Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotukset tällä päivällä laitetulla kuvalla.
Noi kundien ilmeet on vaan niin huippuja! 😂
https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…
Koko kansan "prinsessa" K! Ei vaan mammat, teinit ja lapset tykkää, kyllä ne miestenkin ilmeet paljastaa tunteet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko nyt vatkata tätä kuva-asiaa koko päivän 😱
Aamutrolli häiriköi, ohi vaan
Joo tää on varmaan taas se joka jauho niistä sormuksista ja kihlauksesta monta päivää. Nyt otti eri lähestymistavan. Ohi vaan ja jos taas kohta alkaa massaspämmi kun ei saa huomiota niin sitte taas poistonappi käyttöön.
Trolli hei mee oikeesti jonnekki muualle.
Men sinä muualle, kun et ymmärrä, mistä täällä kirjoitellaan ja iloitaan.
Ei voi iloita sellaisesta, mitä ei ole tapahtunut. Vai petytkö sitten, kun näet, että sama suhde on?
Neuvoisin sen verran, että jos oikeasti stalkkaatte K:n tyttöystävää, tai ketä tahansa, niin älkää tulko leveilemään tiedoillanne kaikille avoimelle keskustelupalstalle.
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten kun eilen puhuitte siitä Antti Tuiskusta niin mun piti sitten illalla ihan vanhoja muistellakseni katella sen videoita läpi. Tahtosin vielä tämän jakaa tänne, jos vaikka kaikki ei ole tätä jo nähnyt. Persikasta pahastuvalle varoitus, siellä pyörähtää myös paljas sellainen.
Antti ois kyllä pitäny saada Euroviisuihin. Yrittiköhän tuo ikinä hakea? En ainakaan muista että olisi karsinnoissa ollu. 🤔
Pete Parkkonen ensi vuonna, eikä millään lällykkä biisillä vaan kunnon rockilla.
Ja ehdottomasti ilman paitaa. Vai joko se täky on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten kun eilen puhuitte siitä Antti Tuiskusta niin mun piti sitten illalla ihan vanhoja muistellakseni katella sen videoita läpi. Tahtosin vielä tämän jakaa tänne, jos vaikka kaikki ei ole tätä jo nähnyt. Persikasta pahastuvalle varoitus, siellä pyörähtää myös paljas sellainen.
Antti ois kyllä pitäny saada Euroviisuihin. Yrittiköhän tuo ikinä hakea? En ainakaan muista että olisi karsinnoissa ollu. 🤔
Pete Parkkonen ensi vuonna, eikä millään lällykkä biisillä vaan kunnon rockilla.
Pete ois kyllä hyvä kans. Ja ne sen tisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko työntää sitä Bojania K:n kommentteihin Ritabehmille 🙄🙄
Menee tyystin maku hommasta
Mutta eipä ollut myrtti ketjussa kommentoimassa eikä reviirimerkkaamassa....
Onko K siis eronnut? Silta vaikuttaa. miten kosi Rita Behmia?
Mahdollisesti, ainakin M poisti kaikki yhteiskuvat instasta. Muuta tietoa ei tän puolesta ole.
Jospa on taas K:n kanssa keskusteltu, etteivät ne leviäisi minnekään, kun M oli kuitenkin esillä Valisan instassa. Varotoimenpide.
Muija on edelleen esillä valisan stooreissa eikä tämmöinen toive ole ennenkään menoa hidastanut. Vahvin todiste on minusta Kärtsän onnellinen olemus.
Valisan storeISSA? Oli yhdessä storyssa. Sen jälkeen tapahtui väitetty kuvien poistelu. Eli K sanoi, ettei halua ko kuvien vuotavan julkisuuteen. Pyysi poistamaan ne ja gf teki niin.
Etpäs tunne valisan tuotantoa, huomaan.
Tunnen kyllä. Ed kerran oli Allas Sea Poolissa, K on oppinut sen jälkeen lisää. Eli toi jälkimmäinen olo herätti jo liikaa spekua, eli pyysi poistattamasn yhteiskuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai läpinäkyvä paita.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että tuo suhde on ollut pelkkä kaverisuhde jo pitkään.
Kyllä nyt tulee joiltain katkeraa kommentointia, kun tajuatte, ettei K saa Bojania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai läpinäkyvä paita.
Oijjoi. Oispa tosiaan. Ja just joku oikeesti hyvä rockkibiisi. 🤤
K ei ole edes koskaan kertonut missään olevansa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti on. Seiska on kertonut pariinkin otteeseen.
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Vierailija kirjoitti:
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
mä taas olen surkea rahan käyttäjä, ja mun pitäis ehdottomasti osallistua tuohon seminaariin, mutten voi, koska K.
Mietin muuten myös, että Seiskakin saattaa seurata nyt otollisina päivinä K:n kodin pihalla, että lähteekö K Sloveniaan. Ei olis vaikea homma stalkata asia. Ne tietää saman kuin me tiedetään, eli keikkakalenterin, K:n mahdollisuuden naamioitua, Slovenian lennot yms.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Kyllä minäkin eilen pidin näitä erojuttuja ihan huuhaana ja pidän vieläkin, mutta pakko sanoa että aamulla heräsin ja katoin yön stoorit niin olin vähän huolissani, että meneekö liian lujaa. Näitä juomisjuttujakin kun tässä on spekuloitu. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten myös, että Seiskakin saattaa seurata nyt otollisina päivinä K:n kodin pihalla, että lähteekö K Sloveniaan. Ei olis vaikea homma stalkata asia. Ne tietää saman kuin me tiedetään, eli keikkakalenterin, K:n mahdollisuuden naamioitua, Slovenian lennot yms.
Unohda nyt se Slovenia. K ei sinne ole elokuussa menossa, todennäköisesti JO ja K tapaavat Suomessa ennen kuin K lähtee mihinkään.
Yes Yes Im fine viittaa mun mielestä kyllä taas vain joihinkin jaksamiskommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti on. Seiska on kertonut pariinkin otteeseen.
Haha! Vitsin murjaisit!
En usko, että olis pitänyt viikko tolkulla kenen tahansa antamaa korua sekä lavalla, että vapaapäivinä. Viestikin on aika henkilökohtainen.