Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten myös, että Seiskakin saattaa seurata nyt otollisina päivinä K:n kodin pihalla, että lähteekö K Sloveniaan. Ei olis vaikea homma stalkata asia. Ne tietää saman kuin me tiedetään, eli keikkakalenterin, K:n mahdollisuuden naamioitua, Slovenian lennot yms.
Unohda nyt se Slovenia. K ei sinne ole elokuussa menossa, todennäköisesti JO ja K tapaavat Suomessa ennen kuin K lähtee mihinkään.
Siis joo, en tarkoittanut, että uskon tai ajattelen K:n menevän sinne. Tarkoitin vain, että tuskin on tosiaan mennyt, Seiska ois sen luultavasti paljastanut. Ja että jos menee myöhemmin, pääsisikö muka sinne salaa?
Pohdin tätä Seiskaa jo ennen susiladies kuvan ilmituloakin, mutta silloin halusin uskoa, että K ois voinut olla Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Ihan samaa mietin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Kyllä minäkin eilen pidin näitä erojuttuja ihan huuhaana ja pidän vieläkin, mutta pakko sanoa että aamulla heräsin ja katoin yön stoorit niin olin vähän huolissani, että meneekö liian lujaa. Näitä juomisjuttujakin kun tässä on spekuloitu. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti ihan fine.
Millainen elämä teillä on, jos noissa storeissa menee mielestänne liian lujaa? Siis millä mittarilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin eilen pidin näitä erojuttuja ihan huuhaana ja pidän vieläkin, mutta pakko sanoa että aamulla heräsin ja katoin yön stoorit niin olin vähän huolissani, että meneekö liian lujaa. Näitä juomisjuttujakin kun tässä on spekuloitu. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti ihan fine.
Millainen elämä teillä on, jos noissa storeissa menee mielestänne liian lujaa? Siis millä mittarilla?
No jep. Tuoltahan tuo meno on näyttänyt koko kesän (ja se on näyttänyt hyvältä, ennenkuin joku taas tuohon tarttuu). Mitä ihmeen hallusinaatioita täällä taas on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten myös, että Seiskakin saattaa seurata nyt otollisina päivinä K:n kodin pihalla, että lähteekö K Sloveniaan. Ei olis vaikea homma stalkata asia. Ne tietää saman kuin me tiedetään, eli keikkakalenterin, K:n mahdollisuuden naamioitua, Slovenian lennot yms.
Unohda nyt se Slovenia. K ei sinne ole elokuussa menossa, todennäköisesti JO ja K tapaavat Suomessa ennen kuin K lähtee mihinkään.
Siis joo, en tarkoittanut, että uskon tai ajattelen K:n menevän sinne. Tarkoitin vain, että tuskin on tosiaan mennyt, Seiska ois sen luultavasti paljastanut. Ja että jos menee myöhemmin, pääsisikö muka sinne salaa?
Pohdin tätä Seiskaa jo ennen susiladies kuvan ilmituloakin, mutta silloin halusin uskoa, että K ois voinut olla Sloveniassa.
Ehkä sulla on vähän väärä käsitys jopa Seiskasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei ole edes koskaan kertonut missään olevansa parisuhteessa.
Mutta silti on. Seiska on kertonut pariinkin otteeseen.
Haha! Vitsin murjaisit!
On kyllä, yhteenmuutosta ja sen jälkeen kesäkuussa vai heinäkuun alussa oli juttua myös, että K seurustelee. Ja miksi M olisi poistanut ne kuvat instastaan, jos ei seurustele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää upeita Simerock kuvia 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/theplantbish/725516463372386304/k%C3%A4%C3%A4rij…
https://www.tumblr.com/theplantbish/725516738592210944/k%C3%A4%C3%A4rij…
On siellä se rakasi koru joten voitanee lopettaa ne eropuheet. On ollut K kyllä villillä päällä tänä viikonloppuna, ehkä se hajurako on silti tehnyt hyvää.
Joka voi olla ihan keneltä vaan, täällä asia on vaan päätetty tietyllä tavalla.
En usko, että olis pitänyt viikko tolkulla kenen tahansa antamaa korua sekä lavalla, että vapaapäivinä. Viestikin on aika henkilökohtainen.
En nyt tarkoittanut ihan kenen tahansa, mutta esimerkiksi jonkun lähipiiriin kuuluvan. Vaikka kummitytön.
Pitäähän se Bojankin mummon antamaa sormusta koko ajan. Ainoa koru, joka on ja pysyy, muita näkyy vaihtelevan.
Kärden kesän keikat käy kyllä vähiin, Puuhapeten laskurin mukaan eilinen oli jo 38/46. 😎 Kovasti on K ja crew painanut hommia.
Väärä käsitys Seiskasta; Ai ettei niitä kiinnosta? (En saanut lainaamalla kommenttia läpi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä se rakasi koru joten voitanee lopettaa ne eropuheet. On ollut K kyllä villillä päällä tänä viikonloppuna, ehkä se hajurako on silti tehnyt hyvää.
En usko, että olis pitänyt viikko tolkulla kenen tahansa antamaa korua sekä lavalla, että vapaapäivinä. Viestikin on aika henkilökohtainen.
En nyt tarkoittanut ihan kenen tahansa, mutta esimerkiksi jonkun lähipiiriin kuuluvan. Vaikka kummitytön.
Tietäiskö kummityttö jotain ikivanhoja salkkarimeemejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
mä taas olen surkea rahan käyttäjä, ja mun pitäis ehdottomasti osallistua tuohon seminaariin, mutten voi, koska K.
Ehkä sun pitäis perustaa sit se oma Bojanille s*rmetusketju, ja vinkua raha-asioitas siellä? En tajua mikä sua ja muutamaa muuta täällä oikein pitelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko työntää sitä Bojania K:n kommentteihin Ritabehmille 🙄🙄
Menee tyystin maku hommasta
Mutta eipä ollut myrtti ketjussa kommentoimassa eikä reviirimerkkaamassa....
Onko K siis eronnut? Silta vaikuttaa. miten kosi Rita Behmia?
Mahdollisesti, ainakin M poisti kaikki yhteiskuvat instasta. Muuta tietoa ei tän puolesta ole.
Jee tätä ilon päivää mammapalstalla!
On ihana asia, kun ihminen pääsee pois suhteesta, jossa ei selvästi voinut hyvin. Siitä tässä iloitaan.
Lopeta. Oletko sä yksi niistä 12:sta, jotka gallupissa sivulla 3371 uskovat K:n olleen Sloveniassa? Ei silti tarvitse vatkata täysin keksitystä jutusta muka totena.
Eikö pääsi kestäkään ajatusta, ettei K saakaan Bojania?Mitä se höpönassu sekoilee ja mölisee? Tutti suuhun. NOIN.
En minä sekoile mitään, vaan toi K:n suhdejankkaaja. M ei ole kommentoinut mihinkään K:hon liittyviin julkaisuihin 13.5. jälkeen mitään.
On on. Vaan eipä kommentoi enää. Eikä taida tulla eveltä kerjättyjä tägäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu? Onko täydenkuun aika?
Täällä on vain jo ihan helkk tyhmää
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu? Onko täydenkuun aika?
Röllien kyläkokous. Jossa tosin taitaa olla vain yks kylähullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Tuoltahan tuo meno on näyttänyt koko kesän (ja se on näyttänyt hyvältä, ennenkuin joku taas tuohon tarttuu). Mitä ihmeen hallusinaatioita täällä taas on?
Tulkinta kysymys sosiaalisen median perusteella niin kauan kuin kukaan tältä palstalta ei ole paikalla todistamassa mikä meno oikeasti on. Mutta tätähän tämä on kaikissa fandomeissa, yksi tulkitsee idolinsa tekemistä yhdellä lailla ja toinen toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäiskö kummityttö jotain ikivanhoja salkkarimeemejä?
Tämäkin on vaan täällä keksitty, että olisi sieltä otettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko nyt vatkata tätä kuva-asiaa koko päivän 😱
Aamutrolli häiriköi, ohi vaan
Joo tää on varmaan taas se joka jauho niistä sormuksista ja kihlauksesta monta päivää. Nyt otti eri lähestymistavan. Ohi vaan ja jos taas kohta alkaa massaspämmi kun ei saa huomiota niin sitte taas poistonappi käyttöön.
Trolli hei mee oikeesti jonnekki muualle.
Men sinä muualle, kun et ymmärrä, mistä täällä kirjoitellaan ja iloitaan.
Ei voi iloita sellaisesta, mitä ei ole tapahtunut. Vai petytkö sitten, kun näet, että sama suhde on?
Emme tietenkään pety kun näemme että sama suhde on. Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
mä taas olen surkea rahan käyttäjä, ja mun pitäis ehdottomasti osallistua tuohon seminaariin, mutten voi, koska K.
Ehkä sun pitäis perustaa sit se oma Bojanille s*rmetusketju, ja vinkua raha-asioitas siellä? En tajua mikä sua ja muutamaa muuta täällä oikein pitelee.
Tajusitte mun viestin väärin. Syy on se, että K olis liian ilmiselvä syy osallistua tonne, ei raha asiat.
Moneltako tää Webinaari on?