Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
¨Vähän K+T "aktion"ia lavalta
https://www.tumblr.com/blatantlyhidden/726107122578915328?source=share
Mulla on reseptorit vissiin hyyteessä - en nää tossa mitään actionia
Vierailija kirjoitti:
Tommyn kanssa lavalla oli Käärijä. Bojanin kanssa myös Jere.
Ja usein ilman Boitsuakin voi nähdä Jereä. Kaivarilla näkyi tosi paljon Jereä, tänään tuntui näkyvän vain Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Seksiä kehiin ja orgiat pystyyn kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja usein ilman Boitsuakin voi nähdä Jereä. Kaivarilla näkyi tosi paljon Jereä, tänään tuntui näkyvän vain Käärijää.
Kyllä mä näin Jereäkin varsinkin alussa ja sitten Jessen kanssa myöhemmin.
Mä jäin tästä uudesta biisistä kaipaan sitä hevimpää/raskaampaa soundia mikä CCC:ssa on, mikä on minusta siinä se JUTTU ja toivoin että K olisi säilyttänyt sen,, nyyh!
Onko K:n alaripset teidän mielestä vihreät? Mun mielestä keltaiset.
B: You're mine.
K: Yes baby.
B: You can do better than that.
K: Yes sir.
B: That's better.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B: K who the FUCK is Tommy?!!
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1692940574666498560?t=8Sd549…
Mun mielestä tuo on kalsean ja kylmän oloinen mies Bojaniin verrattuna. Eikä todellakaan mikään kaunis
No eihän hän perinteisessä mielessä kaunis ole, missään nimessä. Mutta omaleimaisella tavalla kuuma. Kuumottava on se sana, jolla kuvailisin. Bojanin kauneus on niin ilmiselvää, että se vie jopa vähän mielenkiintoa meiltä röllikansasta kiinnostuneista. Mut kaikkihan me tiedetään K:n miesmaku. Ja ne on ennen kaikkea kauniit pojat. 😄 Ilmankos hän hiukan litran mitalta vaikutti tuossa Tommyn vietävänä.
Vierailija kirjoitti:
OMG KRIS! 🔥
Uuh, Krisko on kyllä ihan älyttömän kuuma myös! 🔥🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kätevää Kärtsy voi panna Tommya, Bojania ihan ketä vaan, kun sanoo eukolle että se oli Käärijä en minä.
Minäkin sanon miehelle että.nyt oon Sabrina ja lähen lumppuamaan.Jos kunnioitetaan kuitenkin kaikkien tapoja elää. Niin kauan kuin ketään ei satuteta ja kaikki on mukana omasta halusta niin ihan sama vaikka Tommylla olisi haaremi miehiä kotona odottamassa vaimon lisäksi. Eikä se edes kuulu muille miten kukaan haluaa omaa elämäänsä elää.
Eihän tässä Tommysta puhuttu vaan Kärdestä.
"Jos kunnioitetaan kuitenkin kaikkien tapoja elää." Oliko tässä jotain epäselvää? Ihan samaa mieltä olen K:n kohdalla.
Illan perinteiset:
Tommy - peukku ylös
Bojan - peukku alas
Vierailija kirjoitti:
Tätä en oikein ymmärrä. Siis tarvetta määritellä ja lokeroida ja olettaa, että on olemassa jokin universaali totuus, jonka juuri sinä itse tiedät.
Ihan sama, onko lavalla Käärijä, Jere vai molemmat. Ihan sama, onko K tai Tommy tai B kiinnostunut naisista, miehistä, molemmista tai ei kummastakaan. Ihan sama, onko heillä useita suhteita samaan aikaan, eri aikaan, limittäin tai lomittain. Ja seksiäkin saavat harrastaa ihan ilman, että täällä voidaan määritellä milloin, missä ja miten. Riitää, kun osapuolille itselleen on selvää, missä mennään eikä rikota lakia eikä satuteta sivullisia. Ja nuokin ovat ihan muiden murheita kuin fanien ja annetaan viranomaisten hoitaa sekin puoli.
Se, mikä taas kuuluu mielestäni faneille, on nimenomaan musiikki, lavakarisma, esiintyjän itsestään antama energia. Saa kuvitella, haaveilla, suunnitella mutta ei saa sekoittaa näitä todellisiin ihmisiin. Artistit ovat todellisia ihmisiä, joiden ei tarvitse elää fanien määrittelemissä lokeroissa.
Nyt kertokaa työharjottelun aloittaneelle ja palstalla enää liian harvoin pyörivälle, että kuka ihme tämä Tommy on?! Ja tykkäsin biisistä, etenkin kohdasta "...bailut on party ja elämä on laiffii u know"
Ei hitto noita Tommyn insta päivityksiä.🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin tästä uudesta biisistä kaipaan sitä hevimpää/raskaampaa soundia mikä CCC:ssa on, mikä on minusta siinä se JUTTU ja toivoin että K olisi säilyttänyt sen,, nyyh!
Ei hän halunnut täysin kopiota tehdä kuitenkaan :D luulen että muissa levyn biiseissä tulee sitä raskaampaakin soundia mukaan... mutta tämä oli yhteisbiisi, niin Tommynkin osuus oli huomioitava.. Minä pidin kyllä siitä tanssiosuudesta todella paljon, pää nyki tahtiin välittömästi.. Voin hyvin kuvitella että tän tahtiin tanssitaan klubeilla syksyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So, so, so HOT 🔥🔥🔥
Mikä keikka, taas jälleen kerran on hukassa
Tais tämä olla Dublin? (Korjatkaa toki, jos oon väärässä 😘)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en oikein ymmärrä. Siis tarvetta määritellä ja lokeroida ja olettaa, että on olemassa jokin universaali totuus, jonka juuri sinä itse tiedät.
Ihan sama, onko lavalla Käärijä, Jere vai molemmat. Ihan sama, onko K tai Tommy tai B kiinnostunut naisista, miehistä, molemmista tai ei kummastakaan. Ihan sama, onko heillä useita suhteita samaan aikaan, eri aikaan, limittäin tai lomittain. Ja seksiäkin saavat harrastaa ihan ilman, että täällä voidaan määritellä milloin, missä ja miten. Riitää, kun osapuolille itselleen on selvää, missä mennään eikä rikota lakia eikä satuteta sivullisia. Ja nuokin ovat ihan muiden murheita kuin fanien ja annetaan viranomaisten hoitaa sekin puoli.
Se, mikä taas kuuluu mielestäni faneille, on nimenomaan musiikki, lavakarisma, esiintyjän itsestään antama energia. Saa kuvitella, haaveilla, suunnitella mutta ei saa sekoittaa näitä todellisiin ihmisiin. Artistit ovat todellisia ihmisiä, joiden ei tarvitse elää fanien määrittelemissä lokeroissa.
Kai täällä jokaisella on oikeus mielipiteeseen mitä itse kokee ja näkee. Muiden mielipiteitä pitää myös kunnioittaa.
Siis eikö kukaan ole laittanut striimistä koko biisiä nettiin, ainoastaan joku kännykkäkuvaaja-Tumblristi. :D Audio kuulostaa vähän paskalta joissain kohdissa. (Katsoin siis itse striimin, mutta haluaisin linkata yhdelle kaverille.)
Eihän tässä Tommysta puhuttu vaan Kärdestä.