Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Viestejä poistunut taas hirveä määrä tänään, mitähän kaikkea on lähtenyt?
Artistit inspiroivat toisiaan, ja vaikutteita otetaan monista paikoista. K on todella uniikki artisti Suomessa. Niin ulkoisen olomuotonsa, kuin genrerajoja rikkovan musiikkinsa kanssa. Jos syytätte matkimisesta, menkää valittamaan ensin niille sadoille peruspoppia tekeville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin muutaman videon Tommyn keikalta, niin Kärtsähän on ottanut paljonkin vaikutteita Tommyn showsta, esim. sen yleisön kyykyssä olemisen ennen CCC:tä. Tämähän käy jännittäväksi. Toivon todella, että mysteerimies on Tommy.
K on ihan todella ärsyttävä matkija. Sanokaa juttu, mikä on ihan sen omaa?
Meinaan, en tiedä onko joku tehnyt ne jutut, mitä toi Tommy on tehnyt, joita näkee vaikka hänen instassaan, mutta ainakin hänestä syntyy omaperäisen taiteilijan vaikutelma, vaikken niistä innostunutkaan itse.Mulle tuli siitä Tommyn instasta ja yhdestä musiikkivideosta mitä katsoin mieleen se Little Big ja siksi googletin ne ja olihan ne tuttuja toisilleen. Vähän samaa tyyliä mutta en nyt tiedä oliko mikään yksi yhteen.
Nehän on tehnyt useammankin biisin yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös Aktian sivuilla https://www.aktia.fi/fi/uutisarkisto/uutinen/2023/08/16/webinaaritallen…
404 Page not found tulee minulle
Tuo eka linkki ei varmaan kopioitiin oikein. Toimiiko toinen jälkimmäisessä viestissä ollut? Jos ei sekään, Googlaa Aktia webinaari Käärijä niin varmaan löytyy.
Bojan when Kärtsä says: Now we put oil in Bojan's body.
https://twitter.com/leopardom_/status/1691521612158255104?t=5xaoHv-7zcV…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin muutaman videon Tommyn keikalta, niin Kärtsähän on ottanut paljonkin vaikutteita Tommyn showsta, esim. sen yleisön kyykyssä olemisen ennen CCC:tä. Tämähän käy jännittäväksi. Toivon todella, että mysteerimies on Tommy.
K on ihan todella ärsyttävä matkija. Sanokaa juttu, mikä on ihan sen omaa?
Meinaan, en tiedä onko joku tehnyt ne jutut, mitä toi Tommy on tehnyt, joita näkee vaikka hänen instassaan, mutta ainakin hänestä syntyy omaperäisen taiteilijan vaikutelma, vaikken niistä innostunutkaan itse.Kyykytystä nyt harrastaa K n ja Tommyn lisäksi varmaan semmoset sata artistia, oikeesti. Vaikea olla tekemättä mitään ilman, että se on joltain matkittu.
Oon nyt vajaan kuukauden sisällä kyykkiny kahden eri orkesterin keikalla, aika tavallista settiä siis.
Laitetaan Käärijä/Jere eroavaisuuden ymmärtämättömien päät vielä vähän enemmän sekasin.
Tomas Tammemets on yksityishenkilö, jolla on vaimo ja Tammemets on kertonut olevansa biseksuaali.
Tommy Cash on artisti, joka on kuvaillut itseään mm. sanoilla fag got, gay af ja enkeli h elvetistä.
Ovat sama ihminen, mutta silti eivät. Molemmissa puolissa korostuvat samat piirteet eli provosoivuus, herkkyys ja tietynlainen veemäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Bojan when Kärtsä says: Now we put oil in Bojan's body.
https://twitter.com/leopardom_/status/1691521612158255104?t=5xaoHv-7zcV…
joku on viettänyt aika paljon aikaa k:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan sanoa että K:n Viulunkieli-kappale kuulostaa joka kerta paremmalta kun sen kuuntelen. Juuri tuli taas kuunneltua, ja ai että se rapsutti hienosti jotain kohtaa pääkopasta ja piristi. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Tästä tuli mieleen, että K Kaivohuoneen Siitä viis oli saakelin hyvin vedetty. Oon renkuttanut sen YTubesta varmaan sata kertaa. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan Käärijä/Jere eroavaisuuden ymmärtämättömien päät vielä vähän enemmän sekasin.
Tomas Tammemets on yksityishenkilö, jolla on vaimo ja Tammemets on kertonut olevansa biseksuaali.
Tommy Cash on artisti, joka on kuvaillut itseään mm. sanoilla fag got, gay af ja enkeli h elvetistä.
Ovat sama ihminen, mutta silti eivät. Molemmissa puolissa korostuvat samat piirteet eli provosoivuus, herkkyys ja tietynlainen veemäisyys.
Minä en ole yksinoista hämmentyneistä, mutta olen yllättynyt tuosta! Vilkaisin muutaman musiikkivideon ja instan... Nyt hän vaikuttaa vielä kiinnostavammalta henkilöltä! Vaikea kuvitella että hän on naimisissa, mutta ei vain tuo sitä puolta esiin Tommyna :D
Vierailija kirjoitti:
Tää artistin ja yksityishenkilön erottaminen toisistaan kuulostaa vaikealta, vähän kuin olisi kaksi täysin eri persoonaa erotettu toisistaan. Toinen naimisissa ja toinen provoilee kaikenlaisella todella eksentrisellä shitillä. Miten tossa ei mene päänuppi sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat sama ihminen, mutta silti eivät. Molemmissa puolissa korostuvat samat piirteet eli provosoivuus, herkkyys ja tietynlainen veemäisyys.Tää artistin ja yksityishenkilön erottaminen toisistaan kuulostaa vaikealta, vähän kuin olisi kaksi täysin eri persoonaa erotettu toisistaan. Toinen naimisissa ja toinen provoilee kaikenlaisella todella eksentrisellä shitillä. Miten tossa ei mene päänuppi sekaisin?
Ehkä tää erottaminen voi jopa ehkäistä päänupin sekoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat sama ihminen, mutta silti eivät. Molemmissa puolissa korostuvat samat piirteet eli provosoivuus, herkkyys ja tietynlainen veemäisyys.Tää artistin ja yksityishenkilön erottaminen toisistaan kuulostaa vaikealta, vähän kuin olisi kaksi täysin eri persoonaa erotettu toisistaan. Toinen naimisissa ja toinen provoilee kaikenlaisella todella eksentrisellä shitillä. Miten tossa ei mene päänuppi sekaisin?
Mutta me emme tiedä minkälainen hän on yksityishenkilönä.. Ehkä artistina pääsee korostamaan luonnollisia piirteitään ja vetämään överiksi. Ei naimisiinmeno tarkoita, että pitää olla nuhteeton kirkkopoika.
Vaimo: Tomas, mitä h elvettiä sä olet taas lumppuillut niiden miesten kanssa?
T: En se minä ollut. Se oli Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkolle poikien kanssa koko palsta listalle.
Otetaans galluppi. Jos olet ottanut siideriä, lonkeroa tms. kesällä ja lähdet poikien kanssa katkolle niin yläpeukuta.
Absolutistina otan kyllä itsekin sen verran että pääsen messiin.
Oon nauttinut ravintolassa viisufinaalipäivänä varta vasten meidän porukalle tehdyn käärijädrinkin. Tuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuulostaa siltä että artistipersoona toteuttaa kaikenlaisia fantasioita, joita yksityishenkilö ei syystä tai toisesta itse ehkä pysty tai uskalla tehdä? Eikö olisi vain helpompaa olla koko ajan oma itsensä?
ja ilmeisesti tomas on bi-seksuaali, eli ei larppaa mitään. Vaikka olisi naisen/miehen kanssa naimisissa, ei se poista tai vähennä hänen suuntautumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuulostaa siltä että artistipersoona toteuttaa kaikenlaisia fantasioita, joita yksityishenkilö ei syystä tai toisesta itse ehkä pysty tai uskalla tehdä? Eikö olisi vain helpompaa olla koko ajan oma itsensä?
Pitäisikö hänen pukeutua kotonaan isoksi vauvaksi ja pyytää vaimoa kantamaan? Hän vaikuttaa taiteilijasielulta, ja kaikki hänen tekemänsä shokeeraava asia kuuluu hänen taiteeseensa. Emme tiedä kuinka paljon näistä asioista kuuluvat hänen arki-minäänsä. Meidän ei tarvitse sitä käsittää, mutta hän on tehnyt tätä vuosia, joten eiköhän hänellä ole rajat selviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissahan meissä on monia puolia, ristiriitaisiakin. Onnekkaita nämä taiteilijat, kun pääsevät tutkimaan ja toteuttamaan "oudompia" puoliaan roolin suojissa!
Ja Måneskin. Tosin ne laittaa ihan polvilleen, ei vaan kyykkyyn.