Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72101/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsertinjärjestäjältä todellakin nyt tullut virallinen tieto ,että Kärtsäkin näkyy 14 vrk.Tämä saattaa tietysti vaikuttaa nyt siihen ,vetääkö hän sitä yhtä uutta biisiä tänään...

Missä tää virallinen tieto on?

Vierailija
72102/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti lukea aamun viestit läpi, sivukaupalla jankkaamista keikkatallenteesta ja auton käynnistämisestä avaimella. 🤯 No toivottavasti iltaa kohden paranee, kun luvassa Kärtsyn ja Jokereiden keikat ja K:lta uutta biisiä.

Mietipä hääkeskustelun läpikahlaajia...

Koska ne muuten on? Odotan jo pääseväni viettämään hääyötä Janin kanssa.

Joo mä luulen että meillä unohtu muutama yksityiskohta (huom ei yksityishenkilö, se ei varmasti ikinä unohdu) noista suunnitelmista. Esim. siis päivää ei taidettu mainita. Paikkahan oli Tavastia kuitenkin niin onko se sit Joksujen keikan jälkeen?

Nou, nou! Turku ja Tre saatava ensin!

Ai niin ne oli Tavastian jälkeen. Oliko se siellä Turussa se e-nautojen joukkoheittäytyminen sinne lavalle twitterteinien naamojen edessä? Ja lopulta kaaoksen jälkeen vain se yksinäisen munaboleron lavalla pyöriminen? Mitä ohjelmaa sinne Tampereelle oli? Vähäpukeiset Joksut kun niiden vaatteet oli jo revitty e-nautojen toimesta? Ainoastaan villasukkia vain kaikilla kun niitä tulee vähintään matkalaukullinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72103/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa hepuleiden liekkeihin! 🔥🔥🔥🔥🔥

Kyllä tuplaajien kelpaa, kun tämän joka keikalla näkevät!

https://64.media.tumblr.com/67edd14aa20718b80ce555d89780788b/05ca65cd7b…

Vierailija
72104/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on sosiologi

Mikä sosiologi

Vierailija
72105/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku muuten, mitkä biisinsä Jokerit (Bojan?) on kirjoittanut myös muilla kielillä, oliko se sit serbiaksi vain (ei siis enkkukieliset)? Ainakin A sem ti povedalin. Mutta mitäs muita?

Onko joku kärryillä noiden esittämispolitiikasta? Eli että missä ovat esittäneet näitä vaihtoehtoisia versioita? Ainakin Serbiassa, joo, mutta oliko esim UK:ssa?

Demoni ja Ona ovat vain serbiaksi. A sem ti povedal esitetään serbiaksi kun ollaan Serbiassa, tuskin muualla (eihän yleisö silloin osaisi laulaa mukana). Ja viime Belgradin keikalla tuli myös pieniä osia Plastikasta serbiaksi.

Just a small correction/typo, it's "A sem ti povedal" :)

BTW I'm curious to see if they perform this song in Helsinki and if he sings it in Serbian. 😄 You know why. 😇

It's the favorite song of quite a few people and they might have learned to sing along, so a bunch of people might be disappointed if that happened... Singing it in Serbian would certainly send a strong message and B isn't usually one for messages that obvious, but who knows. :)

Miksi serbiaksi laulaminen on viesti ja kenelle?

Vierailija
72106/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySlo, thank you for answering my question about kinship between diffrent ex-Yu nations yesterday 🙂 There's definitely special kinship between Nordic nations, and to some extent between Finland and Estonia as well.

Vierailija
72107/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku muuten, mitkä biisinsä Jokerit (Bojan?) on kirjoittanut myös muilla kielillä, oliko se sit serbiaksi vain (ei siis enkkukieliset)? Ainakin A sem ti povedalin. Mutta mitäs muita?

Onko joku kärryillä noiden esittämispolitiikasta? Eli että missä ovat esittäneet näitä vaihtoehtoisia versioita? Ainakin Serbiassa, joo, mutta oliko esim UK:ssa?

Demoni ja Ona ovat vain serbiaksi. A sem ti povedal esitetään serbiaksi kun ollaan Serbiassa, tuskin muualla (eihän yleisö silloin osaisi laulaa mukana). Ja viime Belgradin keikalla tuli myös pieniä osia Plastikasta serbiaksi.

BTW I'm curious to see if they perform this song in Helsinki and if he sings it in Serbian. 😄 You know why. 😇

What typo? Whole time we wrote A set ti povedal?

But this is just what I was meaning, I feel the new lyrics are less women related. In that song.

Vierailija
72108/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin mahdollista, että tuon "liven" määrittelyssä on tullut jotain väärinymmärryksiä tai informaatiokatkos. Mutta ei voi varmuudella tietää miten asia on.

Hirveää raivoamista ja (jälleen kerran) kiusaamisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä. Ei Aito kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sitä, jos joku on sun kanssa eri mieltä. Sä oot kuitenkin täällä se, joka viestii asiattomimmin, haastaa riitaa ja solvaa muita, joten raivoamista on vähän erikoista oikeuttaa sillä, että sulle olisi sanottu jotenkin pahasti. Eli sä tavallaan tuotat itse sen toiminnan, jolla sä sitten kehäpäätelmän tyyppisesti oikeutat sen saman toiminnan.

Kyllä tulee sellaista tylyttävää ja halveksimaan ja hilentämään silleen piiloveetuiluna pyrkivää kommenttia, jos itse keskustelen faktapohjalla ja asiallisesti. Pidän sellaista asiattomana.

Kaikella rakkaudella se keskustelutyyli millä Aito täällä keskustelee ja jankkaa ei todellakaan ole asiallista. Eikä rakentavaa. Eikä hedelmällistä keskustelun jatkumisen osalta. Mikäli olet tässä käsityksessä niin voin kuvitella, että sama kommunikaatiotyyli aiheuttaa laajemminkin ongelmia. Asiallinen ja faktapohjainen keskustelu on jotain aivan muuta.

No ei ole minulle vastaajillakaan, haloo. Kyllähän toi tilanne on todella epäselvä tuon livetallenneasian kanssa, niin miksi mulle päin pitää väittää, että asia on ihan selvä? Ja kommentoin nyt tätä väittämistä, en sitä, miten kys asia on tai ei ole.

Aidat ja seipäät jne.

Eihän ollut. Koko ajan oli puhe siitä, näkyykö keikka 14 vrk vai ei.

Vierailija
72109/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's the favorite song of quite a few people and they might have learned to sing along, so a bunch of people might be disappointed if that happened... Singing it in Serbian would certainly send a strong message and B isn't usually one for messages that obvious, but who knows. :)

Mitä meinaat tolla vikalla lauseella, en saa englanniksi ihan kiinni?

Vierailija
72110/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsertinjärjestäjältä todellakin nyt tullut virallinen tieto ,että Kärtsäkin näkyy 14 vrk.Tämä saattaa tietysti vaikuttaa nyt siihen ,vetääkö hän sitä yhtä uutta biisiä tänään...

Warnerilta

Vierailija
72111/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Warnerilta

Jos tarkotat tota Warnerin stooria mihin K on merkattu, ni ei oo kyllä virallista tietoo  nähnykään.

Vierailija
72112/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensaa hepuleiden liekkeihin! 🔥🔥🔥🔥🔥

Kyllä tuplaajien kelpaa, kun tämän joka keikalla näkevät!

https://64.media.tumblr.com/67edd14aa20718b80ce555d89780788b/05ca65cd7b…

The best view on earth.

T. Bojan

Vierailija
72113/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis serbiaksi A sem ti povedalin sanat ovat erilaiset ja vihjaavat enemmän K:n suuntaan (joka on sattumaa, koska lyriikat ovat vanhemmat) ja joidenkin mielestä sen laulaminen serbiaksi Belgradissakin oli viesti liittyen K:hon, vaikka miksei serbiankielistä versiota olisi laulettu Serbiassa. Ei se ollut viesti, mutta jos se laulettaisiin Suomessakin serbiaksi, se olisi. Mutta en tuohon usko.

Vierailija
72114/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin mahdollista, että tuon "liven" määrittelyssä on tullut jotain väärinymmärryksiä tai informaatiokatkos. Mutta ei voi varmuudella tietää miten asia on.

Hirveää raivoamista ja (jälleen kerran) kiusaamisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä. Ei Aito kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sitä, jos joku on sun kanssa eri mieltä. Sä oot kuitenkin täällä se, joka viestii asiattomimmin, haastaa riitaa ja solvaa muita, joten raivoamista on vähän erikoista oikeuttaa sillä, että sulle olisi sanottu jotenkin pahasti. Eli sä tavallaan tuotat itse sen toiminnan, jolla sä sitten kehäpäätelmän tyyppisesti oikeutat sen saman toiminnan.

Kyllä tulee sellaista tylyttävää ja halveksimaan ja hilentämään silleen piiloveetuiluna pyrkivää kommenttia, jos itse keskustelen faktapohjalla ja asiallisesti. Pidän sellaista asiattomana.

Kaikella rakkaudella se keskustelutyyli millä Aito täällä keskustelee ja jankkaa ei todellakaan ole asiallista. Eikä rakentavaa. Eikä hedelmällistä keskustelun jatkumisen osalta. Mikäli olet tässä käsityksessä niin voin kuvitella, että sama kommunikaatiotyyli aiheuttaa laajemminkin ongelmia. Asiallinen ja faktapohjainen keskustelu on jotain aivan muuta.

No ei ole minulle vastaajillakaan, haloo. Kyllähän toi tilanne on todella epäselvä tuon livetallenneasian kanssa, niin miksi mulle päin pitää väittää, että asia on ihan selvä? Ja kommentoin nyt tätä väittämistä, en sitä, miten kys asia on tai ei ole.

Aidat ja seipäät jne.

Itse lähdit vastaamaan ohi aiheen, kun edelliset kommentit koski keskustelutyyliä, ei tallennetta. Mutta ei se mitään, kyllä huippuälykkäillekin välillä sattuu kämmejä. :) 

Vierailija
72115/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ruudussa nyt jotain uutta tuosta? Toki katson suoraan, kun pystyn, mutta onko oikeaa virallista tietoa?

Vierailija
72116/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis serbiaksi A sem ti povedalin sanat ovat erilaiset ja vihjaavat enemmän K:n suuntaan (joka on sattumaa, koska lyriikat ovat vanhemmat) ja joidenkin mielestä sen laulaminen serbiaksi Belgradissakin oli viesti liittyen K:hon, vaikka miksei serbiankielistä versiota olisi laulettu Serbiassa. Ei se ollut viesti, mutta jos se laulettaisiin Suomessakin serbiaksi, se olisi. Mutta en tuohon usko.

Ja siis selvennän vielä, että ei tietysti viesti K:lle itselleen, vaan se olisi enemmänkin "B laulamassa K:lle/K:sta ilman että K tietää" -tyyppinen juttu.

Vierailija
72117/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää taas soittaa nelson asiakaspalveluun :D on kyllä sekavaa infoa, kun sieltä aspasta jo vastattiin tähän... No, ei se minun elämääni vaikuta kumminkaan päin

Vierailija
72118/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosen aspa, K ja crewn jäsen ovat jo kertoneet asian oikean laidan. Tämä on sitä harhaanjohtavaa mainontaa.

Niin, eli ei mikään virallinen taho, ja K:n ilmaisu asiasta oli täysin epäselvä.

Ei siinä ollut mitään epäselvää. Ei tämä tilanne ole K n syy.

Oli se epäselvä. Jos nelonen kutsuu tätä ohjelmamuotoa liveksi ja näyttää sen 14 päivää, niin onko se tullut selväksi K:lle neuvotellessa? On käsittänyt, että on live, ei tallennu, MUTTA ei ole ehkä tiennyt / tajunnut, että liveä saa ostaja sit katsoa 14 päivää.

Tää on nyt viimeinen kerta, kun mä vastaan tähän.

Live=reaaliajassa.

Tallenne=tallenne, jonka voi katsoa myöhemmin.

K on livessä. Ei tallenteessa. Tästä on nyt sanonut K itse, crew ja nelosen asiakaspalvelu. Eiköhän jatketa oikeasti. Miksi sua nyt näin kiukuttaa, kun ilmoitit voivasi katsoa lähetyksen livenä kuitenkin?

Vastaukseni tähän poistettiin myös. 

Sain myös tällaisia vastauksia. en väitä, että tämä olisi ollut kiusaamista, mutta katsii miettiä ehkä kaksi kertaa, miltä minusta tuntui lukea tällaisia, kun olin koko ajan vähän enemmän asiaa ajatellut, kuin vastaaja ja tuntemukseni sitten ihan oikeassa. Vähän voisi kunnioittaa muita keskustelijoita täällä.

t. Aito

Sinä et ole kunnioittanut muita kirjoittajia ja nyt uliset kun joku tekee samaa kuin sinä.

Olet sinä melkoimen epeli.

Vierailija
72119/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laulettaisiin Suomessa serbikasi, en ajattelisi, että se ois viesti K:n suuntaan, vaan siihen suuntaan, että Bojan saattaa olla bi / homo, eikä halua laulaa sitä aiempaa versiota siksi niin mielellään. 

Vierailija
72120/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidat ja seipäät jne.

Itse lähdit vastaamaan ohi aiheen, kun edelliset kommentit koski keskustelutyyliä, ei tallennetta. Mutta ei se mitään, kyllä huippuälykkäillekin välillä sattuu kämmejä. :) 

No eipä se, että sä kommentoit keskustelutyyliä sun vastauksestasi selväksi käynyt. Lisäksi itse tallenteestakeskustelun "banni" varmaan päättyi siihen, kun siitä tuli jo tietoa, eikä teidänkään tartte enää arvailla?

t. Aito

Siis mistä vastauksesta ei käynyt ilmi, että kommentoin keskustelulyyliä? :D

Ketju on lukittu.