Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73321/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Mitkä on hömelön vanhan piian tunnusmerkit? Itse olen naimaton 28-vuotias nainen ja mulla on kaksi kissaa. Naimisiin en halua, mutta naimaan kylläkin.

Luulin että rakastat minua, mutta halusitkin vain seksiä. T: Titanicin ovi

Vierailija
73322/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Mä kuuntelin eilen sen keikan toiselta välilehdeltä kokonaan. Ja kävin välillä kurkkimassakin. Mun on pakko sanoa, että se keikka kaiken tuon ihanan koetun taustamusana vain rauhoitti mua jotenkin tosi hyvin, loi ihanaa rakkaudellsita fiilistä jatkaa ketjussa 💚💛💚💚💛💚 

Vaikkein ole häntä hittejään enempää kuunnellut.

Minusta Kaija on kyllä kokenut kans jonkun valaistumisen elämänsä aikana nimenomaan sellaisen itsensä hyväksymisen ja rakastamisen polulla. Ja oon keski-iässä, jep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73323/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..

Kaikki rakkaus Bojania kohtaan, mutta tämä on K n ja Tommyn kappale.

Jep. K ja B voi tehdä oman yhteisen kappaleen tai vetää yhdessä jonkun version jostain K n biisistä, mutta tämä on kyllä K n ja Tommyn.

Mä en edes haluaisi nähdä heitä vetämässä tätä kappaletta. Joku ihan toinen tosiaan sitten.

Vierailija
73324/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on hömelön vanhan piian tunnusmerkit? Itse olen naimaton 28-vuotias nainen ja mulla on kaksi kissaa. Naimisiin en halua, mutta naimaan kylläkin.

Tällä palstalla sitten vietät aikaasi.

Vierailija
73325/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..

Niin, sitä mäkin mietin. Että tää on ehkä vähän liian leimallisesti (ja varsinkin nyt, tuoreena) K&T kappale. Ois oikeasti hassua, jos se vedettäis Jokereiden kanssa. Harmi kyllä.

Vierailija
73326/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Mä olen tosi vanha naisihminen, jotkut näistä kirjoittajista täällä halveksivat mua näköjään ihan senkin takia. 😟Olin stadikalla eilen ihan Käärijän takia. Yllätyksekseni myös Kaija Koo oli ihan kuunneltava ja Michael Monroe kiva yllätys. Stadikan jyrkät portaat on kyllä vähän vaaralliset näin ikäihmiselle.

Katsomoon asti muuten näki, että Tommy oli ainakin tässä ensiesityksessä se hallitseva osapuoli.

Vierailija
73327/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn letit ja valtavat kumisaappaat 😂

Onko lettikampaus miehillä  uusi muotijuttu, kun lettejä on näkynyt mm. Budapestin MM-kisoissa muutamilla miehillä? Letit ja viikset.

Hänellä on hyvin omaperäinen tyyli instan perusteella 😅 en ole vieläkään huomannut kumpapreita, kun tuijotan aina T+K -kohtauksia 🙈🙈🙈

Vierailija
73328/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi Bojanille tuo icip kappale yhtään esitettäväksi K:n kanssa. Sillä on vaan niin erilainen tyyli/aura/mikä ikinä. En edes haluaisi nähdä B:tä esittämässä sitä.

Vierailija
73329/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdottomasti icip on Käärijän ja Tommyn, ei muiden. Eihän Auto jää biisiäkään tule joku muu vetämään Antin sijaan vaan tulee ns nauhalta se Antin osuus. Samalla lailla Tommyn osuus vois tulla niillä keikoilla joissa ei ole mukana.

Vierailija
73330/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla sitten vietät aikaasi.

Tässä ketjussa on usein niin meheviä linkkejä, että niitä voi katsoa aina yhä uudestaan. Niistä lähtee mielikuvitus käyntiin ja se johtaa sitten siihen toiseen asiaan.

Vierailija
73331/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi Bojanille tuo icip kappale yhtään esitettäväksi K:n kanssa. Sillä on vaan niin erilainen tyyli/aura/mikä ikinä. En edes haluaisi nähdä B:tä esittämässä sitä.

Aika pitkälti samaa auraa kuin ccc:ssä....

Vierailija
73332/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehdottomasti icip on Käärijän ja Tommyn, ei muiden. Eihän Auto jää biisiäkään tule joku muu vetämään Antin sijaan vaan tulee ns nauhalta se Antin osuus. Samalla lailla Tommyn osuus vois tulla niillä keikoilla joissa ei ole mukana.

Tai joku tuplaajista voi laulaa osuudet livenä.

Vierailija
73333/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli laukaisi hirveän K&B ikävän tuon uuden biisin esityksen katselun. Syyskuussa K:n on kyllä pakko tulla Tavastialle. En kestä muuten. Ja mielellään nänninuolettavaksi.

Syyskuussa vaan nuolemaan koko porukan voimin toistensa nännejä.

Tommykin voisi osallistua. Mitä enemmän siellä on miestä seinälle laitettavaksi, sen parempi.

Eilinen olikin kokonaan miesten ilta, ei ollut edes naisia tanssimassa!

Härkäpareilla mennään! Mikäs sen kauriimpaa! 

No tietysti se, että mukana olisivat vielä parit kauriit Jokereista

Vierailija
73334/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi vanha naisihminen, jotkut näistä kirjoittajista täällä halveksivat mua näköjään ihan senkin takia. 😟Olin stadikalla eilen ihan Käärijän takia. Yllätyksekseni myös Kaija Koo oli ihan kuunneltava ja Michael Monroe kiva yllätys. Stadikan jyrkät portaat on kyllä vähän vaaralliset näin ikäihmiselle.

Katsomoon asti muuten näki, että Tommy oli ainakin tässä ensiesityksessä se hallitseva osapuoli.

Muakin ärsyttää täällä välillä esiintyvä tädittely. Ei se musiikkimaku siitä niin muutu iän myötä. Koska olen 90-luvulla kuunnellut drum'n'basea/indie rockia niin voin kuunnella sitä sujuvasti nytkin. Noi nyt vasn esimerkkinä.

Vierailija
73335/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tuo ihan Bojanille tuntuis istuvan muutenkaan. Ne voi tehdä jonku muun biisin duettona ja vaikka tosiaan nuolla toistensa naamoja siinä samalla.

Sehän on se "I Love Bojan" biisi, rakkauslaulu duetto.

Onks tää siltä K:n uudelta levyltä vai?

Vierailija
73336/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Tommy teki Kärtsälle sen mitä K teki niille ruotsalaisille sillon juhannuksena. 😅 Kärtsä nyt vähän kokoaa itteään ja sitte uusintaottelu Tallinnassa niin se onki Tommy joka väistää. 😂

Vierailija
73337/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että K:n hengästyminen voi johtua pitkälti myös oikean tekniikan puutteesta. Oli selvästi hengästynyt myös viisuvedoissa. Tämä oli joidenkin juryn jäsentenkin pisteytyksissä nostettu esille.

Vierailija
73338/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti samaa auraa kuin ccc:ssä....

Joo mutta esim. Tavastialla B oli lähinnä tanssimassa ccc:tä "sievästi" ja muutenkin sen esittämänä ccc on lähinnä söpö.

Vierailija
73339/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Tommy teki Kärtsälle sen mitä K teki niille ruotsalaisille sillon juhannuksena. 😅 Kärtsä nyt vähän kokoaa itteään ja sitte uusintaottelu Tallinnassa niin se onki Tommy joka väistää. 😂

En jotenkin usko, että Tommy väistää... Enemmäkin saadaan sitten next level esitystä, jos ja kun K tuosta rohkaistuu. 

Vierailija
73340/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cash.

Minkälainen tyyppi hän on?

Onko hän puppy vai beast?

Onko hän wholesome vai evil?

Mietin myös että mitenköhän tuo päätös yhteisestä biisistä syntyi? Levy-yhtiö ehdotti? Vai Käärijä kysyi itse Tommylta että tuutko messiin? Ketkä on merkitty biisin tekijöiksi?

Ketju on lukittu.