Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
No nyt oli eilen piikkipöksyjen nystyrät niin pörhöllään 😄 Hyvin oli täytetty. Saa nähdä putooko housut ennemmin nilkkoihin vai pöliseekö pumpulit ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Tommyn biisi löytyy yhä siitä Google Docsissa olevasta keikkataltioinnista joka linkattiin tänne aiemmin tänään.
Ja valitettavasti miljoona kertaa YouTubesta, Twitteristä sekä tiktokista.
Jokuhan oli eilen pitänyt IG liven tuosta streamista. Siis kotoa telkkarista. 😅 Musta se nyt meni vähän yli kyllä.
Joo se utukarsila. Taitaa sillä vieläkin olla ainakin pätkiä julkaisuissa.
Kuuntelin tänään uusintana ICIP-esityksen. Sen jälkeen tietokoneeni on käynyt pitkään ihan ylikierroksilla, tuuletin pyörii täysillä ja siitä tulee karsea melu, vaikka suljin sen ikkunan ja suljin koko selaimenkin jo kerran. Eipä olekaan ennen laitteisto ylikuumentunut näin yhdestä videosta. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan jonkun Tommy Cashin aiempaan katalogiin istuvan musavideon ja kertsin rauhallisessa osuudessa mielellään toistensa hipelöintiä hempeissä tunnelmissa. Sellaisissa missä ns. muu crazy party maailma on pysähtynyt ja nämä katsovat toisiaan hipelöiden toistensa hiuksia, kasvoja ja vartaloita.
Tämä on oma fantasia ja visio.
Hell no! Toi on kuvaus Käärijän ja Joker Outin videosta. Mä en ole valmis luovuttamaan Käärijää pois Bojanilta jollekin toiselle miehelle. Lisäksi ilman Bojania en silti shippais Käärijää ja Tommya koska niissä on liikaa samankaltaisuutta. Erilaisuus synnyttää kiehtovampaa jännitettä.
Mä haluan itseasiassa kanssa ton kuvaillun musiikkivideon. En ymmärrä ylipäätään tätä tarvetta vertailla jatkuvasti tai eilistä gallupia siitä, että Tommy, vai Bojan.
No toi mun viesti ei ollut vertailua eikä varsinkaan jatkuvaa sellaista, vaan ensimmäinen viestini tuosta aiheesta tänne. Sä voit hyvin olla tuota mieltä mitä olet, ja se näyttää olevan paljon yleisempi mielipide kuin mun. Se on täysin ok. Mulle vaan K&B on SE juttu. Tommyn kanssa mä näkisin yhteistä hullua energiaa ja biletystä lavalla, mutta toi muu osuus ei vaan itelle iskenyt. Makuja on monia.
Mä oon sen verta avoin, et mulle voi olla monta juttua. Ei poissulje sitä, että myös mulle K ja B on aina se ykkösjuttu.
Ehkä siinä on se, että jostain käsittämättömästä syystä mä yhä hiukan toivon, että K&B voisi kehittyä oikeastikin vielä johonkin, jos olosuhteet (molemmat vapaita) muuttuisivat. B on saanut jo näpeilleen aiemmin ja ollut rankkaa muutenkin viime viikkoina. Jos K&T kehittyy vielä lavalla ja videoilla johonkin suuntaan, niin se on mun mielestä viimeinen pisara sille, K&B voisi olla joskus totta isommankin. 99 prosenttisesti se ei toteudu muutenkaan, mutta tuntuisi vähän haikealta ja vaikealta päästää irti tuosta viimeisestäkim prosentista. Tiedän, että tää kuulostaa äärettömän typerältä, mutta toisaalta sitähän tää koko kevät ja kesä on ollut. 😅
Se, että kehittyykö vai ei, ei kyllä ole Tommysta kiinni. Joten siksi iloitsen tästä Tommyn ja K n jutusta ihan ilman omatunnontuskia.
Siis mitä kehittyy?
Kumpikin esittää yhteistä biisiä, siinä ei mitään persona life romanssia kehity.
Lue uudelleen, ymmärsit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion odottaa kärsivällisesti että icip tulee virallisesti ulos,ja annan kaikki streamit viralliselle versiolle 💚🙏
Samoin! Säästellään siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tänään uusintana ICIP-esityksen. Sen jälkeen tietokoneeni on käynyt pitkään ihan ylikierroksilla, tuuletin pyörii täysillä ja siitä tulee karsea melu, vaikka suljin sen ikkunan ja suljin koko selaimenkin jo kerran. Eipä olekaan ennen laitteisto ylikuumentunut näin yhdestä videosta. :P
En ihmettele! Minä tuijottelen tumblurissa gifejä... Ajatuksia tuli.
Tommyn ja K:n lavaolemus kyllä toimi niin hyvin! Kai he tekevät musiikkivideon?
Giffejä stadikalta! Upea mies! Upea keikka! 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/chibihao/726150129757847552/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
https://www.tumblr.com/chibihao/726150023820214272/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
Tässä klippi joka ei näkynyt tallenteella:
https://www.tumblr.com/nembzz/726152059429306368?source=share
K pomppimassa onnellisena lavalta 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka harkitsee ostavansa tallenteen katseluoikeuden vielä: K n ja Tommyn yhteisbiisi on sitten poistettu siitä. Kuten arvelin, että tapahtuu.
Täääääh? Nyt on taas kyll kuluttajan oikeuksien rikkomista! En tallentanut biisiä, koska uskoin sen olevan siellä 14 päivää. Ja siis omaan käyttöön saa tallentaa. Lisäksi oisin halunnut kuunnella sieltä hyvälaatuisena!
Nyt palautetta asiasta kanavalle! Melkoinen temppu.
Siellä on seuraava sinkku ensiesityksessä, jota ei ole vielä edes julkaistu. Tietenkään sitä ei anneta hyvälaatuisena tallenteena ties kuinka monelle sadalle tai tuhannelle ihmiselle tässä vaiheessa.
Kas kun et "tiennyt" tätä eilen ja varoittanut kaikkia. Koska en ainakaan itse laita tuollaista minnekään, itselleni näppärämpään katseluun olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
Ja Sonny, tuleva puolisoni 💍🥳
Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣
Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät
miestissit
Huomenta, no saat sinäkin huomiota pus <3
P.S Kärdellä on ihanat titsit <3
Kohta alkaa löysä rantapallo roikkua pingispallojen päällä
Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.
Yhteisnumerossa Käärijä selkeästi vähän hengästyi, mutta Tommi Cash ei yhtään. Tosin Tommylla on tanssijatausta.
Jota ennen K oli kuitenkin hyppinyt ja laulanut 20 min, T 0 min.
Sori vaan, mutta on ihan fakta, että Käärijä on huonossa kestävyyskunnossa. Siis esiintyväksi artistiksi. Ja saa mun puolesta olla, mitä sitten? Mutta yleensä artistit sit esiintyy joko niin rauhallisesti, ettei se näy tai sitten niiden kunto kstää, niin ettei mitään välispiikkejä tarvita. En nyt taas tajua, onko täällä niin huonokuntoisia seuraajia, että ette näe itsestään selvää asiaa? Voi kai sen myöntää? Harmillista, kun joutuu vähän jännittämään keikalla, että alkaako artisti puuskuttaa. Sehän ei ole ollut mikään juttu muiden riehuvien (usein ulkomaisten) artistien kohdalla.
No, takana on melkoisen rankka kesä, keikkaa keikan perään, risteilyä ympäri Suomea ja valvomista. Taitaa olla vain aika väsynyt. Mutta kohta onneksi helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli laukaisi hirveän K&B ikävän tuon uuden biisin esityksen katselun. Syyskuussa K:n on kyllä pakko tulla Tavastialle. En kestä muuten. Ja mielellään nänninuolettavaksi.
Ei mitään tollasta. Hempeää hempeää alkuun, muuten on vaikea taas käynnistyä oikeaan K&B -moodiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, oon kyllä niin onnellinen että olin tuolla stadikalla näkemässä K:n ekaa kertaa livenä. Hän vaikutti itsekin niin onnelliselta Ehdottomasti haluan nähdä uudestaankin!
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
Miinuksena Sonnyn anoppi jolle Urheilujätkä omistettiin. Mut kait sen pystyy jotenkin harhauttaan 🤭🤣🤣
Piti heti sunnuntai-aamun kunniaksi ostaa myös katseluoikeus tuohon konserttitaltiointiin niin voi vielä pari viikkoa fiilistellä 🤩Mikä keski-ikäidtyvän miehen lonkeromahassa on ihanaa. Aivan kohta alkaa kasvaa löysät
miestissit
Syksyllä, kun K:lla on vähän rauhallisempi aikataulu, niin hän toivottavasti pystyy panostamaan enemmän omaan hyvinvointiinsa. Masussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kyllä ihminen tarvitsee säännöllistä liikuntaa, unta ja terveellistä ruokaa jaksaakseen ja voidakseen hyvin. Mutta tällä keikkatahdilla siihen ei kukaan kyllä pysty.
Yhteisnumerossa Käärijä selkeästi vähän hengästyi, mutta Tommi Cash ei yhtään. Tosin Tommylla on tanssijatausta.
Sori vaan, mutta on ihan fakta, että Käärijä on huonossa kestävyyskunnossa. Siis esiintyväksi artistiksi. Ja saa mun puolesta olla, mitä sitten? Mutta yleensä artistit sit esiintyy joko niin rauhallisesti, ettei se näy tai sitten niiden kunto kstää, niin ettei mitään välispiikkejä tarvita. En nyt taas tajua, onko täällä niin huonokuntoisia seuraajia, että ette näe itsestään selvää asiaa? Voi kai sen myöntää? Harmillista, kun joutuu vähän jännittämään keikalla, että alkaako artisti puuskuttaa. Sehän ei ole ollut mikään juttu muiden riehuvien (usein ulkomaisten) artistien kohdalla.
Nyt sä kyllä liiottelet. K veti eilen hyvin eikä kyllä näkyvästi hengästynyt. Selvästi jännitti Tommyn kanssa ja ehkä unohti välillä vähän hengittääkin välissä mikä tietysti lisää sykettä ja hengästymisen tunnetta. K:n kohdalla ei ole kyllä tarvinnut pelätä alkaako artisti puuskuttaa. Siitä olen samaa mieltä, että yleisesti ottaen K voisi olla hieman paremmassakin fyysisessä kunnossa ja tämän hän on lavaspiikeissään itsekin tiedostanut humoristisilla heitoillaan. Silti se ei oikeuta arvostelemaan ja tylyttämään häntä tähän tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
miestissit
No, takana on melkoisen rankka kesä, keikkaa keikan perään, risteilyä ympäri Suomea ja valvomista. Taitaa olla vain aika väsynyt. Mutta kohta onneksi helpottaa.
Ihan oli Jäähallin keikalla havaittavissa samaa.
Tommyn läpsäys K:n persikalle 😂
https://www.tumblr.com/omppupiiras/726149148589588480?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka harkitsee ostavansa tallenteen katseluoikeuden vielä: K n ja Tommyn yhteisbiisi on sitten poistettu siitä. Kuten arvelin, että tapahtuu.
Täääääh? Nyt on taas kyll kuluttajan oikeuksien rikkomista! En tallentanut biisiä, koska uskoin sen olevan siellä 14 päivää. Ja siis omaan käyttöön saa tallentaa. Lisäksi oisin halunnut kuunnella sieltä hyvälaatuisena!
Nyt palautetta asiasta kanavalle! Melkoinen temppu.
Siellä on seuraava sinkku ensiesityksessä, jota ei ole vielä edes julkaistu. Tietenkään sitä ei anneta hyvälaatuisena tallenteena ties kuinka monelle sadalle tai tuhannelle ihmiselle tässä vaiheessa.
Kas kun et "tiennyt" tätä eilen ja varoittanut kaikkia. Koska en ainakaan itse laita tuollaista minnekään, itselleni näppärämpään katseluun olisin.
En ole mindreader eikä sinkun mahdollinen jääminen tallenteelle kiinnosta muutenkaan, kun tiesin biisin löytyvän fanien videoista anyway. Mutta ihmettelen, jos tämä vaihtoehto ei juolahtanut sinulle mieleen eilisen Ruutu-sekoilun jälkeen, kun täällä pohdittiin tuleeko K edes esittämään koko biisiä sen tallenteen vuoksi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
miestissit
Ihan oli Jäähallin keikalla havaittavissa samaa.
Joo, heti euroviisuputken jälkeen, lähtikin siitä parin viikon lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se masu 😘
Ja Tommy 🥵🥵
miestissit
Nyt sä kyllä liiottelet. K veti eilen hyvin eikä kyllä näkyvästi hengästynyt. Selvästi jännitti Tommyn kanssa ja ehkä unohti välillä vähän hengittääkin välissä mikä tietysti lisää sykettä ja hengästymisen tunnetta. K:n kohdalla ei ole kyllä tarvinnut pelätä alkaako artisti puuskuttaa. Siitä olen samaa mieltä, että yleisesti ottaen K voisi olla hieman paremmassakin fyysisessä kunnossa ja tämän hän on lavaspiikeissään itsekin tiedostanut humoristisilla heitoillaan. Silti se ei oikeuta arvostelemaan ja tylyttämään häntä tähän tyyliin.
En mä sanonut, että hengästyminen näkyi. Vaan että se ei pysty riehumaan koko settiä, vaikka haluaisi, kuntonsa takia. Sen on välillä kuntonsa takia otettava iisimmin. Sen nyt näkee sokea naakkakin, että riehuis enemmän, jos jaksaisi. Ja siis tämä on vain havainto. Nuori mies, totta kai se riehuisi isommalla forcella, jos ois mahikset. Jos se ei häntä haittaa, niin ei sinunkaan kannata asiasta pillastua. Jos haittaa K:ta, niin elämä on.
Olispa gif siitä kun nappasi plehat silmiltä. 😎 Nyt oli kyllä onnistunut meikki Aarnilta, siitä headlandin versiosta en niin välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Giffejä stadikalta! Upea mies! Upea keikka! 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/chibihao/726150129757847552/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
https://www.tumblr.com/chibihao/726150023820214272/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
Mikä ihana onnellinen hymy vikoissa klipeissä! <3
Minä aion odottaa kärsivällisesti että icip tulee virallisesti ulos,ja annan kaikki streamit viralliselle versiolle 💚🙏