Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73401/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kyllä vähän nähdä, mikä K n ja Tommyn meininki on lavan ulkopuolella. Että onko siellä samanlaista ns. ujostelua. Voisin sinänsä jopa veikata olevan.

Riippuu paljon siitä millainen Tommy on lavan ulkopuolella. Muutaman haastattelun olen häneltä katsonut, on aika itsevarman ja vähän flirtin oloinen, mutta ei mitenkään päällekäyvä kuitenkaan. Olisi kiva nähdä millainen kemia K:lla ja hänellä on.

Vierailija
73402/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

No eikä olis. Kaipa sellainen ois kuulunut ns koreografiaan, jossa sitä nyt ei ollut. K itsekin sanoi yleisölle, että pussatkaa, mutta lupa pitää olla! 

Eli ei se silmiin katsominen mikään lupa ole.

Kyllä Tommy itseasiassa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73403/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Ei ole ollenkaan vaikea hyväksyä. Vie aikansa päästä yli kaikesta ikävästä. Lähinnä mietin sitä, miten syvälle nuo tapahtumat ovat jättäneet jälkensä.

Vierailija
73404/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Siitä puheen ollen, onko joku nähnyt klippejä eiliseltä JO keikalta, missä B näyttäisi iloiselta? Aika vakavana kaikissa, mitkä oon nähnyt (kun on tottunut siihen, että hän useampaan otteeseen hymyilee ja vähän hassuttelee). Toki vaikea sanoa muutaman pätkän perusteella, ehkä vain sattumaa..?

Katsoin samaa. Toivottavasti ollaan väärässä. Kuviakaan en ole nähnyt, jossa B huokuis iloisuutta. No ehkä klippejä tulee lisää, joista näkyy enemmän sitä fiilistä.

Miksi hänen pitäisi huokua jotain iloa? Onko teidän vaikeaa hyväksyä sitä, jos hänellä ei mene jotenkin ihan mahtavasti, vai mistä on kysymys? En itse ainakaan odota, että esiintyvä artisti olisi aina onnensa kukkloilla.

Kukaan ei vaadi/odota häneltä yhtään mitään, toivotaan vain, että hän voi hyvin (kun hän nyt ihan selkeästi ennen oli todella iloinen ja energinen esiintyessään ja nyt näkyy selvä muutos). Eikä tämä ole kritiikkiä, todella hyvin hän taas veti niinkuin aina (onhan hän ammattilainen). Kukaan ei ole jatkuvasti onnensa kukkuloilla, mutta saa kai ihmiselle hyvää mieltä kuitenkin toivoa..?

Vierailija
73405/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vähän huolestuneena katsonut noita eilisiä kuvia. Tässäkin kolmoskuvassa ensin katsoin, että B on iloisen näköinen. Kun katsoin tarkemmin, niin ei taida ollakaan. Ei ole samaa pilkettä ollenkaan kuin vielä jokin aika sitten. Mitä meidän babylle on tehty!🥺toivottavasti oon väärässä.

https://www.instagram.com/p/CwJU9YRtwaE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo näyttää tuossa kolmosessa lähinnä väsyneeltä. Oli toki yksi kuva (ennen keikkaa??), missä oli myös Jure ja toinen mies, jota en tunnistanut, missä B:kin näyttää vähän iloisemmalta. Toivottavasti Babyllä kaikki hyvin 💕

Viehän se toisaalta aikansa, että pääsee kunnolla yli kaikesta ikävästä, mitä tässä on tapahtunut. Hyvä, että on edes keikkakunnossa nyt.

Tämä. Ja voi kai sitä shipaten ajatella, että nii-in, koska K ei ole tullutkaan vieläkään olemaan siellä sen kanssa. (Ja ei ole moite Käärijälle!!)

Vierailija
73406/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe B:tä "puppynä"... Kivittäkää joo 😅 siis mitä tuosta sanasta tulee mieleen... B on liian itsevarma, vekkuli ja hurmaava ollakseen mikään puppy minun silmääni..

En kivitä. Toivottavasti pian nähdään B taas itsevarmana, vekkulina ja hurmaavana itsenään.👑

Vähän veikkaan, että Suomen keikoilla vois nähdäkin. Tavastialla sai paljon rakkautta viimeksi sekä K:lta & crewlta että yleisöltä. Voi tulla rennoin mielin Suomeen.

Vierailija
73407/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vähän huolestuneena katsonut noita eilisiä kuvia. Tässäkin kolmoskuvassa ensin katsoin, että B on iloisen näköinen. Kun katsoin tarkemmin, niin ei taida ollakaan. Ei ole samaa pilkettä ollenkaan kuin vielä jokin aika sitten. Mitä meidän babylle on tehty!🥺toivottavasti oon väärässä.

https://www.instagram.com/p/CwJU9YRtwaE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo näyttää tuossa kolmosessa lähinnä väsyneeltä. Oli toki yksi kuva (ennen keikkaa??), missä oli myös Jure ja toinen mies, jota en tunnistanut, missä B:kin näyttää vähän iloisemmalta. Toivottavasti Babyllä kaikki hyvin 💕

Viehän se toisaalta aikansa, että pääsee kunnolla yli kaikesta ikävästä, mitä tässä on tapahtunut. Hyvä, että on edes keikkakunnossa nyt.

Tämä. Ja voi kai sitä shipaten ajatella, että nii-in, koska K ei ole tullutkaan vieläkään olemaan siellä sen kanssa. (Ja ei ole moite Käärijälle!!)

Eiköhän sillä ole aika paljon isompia huolia ollut.

Vierailija
73408/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuo lavasuudelmat ja tuo muukin kiehnäys sovitaan etukäteen.

Vierailija
73409/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Suuntautumisen spekuloiminen ei minulle fanina niinkään kuulu, mutta olet ihan oikeassa! K rikkoo sukupuolinormeja ja odotuksia vaivattomasti. Itse olen alle 30-vee, mutta muistan vielä omastakin lapsuudestani, miten esim. Kynsilakan käyttäminen miehille oli "homoa" tai jotenkin tyttömäistä. Ja K on minun kanssani samaa sukupolvea! Etenkin ex-lätkänpelaajana hän voi näyttää nykynuorisolle ja pojille, että miehet voivat käyttää meikkiä, kynsilakkaa, peruukkeja jne.

Kaupan kassalla oli kaunis parikymppinen poika, jolla oli poikkeuksellisen vahvat kulmat ja ripset. Huomasin ajattelevani, että nyt vähän poitsu kajalia niin johan kauppa kävisi.

Tämän kesän aikana olen ruvennut katsomaan miesten meikkaamista ihan eri näkökulmasta kuin aiemmin. Mikä lie syynä 😊

Vierailija
73410/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten jotkut näkee K&T jännitettä ja kemiaa kun itse näen etukäteen sovitun

K: hitaammassa kohdassa voitais vähän olla lähekkäin ja antaa yleisölle miestenvälistä hempeilyä, joka jostain syystä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin

T: ok

Mutta kukin näkee miten näkee!

Varmaan onkin sovittu ns. koreografian kulku yleisesti, mutta lavalla tilanne kuitenkin elää ja siihen tulee oma mausteensa tunnelmasta ja heittäytymisestä. Ainahan esitykset on spontaaneita tilanteita eikä niitä täysin pystytä käsikirjoittamaan. Jos K olisi ottanut katsekontaktia Tommyyn samalla lailla kuin hän teki, olisi tunnelma ollut varmaan ihan erilainen ja ties mitä olisi voinut tapahtua hah.

Vierailija
73411/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nuo lavasuudelmat ja tuo muukin kiehnäys sovitaan etukäteen.

Koreografian voi sopia suurinpiirtein, mutta kyllä Tommy myös on sellainen, joka voisi lähteä aivan sooloilemaan.

Vierailija
73412/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kyllä vähän nähdä, mikä K n ja Tommyn meininki on lavan ulkopuolella. Että onko siellä samanlaista ns. ujostelua. Voisin sinänsä jopa veikata olevan.

No se teaser- kuva ,missä Tommyn naama peitettynä ,ei Kärtsän ilme jyllä ollut ujo lainkaan 😅

Vierailija
73413/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se teaser- kuva ,missä Tommyn naama peitettynä ,ei Kärtsän ilme jyllä ollut ujo lainkaan 😅

No tosta kuvasta ei kyllä voi päätellä heidän välisiä energioita.

Vierailija
73414/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jotenkin hyvä fiilis tosta K:n selvästä ujoilusta. :D Vaikea selittää, mutta ehkä purjeisiin tuli pieni lisätuuli.

Joo tuo ujoilu oli niin paljon seksikkäämpää kuin täysi tohina. Katoin eilen tuon ICIP:n varmaan sata kertaa Youtubesta ja jotenkin epäilen, että Bojan katsoo myös :D

K pitää silmiä joko kiinni tai katsetta visusti alaviistossa niissä osioissa missä laulavat Tommyn kanssa lähekkäin. Ja Tommy taas tuijottaa tiiviisti K:ta ja näyttää ihan siltä, että olisi valmis läheisempäänkin tuttavuuteen, jos K:lta yhtään tulisi signaalia siihen suuntaan. 

Jos K olis avannut silmänsä ja nostanut katsettaan, Tommy olis suudellut. Sehän kerjäsi koko ajan katsetta ja lupaa, jota ei kuitenkaan saanut.

Jos esiintyvät useammin vielä yhdessä, jossain vaiheessa tämä tulee tapahtumaan.

Sitten B on edelleen se ainoa, jota K ei ole voinut pussailla julkisesti. Tosin Tommyn tapauksessa K lta ei varmaan paljon kysellä. Onko K nyt vähän samassa tilanteessa kuin B oli hänen kanssaan, idolinsa pyöriteltävänä. Tosin B ja K taisivat olla alusta asti enemmän tasavertaisia kuin K ja T.

Lisäys omaan viestini, kai sen Tommynkin täytyy etukäteen sopia, jos pussailla aikoo.

Vierailija
73415/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten jotkut näkee K&T jännitettä ja kemiaa kun itse näen etukäteen sovitun

K: hitaammassa kohdassa voitais vähän olla lähekkäin ja antaa yleisölle miestenvälistä hempeilyä, joka jostain syystä uppoaa kuin kuuma veitsi voihin

Niin tai sit sovittu, että ollaan close, muttei mitään suudelmia yms. Ei kai ne sinne lavalle nyt herran jesta mene päiväkirjasta katsomaan, että mitä tekis mieli tehdä! Vaan show, se on show.

Vierailija
73416/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T vaikuttaa heittäytyjälle, jonka kanssa ei todellakaan askelmerkkejä sovita kokonaan etukäteen! Varmasti olis suudellut K, eikä perääntynyt jos K olis vihreitä valoa näyttänyt 😅

Vierailija
73417/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä olis. Kaipa sellainen ois kuulunut ns koreografiaan, jossa sitä nyt ei ollut. K itsekin sanoi yleisölle, että pussatkaa, mutta lupa pitää olla! 

Eikä ois. Silmiin voi osata katsoa ilman mitään pakkoa suudella.

Vierailija
73418/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy ei muuten paljoa yleensä suunnittele, vaan tekee mitä lystää. Aivan selkeää oli, että odotti ns. lupaa tehdä enemmän. Ei kai se toki ketään väkisin pussaa, kuten ei tehnytkään.

Vierailija
73419/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ois. Silmiin voi osata katsoa ilman mitään pakkoa suudella.

Tää kaksikko ei olisi varmaan pystynyt siihen. 😂

Vierailija
73420/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli ekalla katsomisella vähän yrittämisen makua tuossa läheisyys kohdassa. Että K ei pystynyt siihen, mitä ehkä oli sovittu, eikä ihan mennyt niinkuin piti. Tai sitten ihan sovittua tuo kaikki ujostelu?

Ketju on lukittu.