Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72961/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua edelleen naurattaa, että meni alle 24h ja fandom oli jo selvittänyt yhdestä blurratusta kuvasta mysteerimiehen henkilöllisyyden. Siis 3 pienen pientä heikosti erottuvaa raitaa, jotka piti suurentamalla tihrustaa kuvasta ja pam, Tommyhan se. xD

Minuakin tämä naurattaa! Internetfanit ovat FBI, NCIS,  ja CSI samassa :D

Vierailija
72962/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kätevää Kärtsy voi panna Tommya, Bojania ihan ketä vaan, kun sanoo eukolle että se oli Käärijä en minä.

Minäkin sanon miehelle että.nyt oon Sabrina ja lähen lumppuamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72963/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että senkös takia eu tourista tuli niin tappiollinen, jos Tomppaakin täytyy johonkin venueista roudata mukana?

Mä veikkaan että Tommyllä on omat kuviot, eiköhän sen osuudet tuu nauhalta. Vrt. Auto jää ja Antti Tuisku.

Samaa mieltä, tuskin tulee K:n kanssa yhden biisin takia...kiireinen mies. Ehkä Viron keikalle?

Vierailija
72964/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo keikka linkkejä?

Vierailija
72965/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua edelleen naurattaa, että meni alle 24h ja fandom oli jo selvittänyt yhdestä blurratusta kuvasta mysteerimiehen henkilöllisyyden. Siis 3 pienen pientä heikosti erottuvaa raitaa, jotka piti suurentamalla tihrustaa kuvasta ja pam, Tommyhan se. xD

Niin tai sit joku vuoti tarkoituksella nimen esim. Jodeliin ja lähti sieltä leviämään.

Vierailija
72966/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen K:n silmä-jankkaaja tänään... mutta en pääse yli tuosta meikistä!! En ole ikinä nähnyt tuollaista silmämeikkiä.. noi alaripset (onko aidot vai tekoripset??) on niin pitkät ja vihreät.. ja K:n koko kasvot näyttävät niin näteiltä???

Olihan se. Mutta on mun mielestä aina. Meikillä tai ilman. Kiva mauste noi alaripset.

Vierailija
72967/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään linkkiä biisin kohtaan jossa se mahtava droppi? Vaikka olisi vain 30 sekunnin klippi. :)

Vierailija
72968/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen K:n silmä-jankkaaja tänään... mutta en pääse yli tuosta meikistä!! En ole ikinä nähnyt tuollaista silmämeikkiä.. noi alaripset (onko aidot vai tekoripset??) on niin pitkät ja vihreät.. ja K:n koko kasvot näyttävät niin näteiltä???

Olihan se. Mutta on mun mielestä aina. Meikillä tai ilman. Kiva mauste noi alaripset.

Niin minunkin mielestäni, todella nätit kasvot aina! Mutta tuolla meikillä vain tuijotin hänen silmiään ja oli vaikea keskittyä muuhun!

Vierailija
72969/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh biisi, lite -versio CCC:stä . Alkaa liikaa kuten cha cha cha, muttei kasva, ja päätyy autojää -fiiliksiin.

No, onhan se tiedetty, että megahitin ylitys on vaikeaa

Vierailija
72970/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72971/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kätevää Kärtsy voi panna Tommya, Bojania ihan ketä vaan, kun sanoo eukolle että se oli Käärijä en minä.

Eikös täällä joku jotain juorua jo levittänytkin tänään.

Vierailija
72972/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So, so, so HOT 🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJsYRFEm/

Mikä keikka, taas jälleen kerran on hukassa

Vierailija
72973/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!

Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.

Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣

Eikös sillä naisystävä oo irl?

Naimisissa Tommy ja on bi.

Anteeksi, ihan ohiksena, mutta jos naimisissa ja bi, niin mitä se tarkoittaa? Saa silti olla kiinnostunut/tai haluta muita? Aika mielenkiintoinen asenne tuon naimisissaolon kanssa.

Se tarkoittaa sitä et on naimisissa ja bi. Taidat nyt sekoittaa biseksuaalisuuden ja polyamorian.

Jatkan vielä sen verran, että ei taida olla sellaista avioliittosopimusta, jonka solmittuaan ei saisi olla kiinnostunut muista tai haluta muita. Se menee ajatuspoliisimeiningiksi eikä sellainen oo käsittääkseni mahdollista. Teot on asia erikseen. Jokainen pari varmaan itse päättää, mikä on sallittua ja mikä ei, onko suhde avoin vai ei. Biseksuaalisuus, heterous tai homous ei sitä määritä.

Vierailija
72974/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnioitetaan kuitenkin kaikkien tapoja elää. Niin kauan kuin ketään ei satuteta ja kaikki on mukana omasta halusta niin ihan sama vaikka Tommylla olisi haaremi miehiä kotona odottamassa vaimon lisäksi. Eikä se edes kuulu muille miten kukaan haluaa omaa elämäänsä elää.

Vierailija
72975/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko K kuuma Tommyn kanssa, äänestä nuolilla. :) (Riippumatta mitä ajattelit biisistä yms.)

Vierailija
72976/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72977/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän stoori loppuu tähän kesään. Kukaan ei enää kuuntele jotain tsättsätsäätä.

Ihanaa kattoa, miten sua syö K:n menestys. :D

No katsotaan ensi kesänä ..

Oletko muuten mies vai nainen.

Mitäs v ittua se sulle kuuluu.

Etkö tiedä 😂

Vierailija
72978/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn kanssa lavalla oli Käärijä. Bojanin kanssa myös Jere.

Vierailija
72979/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella kuuntelulla toi uusi biisi on tosi hyvä! Ei mulla ccc:kään iskenyt heti ekalla. Tommylla ja Kärtsällä on samanlaista puolihullun vibaa ja onhan heillä hyvä kemia ja energia.

Joo! Aukeaa enemmän kun kuuntelee.. Odotan studioversiota, kun Tommyn osuudesta en saanut kaikista sanoista selvää.. Siinä lausuttiin osa sanoista aika pehmeästi, niin jäi vähän pimentoon. Mutta pidin tästäkin genre mixauksesta :)

Mun vaan tekis mieli lähtä asap jonnekki baariin tanssilattialle reivaamaan hallitsemattomasti tän biisin tahtiin. Mut ei se varmaan siellä vielä soi, ehkä ei vielä kannata. 😂

Vierailija
72980/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän stoori loppuu tähän kesään. Kukaan ei enää kuuntele jotain tsättsätsäätä.

Ihanaa kattoa, miten sua syö K:n menestys. :D

No katsotaan ensi kesänä ..

Oletko muuten mies vai nainen.

Mitäs v ittua se sulle kuuluu.

Etkö tiedä 😂

🤣

Ketju on lukittu.