Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68581/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muuten ketään, joka menee stadikan keikalle?

Vierailija
68582/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere katsoi mietteliäänä puhelintaan ja puri huultaan.

Hän oli jo useamman päivän yrittänyt soittaa Bojanille ja jättänyt kymmeniä viestejä. Ei minkäänlaista vastausta vain täysi hiljaisuus.

Jos jotain vakavaa olisi tapahtunut, bändin pojat olisivat kyllä siitä ilmoittaneet.

Jere huoahti ja kiipesi sänkyynsä. Kainalossa hänellä oli t-paita, joka vielä hieman tuoksui Bojanille. Hänen Bojanilleen.

Yöllä Jere hätkähti hereille, kun puhelin piippasi ilmoitusta tulleesta viestistä. Bojan, Jere ajatteli ja sieppasi puhelimen. Leveä hymy nousi hänen kasvoilleen,kun hän näki rakkaansa nimen puhelimessaan. Hän alkoi lukea viestiä ja mitä pidemmälle hän luki, hänen hymynsä alkoi kivettyä ja hänen sydämensä alkoi murentua pieniksi palasiksi.

" Jere I'm so sorry but I can't do this anymore.

I feel like I'm in never ending limbo with you. When we talk and are together I feel like happiest man in the world but then rest of the time I have to hide everything between us from everyone else. I know you are not ready to be with me in public and I want to respect that but it is hard. It is also hard for me to watch in social media you acting like single man although I trust you. Please know that I love you but I need to continue my life without you and don't try to contact me anymore."

Viestin loppuun asti päästessään kyyneleet valuivat valtoimenaan ja ainoa ääni joka Jeren asunnossa kuului oli hiljainen vaikerrus ei, ei, ei........

Pari päivää myöhemmin Jokereiden treenikämpällä pojat pitivät taukoa treenien välissä. Muut pojat juttelivat ja selailivat puhelintaan, mutta Bojan istui ajatuksissaan hieman kauempana muista. Bojan oli väsynyt. Väsynyt itkettyään aina yksin ollessaan. Väsynyt koska unesta ja ruokahalusta ei ollut ollut tietoakaan muutamaan päivään.

Järki hoki hänelle että hän oli tehnyt oikean ratkaisun, mutta sydän tai se möykky mitä siitä oli jäljellä kaipasi niin paljon, että se teki kipeää. Hän vain odotti, että pääsisi piiloon omaan kotiin yksin.

Bojan havahtui ajatuksistaan siihen, että bändin pojat olivat kokoontuneet yhteen ja katselivat jotain puhelimen näytöltä ja supisivat keskenään. Sitten kaikki kääntyivät yhtäaikaa katsomaan Bojania. Mitä nyt,taasko jotain draamaa, ajatteli Bojan väsyneenä.

Nace lähestyi Bojania ja sanoi varovaisesti : "Bro I think you need to see this."

" Not interested of any kinda drama.", Bojan vastasi. " No not drama please just look this."

Bojan otti puhelimen vastahakoisesti ja katsoi. Jere... kuva Jerestä. Hän oli jo valmis heittämään puhelimen pois, mutta jokin sai hänet katsomaan tarkemmin.

Jere istui lentokoneessa, päällään Jokereiden Seize The Day t-paita, sama paita jonka Bojan oli hänelle antanut. Jere hymyili aurinkoisesti sitä samaa hymyä johon Bojan oli rakastunut. Jere näytti komealta niinkuin aina.

Sitten Bojan luki kuvatekstin :

Flying to Slovenia to be with my boyfriend Bojan Titanic. Bojan you are my love, my family, my home, my future, my everything. I love you so much.

Möykky sydämen paikalla alkoi sulaa ja laulaa ilosta. Bändin pojat kerääntyivät halaamaan Bojania.

Elämä oli tässä ja nyt. Seize The Day. Carpe Diem. 💚

En ehkä kestä 😭 Täällä junassa tätä luin ja oikeasti tuli tippa linssiin, onneksi oon yksin tässä vaunussa... Mulla on kyllä se aika kuukaudesta, mikä selittää osin tämän reaktion, mutta siitä huolimatta: sinä, joka kirjoitit tämän, oot tosi hyvä! Kiitos 💕

- Jossu

Kiitos sinulle ja kiitos kaikille, jotka tykkäsitte.

Olen aika epävarma kirjoittaja ja en viitsinyt allekirjoittaa tätä. Postasin myös eilen tänne sen missä Bojan lauloi soulmateista ja twin flameista.Vaikka olenkin räpätäti, minullakin on omat epävarmuuteni. Muuten vietin viikonlopun ukon kanssa tiiviisti.

Jossu olet taitava piirtäjä ja toivottavasti jatkat ilostuttamistamme hienoilla töilläsi.

Kivaa viikonalkua kaikille 💚

💚🌹🌹

Tää oli niin ihana että itku pääs 😭 töissä kahvitauolla, onneks olin yksin 😅

Kiitos kauniista tarinasta 💚💚💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68583/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai perjantaina Tuusulaan tai Espooseen?

Vierailija
68584/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kaikille jos avasin Pandoran lippaan,mutta kyllä täällä on ollut arvostelua veljestä,veljen vaimosta ja törkeimmin tyttöystävästä. Se on sama piilotellaanko jota kuta, mutta siltikään se ei oikeuta haukkumaan ulkonäköä ja ammattitaitoa ja jopa vanhemmuutta täällä.

Minä tiedän miltä se tuntuu ja se ei tunnu hyvälle.

Kiitos ja anteeksi.

💚🌹🌹

En ymmärrä keskustelua gf:n piilottelusta. Oletteko nähneet Pete Parkkosen tai Robinin tyttöystävän julkisuudessa tai lehtikuvissa? Ette ole, ja kummallakin sellainen kuitenkin on.

Itse asiassa tiedän Robinin tyttöystävän nimeltä ja kasvoilta. On myös ollut Seiskassa, tosin siihen ei ole voinut itse vaikuttaa. Robin on myös kertonut vuonna 2021 avoimesti, että seurustelee, mutta ei kertonut puolison nimeä. On pitkäaikainen suhde. Pete julkaisi käsikuvan jonkun naisen kanssa ja on kertonut seurustevansa myös. Kumpikaan ei ole tosin tuonut julkisuuteen suhdettaan.

Juuri näin.. Jos tietää näitä julkkiksiä yhtään, tai on stalkkerifani (kuten usea täällä on K:lle), niin ei varmaan montaa minuuttia mene kun löytää tyttikset. Ei vain ole täällä olijoita kiinnostanut selvittää. Miten K:n tilanne nyt on erilainen tuohon? Hän on ollut supertunnettu muutaman kuukauden. Hän haluaa varmaan ensin vakiinnuttaa fanikuntansa, ennen kuin pääsee tuolle tasolle kuin vanhemmat konkarit. 

Ja mähän en ole siis edes mikään Robin-fani ollut koskaan, mutta satuin lukemaan jotain keskustelua yllätys täältä ja näkemään nimen ja kuvan. Tosin itsekin vähän kritisoin sitä, että hänkin piilotetteli pitkäaikaista suhdettaan aika pitkään. Olisi varmasti helpompaa kaikille, että kertoo kumppanin löytyvän. Siihen en osaa vastata, onko ollut jotain kiusallisia vilahduksia somessa tai vastaavaa, mut heidän suhde vaikuttaa olleen tosiaan aika pitkäaikainen ja vakaa.

Mut ihan oikeasti on TO-DELL-LA noloa, jos joku fani toivoo oikeasti saavansa tuollaisen tähden ja ei erota edes omaa haaveiluaan realismista. Sen pitäisi olla faneille ihan sama, seurusteleeko joku ns. salaa.

No mä taas ajattelen, että ihmisiä ne artistikin on lopulta (ja sitähän Käärijäkin korostaa) ja Robininkin tyttis on ihan tavis opiskelija eikä millään lailla julkisuuden henkilö. En siis sano, että se on todennäköistä, että joku random ihastunut fani päätyy oikeasti ihailemansa artistin puolisoksi, mutta ei se mikään täysi mahdottomuus ole. Realiteetit on tietysti aina hyvä tiedostaa. Itse en haluaisi edes olla tuollaisen paljon keikkailevan ja isossa pyörityksessä olevan artistin puoliso. Bojan on senkin takia hyvä valinta K:lle. Molemmat muusikoita ja tietävät alan raadollisuuden.

Vierailija
68585/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Raporttia tulossa.

Vierailija
68586/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:ltä ja K:lta viesti trolleille, ankeuttajille ja häiriköille sekä muille negailijoille.

Palataan aiheeseen, kiitos!

https://i.pinimg.com/550x/d6/4a/59/d64a591eb776309c8c3145e933bc7424.jpg

Rakastan tuota puvuntakki-huppari-untsikka komboa. Hottikset!

Vierailija
68587/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama henkilö joka noita törkyjä kirjoittaa ja haluaa ketjun poistoa. Älkää pliis reagoiko noihin.

Listan pitäjä oletko paikalla? Saataisko listaa pitkästä aikaa?

Hetkinen tulin just kotiin. Kohta tulee.

T. Listan pitäjä

Vierailija
68588/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa lapset!!!! Kapteeni Nace on nyt hyvin hyvin vihainen. Seuraava sääntöjä rikkova saa kävellä lankulta mereen.

Vierailija
68589/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.

En käsitä xD

Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅

Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.

💚🌹🌹

Minäkin ole menossa EU-kiertueelle konserttiin! Olen niin innoissani! (yleisesti, en vain housujen repeämisestä :D). En ole koskaan odottanut kesän loppua näin paljoa..

Minne olet menossa jos saa kysyä?

💚🌹🌹

Berliiniin! :) Voin olla agentti, jos palsta on silloin vielä pystyssä :D Se keikkapaikka on niin mahtavan oloinen paaluineen ja valoineen! Toivon jotain meet&greet -juttua, mutta katsotaan miten käy :D

Hienoa! Minkä verran sinne paikalle mahtuu ihmisiä?

💚🌹🌹

Vierailija
68590/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako häälista vai säästetäänkö toiseen päivään?

Vierailija
68591/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitään negaa ei saa kirjoittaa? Itsekin olen fani, mutta oon antanut täällä myös kritiikkiä kaiken positiivisen pöhnän lisäksi. Ja sit heti hirveät pultit joku vetää, kun taas joku kehtaa esittää jotain vähän negatiivisista. Tylsäksi menee, jos saa vain olla positiivinen ja hattarapilvessä leijailija. Fanitukseen voi kuulua kaikenlaisia fiiliksiä ja tunteita. Erikseen sitten nuo nimen pakotukset ja ulkonäködissaukset.

Vierailija
68592/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai perjantaina Tuusulaan tai Espooseen?

Täällä yksi menossa perjantaina Espoon keikalle, eli Tapiola Festivaaleille. 

Vierailija
68593/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa lapset!!!! Kapteeni Nace on nyt hyvin hyvin vihainen. Seuraava sääntöjä rikkova saa kävellä lankulta mereen.

Melkein tekisi mieli pullikoida, vaikka laivaa en jättäisi ikinä. :D

Vierailija
68594/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olkoon illan biisi. Hyräilevätkö K ja B tätä biisiä yksin mietteissään?

Vierailija
68595/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku oikeesti toi Kn crew ei voinu viedä niitä piikkihousuja jonnekin ammattilaiselle korjattavaksi kunnolla. Evvk korjaa niitä ite pumpulilla ja nyt stooreissa valittaa ku loppu vanut kesken.

En käsitä xD

Ens keikalla käsin ommellut saumat vaan ratkeilee ja pumpulitupot lentelee, kun Kärtsä hilluu lavalla. 😅

Manifestoin että housut kestävät Lontooseen asti ja joko repeävät tai putoavat. Pitää vaan huutaa tytöille silmät kiinni ja syöksyä itse eturiviin.

💚🌹🌹

Minäkin ole menossa EU-kiertueelle konserttiin! Olen niin innoissani! (yleisesti, en vain housujen repeämisestä :D). En ole koskaan odottanut kesän loppua näin paljoa..

Minne olet menossa jos saa kysyä?

💚🌹🌹

Berliiniin! :) Voin olla agentti, jos palsta on silloin vielä pystyssä :D Se keikkapaikka on niin mahtavan oloinen paaluineen ja valoineen! Toivon jotain meet&greet -juttua, mutta katsotaan miten käy :D

Hienoa! Minkä verran sinne paikalle mahtuu ihmisiä?

💚🌹🌹

Kapasitetti on 1500 :D ja tämä on loppuunmyyty... Tässä keikkapaikka, mutta kannattaa googlettaa, ne keikkakuvat sieltä on niin tunnelmallisia!

https://de.fiylo.com/location-berlin/metropol-berlin-46398/

Vierailija
68596/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Jan! Näpit irti J:stä.

Jan: Hei, ota iisisti, annoin vaan halin,

kun nähtiin pitkästä aikaa.

B: Kyllä mä näin missä sun kädet oli.

J: Boitsu oon sun ja sä mun, se oli viaton hali.

B: Yes.

Vierailija
68597/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama henkilö joka noita törkyjä kirjoittaa ja haluaa ketjun poistoa. Älkää pliis reagoiko noihin.

Listan pitäjä oletko paikalla? Saataisko listaa pitkästä aikaa?

Hetkinen tulin just kotiin. Kohta tulee.

T. Listan pitäjä

On ollut ikävä!

T. Ladon ovet aukene-jankkaaja

Vierailija
68598/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt kaikille jos avasin Pandoran lippaan,mutta kyllä täällä on ollut arvostelua veljestä,veljen vaimosta ja törkeimmin tyttöystävästä. Se on sama piilotellaanko jota kuta, mutta siltikään se ei oikeuta haukkumaan ulkonäköä ja ammattitaitoa ja jopa vanhemmuutta täällä.

Minä tiedän miltä se tuntuu ja se ei tunnu hyvälle.

Kiitos ja anteeksi.

💚🌹🌹

En ymmärrä keskustelua gf:n piilottelusta. Oletteko nähneet Pete Parkkosen tai Robinin tyttöystävän julkisuudessa tai lehtikuvissa? Ette ole, ja kummallakin sellainen kuitenkin on.

Itse asiassa tiedän Robinin tyttöystävän nimeltä ja kasvoilta. On myös ollut Seiskassa, tosin siihen ei ole voinut itse vaikuttaa. Robin on myös kertonut vuonna 2021 avoimesti, että seurustelee, mutta ei kertonut puolison nimeä. On pitkäaikainen suhde. Pete julkaisi käsikuvan jonkun naisen kanssa ja on kertonut seurustevansa myös. Kumpikaan ei ole tosin tuonut julkisuuteen suhdettaan.

Juuri näin.. Jos tietää näitä julkkiksiä yhtään, tai on stalkkerifani (kuten usea täällä on K:lle), niin ei varmaan montaa minuuttia mene kun löytää tyttikset. Ei vain ole täällä olijoita kiinnostanut selvittää. Miten K:n tilanne nyt on erilainen tuohon? Hän on ollut supertunnettu muutaman kuukauden. Hän haluaa varmaan ensin vakiinnuttaa fanikuntansa, ennen kuin pääsee tuolle tasolle kuin vanhemmat konkarit. 

Ja mähän en ole siis edes mikään Robin-fani ollut koskaan, mutta satuin lukemaan jotain keskustelua yllätys täältä ja näkemään nimen ja kuvan. Tosin itsekin vähän kritisoin sitä, että hänkin piilotetteli pitkäaikaista suhdettaan aika pitkään. Olisi varmasti helpompaa kaikille, että kertoo kumppanin löytyvän. Siihen en osaa vastata, onko ollut jotain kiusallisia vilahduksia somessa tai vastaavaa, mut heidän suhde vaikuttaa olleen tosiaan aika pitkäaikainen ja vakaa.

Mut ihan oikeasti on TO-DELL-LA noloa, jos joku fani toivoo oikeasti saavansa tuollaisen tähden ja ei erota edes omaa haaveiluaan realismista. Sen pitäisi olla faneille ihan sama, seurusteleeko joku ns. salaa.

Samaa mieltä olen... K sanoi siinä haastiksessa (jossa kertoi että haluaa pitää suhdestatuksen omana tietonaan) aikalailla samaa: artistin musiikin pitäisi olla keskiössä, eikä häntä itseään ole ikinä kiinnostanut artistin suhdestatus (mutta ymmärtää että muita kiinnostaa)

Joo, mutta on samaan aikaan sanonut, että haluaa olla saatavilla, että ihmiset voi ajatella "joku päivä mä teen tosta mun miehen", flirttailee keikoillaan ja heittää kaikkea kosinta- ja hotellihuoneläppää ja et kukaan ei häntä huoli ja jos nyt mahdollisesti jonkun naisen saa edes mukaansa. Että kyllä K tiedostaa erittäin hyvin tämän vetovoiman. Turha jeesustella muuta.

Se kuuluu hänen lavashowhunsa... Mutta ero on siinä, ettei ole creepy ja viestittele faneille ja kutsu heitä oikeasti mihinkään sänkyyn. Raja on vedetty lavan ja yleisön väliin. Lavalla K, ja se mitä J tekee yksityiselämässään ei liity siihen mitenkään. 

Vierailija
68599/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina Tapiolaan, on muuten jo klo 16, lauantaina stadikalle.

Vierailija
68600/123801 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: Jan! Näpit irti J:stä.

Jan: Hei, ota iisisti, annoin vaan halin,

kun nähtiin pitkästä aikaa.

B: Kyllä mä näin missä sun kädet oli.

J: Boitsu oon sun ja sä mun, se oli viaton hali.

B: Yes.

Bojan on edelleen omistushaluinen ja mustasukkainen🤔🔥

Ketju on lukittu.