Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Kyllä minäkin eilen pidin näitä erojuttuja ihan huuhaana ja pidän vieläkin, mutta pakko sanoa että aamulla heräsin ja katoin yön stoorit niin olin vähän huolissani, että meneekö liian lujaa. Näitä juomisjuttujakin kun tässä on spekuloitu. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti ihan fine.
Millainen elämä teillä on, jos noissa storeissa menee mielestänne liian lujaa? Siis millä mittarilla?
No jep. Tuoltahan tuo meno on näyttänyt koko kesän (ja se on näyttänyt hyvältä, ennenkuin joku taas tuohon tarttuu). Mitä ihmeen hallusinaatioita täällä taas on?
Tulkinta kysymys sosiaalisen median perusteella niin kauan kuin kukaan tältä palstalta ei ole paikalla todistamassa mikä meno oikeasti on. Mutta tätähän tämä on kaikissa fandomeissa, yksi tulkitsee idolinsa tekemistä yhdellä lailla ja toinen toisella.
No minä oon ollu jo kolmesti paikan päällä todistamassa (ja telkkaristakin pari keikkaa katsonut suorana) ja iloista ja energistä on ollut meno. 😂 Ja varmasti aika moni muukin on ollut. Paitsi tietty nämä rollerssonit kun ei ne jouda ku niillä on liian kiire trollailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu? Onko täydenkuun aika?
Röllien kyläkokous. Jossa tosin taitaa olla vain yks kylähullu.
https://www.instagram.com/reel/Cv2A4RWI9pv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Sori oli pakko. Tää on kyllä varmasti eri Rölli kuin tuo joka täällä nyt pyörii. Vai onko? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri lailla ihmiset tulkitsevat toistensa tekemisiä. K:lla on ainakin eilen mennyt melkoisen lujaa enkä nyt sanoisi eilisten storyjen, kuvien ja postausten perusteella, että hän olisi onnensa kukkuloilla tällä hetkellä. Ilman mitään erospekulaatioitakin olisin itse ajatellut, että onkohan sillä kaikki kunnossa ja K:n viimeisimmän i'm fine storyn perusteella en ilmeisesti ole ainoa. Onneksi Jesse on siellä katsomassa K:n perään, muu crew ei ole postannut eilisen keikan jälkeen, että lähtivätköhän he jo kotimatkalle?
Kyllä minäkin eilen pidin näitä erojuttuja ihan huuhaana ja pidän vieläkin, mutta pakko sanoa että aamulla heräsin ja katoin yön stoorit niin olin vähän huolissani, että meneekö liian lujaa. Näitä juomisjuttujakin kun tässä on spekuloitu. Toivottavasti on kuitenkin oikeasti ihan fine.
Millainen elämä teillä on, jos noissa storeissa menee mielestänne liian lujaa? Siis millä mittarilla?
No jep. Tuoltahan tuo meno on näyttänyt koko kesän (ja se on näyttänyt hyvältä, ennenkuin joku taas tuohon tarttuu). Mitä ihmeen hallusinaatioita täällä taas on?
Tulkinta kysymys sosiaalisen median perusteella niin kauan kuin kukaan tältä palstalta ei ole paikalla todistamassa mikä meno oikeasti on. Mutta tätähän tämä on kaikissa fandomeissa, yksi tulkitsee idolinsa tekemistä yhdellä lailla ja toinen toisella.
No minä oon ollu jo kolmesti paikan päällä todistamassa (ja telkkaristakin pari keikkaa katsonut suorana) ja iloista ja energistä on ollut meno. 😂 Ja varmasti aika moni muukin on ollut. Paitsi tietty nämä rollerssonit kun ei ne jouda ku niillä on liian kiire trollailla.
En tarkoittanut live keikoilla olemista vaan, että oikeasti tietäisi Jeren elämästä jotain olemalla osa sitä. Ehkä kirjoitin tämän vähän epäselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää upeita Simerock kuvia 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/theplantbish/725516463372386304/k%C3%A4%C3%A4rij…
https://www.tumblr.com/theplantbish/725516738592210944/k%C3%A4%C3%A4rij…
On siellä se rakasi koru joten voitanee lopettaa ne eropuheet. On ollut K kyllä villillä päällä tänä viikonloppuna, ehkä se hajurako on silti tehnyt hyvää.
Joka voi olla ihan keneltä vaan, täällä asia on vaan päätetty tietyllä tavalla.
En usko, että olis pitänyt viikko tolkulla kenen tahansa antamaa korua sekä lavalla, että vapaapäivinä. Viestikin on aika henkilökohtainen.
En nyt tarkoittanut ihan kenen tahansa, mutta esimerkiksi jonkun lähipiiriin kuuluvan. Vaikka kummitytön.
Tietäiskö kummityttö jotain ikivanhoja salkkarimeemejä?
Sen mutsi ja faija tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että tuo suhde on ollut pelkkä kaverisuhde jo pitkään.
Kyllä nyt tulee joiltain katkeraa kommentointia, kun tajuatte, ettei K saa Bojania!
Ja kun ei edes tajuta että K ei halua B:tä kuin kaveriksi. K:n miesten kanssa flirttailu on täyttä teatteria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
mä taas olen surkea rahan käyttäjä, ja mun pitäis ehdottomasti osallistua tuohon seminaariin, mutten voi, koska K.
Ehkä sun pitäis perustaa sit se oma Bojanille s*rmetusketju, ja vinkua raha-asioitas siellä? En tajua mikä sua ja muutamaa muuta täällä oikein pitelee.
Tajusitte mun viestin väärin. Syy on se, että K olis liian ilmiselvä syy osallistua tonne, ei raha asiat.
Pahoittelut siitä. Mut niille muutamalle muulle kyl edelleen suosittelen sitä omaa ketjua.
Onpa täällä tänä aamuna taas melkoisen toksinen meno, kun kanssakommentoijien kimppuun täytyy hyökätä jatkuvasti ja väännellä asioita. Eikö kaikkien näkökulmia voisi kunnioittaa ilman mitään trollisyyttelyitä ja vihamielisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi että K näyttää KUUMALTA Simerockin lavalla Apulannan kanssa!🔥💯 Sille sopisi niin hyvin tuo basistin paikka😚
Kyllä! Oli siellä kuin kotonaan laulamassa, että hei beibi anna mulle piiskaa... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt tulee joiltain katkeraa kommentointia, kun tajuatte, ettei K saa Bojania!
Ja kun ei edes tajuta että K ei halua B:tä kuin kaveriksi. K:n miesten kanssa flirttailu on täyttä teatteria
Teatterin sijaan sanoisin sen vain olevan sellaista "nyt haluan tehdä näin" ja sit mennään. Vaikea kuvitella, että kovin pitkälle harkittuja ja suunniteltuja juttuja, kuten kuvailemasi teatterin kanssa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi että K näyttää KUUMALTA Simerockin lavalla Apulannan kanssa!🔥💯 Sille sopisi niin hyvin tuo basistin paikka😚
I know.
T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä webinaariin voi ilmoittautua? Olen hyvin kiinnostunut taloudesta ja säästämisestä. Varsinkin nyt inflaation aikaan on hyvä löytää keinoja säästää rahaa. Myös laadukkaat rahastokohteet kiinnostavat. Ehkä näitä aiheita käsitellään tässä webinaarissa? En yleensä luota pankkien mainostamiin rahastoihin, koska ne ovat ylihintaisia, mutta ehkä tässä ehdotetaan myös rahastoja, joissa ei ole ylläpitomaksuja.
mä taas olen surkea rahan käyttäjä, ja mun pitäis ehdottomasti osallistua tuohon seminaariin, mutten voi, koska K.
Ehkä sun pitäis perustaa sit se oma Bojanille s*rmetusketju, ja vinkua raha-asioitas siellä? En tajua mikä sua ja muutamaa muuta täällä oikein pitelee.
Tajusitte mun viestin väärin. Syy on se, että K olis liian ilmiselvä syy osallistua tonne, ei raha asiat.
Voi kai sinne osallistua anonyyminä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatterin sijaan sanoisin sen vain olevan sellaista "nyt haluan tehdä näin" ja sit mennään. Vaikea kuvitella, että kovin pitkälle harkittuja ja suunniteltuja juttuja, kuten kuvailemasi teatterin kanssa olisi.
Tottakai noita suunnitellaan etukäteen ja puhutaan mitä lavalla tehdään ja ne sitten tehdään jossain sopivassa kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä tänä aamuna taas melkoisen toksinen meno, kun kanssakommentoijien kimppuun täytyy hyökätä jatkuvasti ja väännellä asioita. Eikö kaikkien näkökulmia voisi kunnioittaa ilman mitään trollisyyttelyitä ja vihamielisyyttä?
Ai se gf-valehtelu ei ollut mielestäsi vihamielistä trollailua? En kyllä nähnyt kommentoijan miettivät sitä millään lailla vilpittömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai noita suunnitellaan etukäteen ja puhutaan mitä lavalla tehdään ja ne sitten tehdään jossain sopivassa kohdassa.
Mä uskon itseasiassa, että on aika spontaaneja juttuja.
- eri
Hei mitäs Joksuille kuuluu, onko sieltäpäin mitään uusia juttuja?
Moneltako tää Webinaari on?[/quote]
Tervetuloa mukaan oppimaan taloustaitoja yhdessä Käärijän kanssa webinaarissamme 15.8.2023 klo 18-19.30.
Käärijän ja muiden webinaariosallistujien oppaana talousasioiden maailmaan toimii Arvopaperi-lehden päätoimittaja Ninni Myllyoja. Myös kuulijat voivat esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun etukäteen ja webinaarin aikana. Kaikenikäisille suunnatussa webinaarissa käydään läpi taloudenpidon perusteita, niin tavoitteellista säästämistä kuin arjen raha-asioita.
Itse haluan saada neuvoja heiltä, jotka osaavat talousasiat minua paremmin. Olen innoissani, että saan toimia hyvänä esimerkkinä lapsille ja nuorille ja tarjota heille uusia ideoita. Samalla saan oppia itsekin miten homma toimii, Jere Käärijä Pöyhönen sanoo.
Olen tehnyt musiikkia pitkään, ja nyt kova työ alkaa tuottaa myös rahallista tulosta. Se mahdollistaa itselleni monia asioita, ja haluan suunnitella tarkkaan, miten toteutan vaikkapa unelmani oman asunnon ostamisesta.
Osallistujan erikoisetu: Kauppalehti Digi 2 kuukautta veloituksetta (arvo yht. 71,80 €). Digikokeilu päättyy automaattisesti eikä sido jatkotilaukseen. Saat linkin edun lunastamiseen webinaarin jälkeen tulevassa erillisessä viestissä.
Kauppalehti Digi on talousuutisoinnin ykkönen. Hyödynnä sijoittamisvinkkejä, seuraa ajantasaisia pörssikursseja, pysy kärryillä asuntomarkkinoiden uusimmista käänteistä ja lue inspiroivia uratarinoita sekä ymmärrä paremmin työelämän ilmiöitä.
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Lue lisää Aktian ja Käärijän yhteistyöstä: Aktia ja Käärijä rohkaisevat lapsia ja nuoria ottamaan talouden haltuun
Mä uskon että noi lavajutut tarkkaan mietitään mikä näyttää hyvältä yleisön silmissä ja aiheuttaa puhetta. On siellä spontaaniuttakin paljon mutta esim. suudelmat varmasti sovitaan etukäteen. Ei välttämättä tarkkaa kohtaa mutta että molemmat osapuolet tietoisia etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitäs Joksuille kuuluu, onko sieltäpäin mitään uusia juttuja?
Tekiskö ne uuteen musaan musiikkivideota? En nyt muista lähdettä, mutta se oli insta, joko niiden, deanin, vitan tai marcin. Oli klippejä lentokentältä yms.
Vierailija kirjoitti:
Mutra yhteys on silti väärä pitemmälle toivoen. Kun ei ole collab with Bojan.