Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
71121/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, yöön aikana AO3:een tuli kolme uutta Bojanin ja Krisin shippausficciä, mistähän nyt tuulee. :P

Ehkä johtuu siitä, että näyttävät hyvin usein keikoilla siltä, että haluaisivat repiä vaatteet toistensa päältä..?

No eivätkä näytä.

Joo, mutta kyllä noilla vähän väreilee. Ei tietty aallonpituuksilla kuin eräillä.

Minä aistin kilpailullista väreilyä. Bojan on bändin johtohahmo, ja häntä haastatellaan useimmiten. Kris haluaisi nykyistä isomman roolin, ja kärkkäästi nappaakin kommenttiaikaa aina kun siihen tulee tilaisuus. Toki kyse voi olla myös kielitaidosta, nämä kaksi osaavat englantia parhaiten.

Vierailija
71122/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mysteerimies vertailua, kyl se kovasti Tommylta näyttää.

https://twitter.com/NinaRamstein/status/1692306330093273443?t=ebDgNSb4s…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71123/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viikko on ollut itellä suorastaan hirveää shaibaa. Liian vähäisiä yöunia ja väsypäsyä, kiimaa, itkeskelyä ja typerää ahdistusta omista piirusteluista. Töissäkin on ollut suht kaameaa, eilinenkin päivä oli täydellinen esimerkki siitä, että Murphyn laki on todellista... Jossain välissä ehdin kuitenkin selata Tumppua taukotilan vessassa ja näytölle pärähti satunnainen bolerokuva K:sta. Jokin napsahti mussa ja aloin vaan itkeä.

Liskoaivoni alkoivat raksuttaa. Itken, koska mulla on paska olo. Paska olo lähtee, jos tekee jotain kivaa. K:n titsit ja masu on kivoja. Itse asiassa koko mies on aika kiva.

Kotiin päästyäni tein nopeat koronapastat, kävin suihkussa ja harrastin K:n tapaan vähän pötköttelyä. Sitten K:n musaa soimaan ja piirustelemaan. Ja lopputulos on tämä: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/725971693256998912/rankka-viikk…

(Taidekriitikko-Jossu yritti valittaa siitä, että K:n silmät killittää tuossa ihan eri suuntaan kuin originaalikuvassa, mutta tuosta nassusta tuli noinkin aika lutunen, niin en viitsinyt alkaa korjailemaan.)

TL;DR: Rankka viikko ja pitkii päiviä takan. Mielenkiintona Kärtsyn titsit ja masu. Syntyi oheinen piirustus.

- Jossu

Ketään ei kiinnosta sun henkilökohtainen elämä ja huonosti meno täällä. Hyvä, että noin paskalla tyypillä on ihan itkuksi mennyt.

Kyllä tänne kaikenlaiset viestit mahtuu, paitsi tällaiset ilkeilyt. Mieti hetki, miksi käyttäydyt noin.

Vierailija
71124/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan häiriköllä on taas uus uhri. Koitetaan vaan oikeesti ignoorata sen kirjotukset.

Vierailija
71125/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin heti vähän huolissani. Että häntä satutti se somen riehaantuminen niin törkeällä ja halveksivan nauravalla tavalla. 

Vierailija
71126/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäbä hei ei tollasel asenteella

tääl päin saa kuin avareita

ei olla enää yläasteella

senkin kovis!

-Kärde

Vierailija
71127/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että se joka sanoi, että saanko vastata Käärijä oli Kris, ei Jure

Vierailija
71128/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin heti vähän huolissani. Että häntä satutti se somen riehaantuminen niin törkeällä ja halveksivan nauravalla tavalla. 

Tämä kommentti siis liittyen Bojanin kesäkuiseen keskisormipostaukseen.

Vierailija
71129/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista ilkeilijöistä Jossu 💚 luin tarinasi, ja mielestäni on ihana huomata miten paljon K on auttanut fandomin jäseniä olemalla oma valovoimainen itsensä 💚 nyt hän inspiroi sinua piirtämään kauniin piirroksen. Koita jaksaa, ja jatka piirtämistä! 💪

Vierailija
71130/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas päivän galluppi.

Menen K stadikan keikalle tai /ostin/ostan Ruudun katseluoikeuden: ylös.

Nope: alas

Vierailija
71131/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppuu tää K kaljuna homma.

https://twitter.com/notthatgoatkid/status/1692228060722946339?t=2v3bvLG…

Siis ihan kamalia nää.

Vierailija
71132/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viikko on ollut itellä suorastaan hirveää shaibaa. Liian vähäisiä yöunia ja väsypäsyä, kiimaa, itkeskelyä ja typerää ahdistusta omista piirusteluista. Töissäkin on ollut suht kaameaa, eilinenkin päivä oli täydellinen esimerkki siitä, että Murphyn laki on todellista... Jossain välissä ehdin kuitenkin selata Tumppua taukotilan vessassa ja näytölle pärähti satunnainen bolerokuva K:sta. Jokin napsahti mussa ja aloin vaan itkeä.

Liskoaivoni alkoivat raksuttaa. Itken, koska mulla on paska olo. Paska olo lähtee, jos tekee jotain kivaa. K:n titsit ja masu on kivoja. Itse asiassa koko mies on aika kiva.

Kotiin päästyäni tein nopeat koronapastat, kävin suihkussa ja harrastin K:n tapaan vähän pötköttelyä. Sitten K:n musaa soimaan ja piirustelemaan. Ja lopputulos on tämä: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/725971693256998912/rankka-viikk…

(Taidekriitikko-Jossu yritti valittaa siitä, että K:n silmät killittää tuossa ihan eri suuntaan kuin originaalikuvassa, mutta tuosta nassusta tuli noinkin aika lutunen, niin en viitsinyt alkaa korjailemaan.)

TL;DR: Rankka viikko ja pitkii päiviä takan. Mielenkiintona Kärtsyn titsit ja masu. Syntyi oheinen piirustus.

- Jossu

Ihana kuva 😍

Ihan paska ja ketä kiinnostaa kyseisen ääliön omat itkut ja ulinat tässä ketjussa? Ei ketään!

Eri asia oli, kun Bojan postas sen keskisormikuvan, niin kukaan narsistipaska ei täällä huolestunut siitä yhtään! Päin vastoin sitä surevaa vaan haukuttiin!

Aito, is that you? Huono aamu?

Vierailija
71133/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla siksi tämä suosituin ketju, että tämä on ainoita, jota ei poisteta. Hyvä saavutus Käärijältä, tähän ei moni pysty. Saa kyllä päättyä kirjoittelu tälle palstalle omalta osalta tähän, kun olen jo Käärijästäkin kaikkeni antanut.

Vierailija
71134/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välitän tietenkin Bojanista aidosti edelleen. Ja en sano, etteikö muutkin, mutta aika heikkoa se tuki silloin oli, kun siitä olin huolissani.

Vierailija
71135/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mikäs video tämä on, olin missannut. :)

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1691510066900275200

Vierailija
71136/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai olin tosi surullinen Bojanin puolesta, että kokiko se sen somenaureskelun vähän huonona. Kun ihmiset postas niitä possujunailmeitä ja osa mielestäni tosi tunteettomasti. Siihen ei palstalaiset tietenkään ole syypäitä, mutta ihme, kun just kukaan ei välittänyt.

Tässä olen kyllä samaa mieltä, pahalta tuntuivat ne Bojanille naureskelut. Naurettavaksi tekeminen varsinkin noilla hidastuksilla ei kyllä ollut reilua.

Vierailija
71137/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täältä pääsee siirtymään tietylle sivulle, osaako joku sanoa, siis suoraan?

Vierailija
71138/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas vähän sparkletivea tähän väliin 💎

https://twitter.com/adamek_tamara/status/1691519589870419968?t=I4yHeZey…

Vierailija
71139/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täältä pääsee siirtymään tietylle sivulle, osaako joku sanoa, siis suoraan?

Mee selaimen osoiteriville ja muokkaa osoitetta, viimeisenä osoitteessa on sivunumero.

Vierailija
71140/123801 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olin tosi surullinen Bojanin puolesta, että kokiko se sen somenaureskelun vähän huonona. Kun ihmiset postas niitä possujunailmeitä ja osa mielestäni tosi tunteettomasti. Siihen ei palstalaiset tietenkään ole syypäitä, mutta ihme, kun just kukaan ei välittänyt.

Tässä olen kyllä samaa mieltä, pahalta tuntuivat ne Bojanille naureskelut. Naurettavaksi tekeminen varsinkin noilla hidastuksilla ei kyllä ollut reilua.

Joo. Ihmisten tunteettomuus jaksaa ihmetyttää ja se, että täällä ei sille tunteettomuudelle juurikaan löytynyt tuomitsijoita. Mutta se vielä, että kun itse on surullinen, kun toisella näyttäisi olevan paha olla, niin täällä hyökätään kimppuun oli kyllä monilta todellinen pohjanoteeraus. Tiedä sitten, onko kyseisiä arvostelijoita enää edes ketjussa. Mutta mistä mä sen voin tietää????????

Ja enhän mä väitä, että mä tiesin, loukkaantuiko Bojan niistä ja siksi sen postasi, mä silloin vain kuitenkin pelkäsin niin ja sen toin esille, niin mut tuomittiin. Koen, että tosi tunteettomia olivat ne tuomitsijat. En voi ajatella heidän oikeasti välittävän Bojanista. 

Ketju on lukittu.