Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64681/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin just teinini kanssa bojanista ja kun vaatteista tuli puhe, aloin yhtäkkiä selittää että sillä on valkoinen kostopitsipaita. Teini tuijotti hetken hiljaa ja sanoi vaan että älä viitti purra huultasi kun ajattelet sitä. Oon vissiin aika ilmiselvä.

Jo tämän lukeminen aiheutti aika jäätävän cringe-reaktion, otan osaa teinillesi. :D

Valitettavasti kokisin tuollaisen teininä yhtenä elämäni traumaattisimmista kokemuksista. Näistä sitten avaudutaan terapeutille kymmenen vuoden päästä. :D

Lupasin kustantaa sille terapian 😄 Mutta en siis todella tajunnut purevani huulta! Oikeasti mulla on huulessa joku näppy tai mikä lie haava, ja selvästi räplään sitä, mutta tämä nyt ei varsinaisesti teiniä kiinnostanut enää tuossa vaiheessa.

Vierailija
64682/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u me ollaan sekaisin kaikki täällä 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64683/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet piukat pakarat tekee kovasti töitä, kun tohon asentoon taipuu!

https://64.media.tumblr.com/1a6aaafa6313d9358aeed8b8abffa359/24543abad5…

Eikö tämä miesten jatkuva seksualisointi ja esineellistäminen rasita jo teitä itseänne?

Mä myös ihmettelen miten tuota jaksaa. Täällä on kiva lukea uusista tapahtumista mutta nyt kun mitään ei tapahdu tuo miesten jatkuva seksualisointi ja heidän väleistään fantasiointi menee täällä aika överiksi. Niin se menee kyllä muillakin somealustoilla.

Uusista tapahtumista? Eli odotat yhteistä materiaalia Bojanista ja Käärijästä, kunhan siinä ei ole mitään seksuaalista?

En edes odota yhteistä materiaalia kun sitä just ihmettelen mikä pakko heistä on ylipäänsä saada yhteistä materiaalia. Esim. keikoista kiva kuulla. Tylsää vaan tuo heidän pakkonaittaminen ja loputon seksualisointi + Kärtsän Slovenian matkan pakottaminen.

Ensin valitettiin homopakottamisesta, sitten Kärtsää alkoi itseään homopakottaa ja nyt Slovenia-pakotetaan. :D

Jatkuvaa pakottamista ihan kaikki.

Vierailija
64684/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä miesten jatkuva seksualisointi ja esineellistäminen rasita jo teitä itseänne?

Mä myös ihmettelen miten tuota jaksaa. Täällä on kiva lukea uusista tapahtumista mutta nyt kun mitään ei tapahdu tuo miesten jatkuva seksualisointi ja heidän väleistään fantasiointi menee täällä aika överiksi. Niin se menee kyllä muillakin somealustoilla.

Uusista tapahtumista? Eli odotat yhteistä materiaalia Bojanista ja Käärijästä, kunhan siinä ei ole mitään seksuaalista?

En edes odota yhteistä materiaalia kun sitä just ihmettelen mikä pakko heistä on ylipäänsä saada yhteistä materiaalia. Esim. keikoista kiva kuulla. Tylsää vaan tuo heidän pakkonaittaminen ja loputon seksualisointi + Kärtsän Slovenian matkan pakottaminen.

Mua ei lakkaa hämmästyttämästä se, että joitakin ihmisiä ei kiinnosta tämän ketjun aihe tippaakaan, mutta silti heidän on pakko tulla tänne.🤣

On kyl kieltämättä merkillinen riippuvuussuhde. 😄

Vierailija
64685/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos jokainen meistä joutuisi vastaamaan kaikkien tapaamiemme ihmisten odotuksiin. Perhe, sukulaiset, työyhteisö jne. Ja jokaisella erilaiset odotukset. Jäis ainakin meikäläiseltä tekemättä. Olen siis oma itseni, ja minun tekemisistä johtuva reaktio on jokaisen vastapuolen omalla vastuulla, miten asioihin haluaa reagoida. Enhän minäkään voi vaatia toista ihmistä olemaan jotain minun mieleni mukaan. Se ihminen ei olisi silloin oma itsensä, vaan muiden sätkynukke. Mun mielestä Kn huumori on joskus ärsyttävää ja joskus hauskaa. Mulla ei ole odotuksia hänen suhteen ja miksi edes olisi. Hän tekee omat valintansa omien mieltymysten mukaan. Jos minä alan laatimaan odotuksia Kn suhteen ja ne eivät toteudukaan, syy ei ole Kn vaan minun pään sisäisten odotusten.

Miksi et nyt sitten ymmärrä, että meidän K:ta noista kuvista kritisoineiden reaktiot ovatkin meidän vastuullamme, vaan nillität ja yrität estää reagoimasta?

Ei mulla ole aihetta nillittää mistään. Pohdin vain sitä miten hankalaa olisi elämä jos joutuisi täyttämään vaan koko ajan toisten odotuksia omassa elämässä. Sinä saat reagoida ihan miten haluat, mutta muuttumaan et saa Kta.

Millälailla K:lla on nyt hankalaa, kun kritisoin housukuvia?

Vierailija
64686/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei lakkaa hämmästyttämästä se, että joitakin ihmisiä ei kiinnosta tämän ketjun aihe tippaakaan, mutta silti heidän on pakko tulla tänne.🤣

Valitettavasti tottumus keväältä ja kesältä mutta täältä puuttuu se hyvä huumori mitä oli aiemmin ja jutut kiertää kehää. Hyvää tietoa täältä välillä on saanut. Yritän päästä irti. Muuten kiinnostaa Bojan ja Kärtsä muttei parina.

Vierailija
64687/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämän päivän osalta pakkonaittaminen ja loputon seksualisointi ole vielä edes kunnolla päässyt alkamaankaan. Se alkaa vasta sitten, kun mun työvuoro loppuu.

Vierailija
64688/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin valitettiin homopakottamisesta, sitten Kärtsää alkoi itseään homopakottaa ja nyt Slovenia-pakotetaan. :D

Jatkuvaa pakottamista ihan kaikki.

Jatkuva pakottaminen The listalle!

Vierailija
64689/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla on kuulkaa puhelin äänettömällä ja silent modessa, kun hän pötköttää formulalakanoissa yksin kotona vetäen Salkkarit maratonia Bulbasauruksen kanssa. Pieni paussi ennen perjantain keikkaa.

Bulbasaurin! on vienyt mukanaan Sloveniaan.

Mikä pehmopokemon sopis B:lle?

Charmanderin olen nähnyt monesti yhdistettävän häneen.

https://www.google.com/imgres?h=1000&w=1000&tbnh=225&tbnw=225&osm=1&hcb…

Vierailija
64690/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kärtsä on kohdistanut homopakotusta itseensä?

Vierailija
64692/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain kaipaa, niin Jukan stoorissa kiva kuva, kun on Allun kanssa syömässä.

Täytyykö meidän tyytyä nyt kuviin, joissa Allu ja Jukka syövät yhdessä. Pitääkö nekin tarkastaa suurennuslasin kanssa, jos vaikka löytyisi vihjeitä?😂

Vierailija
64693/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan usko, että K ikinä menee mihinkään Sloveniaan. Eikä tarvitsekaan mennä. Tekee jonkun vastavierailun JO keikoilla ja siinä se.

Ihmiset, olemme harhaisia tällä palstalla.

K nollaa nuppiaan nyt jossain.

Olisi myös vaikea kuvitella hänet akkalauman kirsikkana Italiassa. Edes niin kastroitu ei K:kaan ole.

Miksei menisi ystäväänsä tapaamaan?

Vierailija
64694/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain kaipaa, niin Jukan stoorissa kiva kuva, kun on Allun kanssa syömässä.

Ei ole Italiassq, ei ole bändikavereiden kanssa syömässä. Missähän mahtaa olla 😀?

Veikkaan, että on mummolassa.

Vierailija
64695/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä puolestaloukkaantujia

Vierailija
64696/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö meidän tyytyä nyt kuviin, joissa Allu ja Jukka syövät yhdessä. Pitääkö nekin tarkastaa suurennuslasin kanssa, jos vaikka löytyisi vihjeitä?😂

Koskakohan joku alkaa shippaamaan Jukkaa ja Allua.

Vierailija
64697/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan usko, että K ikinä menee mihinkään Sloveniaan. Eikä tarvitsekaan mennä. Tekee jonkun vastavierailun JO keikoilla ja siinä se.

Ihmiset, olemme harhaisia tällä palstalla.

K nollaa nuppiaan nyt jossain.

Olisi myös vaikea kuvitella hänet akkalauman kirsikkana Italiassa. Edes niin kastroitu ei K:kaan ole.

Miksei menisi ystäväänsä tapaamaan?

Koska ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
64698/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saa Kärtsä tulla pakottamaan vaikka heti.

T. Umpihomo

Vierailija
64699/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan joku alkaa shippaamaan Jukkaa ja Allua.

Ihan kohta jos ei ala muuta materiaalia tulla.

Vierailija
64700/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua saa Kärtsä tulla pakottamaan vaikka heti.

T. Umpihomo

Niin minuakin.

t. Umpihetero

Ketju on lukittu.