Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset jotka katsoneet JO:n Carpe Diem seriesin; muistanko väärin vai sanoko B jossakin kohtaa siinä että menevät Thaimaahan elokuussa? Miks K puhunut Krabista ja Phuketista stoorissa??? Mun pää halkee kun oon aivan varmasti kuullut että JO lähtis thaikkuihin kesän jälkeen mutta en tietenkään löydä nyt faktaa siitä! 😭Muistaako joku muu vai sekoilenko omiani?
I think so, yes but this was before they knew they'd be touring Europe. I dont think they will have time for any real vacation until after New year. In a more recent interview they said they will have a break of about 3-4 months after New year's.
They haven't announced any gigs between October 6 & 28 at least for now.
You're right. I guess there is time for such a trip during that gap.
Lähdössä Ljubljanasta Helsingin kautta Valenciaan. Pudotetaan tuo Boitsu Kärden kainaloon ja jatketaan matkaa Ruusuleidin luo 😍 Kiitos Lasse että maksoit tuon Bojanin lipun. Jää meille enemmän rahaa sparklative tangoihin joilla viettelemme leidin ja toisemme.
T. Jan, Nace, Jure ja Kris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen
Poisteletko myös Kukkikseen liittyvät viestit?? Miksi?
Kuka täällä poistaa Kukkiseen liittyvät viestit? Haluaisin vain repiä sen Kukkapaidan hänen yltään ja nuolla alavatsaa. T: K
Missä ja milloin?
- Kukkis
Juuri silloin, kun sitä vähiten osaat odottaa. Etkä voi tietää tulenko ovesta vai ikkunasta. T: K
Pari kuvaa Tapiolan keikalta
Jos poistatte vielä mun viestit, niin rangaistukseni tulee olemaan mahtava. T: K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen
Kuka täällä poistaa Kukkiseen liittyvät viestit? Haluaisin vain repiä sen Kukkapaidan hänen yltään ja nuolla alavatsaa. T: K
Missä ja milloin?
- Kukkis
Juuri silloin, kun sitä vähiten osaat odottaa. Etkä voi tietää tulenko ovesta vai ikkunasta. T: K
Mutta karmit kaulassa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos poistatte vielä mun viestit, niin rangaistukseni tulee olemaan mahtava. T: K
Spank me daddy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin?
- Kukkis
Täytyy sir jättää kaikki vähän raolleen.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä CCC! Matti ja K! 🔥🔥🔥
https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632
Ja ei-bojan katsoo, et mitä v.tt.a!🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin?
- Kukkis
Mutta karmit kaulassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelonen vaihtanut näkymää, nyt mainostaa, että suorassa lähetyksessä näytetään Käärijä. Vähän on myöhäistä, toivottavasti porukka ehti ottaa kuvakaappauksia.
Siis mitä tarkoittaa? Että ei jää tallenne?
Ilmeisesti näin.
Mistä sä tämän näit? Mä en ehdi livenä katsoa joten tallenne on se juttu. Ainakin Ruutu+ tilauksen kohdalla lukee että tallenne tulee.
En mistään muualta kuin täältä. Joku oli kysynyt neloselta ja K itse myös sanoi ettei antanut lupaa tallenteeseen. Nelosen markkinointi ontuu ja sitä täällä aamupäivällä ihmeteltiin kymmenien viestien verran.
No näköjään. Ehdin vasta nyt palstalle, joten ihan pihalla. Nyt löytyi K:n storykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon jo pari kertaa aiemmin ja vasta nyt huomasin sen vaeltelevan käden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko varata ton ei-Bojanin? 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin?
- Kukkis
- Kukkis
Oliko tää typo vai ei 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin?
- Kukkis
- Kukkis
Aivan kaikkiko?
Ja kohta taas poistuu viestejä kun alapeukutus alkoi jo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin?
- Kukkis
- Kukkis
Oliko tää typo vai ei 😂😂
Oli tai ei, niin putosin aivan totaalisesti.
Onko meidän kapteeni Nacella tällainen asu?
https://www.temashop.fi/kapteeni-deluxe-asu?gclid=EAIaIQobChMI4rmg7rjmg…
Lokakuussa 6.10. ison konsertin jälkeen...ehtisköhän sieltä joku Kn synttäreille yllätyskakkuun?💙🎂