Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : I saw pictures from your gig. Your pants were kinda low...
K : Well did you like that? Did it make you feel something....
B : Voi v***u Jere I can't wait to rip them off of you....
K: Baby you know I don't wear underwear...
B : Just come here already! You drive me crazy.Miksi näitä vanhoja laitetaan uudestaan ja uudestaan? Keksikää uusia!
Jutut näyttää olevan niin lopussa, että pitää kierrättää vanhaa. Oikeesti, suurin osa ketjun kommenteista alkaa olla vanhan toistoa.
Älähän nyt manaa.. Ens viikolla riittää aiheita myös merisairaille matkustajille :D Toki Aktia tapahtuu myös.
Vähän nyt näyttää siltä, että aiheet on kortilla ja jokaiseen pikkuasiaan tartutaan kuin hukkuva oljenkorteen.
Varsinainen kuiva kausi alkaa sitten syyskuussa, kun keikkailu loppuu tai ainakin hidastuu, mutta aina voi muistella menneitä.
Pikkujoulujen jälkeen ollaan täällä kommentoimassa, että kuka pussasi ja ketä ja kenen nänniä nuoltiin.
Pikkujouluihin ois kyllä kiva päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi että K näyttää KUUMALTA Simerockin lavalla Apulannan kanssa!🔥💯 Sille sopisi niin hyvin tuo basistin paikka😚
Mutra yhteys on silti väärä pitemmälle toivoen. Kun ei ole collab with Bojan.
K ei saa tehdä nyt enää mitään kenenkään muun kuin Bn kanssa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Moneltako tää Webinaari on?
Tervetuloa mukaan oppimaan taloustaitoja yhdessä Käärijän kanssa webinaarissamme 15.8.2023 klo 18-19.30.
Käärijän ja muiden webinaariosallistujien oppaana talousasioiden maailmaan toimii Arvopaperi-lehden päätoimittaja Ninni Myllyoja. Myös kuulijat voivat esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun etukäteen ja webinaarin aikana. Kaikenikäisille suunnatussa webinaarissa käydään läpi taloudenpidon perusteita, niin tavoitteellista säästämistä kuin arjen raha-asioita.
Itse haluan saada neuvoja heiltä, jotka osaavat talousasiat minua paremmin. Olen innoissani, että saan toimia hyvänä esimerkkinä lapsille ja nuorille ja tarjota heille uusia ideoita. Samalla saan oppia itsekin miten homma toimii, Jere Käärijä Pöyhönen sanoo.
Olen tehnyt musiikkia pitkään, ja nyt kova työ alkaa tuottaa myös rahallista tulosta. Se mahdollistaa itselleni monia asioita, ja haluan suunnitella tarkkaan, miten toteutan vaikkapa unelmani oman asunnon ostamisesta.
Osallistujan erikoisetu: Kauppalehti Digi 2 kuukautta veloituksetta (arvo yht. 71,80 €). Digikokeilu päättyy automaattisesti eikä sido jatkotilaukseen. Saat linkin edun lunastamiseen webinaarin jälkeen tulevassa erillisessä viestissä.
Kauppalehti Digi on talousuutisoinnin ykkönen. Hyödynnä sijoittamisvinkkejä, seuraa ajantasaisia pörssikursseja, pysy kärryillä asuntomarkkinoiden uusimmista käänteistä ja lue inspiroivia uratarinoita sekä ymmärrä paremmin työelämän ilmiöitä.
Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin
Lue lisää Aktian ja Käärijän yhteistyöstä: Aktia ja Käärijä rohkaisevat lapsia ja nuoria ottamaan talouden haltuun
Aa, tilaan muutenkin Kauppalehteä diginä, sen vois laittaakin tauolle ja hyödyntää 2kk tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : I saw pictures from your gig. Your pants were kinda low...
K : Well did you like that? Did it make you feel something....
B : Voi v***u Jere I can't wait to rip them off of you....
K: Baby you know I don't wear underwear...
B : Just come here already! You drive me crazy.Miksi näitä vanhoja laitetaan uudestaan ja uudestaan? Keksikää uusia!
Jutut näyttää olevan niin lopussa, että pitää kierrättää vanhaa. Oikeesti, suurin osa ketjun kommenteista alkaa olla vanhan toistoa.
Älähän nyt manaa.. Ens viikolla riittää aiheita myös merisairaille matkustajille :D Toki Aktia tapahtuu myös.
Vähän nyt näyttää siltä, että aiheet on kortilla ja jokaiseen pikkuasiaan tartutaan kuin hukkuva oljenkorteen.
Varsinainen kuiva kausi alkaa sitten syyskuussa, kun keikkailu loppuu tai ainakin hidastuu, mutta aina voi muistella menneitä.
Pikkujoulujen jälkeen ollaan täällä kommentoimassa, että kuka pussasi ja ketä ja kenen nänniä nuoltiin.
Voi hyi, idarithan sinne muutenkin vain ovat menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi että K näyttää KUUMALTA Simerockin lavalla Apulannan kanssa!🔥💯 Sille sopisi niin hyvin tuo basistin paikka😚
Niille voi perustaa oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei ole edes koskaan kertonut missään olevansa parisuhteessa.
Mutta silti on. Seiska on kertonut pariinkin otteeseen.
Haha! Vitsin murjaisit!
On kyllä, yhteenmuutosta ja sen jälkeen kesäkuussa vai heinäkuun alussa oli juttua myös, että K seurustelee. Ja miksi M olisi poistanut ne kuvat instastaan, jos ei seurustele?
Laitatko linkin siihen kesä/heinäkuun juttuun, kts!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä ois täällä jokaiselle juonenkäänteelle Kn (ja Bn) elämässä oma ketju, tää koko vauvapalsta pitäis muuttaa K&Bpalstaksi. 😂 Toki trolliraukat (ja muut häiriköt) joutus sitte ylitöihin kun niiden pitäis joka ketjussa jaksaa riehua. 🤔 Hmm. Joo voishan tuossa olla ideaa.
En jaksa enää tätä palstaStasia täällä vonkumassa, mistä saa keskustella ja mistä ei. Ketjussa puhutaan fiilistelystä ja se on hyvin epämäärinen ja voi sisältää monia asioita. Täältä ketjusta voi poistua, jos paha mieli tulee. Antakaa meille muille ruokarauha ja syödä mitä haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno muuttuu täällä päivä päivältä harhaisemmaksi ja pakkomielteisemmäksi. Ootte jo vähän pelottavia. Pelkään, että teistä voi joku vielä käydä tyttiksen kimppuun.
Kukahan se tässä nyt on harhainen? Milloin viimeksi luit uutisen vastaavasta kimppuun käymisestä Suomessa? Oletko elänyt lapsuutesi väkivaltaisessa ympäristössä? Se voi vaikuttaa arvostelukykyysi.
Ja ei, en ole gf-mollaaja.No ei ihan kiinni ole käyty mutta oiskohan sekään ollut kaukana:
Ja onko suomessa edes ollut näin massiivista juttua ennen? Suurin osa on toivottovasti vielä järjissään, mutta muutamalla on mennyt yli jo ajat sitten. Oikeasti pelottaa heidän puolestaan ja takiaan.
Käärijän ig-postauksen jälkimmäinen kommentti Ritalle, olisi aivan loistava nimi uudelle biisille eli
Anna mun selittää. Lähipiiri: vinkkiä eteenpäin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei ole edes koskaan kertonut missään olevansa parisuhteessa.
Mutta silti on. Seiska on kertonut pariinkin otteeseen.
Haha! Vitsin murjaisit!
On kyllä, yhteenmuutosta ja sen jälkeen kesäkuussa vai heinäkuun alussa oli juttua myös, että K seurustelee. Ja miksi M olisi poistanut ne kuvat instastaan, jos ei seurustele?
Laitatko linkin siihen kesä/heinäkuun juttuun, kts!
https://www.seiska.fi/kotimaa/kaarijan-salattu-suhde-paljastui-kuvat-se…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä ois täällä jokaiselle juonenkäänteelle Kn (ja Bn) elämässä oma ketju, tää koko vauvapalsta pitäis muuttaa K&Bpalstaksi. 😂 Toki trolliraukat (ja muut häiriköt) joutus sitte ylitöihin kun niiden pitäis joka ketjussa jaksaa riehua. 🤔 Hmm. Joo voishan tuossa olla ideaa.
En tarkoittanut, että kaikille maininnoille tarvitaan oma ketju, vaan sille, jos joku alkaa nyt usean kommentin jatkumona hölistä, miten kuuma se on apiksien kanssa ja kehitellä jatkoatilanteita, niin sitä ei todellakaan jaksa lukea tässä ketjussa.
Luulen (ja toivon 💚) että meidän Kärtsyli on ihan kunnossa! Tuo im fine kuva on sen omaa huumoria kun kuvassa aikamoinen tekohymy päällä niin viittaa siihen liittyen sarkastisesti im fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä muuta, mutta Behm on kasvoiltaan naispuolinen Bojan.
Samanlainen luusto, nenä ja silmät. Kauniita ihmisiä molemmat.
Mulla tuli siitä Kn stoorista jossa Behm puisteli taustalla päätään ihan mieleen ku Bojan puisteli bussissa Kn taustalla päätään. Molemmilla siis täsmälleen sama eikä-reaktio Kn juttuihin ekana ja sitte lähtevät jälkeenpäin peesaamaan.
Sama. Mietinkin, että mitähän bojan ajattelee, kun se näkee sen, että huvittuuko tai huomaako samanlaisuuden :)
Ei hele. Tuo nyt on ihan tavallinen tapa suhtautua asioihin.
Minua kiinnostaa, kuinka moni täällä kirjoittaa niitä minificcejä joissa on K:n ja B:n dialogia ja loppuu yleensä niin, että B sanoo "Yes". Peukuta ylös jos olet kirjoittanut palstalle ainakin yhden sellaisen tarinan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kn stoorista jossa Behm puisteli taustalla päätään ihan mieleen ku Bojan puisteli bussissa Kn taustalla päätään. Molemmilla siis täsmälleen sama eikä-reaktio Kn juttuihin ekana ja sitte lähtevät jälkeenpäin peesaamaan.
Sama. Mietinkin, että mitähän bojan ajattelee, kun se näkee sen, että huvittuuko tai huomaako samanlaisuuden :)
Ei hele. Tuo nyt on ihan tavallinen tapa suhtautua asioihin.
No silti olen nähnyt vain Bojanin ja Behmin tuollaiset samanlaiset reaktiot Kärtsän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ovat joo mutta ei ne samannäköisiä ole yhtään. Ei se K minkään B:n ulkonäön perusteella ihmisiä lähesty.
Mä taas olen samaa mieltä sen kommentoihan kanssa, että Behmillä ja Bojanilla on hyvin samankaltaiset kasvojen piirteet. Nämä on asioita joista ei voi kiistellä, koska kaikki näkee ne eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ovat joo mutta ei ne samannäköisiä ole yhtään. Ei se K minkään B:n ulkonäön perusteella ihmisiä lähesty.
No ei kai sitä kukaan väittänytkään? 😅 K on ollu Behmin perään jo monta vuotta. 😅 Se mitään Bojania oo sillon tienny.
No kyllähän tuolla taas yritettiin siihen vihjata että K hakisi jotenkin B:n näköisiä ihmisiä. 😀 Kun ilman shippilaseja näkee otsallaankin että ne ei oo toistensa näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno muuttuu täällä päivä päivältä harhaisemmaksi ja pakkomielteisemmäksi. Ootte jo vähän pelottavia. Pelkään, että teistä voi joku vielä käydä tyttiksen kimppuun.
Tämä. 😓
Ja myös se on käyny mielessä kun ei oo enää Mikke ja vaimo ollu lapsineen vähään aikaan Kn keikoilla mukana että varmaan on sinnekin suuntaan häiriköintiä ollut. Osa (siis onneksi ei todellakaan kaikki täällä!) vaikuttaa oikeesti tosi harhaisilta ja pakkomieleisiltä. 😓
Missä olet nähnyt harhaista ja pakkomielteistä käytöstä? Twitterissä? Ja luulet, että ne samat toimivat keikoilla samoin? Hauska. Toi sun oma arvailus se tässä kaikkein harhaisinta on, et tiedä mitään syistä, miksi Mikken vaimo ei ole käynyt keikoilla nyt.
Ne ketä tarkoitin löytyy ihan tältä palstalta.
No entistä harhaisempaa sitten olettaa, ettei Mikken vaimo siksi käy keikoilla.