Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64661/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/works/49159702/chapters/124035085

Uusi söpö K & B ficci, jos joku kaipaa uutta hyvin kirjoitettua luettavaa. :) 

Tuo on kyllä tosi ihana, kun siinä on saatu hyvin kuvattua sitä ihastusta ja kemiaa! Vaihtoehtouniversumificeissä kemia turhan usein perustuu johonkin "Onpas tuo parturi-Jere komea".

Tää oli kyllä hyvin kirjoitettu. Mulla vaan on joku ongelma näissä liian ns. hempeissä ficeissä. Jään aina kaipaamaan jotakin, mutta toisaalta olen itse suuri angstin ja h/c:n ystävä ficeissä. Tarkentaakseni, h/c on hurt/comfort, ei mitään muuta hc settiä.

Hieman draamaa on ihan Ok, mutta mä pääosin tykkään romanttisista komedioista tai rikosmysteereistä niin tv-ohjelmissa ja leffoissa kuin ficeissäkin. Jätän yleensä suurimmat angstit ja onnettomat loput lukematta. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64663/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet piukat pakarat tekee kovasti töitä, kun tohon asentoon taipuu!

https://64.media.tumblr.com/1a6aaafa6313d9358aeed8b8abffa359/24543abad5…

Eikö tämä miesten jatkuva seksualisointi ja esineellistäminen rasita jo teitä itseänne?

Mä myös ihmettelen miten tuota jaksaa. Täällä on kiva lukea uusista tapahtumista mutta nyt kun mitään ei tapahdu tuo miesten jatkuva seksualisointi ja heidän väleistään fantasiointi menee täällä aika överiksi. Niin se menee kyllä muillakin somealustoilla.

Uusista tapahtumista? Eli odotat yhteistä materiaalia Bojanista ja Käärijästä, kunhan siinä ei ole mitään seksuaalista?

Vierailija
64664/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka p erkele se on lähipiiristä kun lukee tätä palstaa? Tunnusta. Mikke postasi juuri.

Minä

T. Arvaa kuka

Vierailija
64665/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla on kuulkaa puhelin äänettömällä ja silent modessa, kun hän pötköttää formulalakanoissa yksin kotona vetäen Salkkarit maratonia Bulbasauruksen kanssa. Pieni paussi ennen perjantain keikkaa.

Bulbasaurin! on vienyt mukanaan Sloveniaan.

Mikä pehmopokemon sopis B:lle?

Vierailija
64666/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/noviivalr/status/1689239553842769920?s=20

uusi B kuva

Ihana 💕

Vierailija
64667/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka p erkele se on lähipiiristä kun lukee tätä palstaa? Tunnusta. Mikke postasi juuri.

Laivan kapteeni tietää aina kaiken.

Vierailija
64668/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striimasiko CCC jo satamiljoonaa rikki?

Vierailija
64669/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla on kuulkaa puhelin äänettömällä ja silent modessa, kun hän pötköttää formulalakanoissa yksin kotona vetäen Salkkarit maratonia Bulbasauruksen kanssa. Pieni paussi ennen perjantain keikkaa.

Bulbasaurin! on vienyt mukanaan Sloveniaan.

Mikä pehmopokemon sopis B:lle?

Charmanderin olen nähnyt monesti yhdistettävän häneen.

Vierailija
64670/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä miesten jatkuva seksualisointi ja esineellistäminen rasita jo teitä itseänne?

Mä myös ihmettelen miten tuota jaksaa. Täällä on kiva lukea uusista tapahtumista mutta nyt kun mitään ei tapahdu tuo miesten jatkuva seksualisointi ja heidän väleistään fantasiointi menee täällä aika överiksi. Niin se menee kyllä muillakin somealustoilla.

Uusista tapahtumista? Eli odotat yhteistä materiaalia Bojanista ja Käärijästä, kunhan siinä ei ole mitään seksuaalista?

En edes odota yhteistä materiaalia kun sitä just ihmettelen mikä pakko heistä on ylipäänsä saada yhteistä materiaalia. Esim. keikoista kiva kuulla. Tylsää vaan tuo heidän pakkonaittaminen ja loputon seksualisointi + Kärtsän Slovenian matkan pakottaminen.

Vierailija
64671/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/noviivalr/status/1689239553842769920?s=20

uusi B kuva

Ihana 💕

Jep. Kaunein. Mies. Ikinä. 😍🔥💕

Vierailija
64672/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Striimasiko CCC jo satamiljoonaa rikki?

Ei vielä.

Vierailija
64673/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes odota yhteistä materiaalia kun sitä just ihmettelen mikä pakko heistä on ylipäänsä saada yhteistä materiaalia. Esim. keikoista kiva kuulla. Tylsää vaan tuo heidän pakkonaittaminen ja loputon seksualisointi + Kärtsän Slovenian matkan pakottaminen.

Ensin valitettiin homopakottamisesta, sitten Kärtsää alkoi itseään homopakottaa ja nyt Slovenia-pakotetaan. :D

Vierailija
64674/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin just teinini kanssa bojanista ja kun vaatteista tuli puhe, aloin yhtäkkiä selittää että sillä on valkoinen kostopitsipaita. Teini tuijotti hetken hiljaa ja sanoi vaan että älä viitti purra huultasi kun ajattelet sitä. Oon vissiin aika ilmiselvä.

Jo tämän lukeminen aiheutti aika jäätävän cringe-reaktion, otan osaa teinillesi. :D

Vierailija
64675/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu, jossa kyseltiin kuka on bändin jäsenten lapsuuden TV-kasvoihastus oli paljastava. Bojan mainitsi jonkun lapsena nähneensä hahmon ja sanoo sen jälkeen, ettei ole sen jälkeen ajatellut asiaa ja siksi se on tuo nainen edelleen ja vaihtaa nopeasti puheenaihetta. Eli ei ole ajatellut naisia sillä silmällä lapsuutensa jälkeen? Hän oli jotenkin oudon kiusaantunut tuossa kohtaa.

Kris sitten yrittää peitellä ja mainitsee Bojanin ihastuksekseen.

Vierailija
64676/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/works/49159702/chapters/124035085

Uusi söpö K & B ficci, jos joku kaipaa uutta hyvin kirjoitettua luettavaa. :) 

Tuo on kyllä tosi ihana, kun siinä on saatu hyvin kuvattua sitä ihastusta ja kemiaa! Vaihtoehtouniversumificeissä kemia turhan usein perustuu johonkin "Onpas tuo parturi-Jere komea".

Tää oli kyllä hyvin kirjoitettu. Mulla vaan on joku ongelma näissä liian ns. hempeissä ficeissä. Jään aina kaipaamaan jotakin, mutta toisaalta olen itse suuri angstin ja h/c:n ystävä ficeissä. Tarkentaakseni, h/c on hurt/comfort, ei mitään muuta hc settiä.

Onhan tuossakin lueteltu Angst, Hurt/Comfort tägeissä, että kai siellä myöhemmin ehtii vielä tulla jotain draamaa...

Vierailija
64677/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin just teinini kanssa bojanista ja kun vaatteista tuli puhe, aloin yhtäkkiä selittää että sillä on valkoinen kostopitsipaita. Teini tuijotti hetken hiljaa ja sanoi vaan että älä viitti purra huultasi kun ajattelet sitä. Oon vissiin aika ilmiselvä.

Jo tämän lukeminen aiheutti aika jäätävän cringe-reaktion, otan osaa teinillesi. :D

Valitettavasti kokisin tuollaisen teininä yhtenä elämäni traumaattisimmista kokemuksista. Näistä sitten avaudutaan terapeutille kymmenen vuoden päästä. :D

Vierailija
64678/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo haastattelu, jossa kyseltiin kuka on bändin jäsenten lapsuuden TV-kasvoihastus oli paljastava. Bojan mainitsi jonkun lapsena nähneensä hahmon ja sanoo sen jälkeen, ettei ole sen jälkeen ajatellut asiaa ja siksi se on tuo nainen edelleen ja vaihtaa nopeasti puheenaihetta. Eli ei ole ajatellut naisia sillä silmällä lapsuutensa jälkeen? Hän oli jotenkin oudon kiusaantunut tuossa kohtaa.

Kris sitten yrittää peitellä ja mainitsee Bojanin ihastuksekseen.

Ja Jan ei peittele mitään! Paitsi yksityishenkilöä.

Vierailija
64679/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pakko naidaan kaikkea jopa Titanicin ovea Slovenian ja Serbian lipuin juhlistettuna studfarmilla yksityishenkilöä presidenttiehdokkaaksi pakottaen.

Vierailija
64680/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei lakkaa hämmästyttämästä se, että joitakin ihmisiä ei kiinnosta tämän ketjun aihe tippaakaan, mutta silti heidän on pakko tulla tänne.🤣

Ketju on lukittu.