Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse katsonut tuota dokkaria eilen, mutta törmäsin tällaiseen tumpussa:
https://www.tumblr.com/danking-on-my-own/725753842214535168?source=share
Lukekaa kaikki tagit reblogeistakin... ajatuksia?
Jos B ei oikeasti inhoa G:tä.. eikö tuollainen "kuitti" olisi sitten shippareille?
Mä näen ton vaan v itun humalaisena touhuna, en kuittina tai mielenilmaisuna mihinkään suuntaan.
Oliko ne koko sen dokkarin ajan joko humalassa tai krapulassa, ainakin Bojan.
Luin nuo kaikki tagit mutten vieläkään älynny mikä tossa oli 'kuittia" ja kenelle ja mikä tossa nyt on asian pihvi???
Siis siinä B vähän niin kuin esittää shippaajia, jotka haluavat nähdä kun hän on J:n kanssa "boys, interaction, interaction...flirt, Flirt!"
No sinä et kyllä ole ymmärtänyt tuota yhtään.
Bojan sanoo bändille samalla lailla kuin kuvaajat hypettävät malleja, bändejä yms.smile,flirt interact ja Kris sitten tekee sitä.
Hassua, miten jotkut epäilee olevan trollia. Sika selkeät on kuitenkin merkit.
1. Kuvassa olevalla miehellä vasemmassa jalassa täysin samassa kohtaa kolme raitaa tatuointi kuin Tommylla. Muut jalan tatuoinnit peitetty tuolla tekstillä.
2. Rintakehän luomet samassa kohtaa. Sama ruumiin rakenne ja hiusväri.
3. Kärtsä sanonut Virossa keikalle, että tulossa virolais-faneille yllätys myöhemmin tänä vuonna.
4. Käärijä kommentoinut Tommyn kuvia ja muutenkin koko Crew seuraa Tommya instassa.
Vierailija kirjoitti:
1. Kuvassa olevalla miehellä vasemmassa jalassa täysin samassa kohtaa kolme raitaa tatuointi kuin Tommylla. Muut jalan tatuoinnit peitetty tuolla tekstillä.
3. Kärtsä sanonut Virossa keikalle, että tulossa virolais-faneille yllätys myöhemmin tänä vuonna.
4. Käärijä kommentoinut Tommyn kuvia ja muutenkin koko Crew seuraa Tommya instassa.
Nyt kun nämä vihjeet laitetaan näin listaan... Perhana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin helposti sitten unohtui Bojtsu ja herkät vibat😢 Alkoholisoituukohan se.
Voivat sit yhdessä mennä K n kanssa katkolle (katotaan, onko tää läppä liikaa täällä).
B&K taitais olla toistensa turmio tässä suhteessa, molemmille kun tuntuu häppä
maistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B ei oikeasti inhoa G:tä.. eikö tuollainen "kuitti" olisi sitten shippareille?
Mä näen ton vaan v itun humalaisena touhuna, en kuittina tai mielenilmaisuna mihinkään suuntaan.
Luin nuo kaikki tagit mutten vieläkään älynny mikä tossa oli 'kuittia" ja kenelle ja mikä tossa nyt on asian pihvi???
Siis siinä B vähän niin kuin esittää shippaajia, jotka haluavat nähdä kun hän on J:n kanssa "boys, interaction, interaction...flirt, Flirt!"
No sinä et kyllä ole ymmärtänyt tuota yhtään.
Bojan sanoo bändille samalla lailla kuin kuvaajat hypettävät malleja, bändejä yms.smile,flirt interact ja Kris sitten tekee sitä.
Ja tämänkin nuo G vihaajat ovat saaneet väännettyä G:tä vastaan noilla keksityillä tageillaan. Painuisivat jo hevon perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat sit yhdessä mennä K n kanssa katkolle (katotaan, onko tää läppä liikaa täällä).
Minä lähen völjyyn. On tullut muutamana viikonloppuna kesällä lonkeroa otettua. Katkolle joudan sitten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi Häärijä ovat seuranneet Tommyä vissiin jo pidemmän aikaa. Ei se toki poissulje yhteistyötä sillä onhan jotain voinut olla suunnitteilla jo pidemmän aikaa, mutta voi olla että he kaikki vain pitävät Tommyn musiikista.
https://vm.tiktok.com/ZGJpbQ32H/
Tässä puhutaan Tommysta viitaten edelliseen yhteistyöhön Suomalaisen artistin kanssa. Hän oli lähdössä Puolaan kun piti alkaa kuvaamaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi Häärijä ovat seuranneet Tommyä vissiin jo pidemmän aikaa. Ei se toki poissulje yhteistyötä sillä onhan jotain voinut olla suunnitteilla jo pidemmän aikaa, mutta voi olla että he kaikki vain pitävät Tommyn musiikista.
Varmaan ovat olleet faneja/ottaneet vaikutteita musatuotannossa... Se yhteisbiisi olisi sitten koko porukalle unelmien täyttymys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähen völjyyn. On tullut muutamana viikonloppuna kesällä lonkeroa otettua. Katkolle joudan sitten minäkin.
Mä voin tulla kans. Mennään porukalla. Mielellään yhtäaikaa Kn ja Bn kanssa ja samaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Wau. Tää on kyllä vahvasti kiinni kuukauden provo-palkinnossa. 😄
Selasin uudestaan Allu, Jukan ja Jaakon Ig seurattuja niin itseasiassa ei se Tommy siellä listalla kovin kaukana ole, jossain Kiron seuraamisen kanssa lähellä ainakin osalla heistä.
Katkolle poikien kanssa koko palsta listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, musta se on vaan haipeissa menossa lavalle ja kannustaa muita flirttaamaan yms. Mitä tossa on ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJpbQ32H/
Tässä puhutaan Tommysta viitaten edelliseen yhteistyöhön Suomalaisen artistin kanssa. Hän oli lähdössä Puolaan kun piti alkaa kuvaamaan. 😂
Apua 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla kans. Mennään porukalla. Mielellään yhtäaikaa Kn ja Bn kanssa ja samaan paikkaan.
Minäkin tuun jos Jan tulee. Voin keskustella sparklitivesta omissa tangoissani syvällisesti Janin kanssa lonkero päissäni.
Vierailija kirjoitti:
Katkolle poikien kanssa koko palsta listalle.
Ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä yks joka vois varmuuden vuoksi lähteä mukaan. En ole pariin vuoteen juonut, mutta joudan katkolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tommy Cash on tehnyt kaks yhteisbiisiä charlie xcx kanssa ja tuntee Emily Ratajkowski jonka tavallaan tapaillee harry stylesia ja on yli 30 milj seuraajaa instassa
uuu... K kasvattaa verkostoa.. Alan Walker, Tommy jne. Aina varmasti avautuu uusia silmiä hänen suuntaansa. Olisi kyllä mahtava, jos saisivat tehtyä biisin, joka menestyisi euroopassa. Pääsisi siitä ccc:n kirouksesta vähän irti.. mutta katsotaan!
Eihän se K Eurooppaan halunnut.
Jos kysyntää olisi ja meneminen olisi tuottoisaa, niin luultavasti menisi. Jos joskus ei halua jotain, ei se tarkoita, että myöhemmin ei voi vaihtaa mieltään jos olosuhteet muuttuvat.
Käärijällä on liian heppoiset eväät isohin juttuihin. Ei kolmen pennin täyteroasteilla, olemattomilla melodiakoukuilla (poislukien CCC) ja tuhnuisilla soundeilla maailmaa valloiteta.
Irtotempauksia itseään paremmassa seurassa korkeintaan, viisujen jälkilämmössä.
Huutista negailija!
Kuule Jerellä on repussaan kokonainen buffetpöytä, älä sinä siitä huoli. Haluaisin nähdä miten itse vedät, muuta kun sitä IDOn paskapönttöä, kun olet oikeutettu noin arvostelemaan.
Onhan se, ja vähän vaikeakin vissiin. Herkkäkin. Just siksi niin ihana.