Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
71481/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelonen vaihtanut näkymää, nyt mainostaa, että suorassa lähetyksessä näytetään Käärijä. Vähän on myöhäistä, toivottavasti porukka ehti ottaa kuvakaappauksia.

Siis mitä tarkoittaa? Että ei jää tallenne?

Ilmeisesti näin.

Mistä sä tämän näit? Mä en ehdi livenä katsoa joten tallenne on se juttu. Ainakin Ruutu+ tilauksen kohdalla lukee että tallenne tulee.

K kertoi stoorissa. Ja joku palstalainen soitti nelosen aspaan aiemmin tänään myös asiasta.

Vierailija
71482/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelonen vaihtanut näkymää, nyt mainostaa, että suorassa lähetyksessä näytetään Käärijä. Vähän on myöhäistä, toivottavasti porukka ehti ottaa kuvakaappauksia.

Ilmeisesti näin.

Mistä sä tämän näit? Mä en ehdi livenä katsoa joten tallenne on se juttu. Ainakin Ruutu+ tilauksen kohdalla lukee että tallenne tulee.

Tallenne tulee vaan Kaijan osuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71483/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalaiset jotka katsoneet JO:n Carpe Diem seriesin; muistanko väärin vai sanoko B jossakin kohtaa siinä että menevät Thaimaahan elokuussa? Miks K puhunut Krabista ja Phuketista stoorissa??? Mun pää halkee kun oon aivan varmasti kuullut että JO lähtis thaikkuihin kesän jälkeen mutta en tietenkään löydä nyt faktaa siitä! 😭Muistaako joku muu vai sekoilenko omiani?

I think so, yes but this was before they knew they'd be touring Europe. I dont think they will have time for any real vacation until after New year. In a more recent interview they said they will have a break of about 3-4 months after New year's.

They haven't announced any gigs between October 6 & 28 at least for now.

Vierailija
71484/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näin.

En mistään muualta kuin täältä. Joku oli kysynyt neloselta ja K itse myös sanoi ettei antanut lupaa tallenteeseen. Nelosen markkinointi ontuu ja sitä täällä aamupäivällä ihmeteltiin kymmenien viestien verran.

Vierailija
71485/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaiset jotka katsoneet JO:n Carpe Diem seriesin; muistanko väärin vai sanoko B jossakin kohtaa siinä että menevät Thaimaahan elokuussa? Miks K puhunut Krabista ja Phuketista stoorissa??? Mun pää halkee kun oon aivan varmasti kuullut että JO lähtis thaikkuihin kesän jälkeen mutta en tietenkään löydä nyt faktaa siitä! 😭Muistaako joku muu vai sekoilenko omiani?

Sanoi, että lokakuussa lähtevät. Areenakeikan jälkeen.

Vierailija
71486/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että lokakuussa lähtevät. Areenakeikan jälkeen.

Tääkin on vaan toukokuussa kerran sanottu asia, voi hyvin Olla, että eivät lähde mihinkään.

Vierailija
71487/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä CCC! Matti ja K! 🔥🔥🔥

https://twitter.com/baby_medicine/status/1692538676415246632

Eikö ne paineet vieläkään purkautuneet? Mitä helvettiä me Kärsy sun kanssa tehdään? Ostan Bojanille lipun Finskin tarjouksesta. Saatte Stadionin alla sitten purkaa niitä paineita. Mutta tämä on viimeinen kerta kun kustannan sun kosiomatkoja. Saat alkaa kohta maksaan takaisin, loppuu ne massit mullakin.

T. Lasse

Rakastan Lassea!! 😍

Vierailija
71488/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I think so, yes but this was before they knew they'd be touring Europe. I dont think they will have time for any real vacation until after New year. In a more recent interview they said they will have a break of about 3-4 months after New year's.

Hopefully they will still accept invitations to ESC 2024 preparties to perform together with Käärijä. ;)

Vierailija
71489/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näin.

En mistään muualta kuin täältä. Joku oli kysynyt neloselta ja K itse myös sanoi ettei antanut lupaa tallenteeseen. Nelosen markkinointi ontuu ja sitä täällä aamupäivällä ihmeteltiin kymmenien viestien verran.

Tässäpä onkin nelosella miettimistä minkälainen poru alkaa kun ihmiset jotka ovat keikasta maksaneet mutta jotka eivät ole somessa eivätkä esim. täällä huomaavat vasta keikan jälkeen että eipä näy K vaikka itse ruutuplussan sivut niin väittivät.

Vierailija
71490/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblr otti oleellisen osan glögi videosta 💚

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726000367677194240?source=sh…

Vierailija
71491/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien poistelija. Kerro osoite, niin tulen käymään luonasi sauvasekoittimen kanssa. T: K

Vierailija
71492/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen

Poisteletko myös Kukkikseen liittyvät viestit?? Miksi?

Kuka täällä poistaa Kukkiseen liittyvät viestit? Haluaisin vain repiä sen Kukkapaidan hänen yltään ja nuolla alavatsaa. T: K

En tiedä mutta myöhään eilen lähti myös se sun viesti missä ei armoa annettu Kukkikselle.

Vierailija
71493/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ole oikea poistelija, kun mainitsi henkilön, mutta itse ainakin näitä poistelen

Kuka täällä poistaa Kukkiseen liittyvät viestit? Haluaisin vain repiä sen Kukkapaidan hänen yltään ja nuolla alavatsaa. T: K

Missä ja milloin?

- Kukkis

Vierailija
71494/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71495/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblr otti oleellisen osan glögi videosta 💚

https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726000367677194240?source=sh…

Kärtsä on kyl ainoa ihminen, jonka tiedän juovan glögiä kylmänä ja ympäri vuoden janojuomana 😂

Vierailija
71496/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun sulla oli heti keikan jälkeen aikaa lähestyä näin törkeällä asialla.

Vierailija
71497/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestit voi yrittää poistaa, mutta Kukkista ja Kärdeä ei saa poistettua.

Vierailija
71498/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71499/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta myöhään eilen lähti myös se sun viesti missä ei armoa annettu Kukkikselle.

Jumala saattaa armahtaa Kukkisen, mutta minä en. T: K

Vierailija
71500/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun sulla oli heti keikan jälkeen aikaa lähestyä näin törkeällä asialla.

Tärkeällä, anteeksi!

Ketju on lukittu.