Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onko K ja B siis nyt palanneet yhteen kun Pokerit on tulossa Suomeen? 🤔😅😉
Joo se on aika myrskyisä tämä noiden brother-son -boyfriend-bestfrend suhde. Välillä kaikenmaailman laatikoilla ja radiojuontajilla ja BEFORE-kuvilla osoitetaan että se on loppu. 😏
Vierailija kirjoitti:
Miks kärtsyli seuraa Tillin parittajaa instassa. Haluaako sekin nollariviin?
Onhan tää vähän taas toisten seuraamisten kyttäämistä mutta hassua että seuraisi juuri tuota muikkelia joka poimii tyttöjä Rammsteinin keikalle. Miksi ihmeessä. Tillin seuraamisen ymmärrän kun K katsoo sitä ylöspäin. Mulla tosin meni koko Lindemanniin maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää vähän taas toisten seuraamisten kyttäämistä mutta hassua että seuraisi juuri tuota muikkelia joka poimii tyttöjä Rammsteinin keikalle. Miksi ihmeessä. Tillin seuraamisen ymmärrän kun K katsoo sitä ylöspäin. Mulla tosin meni koko Lindemanniin maku.
No kai sillä muitakin tehtäviä on sillä naisella?
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin eka kerta kun Teemun juttuja saa ihmetellä.
No sitä oikeastaan mietinkin että mistä lähtien oon ollu selänteen kanssa samaa mieltä mistään, mutta jokereille halusin kyllä heti antaa kaikkeni. Eiku kaiken tukeni vai miten se nyt meni
Mä voin kuvitella kuinka Kärtsä ja Bojan kävelevät yhdessä Muumimaailmassa ja halaavat muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei huoleta yhtään, että Käärijä ei saisi jonkun sääntöjen mukaan valita Bojania aveciksi linnan juhliin. Kuka sanoi ettei sille voi lähettää omaa kutsua? 😉
SAULI, LUETKO TÄTÄ JUURI?
Kyllähän se nyt slovenian prinssin kutsuu, pakkohan sen on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää monta kysymystä, onko ne olleet joskus yhdessä, onko ne joskus eronneet, miksi b myöhästyy koneesta aina kun on tekemisissä suomalaisten kanssa
Myöhästyy siksi koska ei haluaisi lähteä pois Kärtsän luota
No niin, Pohjolan ruusu tuli vihdoin moikkaamaan eläintarhan pysäkille 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se on aika myrskyisä tämä noiden brother-son -boyfriend-bestfrend suhde. Välillä kaikenmaailman laatikoilla ja radiojuontajilla ja BEFORE-kuvilla osoitetaan että se on loppu. 😏
Oon tänään kertaillut kaikenlaista materiaalia ja yks jota taas katselin ja ihmettelin, oli tuo tässä on jotain meidän välillä + i love yout ja pähkäilin minkälaista suhdetta kuvaisin noin. En tullut hullua hurskaammaksi, noilla on joku oma todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Itsekin tiedän asiasta vain,koska seuraan käärylettä ja etsin tuon muikkelin tämän jupakan yhteydessä ja näin,että paidaton riehuja seuraa ja tykännyt sen uusimmasta normipostauksesta. Ei vanhemmista. Se uusin toki 8 viikkoa vanha. Stooreissahan ei näy kuka mitäkin tykännyt. Eli en tiedä kuinka kauan seurannut. Tai miksi. Siis ihan vakavissaan.
Ja sen muikkelin stoorit olleet aika... No mielestäni osa mauttomia. Se eilinenkin.
Joo, itselläkin maku meni tilliin. Koko nollarivi oli yllätys ja se video.. yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sillä muitakin tehtäviä on sillä naisella?
Enpä tiedä. Casting director niin ehkä sen päähomma on naisten haalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään kertaillut kaikenlaista materiaalia ja yks jota taas katselin ja ihmettelin, oli tuo tässä on jotain meidän välillä + i love yout ja pähkäilin minkälaista suhdetta kuvaisin noin. En tullut hullua hurskaammaksi, noilla on joku oma todellisuus.
Toi kuulostaa herttaiselta tuo että niillä on oma todellisuus😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Itsekin tiedän asiasta vain,koska seuraan käärylettä ja etsin tuon muikkelin tämän jupakan yhteydessä ja näin,että paidaton riehuja seuraa ja tykännyt sen uusimmasta normipostauksesta. Ei vanhemmista. Se uusin toki 8 viikkoa vanha. Stooreissahan ei näy kuka mitäkin tykännyt. Eli en tiedä kuinka kauan seurannut. Tai miksi. Siis ihan vakavissaan.
Ja sen muikkelin stoorit olleet aika... No mielestäni osa mauttomia. Se eilinenkin.
Joo, itselläkin maku meni tilliin. Koko nollarivi oli yllätys ja se video.. yök.
Ehkä tässä on kyse siitä kun nykyaika kohtaa tämän näiden setämiesrokkareiden ummehtuneen bändärikulttuurin. Teuvolla vaikuttaa olevan kiinnostus erityisesti nuoriin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko katsoa, onko se taas kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallanko katsoa, onko se taas kiukkuinen.
Ei ollut kiukkuinen 😍
Tavallaan huvittavaa miten Bojan on jo nyt alkanut saada kettuilua ulkomaita myöten tosta aiemmasta before / after kuvasta vaikka se ei edes ollut hänen itsensä tekemä xD paljon "i dont like this, cheater, cheating" kommentteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei huoleta yhtään, että Käärijä ei saisi jonkun sääntöjen mukaan valita Bojania aveciksi linnan juhliin. Kuka sanoi ettei sille voi lähettää omaa kutsua? 😉
SAULI, LUETKO TÄTÄ JUURI?
Kyllähän se nyt slovenian prinssin kutsuu, pakkohan sen on!
Siis slovenian, kosovon kroatian ja serbian prinssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slovenian prinssi
https://twitter.com/JokerOutPics/status/1664320756770127899?t=T1bZekEDF…
Sulan!😍 Voitas ottaan suomeenki prinssiksi.
Joku kertoi joskus jossakin, että B on varakkaasta suvusta, siis käytännössä prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan huvittavaa miten Bojan on jo nyt alkanut saada kettuilua ulkomaita myöten tosta aiemmasta before / after kuvasta vaikka se ei edes ollut hänen itsensä tekemä xD paljon "i dont like this, cheater, cheating" kommentteja
Mihin se on niitä saanut?
Herää monta kysymystä, onko ne olleet joskus yhdessä, onko ne joskus eronneet, miksi b myöhästyy koneesta aina kun on tekemisissä suomalaisten kanssa