Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65981/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/mylowloen_/status/1689511856967139333?s=20

Tässä klipissä olevassa kappaleessa (A Sem Ti Povedal) oli hmm... mielenkiintoiset sanat. 

Katsoin sitten Belgrade beer Festin version siitä ja siis mitä, siinä lauletaan ihan eri sanoilla. 

Löysin toisen konserttitallenteen, 2021 tehdyn, jossa oli myös Joker Out Subsin käännös. Siinä sanat vastaavat enemmän muualla esillä olleita sanoja.

Olisi kiva kuulla, jos joku tietää syyn tähän!

Olethan katsonut kappaleesta tehdyn videon? Awwww.

Näköjään olin, mutta en ollut yhdistänyt sitä tähän kappaleeseen! En siis ollut "tutustuttanut" itseäni A sem ti povedaliin vielä. 

Olen vasta sisällä kappaleissa Dopamin, Vem da gres, Metulji, Carpe diem, Vse kar vem, Barve Oceana, Umazane Misli, ja Ngvot. No, Plastika ja Tokiokin aika tuttuja 👍

Suosittelen Novi valia ja demonia listan jatkoksi!

Novi val on tunnelmaltaan aivan tyrmäävä. Carpe diemin jälkeen ensimmäinen JO-kappale, johon tutustuin. Kuuntelin ensin ilman, että olisin etsinyt käännöstä, mutta kun hain sen, vei se jalat alta.

Novi val upposi syvälle omaan nuoruuteen. Rauhanmarsseihin, ydinsodan pelkoon, apattheidin vastustamiseen - ajatukseen siitä, että minun sukupolveni on se, joka pelastaa maailman. Yhdessä.

No, ei pelastettu, päinvastoin tuhottiin sekin vähä, mikä 80-luvulla vielä oli. Ja nyt uusi sukupolvi nostaa samat teemat ja elää samoja unelmia kuin me aikanaan. Niinhän toki pitääkin.

Novi val on mennyt kyllä syvälle - en pysty kuuntelemaan sitä ilman kyyneleitä.

Ja, kyllä, olen ihan ikäloppu JOn tyyppisen yhtyeen faniksi. He ovat antaneet minulle palan nuoruutta takaisin - ei vain Novi val vaan useampi muukin kappale, kuten vaikkapa Tokio.

Itsekin olen 50-vuotias, enkä ole koskaan vouhottanut noista aiheista. Ainoa, mistä olin vuodesta 1989 alkaen kiinnostunut on ollut imastonmuutoksen torjuminen. Noi käsittelemäsi aiheet ovat sellaisia, joihin pieni ihminen tai suomalainen kaduntallaaja voi tehdä hyvin vähän, jos mitään. Monilla pelkkää oman sädekehän kiillotusta, vähän paremman ihmisen esittämistä, useimmilla rahapula. Kun ei voi rahalla päteä, rauhalla voi aina.

Vierailija
65982/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kertoo mitään Sloveniasta Turussa?

Hän yleensä lörpöttelee kaikenmoista.. Saattaa käydä ilmi että oli Suomessa, jos viittaa viime viikkoon mitenkään.. pysytään kuulolla!

En kyllä aivan satasella menis luottamaan nyt vähään aikaan yhtään mihinkään, mitä lörpöttelee. 😅

mihin sitten pitäisi luottaa? palstan mammojen tunteeseen, että kävi Sloveniassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65983/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän huvittaa ajatus, että siellä on mammat kylttiensä kanssa; Oliko Kärtsy Sloveniassa kivaa? Sano yes, jos oli.

Vierailija
65984/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Miken ja K:n q&a:ta.. siinäkin voisi kuulla kaikenmoista mielenkiintoista... Toivotaan, että tekevät sen vaikka CCC:n 100M kuuntelun kunniaksi! Jos hyvin käy, 100 M tulee tänään täyteen :D Olen ylpeä K:sta.. hän tekee historiaa! K ansaitsee kaikki palkinnot, joihin ccc on laitettu ehdolle 

Vierailija
65985/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän yleensä lörpöttelee kaikenmoista.. Saattaa käydä ilmi että oli Suomessa, jos viittaa viime viikkoon mitenkään.. pysytään kuulolla!

En kyllä aivan satasella menis luottamaan nyt vähään aikaan yhtään mihinkään, mitä lörpöttelee. 😅

mihin sitten pitäisi luottaa? palstan mammojen tunteeseen, että kävi Sloveniassa?

Ei se ole tunne, vaan Tarot-kortit, heiluri ja meedio vahvistivat asian.

Vierailija
65986/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/mylowloen_/status/1689511856967139333?s=20

Tässä klipissä olevassa kappaleessa (A Sem Ti Povedal) oli hmm... mielenkiintoiset sanat. 

Katsoin sitten Belgrade beer Festin version siitä ja siis mitä, siinä lauletaan ihan eri sanoilla. 

Löysin toisen konserttitallenteen, 2021 tehdyn, jossa oli myös Joker Out Subsin käännös. Siinä sanat vastaavat enemmän muualla esillä olleita sanoja.

Olisi kiva kuulla, jos joku tietää syyn tähän!

Olethan katsonut kappaleesta tehdyn videon? Awwww.

Näköjään olin, mutta en ollut yhdistänyt sitä tähän kappaleeseen! En siis ollut "tutustuttanut" itseäni A sem ti povedaliin vielä. 

Olen vasta sisällä kappaleissa Dopamin, Vem da gres, Metulji, Carpe diem, Vse kar vem, Barve Oceana, Umazane Misli, ja Ngvot. No, Plastika ja Tokiokin aika tuttuja 👍

Suosittelen Novi valia ja demonia listan jatkoksi!

Novi val on tunnelmaltaan aivan tyrmäävä. Carpe diemin jälkeen ensimmäinen JO-kappale, johon tutustuin. Kuuntelin ensin ilman, että olisin etsinyt käännöstä, mutta kun hain sen, vei se jalat alta.

Novi val upposi syvälle omaan nuoruuteen. Rauhanmarsseihin, ydinsodan pelkoon, apattheidin vastustamiseen - ajatukseen siitä, että minun sukupolveni on se, joka pelastaa maailman. Yhdessä.

No, ei pelastettu, päinvastoin tuhottiin sekin vähä, mikä 80-luvulla vielä oli. Ja nyt uusi sukupolvi nostaa samat teemat ja elää samoja unelmia kuin me aikanaan. Niinhän toki pitääkin.

Novi val on mennyt kyllä syvälle - en pysty kuuntelemaan sitä ilman kyyneleitä.

Ja, kyllä, olen ihan ikäloppu JOn tyyppisen yhtyeen faniksi. He ovat antaneet minulle palan nuoruutta takaisin - ei vain Novi val vaan useampi muukin kappale, kuten vaikkapa Tokio.

Tämä on kyllä uskomattoman osuva lause sieltä kappaleesta:

"We were born yesterday and it's already all our fault"

Tuon voi sanoa aina, jos joku "vanha ihminen" rupeaa sössöttämään nykynuorten kuluttamisen tuhoavan maailman. 

Vierailija
65987/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa, että varmistuu ettei hän käynyt Sloveniassa :D 

Vierailija
65988/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan Miken ja K:n q&a:ta.. siinäkin voisi kuulla kaikenmoista mielenkiintoista... Toivotaan, että tekevät sen vaikka CCC:n 100M kuuntelun kunniaksi! Jos hyvin käy, 100 M tulee tänään täyteen :D Olen ylpeä K:sta.. hän tekee historiaa! K ansaitsee kaikki palkinnot, joihin ccc on laitettu ehdolle 

Tiesitkö, että on muitakin streamausalustoja kuin Spotify? Että kyllä sitä on kuunneltu jo yli 100 miljoonaa kertaa. Jos asialla nyt on mitään merkitystä mihinkään, tai tähän shippiin varsinkaan. 

Vierailija
65989/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole ikinä uskonut näihin, mutta pakko ihmetellä, mikä hinku ihmisillä on pilkata sitä, mihin joku toinen uskoo.

Vierailija
65990/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakoon minun perstuntumasta.

Vierailija
65991/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, Aito tunne/housukuvajankkaaja aloitti aamuvuoronsa!

Vierailija
65992/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän huvittaa ajatus, että siellä on mammat kylttiensä kanssa; Oliko Kärtsy Sloveniassa kivaa? Sano yes, jos oli.

Se oli kyllä paras se "Kärde, Never have I ever been to Slovenia, yes yes" 😁

Vierailija
65993/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on nyt kyllä joku muu.

t. Aito 

Vierailija
65994/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että on muitakin streamausalustoja kuin Spotify? Että kyllä sitä on kuunneltu jo yli 100 miljoonaa kertaa. Jos asialla nyt on mitään merkitystä mihinkään, tai tähän shippiin varsinkaan. 

On sillä symbolisesti merkitystä. Esim. urheilucastin ig-stooreissa jännitettiin 100M kuuntelua spotifyissa. Että kyllä sillä jotain merkitystä K:n kavereille (ja  varmaan myös K:lle) on. Silloin kun ccc:stä tuli kuunnelluin suomekielinen kappale, tämä määritys tehtiin spotifyin kuuntelukertojen perusteella. 

Vierailija
65995/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä symbolisesti merkitystä. Esim. urheilucastin ig-stooreissa jännitettiin 100M kuuntelua spotifyissa. Että kyllä sillä jotain merkitystä K:n kavereille (ja  varmaan myös K:lle) on. Silloin kun ccc:stä tuli kuunnelluin suomekielinen kappale, tämä määritys tehtiin spotifyin kuuntelukertojen perusteella. 

No ihan kuule sama.

Vierailija
65996/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aito!! Tuo kommentti oli lähinnä siksi, että en usko tarotteihin yms. hömpötyksiin, ja olisi hauska nähdä, että ne olivat väärässä :D En usko, että K oli Sloveniassa, mutta uskon että todennäköisesti hän menisi seuraavalla keikkatauolla. Olen avoin myös olemaan väärässä, mutta mielestäni ei ole nähty vielä mitään uskottavaa todistetta reissusta 

Vierailija
65997/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä on ok olettaa, että K oli siellä, mutta eihän sitä nyt niin voi suhtautua, että uskoo jo asian varmaksi. Tai silloin myöntää olevansa pöhköpää, jolta ei yleensäkään faktoja irtoa. 

Vierailija
65998/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä on ok olettaa, että K oli siellä, mutta eihän sitä nyt niin voi suhtautua, että uskoo jo asian varmaksi. Tai silloin myöntää olevansa pöhköpää, jolta ei yleensäkään faktoja irtoa. 

En usko yhdenkään tässä ketjussa uskovan tätä satavarmaksi. Kiva vaihtoehtohan se on.

Vierailija
65999/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla jo viideltä ja mietin koko ajan, mitä K ja B ovat tehneet nukkumisjärjestelyjen saralla siellä Sloveniassa.

Vierailija
66000/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/joooker_out/status/1689219313771712512?s=20

eli B tapasi Nacen jo kaksi vuotta sitten

Ketju on lukittu.