressä, jossa ei ei ole aikaisemmin ollut niin hyväksyttävää.

Vierailija
73373/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Vierailija
73374/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Vierailija
73375/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo jännite liimasin silmäni ruutuun koko biisin ajaksi 👀

Vierailija
73376/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näyttää tuossa kolmosessa lähinnä väsyneeltä. Oli toki yksi kuva (ennen keikkaa??), missä oli myös Jure ja toinen mies, jota en tunnistanut, missä B:kin näyttää vähän iloisemmalta. Toivottavasti Babyllä kaikki hyvin 💕

Viehän se toisaalta aikansa, että pääsee kunnolla yli kaikesta ikävästä, mitä tässä on tapahtunut. Hyvä, että on edes keikkakunnossa nyt.

Vierailija
73377/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

Ei niin. Puppy-tittelin saadakseen ei tarvitse aina olla nöyrä, mutta nöyryyttä täytyy silti joskus olla.

Vierailija
73378/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa laitoin (jotenkin alitajuisesti) merkille. Mutta siis kyllä mä ymmärrän hyvin, ettei nyt ehkä ole hänen time of his life. Gregor-juttu, peruttuja keikkoja, oma, aiempi paniikkikohtaus, jos sillä on ikävä K:ta tai ylipäätään viisukuplaa, kuka tietää.

Siis se riittää, että pärjää ja selviytyy ja voi ookoo, ja sille se ainakin minusta näytti.

Todellakin riittää. Surettaa kuitenkin hänen puolestaan, kun tämänhän piti olla juuri sitä elämän parasta aikaa...Toivottavasti lähtee pian siihen suuntaan uudelleen.

Vierailija
73379/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Suuntautumisen spekuloiminen ei minulle fanina niinkään kuulu, mutta olet ihan oikeassa! K rikkoo sukupuolinormeja ja odotuksia vaivattomasti. Itse olen alle 30-vee, mutta muistan vielä omastakin lapsuudestani, miten esim. Kynsilakan käyttäminen miehille oli "homoa" tai jotenkin tyttömäistä. Ja K on minun kanssani samaa sukupolvea! Etenkin ex-lätkänpelaajana hän voi näyttää nykynuorisolle ja pojille, että miehet voivat käyttää meikkiä, kynsilakkaa, peruukkeja jne.

Mä fanitin teininä musamaailman meikkaavia pahojapoikia, joista osa oli tahallaankin androgyynejä eli mun nuoruudessa poikien meikkaaminen oli ihan normaalia. :D K on ihana sekoitus molempia puolia ja vielä musagenressä, jossa ei ei ole aikaisemmin ollut niin hyväksyttävää.

Totta! Minä ajattelin tätä räp-maailmaa lähinnä, mutta toki meikkaavia poikia on ollut muissa genreissä paljon! Räp-maailma on kyllä yleisesti aika alfa-utos-testosteroni-maskuliininen 😂

Vierailija
73380/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

Ei niin. Puppy-tittelin saadakseen ei tarvitse aina olla nöyrä, mutta nöyryyttä täytyy silti joskus olla.

Bojan on Puppy 💕. En saa tästä Tommysta yhtään puppy-viboja.

Ketju on lukittu.