Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Muistaako joku muuten, mitkä biisinsä Jokerit (Bojan?) on kirjoittanut myös muilla kielillä, oliko se sit serbiaksi vain (ei siis enkkukieliset)? Ainakin A sem ti povedalin. Mutta mitäs muita?
Onko joku kärryillä noiden esittämispolitiikasta? Eli että missä ovat esittäneet näitä vaihtoehtoisia versioita? Ainakin Serbiassa, joo, mutta oliko esim UK:ssa?
Onhan sekin mahdollista, että tuon "liven" määrittelyssä on tullut jotain väärinymmärryksiä tai informaatiokatkos. Mutta ei voi varmuudella tietää miten asia on.
Hirveää raivoamista ja (jälleen kerran) kiusaamisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä. Ei Aito kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sitä, jos joku on sun kanssa eri mieltä. Sä oot kuitenkin täällä se, joka viestii asiattomimmin, haastaa riitaa ja solvaa muita, joten raivoamista on vähän erikoista oikeuttaa sillä, että sulle olisi sanottu jotenkin pahasti. Eli sä tavallaan tuotat itse sen toiminnan, jolla sä sitten kehäpäätelmän tyyppisesti oikeutat sen saman toiminnan.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku muuten, mitkä biisinsä Jokerit (Bojan?) on kirjoittanut myös muilla kielillä, oliko se sit serbiaksi vain (ei siis enkkukieliset)? Ainakin A sem ti povedalin. Mutta mitäs muita?
Onko joku kärryillä noiden esittämispolitiikasta? Eli että missä ovat esittäneet näitä vaihtoehtoisia versioita? Ainakin Serbiassa, joo, mutta oliko esim UK:ssa?
Demoni ja Ona ovat vain serbiaksi. A sem ti povedal esitetään serbiaksi kun ollaan Serbiassa, tuskin muualla (eihän yleisö silloin osaisi laulaa mukana). Ja viime Belgradin keikalla tuli myös pieniä osia Plastikasta serbiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi Kaksplussalla K:n sanoneen eilen Tapiolassa, että 15.9. tulee uutta musaa, eikä puhunut tästä päivästä mitään.
Voisko olla, että ei sit esitä uutta musaa, jos tallenteen kanssa oli väärinkäsitystä?
Tosin oliko se siitä (mahdollisesta väärinkäsityksestä) tietoinen eilen tuolla lavalla?Mun mielestä K sanoi Tapiolassa, että _ensi kuussa_ tulee uutta matskua. Ei siis minusta sanonut päivämäärää.
Jossain keikalla se kyllä stadikan mainitsi uuden biisin yhteydessä, eihän sitä muuten täällä odotettaisi tänään kuultavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se K ole muuta, kuin livenä tänään. Tämä on nyt sanottu aspassa ja toisaalla leviää screenshot, jossa myös crewn jäsen kertoo näin. Eiköhän jatketa. Harmittava tilanne, mutta ei artistin syy.
Niin, crewn jäsen, mutta kun nyt pitäis saada vahvistus neloselta. Crew voi luulla noin.
Hei nyt. Ei se K ole tallenteessa, vaikka laittaisit viisikymmentä viestiä asiasta.
Nelosen sivujen mukaan on ja K itse poisti väitteen, että Käärijän keikka ei tallennu.
No, nelonen kusettaa. Niiden omasta aspasta jo sanoivat, että näkee vain tänään liveajassa.
En usko, että kusettaa. Siitähän tulis heti juttua. Miksi K poisti storynsa? Koska oli käsittänyt jotain väärin.
Siitä on jo tullut juttua. Nelosen aspassa sanottiin, että K näkyy vain livenä. Siis heidän omassa asiakaspalvelussa.
Miksi eivät laita tästä mistaa valkoisella instaan?
"Harhaanjohtava markkinointi on markkinointia, jossa markkinoinnin kohteena olevalle annetaan totuudenvastaisia ja harhaanjohtavia tietoa markkinoitavasta tavarasta tai palvelusta. Tiedot voivat olla täysin totuudenvastaisia tai selkeän puutteellisia."
Joo, on olemassa harhaanjohtavaa markkinointia. Sen olemassaolo ei todista mitään siitä, onko K siinä 14 päivää katsottavissa olevassa (mitä Nelonen kutsuu) livessä vaiko ei.
Livehän tapahtuu vain kerran.
Joo, mutta eikös tuon ohjelmamuodon nimi ole Nelosella live? Myyvät Liveä.
Heidän Live on katsottavissa 14 päivää.
En nyt tajua, mikä tässä on noin epäselvää.
Epäilin heti eilen, että kyllä sen tuon 14 päivää näkee. Epäilen edelleen, kun K kerran POISTI storynsa. Se voi olla, että K on nyt vihainen, on ymmärtänyt asian sopiessaan ehkä eri tavalla. En tiedä.
Hän ei puhunut eilen niin kuin joku, joka on täysin perillä asiasta. Eikä tämä ole moite, tosi harmi jos neuvottelut ovat olleet asian väärinkäsitykseen jättävät. Ja on voinut vielä riitauttaakin asian."Käärijän keikka ei tallennu, siihen en antanut suostumusta". Kyllä vaikutti olevan täysin perillä asiasta. On myös kuulijan kannalta täysin yksiselitteinen viesti, kunhan ymmärtää eron liven ja tallenteen välillä.
Jos hänen instastorynsa on saanut kommentteina samanlaista vänkäystä ja jankkaamista kuin täällä, en yhtään ihmette, että on poistanut storynsa.
Hei älä petä itseäsi syyttämällä, että joku muka ois jankannut storyyn niin paljon, että K ei ois enää kestänyt, vaan sen ois ollut pakko poistaa story! Miten sellaisilla yksipuolusesti storyyn lähetettävillä viesteillä edes jankataan, kuvailisitko?
Näkyy se täälläkin onnistuvan, että yksi ja sama ihminen kirjoittaa kymmeniä viestejä samaa asiaa jankaten.
Ehkä Aito tykitti K:n, crewn ja Nelosen inboxit niin täyteen jankkausta, että K:lla meni hermo ja poisti storynsa? xD
Miksi pitää kiusata? Mä puhun IHAN VAIN ASIAA. Kun tuollainen halveksinta vain jatkuu, luuletko sen aikaansaavan ihailua ja kunnioitusta sinunlaisiasi valheiden kanssa eläjiä kohtaan? Häh?
Etkö pysty kunnioittamaan eri mieltä olevia? Antamaan tilaa? SYYTÄ ITSEÄSI ja omaa suhtautumistasi, kun tippuu sit p*skaa niskaan.Aww, ihanko Aito Tunne nyt syyttää muita kiusaamisesta?! *gasp* (Teen vahvan olettamuksen, että kyseessä on Aito, koska tyyli on 100% sama).
No kyllä, nimenomaan minua aina kiusataan täällä. Kuten lainaamasi kirjoittaja.
Olen aiemminkin esittänyt epäilyni ja esitän sen taas. Kyse on todennäköisesti neuroepätyypillisyydestä. Jankkaaminen, faktat ja tämänkaltainen kirjoittelu on kovin tyypillistä silloin. Henkilö ei itse pysty ymmärtämään, mikä tässä on ongelma.
Minusta se on ongelma, että olette ihan ok joko kuluttajien oikeuksien polkemisen kanssa ja yritätte vaientaa ihmisen, jolle se ei ole hyväksyttävä asia. Tai se, että olette ok sen kanssa, että jäätte väärään käsitykseen, mikäli tallenne sisältää K:n osuuden, ja yritätte hiljentää kirjoittajan, jolle sekin on ongelma.
Tajuan kyllä vänkääväni ja sen, että se on epäkohteliasta, mutta niin on sekin, että minulle vastataan ihan oikeasti todella infantiilisti. Tyyliin ei anneta mun mielipiteiden olla, vaan jokaisen pitää vuorollaan jankuttaa käsitystään, että oon väärässä. Vaikka tuskin edes olen.Kukaan ei ole sanonut, että on ok polkea kuluttajan oikeuksia. Nelosen viestintä ei ole tässä asiassa toiminut oikein, senkin moni on sanonut. Kuluttajan, joka luuli voivansa katsoa Käärijän konserttia kahden viikon ajan Nelonen Live -palvelusta, luulot kumottiin jo eilen sekä Käärijän että Nelosen asiakaspalvelun toimesta. Tästä aiheesta kirjoitettiin täällä eilen useita viestejä, ja moni oli tuohtunut siitä, että Nelosen viestintä oli virheellistä, ja moni kehottikin oikeuden ostaneita vaatimaan rahojaan takaisin tai kääntymään kuluttajaneuvonnan puoleen.
Sinua ei ole yritetty vaientaa tai estetty kertomasta mielipiteitäsi, vaikka samasta asiasta sivukaupalla vänkääminen onkin todella rasittavaa ja moni toivoisi keskustelun jo päättyvän, kun se ei etene mihinkään. Moni on myös uskonut, että faktat riittäisivät vastaukseksi sinulle, ne kun ovat täysin yksiselitteiset. Vaikka paikallaan junnaava keskustelu tympiikin monia, viestejäsi ei ole poistettu muiden toimesta, mikä olisikin vaientamista ihan sinun oman mallisi mukaan.
Ennen kaikkea: kukaan ei ole kiusannut sinua. Se, että sinulle vastanneet ovat jo päästäneet irti harmituksestaan ja haluavat jatkaa matkaa tosiasioiden pohjalta, ei ole sinun kiusaamistasi. Se, että et löydä muita pohtimaan mahdollisia muita skenaarioita kuin faktoihin perustuvat, ei ole sinun kiusaamistasi. Se, että viestisi saavat alapeukkuja, tarkoittaa, että ihmiset eivät jaa mielipidettäsi eli ovat eri mieltä viestiesi sisältämistä asioista. Se ei ole kiusaamista eikä kohdistu sinuun henkilönä.
Saat ilman muuta pitää mielipiteesi, mutta annathan meidän muidenkin pitää omamme, vaikka ne sinun mielestäsi ovatkin huonoja ja vääriä. Annathan myös viestiemme olla rauhassa äläkä poista niitä. Se poistaminen on raukkamainen tapa, jolllaista sortuu käyttämään vain henkilö, joka ei usko muuten pärjäävänsä keskusteluissa. Jos haluat uskottavasti tuoda esiin älykkyyttäsi, tee se älyllisen keskustelun keinoin. Kuka tahansa heikkoälyinenkin osaa poistaa viestejä, älykäs näyttää älynsä muilla keinoin.
En ole valittanut alapeukuista. Minä kyseenalaistin sen eilen palstalla ajatellun tiedon, siinä kaikki.
Kyseenalaistan sen edelleen ja uskon, että tallenteella nähdään myös Käärijä 14 päivän ajan.
Ajatuksiani muutti se, että hän poisti storynsa. Tai siis ajattelin jo eilen, että jokin ei nyt todellakaan täsmää, enkä nähnyt sen olevan Nelonenkaan, mutta silloin vaikutti todennäköisemmältä, että ehkä siinä ei ole K:n osuutta mukana.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Yläpeukutin.
Tuo alapeukkujuttu liittyi johonkin aiempaan keskusteluun, missä niistä mainittiin kiusaamiseen liittyen. Tässä keskustelussa et tosiaan ole niistä puhunut.
Itse asiaan liittyen olemme tällä hetkellä pitkälti sen yhden palstalaisen varassa, joka eilen soitti Nelosen asiakaspalveluun. Aion itse katsoa Käärijän keikan tänään suorana enkä ota sitä riskiä, että en näkisi sitä ollenkaan.
Joo, en koe alapeukuttamista kiusaamisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi Kaksplussalla K:n sanoneen eilen Tapiolassa, että 15.9. tulee uutta musaa, eikä puhunut tästä päivästä mitään.
Voisko olla, että ei sit esitä uutta musaa, jos tallenteen kanssa oli väärinkäsitystä?
Tosin oliko se siitä (mahdollisesta väärinkäsityksestä) tietoinen eilen tuolla lavalla?Mun mielestä K sanoi Tapiolassa, että _ensi kuussa_ tulee uutta matskua. Ei siis minusta sanonut päivämäärää.
Kiitos tarkennuksesta! 👍
Vielä live/tallenne-asiaa hämäämään warnerlive:n ig-tilillä viimeisin stoori. Siinä mainostetaan tätä tuudun liveä ja K tägätty :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin mahdollista, että tuon "liven" määrittelyssä on tullut jotain väärinymmärryksiä tai informaatiokatkos. Mutta ei voi varmuudella tietää miten asia on.
Hirveää raivoamista ja (jälleen kerran) kiusaamisesta syyttämistä en kyllä ymmärrä. Ei Aito kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sitä, jos joku on sun kanssa eri mieltä. Sä oot kuitenkin täällä se, joka viestii asiattomimmin, haastaa riitaa ja solvaa muita, joten raivoamista on vähän erikoista oikeuttaa sillä, että sulle olisi sanottu jotenkin pahasti. Eli sä tavallaan tuotat itse sen toiminnan, jolla sä sitten kehäpäätelmän tyyppisesti oikeutat sen saman toiminnan.
Kyllä tulee sellaista tylyttävää ja halveksimaan ja hilentämään silleen piiloveetuiluna pyrkivää kommenttia, jos itse keskustelen faktapohjalla ja asiallisesti. Pidän sellaista asiattomana.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Demoni ja Ona (mutta ne on siis valmiiksi serbiaksi). Muista sellaisia, jotka olisi kahdella kielellä en tiedä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tarkennuksesta! 👍
Se 15.9 on siis vain Aktian haastattelussa tullut möläytys/tahallinen vuoto... Mutta mysteerimies kuvassa ja parilla keikalla on sanonut että ensi kuussa tulee uutta musiikkia.. Onko kyse yhdestä biisistä (luultavasti K x Tommy) vai useammasta? Yleensä singlejä julkaistaan yksi kerrallaan, mutta voi olla että K haluaa uutta matskua syksyn keikoille, että julkaiseekin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen gallupin tulos:
Montako ystävyyden, bromancen tai romancen shippaaja paikalla tänään nuoli ylös?
Montako uskonsa menettänyttä paikalla tänään nuoli alas?
ylös 85
alas 8
Vähän yllättävä tulos, että noin paljon vielä shippaajia. Itsekin olen heitä, vaikka tuo M bongaus taas vähän harmitti. Väärin tavallaan mun edes kirjoittaa näin muiden elämästä, mutta tuo, että välillä todistellaan, että K on sinkku ja sitten kun ei olekaan, se pettymys on erityisen kurjaa. Häpeän.
Itse peukutin ylös, koska siihen sisältyi ystävyys ja bromance.. En siis mitenkään romanttisena shippinä äänestänyt. Kyseessä oikeat ihmiset, joten ei me voida heidän tunteitaan ja elämäänsä hallita. Sinä vaikutat kuitenkin ihan järkevältä, etkä lähde Aidon linjalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee sellaista tylyttävää ja halveksimaan ja hilentämään silleen piiloveetuiluna pyrkivää kommenttia, jos itse keskustelen faktapohjalla ja asiallisesti. Pidän sellaista asiattomana.
Kaikella rakkaudella se keskustelutyyli millä Aito täällä keskustelee ja jankkaa ei todellakaan ole asiallista. Eikä rakentavaa. Eikä hedelmällistä keskustelun jatkumisen osalta. Mikäli olet tässä käsityksessä niin voin kuvitella, että sama kommunikaatiotyyli aiheuttaa laajemminkin ongelmia. Asiallinen ja faktapohjainen keskustelu on jotain aivan muuta.
Kiitos Serbiasanoituksista kommentoineille!
Konsertinjärjestäjältä todellakin nyt tullut virallinen tieto ,että Kärtsäkin näkyy 14 vrk.Tämä saattaa tietysti vaikuttaa nyt siihen ,vetääkö hän sitä yhtä uutta biisiä tänään...
Vierailija kirjoitti:
Konsertinjärjestäjältä todellakin nyt tullut virallinen tieto ,että Kärtsäkin näkyy 14 vrk.Tämä saattaa tietysti vaikuttaa nyt siihen ,vetääkö hän sitä yhtä uutta biisiä tänään...
Saisiko linkin tänne? Jos tämä lopettaisi tallennejankkauksen lopullisesti.
Toivottavasti esittää uuden biisin kumminkin, mutta vähän pelkään, että tämän takia saattaa jättää sen esittämättä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni ja Ona ovat vain serbiaksi. A sem ti povedal esitetään serbiaksi kun ollaan Serbiassa, tuskin muualla (eihän yleisö silloin osaisi laulaa mukana). Ja viime Belgradin keikalla tuli myös pieniä osia Plastikasta serbiaksi.
Just a small correction/typo, it's "A sem ti povedal" :)
BTW I'm curious to see if they perform this song in Helsinki and if he sings it in Serbian. 😄 You know why. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella rakkaudella se keskustelutyyli millä Aito täällä keskustelee ja jankkaa ei todellakaan ole asiallista. Eikä rakentavaa. Eikä hedelmällistä keskustelun jatkumisen osalta. Mikäli olet tässä käsityksessä niin voin kuvitella, että sama kommunikaatiotyyli aiheuttaa laajemminkin ongelmia. Asiallinen ja faktapohjainen keskustelu on jotain aivan muuta.
No ei ole minulle vastaajillakaan, haloo. Kyllähän toi tilanne on todella epäselvä tuon livetallenneasian kanssa, niin miksi mulle päin pitää väittää, että asia on ihan selvä? Ja kommentoin nyt tätä väittämistä, en sitä, miten kys asia on tai ei ole.
Aidat ja seipäät jne.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BTW I'm curious to see if they perform this song in Helsinki and if he sings it in Serbian. 😄 You know why. 😇
Ah, sorry, you did type it correctly, it was Google translate who messed it up! My bad!
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's the favorite song of quite a few people and they might have learned to sing along, so a bunch of people might be disappointed if that happened... Singing it in Serbian would certainly send a strong message and B isn't usually one for messages that obvious, but who knows. :)
Sovitaanko, että palataan tallenne-aiheeseen uudelleen keikan jälkeen, kun tallenne on Ruudussa ehkä saatavilla (en tiedä milloin se sinne ilmestyy eikä oikeastaan kiinnostakaan) niin nähdään mikä olikaan lopputulos. Ja puhutaan muusta tää väliaika.