Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Can someone explain to this non-Finn why is there Xmas stuff in K's team' s videos today? It's August... 😅🧐🤔
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset jotka katsoneet JO:n Carpe Diem seriesin; muistanko väärin vai sanoko B jossakin kohtaa siinä että menevät Thaimaahan elokuussa? Miks K puhunut Krabista ja Phuketista stoorissa??? Mun pää halkee kun oon aivan varmasti kuullut että JO lähtis thaikkuihin kesän jälkeen mutta en tietenkään löydä nyt faktaa siitä! 😭Muistaako joku muu vai sekoilenko omiani?
No koska toinen festari on tänään Krapin puutarhajuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset jotka katsoneet JO:n Carpe Diem seriesin; muistanko väärin vai sanoko B jossakin kohtaa siinä että menevät Thaimaahan elokuussa? Miks K puhunut Krabista ja Phuketista stoorissa??? Mun pää halkee kun oon aivan varmasti kuullut että JO lähtis thaikkuihin kesän jälkeen mutta en tietenkään löydä nyt faktaa siitä! 😭Muistaako joku muu vai sekoilenko omiani?
Dinne date -videossa B sanoo K:lle, että hän menee bändin kanssa Thaimaahan sen ison areenakeikan jälkeen lokakuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelle. Naisen käsialaa. Oisko hänen muijansa kirjoittama?
Ja nyt lopetatte sen heti naisten käsialasta kirjoittelun. Ei kuulu ketjuun.
Ei sitä ky rvä lläkään ole sohittu paperille!
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi superfani tägää itseään omiin stooreihinsa
Koska tota kontenttia jaetaan joka tapauksessa ilman krediittiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaa Krapilla tän päivän puutarhajuhlien keikkaa. Ja Jokerit on menossa Thaikkuihin lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin dinner date -videolla B sanoi että lähtevät lokakuussa(?) Thaikkuihin lomalle. Sitten taas toi K:n stoori oli läppä, Krabi = Krapin puutarhajuhlat.
Lokakuussa menevät Thaimaahan, sanoi B
LadySLO :) kirjoitti:
Can someone explain to this non-Finn why is there Xmas stuff in K's team' s videos today? It's August... 😅🧐🤔
The drin K is drinking is called glögi. It's a classic christmas drink here, but K drinks it year-round (it's his favourite). He also mixes alcohol to it etc. I think the festival was inspired by glögi and made the backstage into a full-blown christmas party :D
Huh mikä CCC! Matti ja K! 🔥🔥🔥
https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632
LadySLO :) kirjoitti:
Well it's a bit unclear to us too, but apparently it was organized by the festival staff and all the performers got some presents. The drink K likes, "glögi" or mulled vine is usually drank during Christmas so maybe that's why 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nelonen vaihtanut näkymää, nyt mainostaa, että suorassa lähetyksessä näytetään Käärijä. Vähän on myöhäistä, toivottavasti porukka ehti ottaa kuvakaappauksia.
Siis mitä tarkoittaa? Että ei jää tallenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelonen vaihtanut näkymää, nyt mainostaa, että suorassa lähetyksessä näytetään Käärijä. Vähän on myöhäistä, toivottavasti porukka ehti ottaa kuvakaappauksia.
Ilmeisesti näin.
Vierailija kirjoitti:
Tää shippaaminen oli nyt mun osaltani tässä, on aika siirtyä muihin juttuihin. Haluaisin vaan vielä sanoa kaikille, jotka ajattelevat että olisivat liian vanhoja tekemään jotain, menemään esim. keikoille. Ette ole. Ei kukaan mene keikalle kyttäämään teitä vaan kuolaamaan artistia. Kenenkään ei myöskään pidä elää jonkun toisen ennakkoluulojen, odotusten, normien jne. mukaan. Me voimme tehdä elämästämme mitä haluamme kysymättä lupaa keneltäkään. Kiitos kaikille teille ja hyvää jatkoa!
Miksi lähdet? Muuten aivan samaa mieltä kanssasi. Kerran eletään, antaa mennä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei jää. K oikaisi asian tänään stoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä CCC! Matti ja K! 🔥🔥🔥
https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632
Eikö ne paineet vieläkään purkautuneet? Mitä helvettiä me Kärsy sun kanssa tehdään? Ostan Bojanille lipun Finskin tarjouksesta. Saatte Stadionin alla sitten purkaa niitä paineita. Mutta tämä on viimeinen kerta kun kustannan sun kosiomatkoja. Saat alkaa kohta maksaan takaisin, loppuu ne massit mullakin.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
I think so, yes but this was before they knew they'd be touring Europe. I dont think they will have time for any real vacation until after New year. In a more recent interview they said they will have a break of about 3-4 months after New year's.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näin.
Mistä sä tämän näit? Mä en ehdi livenä katsoa joten tallenne on se juttu. Ainakin Ruutu+ tilauksen kohdalla lukee että tallenne tulee.