Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en löydä tosta Tommysta minkäänlaista shippitarttumapintaa. Tsorge vaan.
Toivottavasti jää vain yhdeksi keskinkertaiseksi hetken julkisuusralliksi.
No ei kai sitä täällä kellekään shipatakaan. Minä voin kyllä vetästä painit sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa täydellistä jos tosiaankin on tulossa yhteisbiisi Tommy Cashin kanssa! Aika monet tuollaisesta varmaan unelmoineet. Kyllähän viisujen aikaankin Käärijää rinnastettiin Tommyyn. Jos yhteistyö toteutuu, niin todellakin tulee musavideo. Molempien juttu perustuu niin paljon visuaaliseen ilmaisuun, erityisesti Tommylla, joka on myös loistava tanssija ja (kuva)taiteilija. Suunnittelispa Tommy Kärtsälle uuden puvuston!
Niinpä! Alkoi mielikuvitus laukkaamaan, että mitä he voisivat yhdessä saada aikaan!
Painiotteita Tommyn kanssa 🥵
Tommy on selvästi päässyt sisään matkustajaksi tähän laivaan. Hyvä niin!
Mikä lie Viking Mariellan kokoinen paskapaatti tåmä
Joku vaan trollaa ja yrittää nostattaa (turhaa) hypeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse katsonut tuota dokkaria eilen, mutta törmäsin tällaiseen tumpussa:
https://www.tumblr.com/danking-on-my-own/725753842214535168?source=share
Lukekaa kaikki tagit reblogeistakin... ajatuksia?
Jos B ei oikeasti inhoa G:tä.. eikö tuollainen "kuitti" olisi sitten shippareille?
Mä näen ton vaan v itun humalaisena touhuna, en kuittina tai mielenilmaisuna mihinkään suuntaan.
Oliko ne koko sen dokkarin ajan joko humalassa tai krapulassa, ainakin Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vaan innoissani, koska tiedän, että K ja Tommy tulee olemaan aivan lyömätön kaksikko. En shippaa myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa täydellistä jos tosiaankin on tulossa yhteisbiisi Tommy Cashin kanssa! Aika monet tuollaisesta varmaan unelmoineet. Kyllähän viisujen aikaankin Käärijää rinnastettiin Tommyyn. Jos yhteistyö toteutuu, niin todellakin tulee musavideo. Molempien juttu perustuu niin paljon visuaaliseen ilmaisuun, erityisesti Tommylla, joka on myös loistava tanssija ja (kuva)taiteilija. Suunnittelispa Tommy Kärtsälle uuden puvuston!
Niinpä! Alkoi mielikuvitus laukkaamaan, että mitä he voisivat yhdessä saada aikaan!
Päivitys: katsoin muutaman Tommyn musiikkivideoista, ja ne ovat kyllä laadukkaita! Miettikää mikä hyppy K:n mic mac -videosta ja jopa ccc:n yhdessä huoneessa kuvatusta videosta heidän yhteisbiisin video olisi... (jos nyt se ei olisikaan Tommy xD )
CCC:n video on hieno ja sopii hyvin biisiin!
On toki, se konsepti toimii toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tommy Cash on tehnyt kaks yhteisbiisiä charlie xcx kanssa ja tuntee Emily Ratajkowski jonka tavallaan tapaillee harry stylesia ja on yli 30 milj seuraajaa instassa
uuu... K kasvattaa verkostoa.. Alan Walker, Tommy jne. Aina varmasti avautuu uusia silmiä hänen suuntaansa. Olisi kyllä mahtava, jos saisivat tehtyä biisin, joka menestyisi euroopassa. Pääsisi siitä ccc:n kirouksesta vähän irti.. mutta katsotaan!
Ei se mikään kirous oo. Ei sen tason biisiå vaan enää taivaalta tipu. Se on fakta
Vierailija kirjoitti:
Öööö kai ihmiset voi olla kiinnostuneita näkemään musiikillista yhteistötä ilman shippaamista? Vai onko niin että jos näet kaksi artistia studiossa/esiintymässä yhdessä sun on pakko saada shippilasit mahtumaan päähän tai ei vaan onnistu? Nojoo, kai sitä niinkin voi elää. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B ei oikeasti inhoa G:tä.. eikö tuollainen "kuitti" olisi sitten shippareille?
Mä näen ton vaan v itun humalaisena touhuna, en kuittina tai mielenilmaisuna mihinkään suuntaan.
Mun mielestä se red lights viittasi punaisiin lyhtyihin.
K ja Tommy on loistava tiimi provosoimaan porukkaa, tekemään musiikillista yhteistyötä ja ehdottomasti tulisivat tosi hyvin toimeen.
Parisuhde niiden välillä? Ei h elvetti, ei ikimaailmassa. Siellä paukkuis ovet ja karmit varmaan samaan aikaan.
Trololololollot päässeet aikaisin töistå tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että pitävät yhteyttä enkä usko että mitään syvempiä tunteita on koskaan ollutkaan. Markkinointia viisukuplassa ja enää sitä ei tarvita. Suomen keikat saatiin myytyä ja se oli siinä.
Bojan on maininnut K n tiktokissa pari viikkoa sitten, K päivittäin tykkää fanartista yhä. Eiköhän ne jotain yhteyttä pidä, mutta ehkä sun kannattaa tehdä elämälläsi nyt jotain muuta.
Missä tiktokissa B maininnut K n ? Nace mainitsi yhdessä videossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin nuo kaikki tagit mutten vieläkään älynny mikä tossa oli 'kuittia" ja kenelle ja mikä tossa nyt on asian pihvi???
Vierailija kirjoitti:
B : Is that really Tommy Cash in your picture?
K : Well it is kinda secret but yes.
B : Is there going to be music video... I read somewhere something about naked wrestling.
K : Oh baby I only wrestle naked with you. My silly Bojći baby. Come here we put some baby oil and I show you some wrestling yes.
B : Yes
Ai että rakastan näitä minificcejä! Kaiken kruunaa aina tuo Bojanin viimeinen "Yes" 🤣
Vierailija kirjoitti:
K ja Tommy on loistava tiimi provosoimaan porukkaa, tekemään musiikillista yhteistyötä ja ehdottomasti tulisivat tosi hyvin toimeen.
Parisuhde niiden välillä? Ei h elvetti, ei ikimaailmassa. Siellä paukkuis ovet ja karmit varmaan samaan aikaan.
Nuo on sitä samaa porukkaa, joka heti jos on vaikka kuvassa jonkun kanssa niin niillä on suhde. En minäkään voisi kuvitella,että noita toisensa muuten kiinnostaisi kuin työ ja muuten kavereina. Otin tänään kuvan äitini kanssa. Meillä on varmaan sitten suhde.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tommy siis voimakasluonteinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin nuo kaikki tagit mutten vieläkään älynny mikä tossa oli 'kuittia" ja kenelle ja mikä tossa nyt on asian pihvi???
Siis siinä B vähän niin kuin esittää shippaajia, jotka haluavat nähdä kun hän on J:n kanssa "boys, interaction, interaction...flirt, Flirt!"
Älä esitä faktana omia teorioitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tommy Cash on tehnyt kaks yhteisbiisiä charlie xcx kanssa ja tuntee Emily Ratajkowski jonka tavallaan tapaillee harry stylesia ja on yli 30 milj seuraajaa instassa
uuu... K kasvattaa verkostoa.. Alan Walker, Tommy jne. Aina varmasti avautuu uusia silmiä hänen suuntaansa. Olisi kyllä mahtava, jos saisivat tehtyä biisin, joka menestyisi euroopassa. Pääsisi siitä ccc:n kirouksesta vähän irti.. mutta katsotaan!
Eihän se K Eurooppaan halunnut.
Jos kysyntää olisi ja meneminen olisi tuottoisaa, niin luultavasti menisi. Jos joskus ei halua jotain, ei se tarkoita, että myöhemmin ei voi vaihtaa mieltään jos olosuhteet muuttuvat.
Käärijällä on liian heppoiset eväät isohin juttuihin. Ei kolmen pennin täyteroasteilla, olemattomilla melodiakoukuilla (poislukien CCC) ja tuhnuisilla soundeilla maailmaa valloiteta.
Irtotempauksia itseään paremmassa seurassa korkeintaan, viisujen jälkilämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään kirous oo. Ei sen tason biisiå vaan enää taivaalta tipu. Se on fakta
Niin, on tietenkin hyvä juttu siinä mielessä että löysi suuren yleisön, mutta nyt jos (kun) ei yllä samaan, toiset kutsuvat häntä flopiksi tai yhden hitin ihmeeksi. Niin jos tekisi toisen tunnistettavan kappaleen, voisi vakiinnuttaa mainettaan euroopassa ja näyttää että ei ole yhden tempun poni.
Just siks, että vielä löytyy porukkaa, joille Tommyn kaltainen tyyppi on outous.