Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiitti muuten tuosta twitterlinkistä missä tuo uus biisi. Oon nyt kuunnellu sitä jatkuvalla repeatilla. Harmi kun pätkäsee kesken. Jos joku löytää koko version, tänne vaan linkkiä. 😅 (Sais Kaija jo lopettaa että vois kattoo tuolta Ruudusta 😂)
Vierailija kirjoitti:
Toisella kuuntelulla toi uusi biisi on tosi hyvä! Ei mulla ccc:kään iskenyt heti ekalla. Tommylla ja Kärtsällä on samanlaista puolihullun vibaa ja onhan heillä hyvä kemia ja energia.
Haha puolihullun viba. Yes.
His smile kills me every time. And his voice. And literally e v e r y t h i n g about him 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!
Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.
Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣
Eikös sillä naisystävä oo irl?
Naimisissa Tommy ja on bi.
Ei ihan. Tomas on bi ja naimisissa, Tommy sinkku ja homo. Tää on ihan tässä avioliitossa sovittu juttu, ja tarjoaa tälle pojalle mahdollisuuden siihen elämään, jota hän selkeästi tarvitsee. Tommy on itse vetänyt tän eron hyvin selkeäksi.
Tulen täältä sivujen takaa, mutta mitä! Siis kuka tää T on ja mikä ihme sivupersoona? En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Toisella kuuntelulla toi uusi biisi on tosi hyvä! Ei mulla ccc:kään iskenyt heti ekalla. Tommylla ja Kärtsällä on samanlaista puolihullun vibaa ja onhan heillä hyvä kemia ja energia.
Joo! Aukeaa enemmän kun kuuntelee.. Odotan studioversiota, kun Tommyn osuudesta en saanut kaikista sanoista selvää.. Siinä lausuttiin osa sanoista aika pehmeästi, niin jäi vähän pimentoon. Mutta pidin tästäkin genre mixauksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out Crew instassa uusi video (sisältää pätkiä edellisestä joka poistettiin).
Eikö tuo ole ihan sama video, joka silloin postattiin ja posistettiin? Vai puuttuuko nykyisestä versiosta jotain? (Näin sen silloin aikoinaan, enkä huomaa, että mitään olisi poistunut, mutta ehkä muistan väärin...)
En muistanut kaikkia kohtia mitä tuossa on niin luulin että on osittain uusi.
Ok, kiitos vastauksesta 💕. Mä muistelisin, että noi kaikki oli siinä ekassa versiossa, joten siksi mietin, että olisko jotain sitten leikattu pois (ei tosin tule mieleen mitään, mikä olisi puuttunut myöskään) 😊
Siis milloin on poistettu ja mitä? Vieno pyyntö T. fomo
Keltainen Häärijä-kopteri 😄💛
https://www.tumblr.com/kuppikahvia/726105214616289280/h%C3%A4%C3%A4rij%…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Käärijä ja Tommy ovat löytäneet toisensa? Hyvin sopivat yhteen.
K on Tommyn pitkäaikainen fani. Kesärauhassa ja Viron festareilla olivat esiintymässä ja näähän oli samana päivänä. Hyvin voinut siellä tulla tutuksi, jos ei aiemmin.
Mistä sä oot saanut päähäs, että Tommy olis ollut kesärauhassa tai flex festeillä? 🤔
On se varmaan joskus ollu. Ei tosin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni taskuvaras Kaija Koon kojulla <3
https://www.tumblr.com/jokaarija/726086252210880512?source=share
No mutta, olikos siinä myös Tukholman turvamies?
Arvasin jo alapeukuista että tämä alla oleva poistuu joten laitetaanpa uudestaan.
Myös Miken vaimon stoorissa näkyy. Tällä kertaa siltä paremmalta puolelta.
Ja lisään vielä että ei sillä että etupuolessakaan olisi mitään vikaa. Ja nyt on kyse turvamiehestä eikä kenestäkään muusta.
Vierailija kirjoitti:
B: K who the FUCK is Tommy?!!
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1692940574666498560?t=8Sd549…
Mun mielestä tuo on kalsean ja kylmän oloinen mies Bojaniin verrattuna. Eikä todellakaan mikään kaunis
Olen K:n silmä-jankkaaja tänään... mutta en pääse yli tuosta meikistä!! En ole ikinä nähnyt tuollaista silmämeikkiä.. noi alaripset (onko aidot vai tekoripset??) on niin pitkät ja vihreät.. ja K:n koko kasvot näyttävät niin näteiltä???
Tuli vaan mieleen, että senkös takia eu tourista tuli niin tappiollinen, jos Tomppaakin täytyy johonkin venueista roudata mukana?
Sama fiilis, mitä enemmän kuuntelen ICIP sen paremmalta se alkaa kuulostaan. Juuri party-biisiltä, mitä toki CCC:kin on, joten ehkä siinä mielessä vähän toistoa, mutta toisaalta jos se toimii niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän stoori loppuu tähän kesään. Kukaan ei enää kuuntele jotain tsättsätsäätä.
Ihanaa kattoa, miten sua syö K:n menestys. :D
No katsotaan ensi kesänä ..
Oletko muuten mies vai nainen.
Muusu eli muunsukupuolinen
Vierailija kirjoitti:
Olen K:n silmä-jankkaaja tänään... mutta en pääse yli tuosta meikistä!! En ole ikinä nähnyt tuollaista silmämeikkiä.. noi alaripset (onko aidot vai tekoripset??) on niin pitkät ja vihreät.. ja K:n koko kasvot näyttävät niin näteiltä???
kuvatodiste:
https://www.tumblr.com/nembzz/726106698424680448?source=share
Mua edelleen naurattaa, että meni alle 24h ja fandom oli jo selvittänyt yhdestä blurratusta kuvasta mysteerimiehen henkilöllisyyden. Siis 3 pienen pientä heikosti erottuvaa raitaa, jotka piti suurentamalla tihrustaa kuvasta ja pam, Tommyhan se. xD
Kaijahan kiroilee biiseissään enemmän kuin K 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen, että senkös takia eu tourista tuli niin tappiollinen, jos Tomppaakin täytyy johonkin venueista roudata mukana?
Mä veikkaan että Tommyllä on omat kuviot, eiköhän sen osuudet tuu nauhalta. Vrt. Auto jää ja Antti Tuisku.
Vierailija kirjoitti:
No mut nättihän se on
Mitä negailua kuuluu?? Uh miten nihkeetä. Törkeetä.