Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin helposti sitten unohtui Bojtsu ja herkät vibat😢 Alkoholisoituukohan se.
Voivat sit yhdessä mennä K n kanssa katkolle (katotaan, onko tää läppä liikaa täällä).
Minä lähen völjyyn. On tullut muutamana viikonloppuna kesällä lonkeroa otettua. Katkolle joudan sitten minäkin.
Mä voin tulla kans. Mennään porukalla. Mielellään yhtäaikaa Kn ja Bn kanssa ja samaan paikkaan.
Saakohan B ja K nukkua samassa huoneessa? Eikös katkolla kielletä kaikki nautinto? Tuli vaan mieleen.
Voidaan mennä sitten häiden jälkeen koko porukka jatkolle katkolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat sit yhdessä mennä K n kanssa katkolle (katotaan, onko tää läppä liikaa täällä).
B&K taitais olla toistensa turmio tässä suhteessa, molemmille kun tuntuu häppä
maistuvan.
Niin niille ei maistu häppärit vaan häppä. Hyvä pojat 😛
Jos K ja B ei saa jakaa huonetta siellä katkolla, niin siinä tapauksessa siellä ei nuku kukaan :D Helve¨´´tillinen mourunta käy.
Vierailija kirjoitti:
Katkolle poikien kanssa koko palsta listalle.
Otetaans galluppi. Jos olet ottanut siideriä, lonkeroa tms. kesällä ja lähdet poikien kanssa katkolle niin yläpeukuta.
Absolutistina otan kyllä itsekin sen verran että pääsen messiin.
Hullujen huoneesta siirrytään katkolle ei paha. Mihis seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin muutaman videon Tommyn keikalta, niin Kärtsähän on ottanut paljonkin vaikutteita Tommyn showsta, esim. sen yleisön kyykyssä olemisen ennen CCC:tä. Tämähän käy jännittäväksi. Toivon todella, että mysteerimies on Tommy.
K on ihan todella ärsyttävä matkija. Sanokaa juttu, mikä on ihan sen omaa?
Meinaan, en tiedä onko joku tehnyt ne jutut, mitä toi Tommy on tehnyt, joita näkee vaikka hänen instassaan, mutta ainakin hänestä syntyy omaperäisen taiteilijan vaikutelma, vaikken niistä innostunutkaan itse.
Ei ole webinaarin tallenteesta edes editoitu sitä möläytystä pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos K ja B ei saa jakaa huonetta siellä katkolla, niin siinä tapauksessa siellä ei nuku kukaan :D Helve¨´´tillinen mourunta käy.
Meinaatko että sitten on hiljasta jos ne saa sen huoneen? One room one bed one cup of tea, we go sleep and put oil on bojan body
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin muutaman videon Tommyn keikalta, niin Kärtsähän on ottanut paljonkin vaikutteita Tommyn showsta, esim. sen yleisön kyykyssä olemisen ennen CCC:tä. Tämähän käy jännittäväksi. Toivon todella, että mysteerimies on Tommy.
Meinaan, en tiedä onko joku tehnyt ne jutut, mitä toi Tommy on tehnyt, joita näkee vaikka hänen instassaan, mutta ainakin hänestä syntyy omaperäisen taiteilijan vaikutelma, vaikken niistä innostunutkaan itse.
Kyykytystä nyt harrastaa K n ja Tommyn lisäksi varmaan semmoset sata artistia, oikeesti. Vaikea olla tekemättä mitään ilman, että se on joltain matkittu.
Aktian tallenne on tullut!
On myös Aktian sivuilla https://www.aktia.fi/fi/uutisarkisto/uutinen/2023/08/16/webinaaritallen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse katsonut tuota dokkaria eilen, mutta törmäsin tällaiseen tumpussa:
https://www.tumblr.com/danking-on-my-own/725753842214535168?source=share
Lukekaa kaikki tagit reblogeistakin... ajatuksia?
Jos B ei oikeasti inhoa G:tä.. eikö tuollainen "kuitti" olisi sitten shippareille?
Mä näen ton vaan v itun humalaisena touhuna, en kuittina tai mielenilmaisuna mihinkään suuntaan.
Oliko ne koko sen dokkarin ajan joko humalassa tai krapulassa, ainakin Bojan.
Luin nuo kaikki tagit mutten vieläkään älynny mikä tossa oli 'kuittia" ja kenelle ja mikä tossa nyt on asian pihvi???
Siis siinä B vähän niin kuin esittää shippaajia, jotka haluavat nähdä kun hän on J:n kanssa "boys, interaction, interaction...flirt, Flirt!"
No sinä et kyllä ole ymmärtänyt tuota yhtään.
Bojan sanoo bändille samalla lailla kuin kuvaajat hypettävät malleja, bändejä yms.smile,flirt interact ja Kris sitten tekee sitä.
Juuri näin, kuvaajia esittää B tuossa. Tämä nyt Marc Pircin stoorissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau. Tää on kyllä vahvasti kiinni kuukauden provo-palkinnossa. 😄
Tää on kyllä jo Oscarin arvoinen suoritus.🤣
T. Kahvit lensi nenästä
Tallenne webinaarista katsottavissa täältä
https://www.aktia.fi/fi/uutisarkisto/uutinen/2023/08/16/webinaaritallen…
Vierailija kirjoitti:
On myös Aktian sivuilla https://www.aktia.fi/fi/uutisarkisto/uutinen/2023/08/16/webinaaritallen…
404 Page not found tulee minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli siitä Tommyn instasta ja yhdestä musiikkivideosta mitä katsoin mieleen se Little Big ja siksi googletin ne ja olihan ne tuttuja toisilleen. Vähän samaa tyyliä mutta en nyt tiedä oliko mikään yksi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että sitten on hiljasta jos ne saa sen huoneen? One room one bed one cup of tea, we go sleep and put oil on bojan body
Sitten se litinä ja vonkuna vasta alkaa, mutta hyvä niin lähteepä meillä muilla alkkiksilla nitkut mielestä kun on kuunneltavaa.
Pitää vaan sanoa että K:n Viulunkieli-kappale kuulostaa joka kerta paremmalta kun sen kuuntelen. Juuri tuli taas kuunneltua, ja ai että se rapsutti hienosti jotain kohtaa pääkopasta ja piristi. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan, en tiedä onko joku tehnyt ne jutut, mitä toi Tommy on tehnyt, joita näkee vaikka hänen instassaan, mutta ainakin hänestä syntyy omaperäisen taiteilijan vaikutelma, vaikken niistä innostunutkaan itse.Kyykytystä nyt harrastaa K n ja Tommyn lisäksi varmaan semmoset sata artistia, oikeesti. Vaikea olla tekemättä mitään ilman, että se on joltain matkittu.
Esim. Blind Channel harrastaa sitä, luulin Käärijän "matkivan" niitä.
Saakohan B ja K nukkua samassa huoneessa? Eikös katkolla kielletä kaikki nautinto? Tuli vaan mieleen.