Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
73281/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Icip ei sanoitukseltaan ole mikään Shakespeare, mutta toimii mielestäni Part anthemina ja varmasti saa porukan tanssimaan K:n keikoilla 🙏 ja varmasti kiva lisä eu-kiertuetta ajatellen, että kansainvälinenkin yleisö voi laulaa mukana ja osittain ymmärtää sanojakin.

Ja hei: kuka sanoi, ettei K voisi esittää jo. Kappaletta jonkin muuna, ulkomaalaisen laulajan kanssa kun Tommy ei ole saatavilla 😉

Voitteko kuvitella B:n sanomassa T:osuuksia: "I think we are going to make a baby" 👀

Toihan onkin manifestoitu jo! 

Vierailija
73282/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn läpsäys K:n persikalle 😂

https://www.tumblr.com/omppupiiras/726149148589588480?source=share

Mikke vilahti takaa kuvaamassa tilannetta. 😅 Jospa sekin laittaisi tässä lähipäivinä kuvia vähän näkyville.

Ja oliko se Tiiakin tuolla? Oiskohan siltäkin siis tulossa kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73283/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Are you still jealous baby?

B: .....

K: Do you still have that 'hanska' I gave you at Tavastia?

B: Of course.

K: Good. Be ready, we are gonna play tonight.

B: Yes.

Vierailija
73284/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa gif siitä kun nappasi plehat silmiltä. 😎 Nyt oli kyllä onnistunut meikki Aarnilta, siitä headlandin versiosta en niin välittänyt.

Joo!! Taisin tehdä jonkinlaisen äänen kun silmät paljastuivat! K oli laitettu niin nätiksi! Ja silmät kauniisti korostuivat 💚 Aarni tekee tänään My day-tyylisiä stoorega IG:seen, ja julkaisee kuvan, jossa kertoo kaikki mitä teki meikkilookin saavuttamiseksi 🥹 eli saamme K-nättinä sisältöä tänään lisää 💚💚

Vierailija
73285/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Tommyn biisi löytyy yhä siitä Google Docsissa olevasta keikkataltioinnista joka linkattiin tänne aiemmin tänään.

Ja valitettavasti miljoona kertaa YouTubesta, Twitteristä sekä tiktokista.

Jokuhan oli eilen pitänyt IG liven tuosta streamista. Siis kotoa telkkarista. 😅 Musta se nyt meni vähän yli kyllä.

No omg! Aika nerokasta toisaalta.

Vierailija
73286/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan jonkun Tommy Cashin aiempaan katalogiin istuvan musavideon ja kertsin rauhallisessa osuudessa mielellään toistensa hipelöintiä hempeissä tunnelmissa. Sellaisissa missä ns. muu crazy party maailma on pysähtynyt ja nämä katsovat toisiaan hipelöiden toistensa hiuksia, kasvoja ja vartaloita.

Tämä on oma fantasia ja visio.

Hell no! Toi on kuvaus Käärijän ja Joker Outin videosta. Mä en ole valmis luovuttamaan Käärijää pois Bojanilta jollekin toiselle miehelle. Lisäksi ilman Bojania en silti shippais Käärijää ja Tommya koska niissä on liikaa samankaltaisuutta. Erilaisuus synnyttää kiehtovampaa jännitettä.

Mä haluan itseasiassa kanssa ton kuvaillun musiikkivideon. En ymmärrä ylipäätään tätä tarvetta vertailla jatkuvasti tai eilistä gallupia siitä, että Tommy, vai Bojan.

No toi mun viesti ei ollut vertailua eikä varsinkaan jatkuvaa sellaista, vaan ensimmäinen viestini tuosta aiheesta tänne. Sä voit hyvin olla tuota mieltä mitä olet, ja se näyttää olevan paljon yleisempi mielipide kuin mun. Se on täysin ok. Mulle vaan K&B on SE juttu. Tommyn kanssa mä näkisin yhteistä hullua energiaa ja biletystä lavalla, mutta toi muu osuus ei vaan itelle iskenyt. Makuja on monia.

Mä oon sen verta avoin, et mulle voi olla monta juttua. Ei poissulje sitä, että myös mulle K ja B on aina se ykkösjuttu.

Ehkä siinä on se, että jostain käsittämättömästä syystä mä yhä hiukan toivon, että K&B voisi kehittyä oikeastikin vielä johonkin, jos olosuhteet (molemmat vapaita) muuttuisivat. B on saanut jo näpeilleen aiemmin ja ollut rankkaa muutenkin viime viikkoina. Jos K&T kehittyy vielä lavalla ja videoilla johonkin suuntaan, niin se on mun mielestä viimeinen pisara sille, K&B voisi olla joskus totta isommankin. 99 prosenttisesti se ei toteudu muutenkaan, mutta tuntuisi vähän haikealta ja vaikealta päästää irti tuosta viimeisestäkim prosentista. Tiedän, että tää kuulostaa äärettömän typerältä, mutta toisaalta sitähän tää koko kevät ja kesä on ollut. 😅

Siis miten toi K&T kehittyminen liittyy Bojaniin? Vai että luulet ilman K:n suhteita muihin miehiin, että se on täysin hetero? Ei kai se asia nyt sinun luuloistasi muutu.

Häh, miten mun viestit voi ymmärtää noin väärin? Pitää kehittää viestintätaitoja näköjään. En mä halua olettaa kenenkään suuntautumista.

Siis mähän nimenomaan toivon K:n ja B:n pääsevän testaamaan kunnolla, mihin heidän suhteensa voisi kehittyä, jos molemmat olisivat sinkkuja. Mä tykkään kaikkien noiden (K, B ja T) persoonista ja musasta tosi paljon. Mutta mulle iski keväällä toi poikkeukselliselta vaikuttanut yhteys K:n ja B:n välillä, ja sitä on ollut ihana seurata. Ei sen vakavampaa.

Juu juu, olisin vain halunnut ymmärtää, että millä lailla K&T suhteen kehittyminen antaa vauhtia Bojanin suuntaan? Minulle nämä kuviot ovat kaksi tosi erillistä asiaa taas, enkä siis tarkoita, että näin se on, vaan mua kiinnostaa, että miten sä hahmotat sen.

Vierailija
73287/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki kääryleen fanit jotenkin lapsellisia kuten tämä ketju.

On monilla kai lapsiakin.

Vierailija
73288/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako ketjussa homot vai hömelöt vanhat piiat.

Reps*

Vierailija
73289/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Vierailija
73290/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummatkaan. Täällä kirjoittaa estronaudat. Tuohon käsitteeseen sisältyy kaikki ikäluokat, sukupuolet ja suuntautumiset

Vierailija
73291/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn läpsäys K:n persikalle 😂

https://www.tumblr.com/omppupiiras/726149148589588480?source=share

Mikke vilahti takaa kuvaamassa tilannetta. 😅 Jospa sekin laittaisi tässä lähipäivinä kuvia vähän näkyville.

Ja oliko se Tiiakin tuolla? Oiskohan siltäkin siis tulossa kuvia?

Tiialta tulossa kuvia stadikalta ja Krapin juhlilta ainakin. Ehkä lisää vielä Epoostakin.

Voi, kun se olis menossa JO keikoille myös 😊

Vierailija
73292/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli laukaisi hirveän K&B ikävän tuon uuden biisin esityksen katselun. Syyskuussa K:n on kyllä pakko tulla Tavastialle. En kestä muuten. Ja mielellään nänninuolettavaksi.

Syyskuussa vaan nuolemaan koko porukan voimin toistensa nännejä.

Vierailija
73293/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👋 Täällä! Mä oon ainakin jälkimmäinen (taas, lasten lennettyä kotoa. Eiks se lasketa?) 🤗

Vierailija
73294/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko, vai näyttikö K vähän syylliseltä flirttaillessaan Tommyn kanssa? Taitaa tietää, ett joku tulee olemaan mustasukkainen...

Vierailija
73295/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Vierailija
73296/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko, vai näyttikö K vähän syylliseltä flirttaillessaan Tommyn kanssa? Taitaa tietää, ett joku tulee olemaan mustasukkainen...

Ujona se oli. Mikä oli s aatanan sulosta.

Vierailija
73297/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta ainakin Bojanista höpöttäminen alkaa tursuta jo silmistä ja korvista.

Mikähän ketjun otsikko olikaan, en millään muista.

Vierailija
73298/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos icip menestyy edes Suomen tasolla hyvin, vosivatkohan K ja B vetää sen yhdessä Tavastialla? 👀 Kuvitelkaa eilisen lavashown tapainen näytös..

Vierailija
73299/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion odottaa kärsivällisesti että icip tulee virallisesti ulos,ja annan kaikki streamit viralliselle versiolle 💚🙏

Toisaalta sama. Ei kiinnosta huono kuvanlaatu tai äänentoisto. Se vaan, että todellakin olisin halunnut tuosta live-esiintymisestä oman tallenteen!

Vierailija
73300/123801 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija on ihana voimanainen (siis en oo fani)

Olen alkanut huolestuttavan paljon fanittamaan Kaijaa viime aikoina. Varmoja merkkejä lähestyvästä keski-iästä :D

Ei kuulu kyllä mitenkään olennaisesti keski-ikään. Kielii jostain ihan muusta.

Ketju on lukittu.