Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olin tosi surullinen Bojanin puolesta, että kokiko se sen somenaureskelun vähän huonona. Kun ihmiset postas niitä possujunailmeitä ja osa mielestäni tosi tunteettomasti. Siihen ei palstalaiset tietenkään ole syypäitä, mutta ihme, kun just kukaan ei välittänyt.
Tässä olen kyllä samaa mieltä, pahalta tuntuivat ne Bojanille naureskelut. Naurettavaksi tekeminen varsinkin noilla hidastuksilla ei kyllä ollut reilua.
Joo. Ihmisten tunteettomuus jaksaa ihmetyttää ja se, että täällä ei sille tunteettomuudelle juurikaan löytynyt tuomitsijoita. Mutta se vielä, että kun itse on surullinen, kun toisella näyttäisi olevan paha olla, niin täällä hyökätään kimppuun oli kyllä monilta todellinen pohjanoteeraus. Tiedä sitten, onko kyseisiä arvostelijoita enää edes ketjussa. Mutta mistä mä sen voin tietää????????
Ja enhän mä väitä, että mä tiesin, loukkaantuiko Bojan niistä ja siksi sen postasi, mä silloin vain kuitenkin pelkäsin niin ja sen toin esille, niin mut tuomittiin. Koen, että tosi tunteettomia olivat ne tuomitsijat. En voi ajatella heidän oikeasti välittävän Bojanista.
Mitä sä itse ajattelet siitä, että hyökkäät täällä yksittäisen syyttömän kirjoittajan kimppuun rumasti haukkuen ja kiusaten? Ja ilmeisesti perustelet asiaa sillä kun koet itse tulleesi sivuutetuksi aiemmin? Onko se aikuisen ihmisen käytöstä?
En tullut sivuutetuksi, vaan sain tuollaista suhtautumista, mitä itse annoin.
1. Jossu ei ole mielestäni lainkaan sekaisin
2. Jossu ei ilmaise turhaan tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mikäs video tämä on, olin missannut. :)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1691510066900275200
Nainen on Slovenian kansallisesta televisiosta. On pidempi versio - B tulee ja halaa K:tä ja sitten hän jatkaa juttelua toimittajan kanssa.
Jossu! On aivan mahtavaa että piirrät ja julkaiset noita kuvia ja kerrot omia fiiliksiä ja muuta! Älä välitä tuosta yhdestä änkyrästä!
Mun täytyy vielä sanoa että itsekin olen aiemmin piirtänyt/maalannut paljon ja kun on noita muita fanikuvia katellu, on alkanut itselläkin sormia syyhyttää, mutta koska en koneella osaa piirtää, oon vaan sysännyt sen ajatuksen jonnekin piiloon. Nyt kun sinä olet noita sun piirrustuksia laitellut tänne, oon jo itsekin alkanut harkitsemaan uudelleen ja eilenkin käpistelin kaupassa uutta luonnoslehtiötä (en ostanut kun muistelin että mulla pitäis olla kotona useampi vanha). Että kiitän sua tästä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Samat pätivät minuun, mutta minua kiusattiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää viikko on ollut itellä suorastaan hirveää shaibaa. Liian vähäisiä yöunia ja väsypäsyä, kiimaa, itkeskelyä ja typerää ahdistusta omista piirusteluista. Töissäkin on ollut suht kaameaa, eilinenkin päivä oli täydellinen esimerkki siitä, että Murphyn laki on todellista... Jossain välissä ehdin kuitenkin selata Tumppua taukotilan vessassa ja näytölle pärähti satunnainen bolerokuva K:sta. Jokin napsahti mussa ja aloin vaan itkeä.
Liskoaivoni alkoivat raksuttaa. Itken, koska mulla on paska olo. Paska olo lähtee, jos tekee jotain kivaa. K:n titsit ja masu on kivoja. Itse asiassa koko mies on aika kiva.
Kotiin päästyäni tein nopeat koronapastat, kävin suihkussa ja harrastin K:n tapaan vähän pötköttelyä. Sitten K:n musaa soimaan ja piirustelemaan. Ja lopputulos on tämä: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/725971693256998912/rankka-viikk…
(Taidekriitikko-Jossu yritti valittaa siitä, että K:n silmät killittää tuossa ihan eri suuntaan kuin originaalikuvassa, mutta tuosta nassusta tuli noinkin aika lutunen, niin en viitsinyt alkaa korjailemaan.)
TL;DR: Rankka viikko ja pitkii päiviä takan. Mielenkiintona Kärtsyn titsit ja masu. Syntyi oheinen piirustus.
- Jossu
Vihaajat huutelee, koska ne on kateellisia.
Ihan älyttömän taitava kuva, kuten sun taiteessa aina. Näitä kattelen enemmän kun mielelläni. Paskaan oloon on auttanut K täällä päässä enemmänkin kuin kerran. En aio hävetä myöntää sitä asiaa.
- Kukkis
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on Slovenian kansallisesta televisiosta. On pidempi versio - B tulee ja halaa K:tä ja sitten hän jatkaa juttelua toimittajan kanssa.
Missä se versio on? En ole nähnyt sitä :O Tieteen vuoksi, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten on niin vaikeaa sanoa sellaiseen pohdintaan vaikkapa, että mmm, jos ei itse vielä ole lukinnut kyseistä epäilyä????????
Mutta ei. siitä pitää alkaa täällä kiusaamaan.
t. Aito
Sä olet täällä aika paljon kans porukkaa muuten kiusannut. Tiedostatko?
Vierailija kirjoitti:
Pidempi versio?! 😛 Missä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olin tosi surullinen Bojanin puolesta, että kokiko se sen somenaureskelun vähän huonona. Kun ihmiset postas niitä possujunailmeitä ja osa mielestäni tosi tunteettomasti. Siihen ei palstalaiset tietenkään ole syypäitä, mutta ihme, kun just kukaan ei välittänyt.
Tässä olen kyllä samaa mieltä, pahalta tuntuivat ne Bojanille naureskelut. Naurettavaksi tekeminen varsinkin noilla hidastuksilla ei kyllä ollut reilua.
Joo. Ihmisten tunteettomuus jaksaa ihmetyttää ja se, että täällä ei sille tunteettomuudelle juurikaan löytynyt tuomitsijoita. Mutta se vielä, että kun itse on surullinen, kun toisella näyttäisi olevan paha olla, niin täällä hyökätään kimppuun oli kyllä monilta todellinen pohjanoteeraus. Tiedä sitten, onko kyseisiä arvostelijoita enää edes ketjussa. Mutta mistä mä sen voin tietää????????
Ja enhän mä väitä, että mä tiesin, loukkaantuiko Bojan niistä ja siksi sen postasi, mä silloin vain kuitenkin pelkäsin niin ja sen toin esille, niin mut tuomittiin. Koen, että tosi tunteettomia olivat ne tuomitsijat. En voi ajatella heidän oikeasti välittävän Bojanista.
Mitä sä itse ajattelet siitä, että hyökkäät täällä yksittäisen syyttömän kirjoittajan kimppuun rumasti haukkuen ja kiusaten? Ja ilmeisesti perustelet asiaa sillä kun koet itse tulleesi sivuutetuksi aiemmin? Onko se aikuisen ihmisen käytöstä?
Okei ei nyt takerruta sivuuttaa-termiin, jos se oli väärä. Lähinnä mun kysymys heräsi siitä, että itse haukut ruokottoman rumasti ihan viatonta kirjoittajaa ja sitten samaan hengenvetoon ihan pokkana muka fiksusti päivittelet miten "ihmisten tunteettomuus jaksaa ihmetyttää" 👍
Oon lukenut koko langan enkä oo tuon kaltaiseen haukkumiseen kyllä törmännyt ns. keskisormijankkaajaa kohtaan (ilmeisesti siis Aito on sama tyyppi ja noihin sekoiluihin ja muiden holtittomaan haukkumiseen löytyy aina jokin uusi syy ja/tai kohde).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on niin vaikeaa sanoa sellaiseen pohdintaan vaikkapa, että mmm, jos ei itse vielä ole lukinnut kyseistä epäilyä????????
Mutta ei. siitä pitää alkaa täällä kiusaamaan.
t. Aito
Sä olet täällä aika paljon kans porukkaa muuten kiusannut. Tiedostatko?
Et tiedä, etkä voi sanoa noin, koska en allekirjoita läheskään kaikkia kommenttejani. Mistä tiedät, ettet laita piikkiini täysin toisten ihmisten käytöstä? Jos oon, se on aina siksi, että mua kohdellaan paskasti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Muistan tuon kohdan kyllä, mutta en ehkä ollut nähnyt tätä 12 pistettä -kohtaa. Tai sitten se vain hämmensi, kun siitä puuttui se "tunnistettava" osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo video kyllä, vähän outoa Jurelta nostaa asia esiin. Bojan pitää coolin aika hyvin, sitten tuo Nacen pikahalaus. :)
Ei ole Jurelta muuten ensimmäinen kerta, kun hän kiusaa Bojania aiheesta. Siinä haastattelussa, jossa kysyttiin kenen Euroviisuartistin kanssa menisitte naimisiin, Jurehan sanoo Bojanille: ME kyllä tiedämme kenen kanssa Bojan haluaisi mennä naimisiin! sitten se haastattelu, jossa kysytään suosikkieuroviisubiisiä, Jure kysyy Bojanilta: Syötkö minut, jos vastaan Käärijän?
Epäilen Juren motiiviksi tälle härnäämiselle ja shippaamiselle tosiaan pienen mustasukkaisuuden. Nacen motiivi taas on, että hän on herkkä romantikko, joka aistii tällaiset asiat helposti ja tuntee ne voimakkaasti.
Olisko kellään tallessa linkkejä näihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää viikko on ollut itellä suorastaan hirveää shaibaa. Liian vähäisiä yöunia ja väsypäsyä, kiimaa, itkeskelyä ja typerää ahdistusta omista piirusteluista. Töissäkin on ollut suht kaameaa, eilinenkin päivä oli täydellinen esimerkki siitä, että Murphyn laki on todellista... Jossain välissä ehdin kuitenkin selata Tumppua taukotilan vessassa ja näytölle pärähti satunnainen bolerokuva K:sta. Jokin napsahti mussa ja aloin vaan itkeä.
Liskoaivoni alkoivat raksuttaa. Itken, koska mulla on paska olo. Paska olo lähtee, jos tekee jotain kivaa. K:n titsit ja masu on kivoja. Itse asiassa koko mies on aika kiva.
Kotiin päästyäni tein nopeat koronapastat, kävin suihkussa ja harrastin K:n tapaan vähän pötköttelyä. Sitten K:n musaa soimaan ja piirustelemaan. Ja lopputulos on tämä: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/725971693256998912/rankka-viikk…
(Taidekriitikko-Jossu yritti valittaa siitä, että K:n silmät killittää tuossa ihan eri suuntaan kuin originaalikuvassa, mutta tuosta nassusta tuli noinkin aika lutunen, niin en viitsinyt alkaa korjailemaan.)
TL;DR: Rankka viikko ja pitkii päiviä takan. Mielenkiintona Kärtsyn titsit ja masu. Syntyi oheinen piirustus.
- Jossu
Ihana kuva 😍
Ihan paska ja ketä kiinnostaa kyseisen ääliön omat itkut ja ulinat tässä ketjussa? Ei ketään!
Eri asia oli, kun Bojan postas sen keskisormikuvan, niin kukaan narsistipaska ei täällä huolestunut siitä yhtään! Päin vastoin sitä surevaa vaan haukuttiin!
Ehkä muut vain eivät tehneet tuollaista tulkintaa kuvasta. Kyseessä oli kuitenkin tilanne jossa Bojan uudelleenpostasi Deanin juuri omassa instassaan jakaman kuvan. Kuulostaa huolestuttavan parasosiaaliselta reaktiolta kuvitella mitä henkilön päässä liikkuu somepostausten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat pätivät minuun, mutta minua kiusattiin.
Sun aito tunteesi on katkeruus.
Mä oon aina kaikenlaista kiusausta vastaan ja yritin ainakin sillon siitä K+H kuvasta järkyttynyttä jututtaa ja hän ainakin vastaili mulle, toivottavasti se autto ees vähän. Ja vastaili joku toinenkin, en kaikkia niitä viestejä kirjoittanut. Ja en nyt laita että se olit juuri sinä, joka täällä nyt kirjoittelee, koska kuten itse sanoit, täällä on hankala tunnistaa kirjoittajia, jos he eivät allekirjoita viestejään.
Keskisormi-juttuja en muista, en varmaan ehtinyt nähdä niitä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Jossu
Vihaajat huutelee, koska ne on kateellisia.
Ihan älyttömän taitava kuva, kuten sun taiteessa aina. Näitä kattelen enemmän kun mielelläni. Paskaan oloon on auttanut K täällä päässä enemmänkin kuin kerran. En aio hävetä myöntää sitä asiaa.- Kukkis
Mikä v itun pointti näissä allekirjoituksisa on??
Just se pointti, muru. Mikä on oma pointtisi kylvää tänne pahaa oloasi?
- Kukkis
Itse koen, että täällä joku kirjoittaja luuli, että mä näen asian varmaksi, jos pidin Bojanin postausta ilmaisuna, että häntä oli satuttanut se postailu ,ja ne henkilöt halusivat kiusata minua siitä ja koittaa hiljentää. En todellakaan siedä sellaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ei nyt takerruta sivuuttaa-termiin, jos se oli väärä. Lähinnä mun kysymys heräsi siitä, että itse haukut ruokottoman rumasti ihan viatonta kirjoittajaa ja sitten samaan hengenvetoon ihan pokkana muka fiksusti päivittelet miten "ihmisten tunteettomuus jaksaa ihmetyttää" 👍
Oon lukenut koko langan enkä oo tuon kaltaiseen haukkumiseen kyllä törmännyt ns. keskisormijankkaajaa kohtaan (ilmeisesti siis Aito on sama tyyppi ja noihin sekoiluihin ja muiden holtittomaan haukkumiseen löytyy aina jokin uusi syy ja/tai kohde).
No, sä et sitä päätä, minkälaisesta suhtautumisesta mä loukkaannun, ja se on kuitenkin ollut sellaista, että vähätellään ja koitetaan olla, kuin mun kokemus olisi esim. naurettava. Kuten on jo tähänkin joku tullut ö y h ö t t ä m ä ä n noilla minikommenteilla.
Täysin tarpeetonta sekin, jos ei halua lihavampaa riitaa. Koska minulta sitä saa.
Miksi vastaat mulle, kun et kuitenkaan mitenkään vastaa siihen mitä mä sanoin? Riehut täysin asian vierestä.