Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6801/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte tästä:

https://twitter.com/jokeroutband/status/1664654727445872641?s=61&t=jy_m…

Huomasitteko tässä joku päivä Twitteristä kun se yksi fani oli kysynyt Krisiltä kuka vastaa Jokereiden Twitteristä ja Kris vastasi että Bojan.

Kris taas saa lisää Bojanin trollaus pisteitä

Mä olen alkanut tykkäämään tästä Krisistä. Ihanan piikikäs huumori.

Vierailija
6802/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.

Luulen, että 1 iso syy sille, että postailee vähemmän. Joka ainia stoori screenrecordataan eteenpäin Youtubeen ja selostetaan puhki. Hän on nyt uudella maaperällä eikä se ehkä tunnukaan omalta, underdog ajat ovat mennyttä. Kaipaan niitä aikojam

Siis joo jokikinen Kärtsyn päivitys viisujen aikaan löytyy tyyliin Youtubesta. Ei hitto! Sitten niillä on vielä sielläkin ollut ihan kohtalaisen paljonkin katsojakertoja.

Onko tämä muuten ensimmäinen kerta, kun suomalaiseen artistiin kohdistuu näin voimakasta fanitusta, että ulkomaita myöten seurataan tyyliin jokaista ilmettä ja kaikki postataan uudelleen ympäri somea pari minuuttia julkaisun jälkeen? Kaikki aiemmat suomalaiset ulkomailla suositut artistit taitavat olla ajalta ennen somea (paitsi ehkä ALMA?). Että ei taida Suomesta löytyä kohtalotovereita :D

Eiköhän noita ole muitakin joiden perään kuolataan. Esim. Blind channelin pojat. Saattaa kyllä olla ainoa tässä mittakaavassa joka tekee suomenkielistä musiikkia ja jonka somesisältökin on ollut tähän asti pääasiassa suomenkielistä .

Blind Channel hoitaa itse somensa. Joel on käsittääkseni ottanut siitä vastuun. Tekeekin sen todella hyvin. Samoin myös oman somensa.

Eikö tää ollu se äijä joka dissas Miki Liukkosta kun selvisi että M deittailee Behmiä? Se oli ihan pirun noloa ja epäammattimaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän ekasta Tavastian keikasta tuli tieto että ovet aukee jo 19.30 showtime klo 21. Ei siihen kyllä jokereita mitenkään varmaan mahdu 😭 kun toka keikka alkaa jotain 23? Menossa siis tohon ekalle keikalle.

Vierailija
6804/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker out lämppää Käärijää Tavastialla???!!!!

Ei!!!!!!!!!!! Mulla ei oo lippuja sinne!!!!!!!!!!

Ei lämppää, ei ole mahdollista kun ovien avautumisesta on vain 1,5 tuntia Käärijän esiintymiseen. Ja varmasti Jokerit haluaa tulla esiintymään nimenomaan omille faneilleen eikä jo loppuunmyydyille keikoille.

Vierailija
6805/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whats happening!?

Vierailija
6806/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Suomen kiertue on varmaan oikeasti mahdollinen, täällähän heillä on eniten kuuntelijoita.

Vierailija
6807/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppy-videon au-huokauksilla on kyllä aikamoinen vaikutus 🤩😍🔥toinen on se pätkä missä K syöttää B:lle kakkua ja B avaa suunsa kakistelematta ja syö toisen kädestä 💧

Siis onko palstalaisten tulkinta puppy au-videosta, että siinä kerrotaan hienovaraisesti K:lle, että tällaista olis tarjolla. En nyt muista enää kuinka kauan tuosta tarjouksesta on.

Totta kai. Sehän suunnilleen samana iltana kertoi olevansa itse kultainen noutaja, eli tossa se vaan näytti miten näykkisi käärijää.

Onkohan tää sitteki menny mulla liian pitkälle: kuvittelin Bn näykkimässä Kta ja ihan vatsanpohjasta otti, ah.🥰

No ei ihme, B on ihan sietämättömän tehokas tuossa äänimaailman luomisessa.

Vierailija
6808/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte tästä:

Huomasitteko tässä joku päivä Twitteristä kun se yksi fani oli kysynyt Krisiltä kuka vastaa Jokereiden Twitteristä ja Kris vastasi että Bojan.

Siis valehteli, että Bojan ?😇

Vierailija
6809/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietin että luulen että kuitenkin Joker Out tarvitsisi täällä jotenkin Käärijän avuksi että saa tarpeeksi porukkaa keikoille.. tosin medialla iso vaikutus jos puffaavat bändiä hyvin.

Vierailija
6810/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.

Luulen, että 1 iso syy sille, että postailee vähemmän. Joka ainia stoori screenrecordataan eteenpäin Youtubeen ja selostetaan puhki. Hän on nyt uudella maaperällä eikä se ehkä tunnukaan omalta, underdog ajat ovat mennyttä. Kaipaan niitä aikojam

Siis joo jokikinen Kärtsyn päivitys viisujen aikaan löytyy tyyliin Youtubesta. Ei hitto! Sitten niillä on vielä sielläkin ollut ihan kohtalaisen paljonkin katsojakertoja.

Onko tämä muuten ensimmäinen kerta, kun suomalaiseen artistiin kohdistuu näin voimakasta fanitusta, että ulkomaita myöten seurataan tyyliin jokaista ilmettä ja kaikki postataan uudelleen ympäri somea pari minuuttia julkaisun jälkeen? Kaikki aiemmat suomalaiset ulkomailla suositut artistit taitavat olla ajalta ennen somea (paitsi ehkä ALMA?). Että ei taida Suomesta löytyä kohtalotovereita :D

Eiköhän noita ole muitakin joiden perään kuolataan. Esim. Blind channelin pojat. Saattaa kyllä olla ainoa tässä mittakaavassa joka tekee suomenkielistä musiikkia ja jonka somesisältökin on ollut tähän asti pääasiassa suomenkielistä .

Blind Channel hoitaa itse somensa. Joel on käsittääkseni ottanut siitä vastuun. Tekeekin sen todella hyvin. Samoin myös oman somensa.

Eikö tää ollu se äijä joka dissas Miki Liukkosta kun selvisi että M deittailee Behmiä? Se oli ihan pirun noloa ja epäammattimaista

Tää Behm taitaa olla kaikkien muusikko miesten unelma nainen. Eikö Käärijäkin lämmennyt hänelle joskus aiemmin?

Vierailija
6811/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppy-videon au-huokauksilla on kyllä aikamoinen vaikutus 🤩😍🔥toinen on se pätkä missä K syöttää B:lle kakkua ja B avaa suunsa kakistelematta ja syö toisen kädestä 💧

Siis onko palstalaisten tulkinta puppy au-videosta, että siinä kerrotaan hienovaraisesti K:lle, että tällaista olis tarjolla. En nyt muista enää kuinka kauan tuosta tarjouksesta on.

Totta kai. Sehän suunnilleen samana iltana kertoi olevansa itse kultainen noutaja, eli tossa se vaan näytti miten näykkisi käärijää.

Onkohan tää sitteki menny mulla liian pitkälle: kuvittelin Bn näykkimässä Kta ja ihan vatsanpohjasta otti, ah.🥰

No hyvä jos sua otti vaan vatsanpohjasta, mua otti ihan sydämestä. Mä tarvitsen puutarhan, mä tarvitsen puutarhan, mä tarvitsen puutarhan. Sen jälkeen sitten kylmän suihkun.

Vierailija
6812/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte tästä:

Kris on niin sarkastinen, ettei voi koskaan varmaksi tietää. Se Gregor taas on niin tuhma.

Vierailija
6813/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kärtsyli seuraa Tillin parittajaa instassa. Haluaako sekin nollariviin?

Vierailija
6814/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä niin pihalla kaikesta.

Mäkin haluaisin olla pihalla tai oikeastaan puutarhassa, mutta kun ei anneta.

Haha, drops the mic. Tai no multaharan.

Vierailija
6815/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on ollut siinä.🤭

Vierailija
6816/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on ollut siinä.🤭

Kysellyt pukukoodia?

Vierailija
6817/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte tästä:

Kris on niin sarkastinen, ettei voi koskaan varmaksi tietää. Se Gregor taas on niin tuhma.

Olikin Nace, muistin väärin. Nyt sanovat Twitterissä että he kaikki päivittävät sitä.

Vierailija
6818/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte tästä:

Olikin Nace, muistin väärin. Nyt sanovat Twitterissä että he kaikki päivittävät sitä.

Ihania nuo kommentit:

-Hello 911? A slovenian band is harrasing people on twitter

Vierailija
6819/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas sit taas yhteisesti päivittäinen annos Krisiä ja

https://twitter.com/CRAZYYSLOTS/status/1662207082408411137

Vierailija
6820/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on ollut siinä.🤭

Kysellyt pukukoodia?

No nyt selvisi vihreän boleron historia.

Ketju on lukittu.