Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63141/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ennenaikaista ilmoittaa Väestöliittoon, että ketjussa on ratkaistu tahattoman sinkkuuden ja syntyvyyden laskun ongelmat Suomessa? Sellaista romua ei markkinoilla olekaan, joka ei täällä menisi kuin kuumille kiville. Jopa perseenhajuisesta sohvasta taistellaan verissä päin.

Vierailija
63142/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko perseen hajuinen sohvakin varattu?

Täällä varataan kaikki mikä irti lähtee. Ja vaikkei lähtiskään. Horny jail tulee vielä ratkeamaan liitoksistaan (onko sekin muuten jo varattu?).

Horny jailin kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme! Tai miksei jo häätkin, niin ei tule turhia siirtymätaipaleita ja kalliita bussikuljetuksia hääbudjettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63143/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä yksin lauleskelen, Im too sexy for vauva palsta. T: leveät leukaperät omaava lentäjä-kirurgi

Minä voisin liittyä joukkoon ja telakoitua vähän muuhunkin .

T. Tiukka pakarainen, six packin omaava 195cm bodybuilder- astronautti gay

Vierailija
63144/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoksistaan hajoava horny jail. Mainittu.

Just saying.

Vierailija
63145/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko perseen hajuinen sohvakin varattu?

Täällä varataan kaikki mikä irti lähtee. Ja vaikkei lähtiskään. Horny jail tulee vielä ratkeamaan liitoksistaan (onko sekin muuten jo varattu?).

Horny jailin kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme! Tai miksei jo häätkin, niin ei tule turhia siirtymätaipaleita ja kalliita bussikuljetuksia hääbudjettiin.

No siis justiinsa olin tulossa sanomaan että kai sieltä Suomenlinnassa joku soppi ole tuolle Horny jailille varattu. Tai no saarellahan se on niin ei kai niiden tarvi ku kuskata veneellä vangit paikalle niin ei sieltä nyt kukaan varmaan yritä uida pois. Kun on siis muuta ohjelmaa niin ei jouda.

Vierailija
63146/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää miettimään, kun polvenkorkuisen natiaisen lempibiisi on kuulemma Välikuolema. Tai kun Kotkan Meripäivillä kirkkaat lapsiäänet laulavat kuorossa "Pidän kaksin käsin juomista kiinni, niinku".

Mitä miettimistä tuossa on? Itse en lapsuudessani 80-luvulla kuunnellut ns. lastenmusiikkia ollenkaan, vaan kuuntelin ajan hittejä, joita näki esim. Hittimittarista. Lempibiisi oli Yön Joutsenlaulu... Lauloin 5-vuotiaana mukana "Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu, saa toiset uskomaan kai jumalaan, toiset saatanaan tai mihin vaan... taas hetken lähempänä kuolemaa, ei lopu tuska milloinkaan...jne". Tuo nyt tuli vaan ekana mieleen,  aikakaudelta löytyisi varmaan paljonkin sanoituksia, jotka lasten suusta ois vähän kyseenalaisia.

Lapset suhtautuu tällaisiin sanoituksiin paljon kevyemmin kuin aikuiset, ei ne ajattele niitä sanoja niin tosissaan, eikä kaikkea tietenkään ymmärräkään. Mutta ei kyllä tarvi olla huolissaan siitä, että lapset kuuntelee Käärijää, kun lapset kyllä kuulee paljon pahempia asioita ympärillään ja törmää netissäkin kaikenlaiseen yhä nuorempina.

Jep. Mun lempibiisi oli se "Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet" ja sitä hoilotin 6-vuotiaasta 10-vuotiaaksi, kunnes mummi vihjaisi, ettei ole sopiva lapselle. Vanhemmat vaan nauroivat. Ja kyllä, vasta aikuisena tajusin, ettei siinä lauletakaan purjelaivasta. Ihmettelin kyllä vähän, miten se laiva rantautuu baaritiskille mutta ei häirinnyt sekään fanittamista.

Eikä sukkula Venukseen kerro avaruusmatkailusta. Sitäkin on tullut lapsena laulettua.

Vierailija
63147/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lause kuulostaa ihan The Lista-kamalta:

Horny jailin kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme!

Katsotaan päätyykö sinne😂😅

Vierailija
63148/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lause kuulostaa ihan The Lista-kamalta:

Horny jailin kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme!

Katsotaan päätyykö sinne😂😅

Eiköhän se päädy 😉

T. Listan pitäjä

Vierailija
63149/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös täällä ollut joku, joka oli tehnyt koko K n crewlle korut? Ehkä hän voisi tehdä kaikille hääpareille myös, että ei kukaan mene sekaisin, että kuka kuuluu kenellekin.

Joku nimeltä mainitsematon tarvitsee sitten useamman korun. Kuten myös ne, jotka tunnustivat varanneensa useamman aviomiehen. Toinen päissään kolme ja yksi vaan myönsi ottaneensa kaksi.

Vierailija
63150/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaksin käsin munista kiinni B

https://twitter.com/katwhatever_/status/1688239746525409282?t=_8AdU7uJO…

Miksi Bojan on niin syötävän suloinen kaikissa kuvissa? Voisin käyttää kaikki päiväni vain Bojanin kuvien katseluun. Ja videoiden myös. Kuten olen tehnytkin tässä jo aika pitkään... 

Ei kuulosta ihan terveeltä, etenkin kun tietää, että kohde on saavuttamaton. Mitä jos ihan oikean ja elävän poikaystävän hommaisit näin alkuun.

Tää oli hauska kommentti! Miksi ihmiset kuluttaa viihdettä, miksi katsotaan tv-sarjoja ja elokuvia, miksi roikutaan keskustelupalstoilla jne, kun voisi kaiken tämän sijaan hankkia elämäänsä ihan oikean ja elävän poikaystävän!!

Vierailija
63151/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, mä tuun sit kans. Tässä ois tämmönen upporikas, 190cm miesmalli, jolla aivokirurgin koulutus. Omaan erinomaisen huumorintajun, mutta rakastan keskustella myös syvällisesti.

Haasteena mainittakoon keskivertoa isompi penis ja kyltymätön se ksivietti.

T. "Uppis"

PS: Osaan sanoa 10 kielellä kiitos ja käyttää kieltäni muutenkin monipuolisesti.

Vierailija
63152/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä meno siirtynyt denssistä enemmän senssin puolelle. :P

Vierailija
63153/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää miettimään, kun polvenkorkuisen natiaisen lempibiisi on kuulemma Välikuolema. Tai kun Kotkan Meripäivillä kirkkaat lapsiäänet laulavat kuorossa "Pidän kaksin käsin juomista kiinni, niinku".

Mitä miettimistä tuossa on? Itse en lapsuudessani 80-luvulla kuunnellut ns. lastenmusiikkia ollenkaan, vaan kuuntelin ajan hittejä, joita näki esim. Hittimittarista. Lempibiisi oli Yön Joutsenlaulu... Lauloin 5-vuotiaana mukana "Nuo hetket syntymästä kuolemaan, kun silmäluomiin heijastuu, saa toiset uskomaan kai jumalaan, toiset saatanaan tai mihin vaan... taas hetken lähempänä kuolemaa, ei lopu tuska milloinkaan...jne". Tuo nyt tuli vaan ekana mieleen,  aikakaudelta löytyisi varmaan paljonkin sanoituksia, jotka lasten suusta ois vähän kyseenalaisia.

Lapset suhtautuu tällaisiin sanoituksiin paljon kevyemmin kuin aikuiset, ei ne ajattele niitä sanoja niin tosissaan, eikä kaikkea tietenkään ymmärräkään. Mutta ei kyllä tarvi olla huolissaan siitä, että lapset kuuntelee Käärijää, kun lapset kyllä kuulee paljon pahempia asioita ympärillään ja törmää netissäkin kaikenlaiseen yhä nuorempina.

Jep. Mun lempibiisi oli se "Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet" ja sitä hoilotin 6-vuotiaasta 10-vuotiaaksi, kunnes mummi vihjaisi, ettei ole sopiva lapselle. Vanhemmat vaan nauroivat. Ja kyllä, vasta aikuisena tajusin, ettei siinä lauletakaan purjelaivasta. Ihmettelin kyllä vähän, miten se laiva rantautuu baaritiskille mutta ei häirinnyt sekään fanittamista.

Eikä sukkula Venukseen kerro avaruusmatkailusta. Sitäkin on tullut lapsena laulettua.

Joo siis kaikki Kikan biisit! Niitähän lapsena lauleskeltiin menemään, ja siitäkin selvittiin ilman isompia vaurioita. Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua...

Vierailija
63154/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kaksin käsin munista kiinni B

https://twitter.com/katwhatever_/status/1688239746525409282?t=_8AdU7uJO…

Miksi Bojan on niin syötävän suloinen kaikissa kuvissa? Voisin käyttää kaikki päiväni vain Bojanin kuvien katseluun. Ja videoiden myös. Kuten olen tehnytkin tässä jo aika pitkään... 

Ei kuulosta ihan terveeltä, etenkin kun tietää, että kohde on saavuttamaton. Mitä jos ihan oikean ja elävän poikaystävän hommaisit näin alkuun.

Tää oli hauska kommentti! Miksi ihmiset kuluttaa viihdettä, miksi katsotaan tv-sarjoja ja elokuvia, miksi roikutaan keskustelupalstoilla jne, kun voisi kaiken tämän sijaan hankkia elämäänsä ihan oikean ja elävän poikaystävän!!

Ei kiinnosta kuin Titanicin ovi ja perseen hajuinen sohva.

Vierailija
63155/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIAO. Vengo da Roma. Ti ho visto dire che il nostro amato K. si trova in un aeroporto della mia città. Ma a Roma ci sono 2 aeroporti: Ciampino e Fiumicino.

Vierailija
63156/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt löytänyt sitä listaa mutta joko joku varasi ne eurolavat?

Vierailija
63157/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K itse vastusti Italiaan menoa kovin sanakääntein täällä pari päivää sitten.

Vierailija
63158/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ok, mä tuun sit kans. Tässä ois tämmönen upporikas, 190cm miesmalli, jolla aivokirurgin koulutus. Omaan erinomaisen huumorintajun, mutta rakastan keskustella myös syvällisesti.

T. "Uppis"

PS: Osaan sanoa 10 kielellä kiitos ja käyttää kieltäni muutenkin monipuolisesti.

Mulla on selvästi liikaa kilpailijoita täällä. T: lihaa syövä raavas hetero

Vierailija
63159/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. "Uppis"

Kiinnostaako telakointi?

T. Bodybuilder-astronautti

Vierailija
63160/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

CIAO. Vengo da Roma. Ti ho visto dire che il nostro amato K. si trova in un aeroporto della mia città. Ma a Roma ci sono 2 aeroporti: Ciampino e Fiumicino.

That's what I was thinking too...

Ketju on lukittu.