Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73341/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Mä olen tosi vanha naisihminen, jotkut näistä kirjoittajista täällä halveksivat mua näköjään ihan senkin takia. 😟Olin stadikalla eilen ihan Käärijän takia. Yllätyksekseni myös Kaija Koo oli ihan kuunneltava ja Michael Monroe kiva yllätys. Stadikan jyrkät portaat on kyllä vähän vaaralliset näin ikäihmiselle.

Katsomoon asti muuten näki, että Tommy oli ainakin tässä ensiesityksessä se hallitseva osapuoli.

Voi ei, mä oon menossa sinne ens vuonna, istumakatsomoon. Oikeasti mulla on huono tasapaino, kurjaa jos joutuu jännittämään paikalleen menoa. Sori ohis! Mun mieli on kyllä ihan nuori!

Vierailija
73342/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä väistä ainakaan jos on tuollaiset silmämeikit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73343/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi Bojanille tuo icip kappale yhtään esitettäväksi K:n kanssa. Sillä on vaan niin erilainen tyyli/aura/mikä ikinä. En edes haluaisi nähdä B:tä esittämässä sitä.

Niin tai eihän sen Bojanin tarvi sitä esittää, Tommyn osuus voi tulla kyllä nauhalta mutta B voi tulla kyllä Kn hiplattavaksi siihen esitykseen ihan hyvin! Se kyllä kävin mulle. 😅

Vierailija
73344/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on ollut  pelkästään viimeisen kuukauden aikana kolme kertaa kahden keikan päiviä (eri paikkakunnilla) ja muuten koko kesä on tehty sellaiset  3-4 keikkaa viikossa. Ihme, että mies jaksaa vieläkin heilua ja viihdyttää.

Vierailija
73345/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Mä olen tosi vanha naisihminen, jotkut näistä kirjoittajista täällä halveksivat mua näköjään ihan senkin takia. 😟Olin stadikalla eilen ihan Käärijän takia. Yllätyksekseni myös Kaija Koo oli ihan kuunneltava ja Michael Monroe kiva yllätys. Stadikan jyrkät portaat on kyllä vähän vaaralliset näin ikäihmiselle.

Katsomoon asti muuten näki, että Tommy oli ainakin tässä ensiesityksessä se hallitseva osapuoli.

Joo Tommy teki Kärtsälle sen mitä K teki niille ruotsalaisille sillon juhannuksena. 😅 Kärtsä nyt vähän kokoaa itteään ja sitte uusintaottelu Tallinnassa niin se onki Tommy joka väistää. 😂

‍🔥‍🔥‍🔥

Vierailija
73346/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cash.

Minkälainen tyyppi hän on?

Onko hän puppy vai beast?

Onko hän wholesome vai evil?

Mietin myös että mitenköhän tuo päätös yhteisestä biisistä syntyi? Levy-yhtiö ehdotti? Vai Käärijä kysyi itse Tommylta että tuutko messiin? Ketkä on merkitty biisin tekijöiksi?

Toivottavasti saadaan haastattelu, jossa yhteistyön alkua avataan. Oma veikkaus on, että K tai Allu on kysynyt itse Tommya. Biisin on säveltänyt sama porukka kuin CCC:n, Tommy on mukana sanoittajissa.

Vierailija
73347/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että K:n hengästyminen voi johtua pitkälti myös oikean tekniikan puutteesta. Oli selvästi hengästynyt myös viisuvedoissa. Tämä oli joidenkin juryn jäsentenkin pisteytyksissä nostettu esille.

Mistä noita näkee? 😮

Vierailija
73348/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Vierailija
73349/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi Bojanille tuo icip kappale yhtään esitettäväksi K:n kanssa. Sillä on vaan niin erilainen tyyli/aura/mikä ikinä. En edes haluaisi nähdä B:tä esittämässä sitä.

Aika pitkälti samaa auraa kuin ccc:ssä....

Joo mutta esim. Tavastialla B oli lähinnä tanssimassa ccc:tä "sievästi" ja muutenkin sen esittämänä ccc on lähinnä söpö.

Missä se olikaan, että edes ruokkoamattomana, epäistuvissa vaatteissa, väsyneenäkään tämä ihminen ei pääse prinssiydestään olemuksessaan eroon! Sama tässä 😅

Vierailija
73350/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mä oon menossa sinne ens vuonna, istumakatsomoon. Oikeasti mulla on huono tasapaino, kurjaa jos joutuu jännittämään paikalleen menoa. Sori ohis! Mun mieli on kyllä ihan nuori!

Ehkä ei kannata ottaa paikkaa sieltä ihan katonrajasta niinkuin mulla oli. Ota alempaa katsomosta, niin pärjäät ihan hyvin. 😄Kaikenlaista jännitystä tulee elämään, kun mieli on käärijän fanin ja kroppa jotain muuta. Niinkuin sekin, että pääseekö enää ylös, kun K kyykyttää.

Vierailija
73351/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Vierailija
73352/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai eihän sen Bojanin tarvi sitä esittää, Tommyn osuus voi tulla kyllä nauhalta mutta B voi tulla kyllä Kn hiplattavaksi siihen esitykseen ihan hyvin! Se kyllä kävin mulle. 😅

Niinpä! Tämäkin vaihtoehto on aina! 😂

Vierailija
73353/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Samaa laitoin (jotenkin alitajuisesti) merkille. Mutta siis kyllä mä ymmärrän hyvin, ettei nyt ehkä ole hänen time of his life. Gregor-juttu, peruttuja keikkoja, oma, aiempi paniikkikohtaus, jos sillä on ikävä K:ta tai ylipäätään viisukuplaa, kuka tietää.

Siis se riittää, että pärjää ja selviytyy ja voi ookoo, ja sille se ainakin minusta näytti.

Vierailija
73354/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä katoin kans että jotenki aneemista se meno. Toki järkeilin itselleni että olin vielä vaan niin haipeissa tuosta Kn riehumisesta ja Joksuilta näin vaan muutaman klipin mutta ei siellä oikein kukaan tehny mitään ekstraa. Yleisökin vaan möllötteli paikoillaan. Toivottavasti niillä meni kuitenki keikka hyvin ja olivat hyvällä mielellä kun pääsivät taas esiintymään. 😊 Pitikö niidenki esittää uus biisi siellä? Vai oliko se taas vaan meidän spekuja? 🤔

Vierailija
73355/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Tommy teki Kärtsälle sen mitä K teki niille ruotsalaisille sillon juhannuksena. 😅 Kärtsä nyt vähän kokoaa itteään ja sitte uusintaottelu Tallinnassa niin se onki Tommy joka väistää. 😂

‍🔥‍🔥‍🔥

Olen varmaan sitten ainoa, jonka mielestä K teki tuon tahallaan eikä oikeasti hämmentyneenä. Siis yritti tuoda itsestään sitä herkkää puolta esiin tässä biisissä siinä rauhallisemmassa kohdassa. Eli oli suunnitellusti kaino tuodakseen esiin vähän erilaista seksikkyyttä. En taida osata selittää muuta kuin että oli sellainen tarkoituksella kaiken alleviivaavan seksikkyyden jälkeen.

Vierailija
73356/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta esim. Tavastialla B oli lähinnä tanssimassa ccc:tä "sievästi" ja muutenkin sen esittämänä ccc on lähinnä söpö.

Missä se olikaan, että edes ruokkoamattomana, epäistuvissa vaatteissa, väsyneenäkään tämä ihminen ei pääse prinssiydestään olemuksessaan eroon! Sama tässä 😅

B ei osaa olla olematta ihana. (Tämä on siis nyt se ainoa asia, mitä hän ei osaa 😁).

Vierailija
73357/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ollut uutta biisiä Jokereilta tulossa ennen kuin 15.9.

Vierailija
73358/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B ei osaa olla olematta ihana. (Tämä on siis nyt se ainoa asia, mitä hän ei osaa 😁).

Tämä muistiin!

Vierailija
73359/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä katoin kans että jotenki aneemista se meno. Toki järkeilin itselleni että olin vielä vaan niin haipeissa tuosta Kn riehumisesta ja Joksuilta näin vaan muutaman klipin mutta ei siellä oikein kukaan tehny mitään ekstraa. Yleisökin vaan möllötteli paikoillaan. Toivottavasti niillä meni kuitenki keikka hyvin ja olivat hyvällä mielellä kun pääsivät taas esiintymään. 😊 Pitikö niidenki esittää uus biisi siellä? Vai oliko se taas vaan meidän spekuja? 🤔

Klippien perusteella Jan on ainaki ollu ihan liekeissä :D

Vierailija
73360/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Suuntautumisen spekuloiminen ei minulle fanina niinkään kuulu, mutta olet ihan oikeassa! K rikkoo sukupuolinormeja ja odotuksia vaivattomasti. Itse olen alle 30-vee, mutta muistan vielä omastakin lapsuudestani, miten esim. Kynsilakan käyttäminen miehille oli "homoa" tai jotenkin tyttömäistä. Ja K on minun kanssani samaa sukupolvea! Etenkin ex-lätkänpelaajana hän voi näyttää nykynuorisolle ja pojille, että miehet voivat käyttää meikkiä, kynsilakkaa, peruukkeja jne.

Ketju on lukittu.