Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)
Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D
Keski-iästä? Koon keikalla näkyi olevan aika paljon sellaisia 50+ tätimäisiä "voimanaisia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..
No ei kai kukaan tule toisen biisiä vetämään.
Täh? Artistit eivät ole koskaan esittäneet toisten artistien kappaleita? :)
Vierailija kirjoitti:
Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..
Kaikki rakkaus Bojania kohtaan, mutta tämä on K n ja Tommyn kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli laukaisi hirveän K&B ikävän tuon uuden biisin esityksen katselun. Syyskuussa K:n on kyllä pakko tulla Tavastialle. En kestä muuten. Ja mielellään nänninuolettavaksi.
Syyskuussa vaan nuolemaan koko porukan voimin toistensa nännejä.
Tommykin voisi osallistua. Mitä enemmän siellä on miestä seinälle laitettavaksi, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan B vetänyt muidenkin artistin biisejä urallaan? Miksei voisi osallistua icip:Iin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on, mutta T ei varmaan ehdi samalle lavalle kovinkaan usein K:n kanssa.. niin voihan sitä joskus joku käydä tuuraamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuo ihan Bojanille tuntuis istuvan muutenkaan. Ne voi tehdä jonku muun biisin duettona ja vaikka tosiaan nuolla toistensa naamoja siinä samalla.
B: It's interesting how you always claim you are straight.
K: I am, very.
B: What were you thinking about when you performed with Tommy?
K: You.
B: Sounds very straight to me.
K: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli laukaisi hirveän K&B ikävän tuon uuden biisin esityksen katselun. Syyskuussa K:n on kyllä pakko tulla Tavastialle. En kestä muuten. Ja mielellään nänninuolettavaksi.
Syyskuussa vaan nuolemaan koko porukan voimin toistensa nännejä.
Tommykin voisi osallistua. Mitä enemmän siellä on miestä seinälle laitettavaksi, sen parempi.
Eilinen olikin kokonaan miesten ilta, ei ollut edes naisia tanssimassa!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.
Mitkä on hömelön vanhan piian tunnusmerkit? Itse olen naimaton 28-vuotias nainen ja mulla on kaksi kissaa. Naimisiin en halua, mutta naimaan kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. K ja B voi tehdä oman yhteisen kappaleen tai vetää yhdessä jonkun version jostain K n biisistä, mutta tämä on kyllä K n ja Tommyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka harkitsee ostavansa tallenteen katseluoikeuden vielä: K n ja Tommyn yhteisbiisi on sitten poistettu siitä. Kuten arvelin, että tapahtuu.
Täääääh? Nyt on taas kyll kuluttajan oikeuksien rikkomista! En tallentanut biisiä, koska uskoin sen olevan siellä 14 päivää. Ja siis omaan käyttöön saa tallentaa. Lisäksi oisin halunnut kuunnella sieltä hyvälaatuisena!
Nyt palautetta asiasta kanavalle! Melkoinen temppu.
Siellä on seuraava sinkku ensiesityksessä, jota ei ole vielä edes julkaistu. Tietenkään sitä ei anneta hyvälaatuisena tallenteena ties kuinka monelle sadalle tai tuhannelle ihmiselle tässä vaiheessa.
Kas kun et "tiennyt" tätä eilen ja varoittanut kaikkia. Koska en ainakaan itse laita tuollaista minnekään, itselleni näppärämpään katseluun olisin.
En ole mindreader eikä sinkun mahdollinen jääminen tallenteelle kiinnosta muutenkaan, kun tiesin biisin löytyvän fanien videoista anyway. Mutta ihmettelen, jos tämä vaihtoehto ei juolahtanut sinulle mieleen eilisen Ruutu-sekoilun jälkeen, kun täällä pohdittiin tuleeko K edes esittämään koko biisiä sen tallenteen vuoksi vai ei.
no ei. Olen joko tai -ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuo ihan Bojanille tuntuis istuvan muutenkaan. Ne voi tehdä jonku muun biisin duettona ja vaikka tosiaan nuolla toistensa naamoja siinä samalla.
Sehän on se "I Love Bojan" biisi, rakkauslaulu duetto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.
Mikähän ketjun otsikko olikaan, en millään muista.
Joo, pitäisi ymmärtää lopettaa niin kauan kun vielä ymmärtää lopettaa. Etenkin, kun kohdepari itse ei mitenkään ruoki enää ko keskustelua.
Ketju on jo pidemmän aikaa siirtynyt enemmän Käärijän ja Bojanin omien urien ja momenttien fanittamiseen K&B fanituksen sijaan mikä on ihan normaali kehityskulku, kun yhteismatskua ei juuri ole ollut. Katsotaan syyskuussa uudelleen saadaanko uutta yhteisfanitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.
No voi nyt jumalauta jos ei saa Bojanistakaan enää höpöttää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
Ja Sonny, tuleva puolisoni 💍🥳
Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣
Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät
miestissit
Huomenta, no saat sinäkin huomiota pus <3
P.S Kärdellä on ihanat titsit <3
Kohta alkaa löysä rantapallo roikkua pingispallojen päällä
Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.
Yhteisnumerossa Käärijä selkeästi vähän hengästyi, mutta Tommi Cash ei yhtään. Tosin Tommylla on tanssijatausta.
Jota ennen K oli kuitenkin hyppinyt ja laulanut 20 min, T 0 min.
Sori vaan, mutta on ihan fakta, että Käärijä on huonossa kestävyyskunnossa. Siis esiintyväksi artistiksi. Ja saa mun puolesta olla, mitä sitten? Mutta yleensä artistit sit esiintyy joko niin rauhallisesti, ettei se näy tai sitten niiden kunto kstää, niin ettei mitään välispiikkejä tarvita. En nyt taas tajua, onko täällä niin huonokuntoisia seuraajia, että ette näe itsestään selvää asiaa? Voi kai sen myöntää? Harmillista, kun joutuu vähän jännittämään keikalla, että alkaako artisti puuskuttaa. Sehän ei ole ollut mikään juttu muiden riehuvien (usein ulkomaisten) artistien kohdalla.
Nyt sä kyllä liiottelet. K veti eilen hyvin eikä kyllä näkyvästi hengästynyt. Selvästi jännitti Tommyn kanssa ja ehkä unohti välillä vähän hengittääkin välissä mikä tietysti lisää sykettä ja hengästymisen tunnetta. K:n kohdalla ei ole kyllä tarvinnut pelätä alkaako artisti puuskuttaa. Siitä olen samaa mieltä, että yleisesti ottaen K voisi olla hieman paremmassakin fyysisessä kunnossa ja tämän hän on lavaspiikeissään itsekin tiedostanut humoristisilla heitoillaan. Silti se ei oikeuta arvostelemaan ja tylyttämään häntä tähän tyyliin.
K on vaan niin upea, että hengästyminen(kin) näyttää Hot Hot 💥
B: Thank you for the photo.
K: You saw it?
B: Of course. Do you mean it?
K: Yes.
B: Bring the harness and leash.
K: The pink ones?
B: Yes.
Tommyn letit ja valtavat kumisaappaat 😂
Onko lettikampaus miehillä uusi muotijuttu, kun lettejä on näkynyt mm. Budapestin MM-kisoissa muutamilla miehillä? Letit ja viikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en enää ylläty mistään, kun K on kyseessä 😂