Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share
Ihana N tsemppaa B <3
Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰
Samoin! Päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ihana Ship Captain Nace! 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!
Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅
Tää oli loistava.
Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅
Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀
Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.
Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.
Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍
Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?
Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.
Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.
Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.
Niinpä. Näin se minullakin oli. Ja löysin itseni jo sieltä eturivistäkin. Ja oli muuten hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).
Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.Todellakin uskon, että tämä kaikki sekoilu somen kanssa, B:n paniikkikohtaus ym johtuvat G:n lähdöstä. Koko tapaus G suututtaa edelleen niin paljon, uskon että kyseessä ollut kulttuuriset ja sukupolvien väliset erot viestinnässä (eli juurikin että käyttänyt "vääriä" sanoja yms). Ymmärrän että kohun katkaisemiseksi joutuivat tämän ratkaisun tekemään, mutta silti sylettää että tässä annettiin pienelle mutta äänekkäälle joukkiolle periksi. Seurauksista päästään nyt kaikki sitten nauttimaan 🤬
En usko, että G tapaus on yksistään syynä B:n paniikkikohtaukseen ym. voinnin huononemiseen, onhan hän puhunut stressistä ja kilpailujen aiheuttamasta rasituksesta mielenterveydelle jo Euroviisujen aikaan. Mutta toki se on voinut olla se viimeinen kuormittava tekijä, jotka katkaisi kamelin selän.
Ajankohta on niin selvä, että kyllä se on ollut viimeinen tikki. Päivä ennen tiputukseen joutumista olivat koko porukalla G n kanssa leffassa ja uimassa, ja siitä kyllä välittyi lähinnä hyvää oloa kaikilta. Samana iltana B jakoi myös sen kielistoorin instassa. Seuraavana päivänä, kun ajojahti kiihtyi, olikin sitten aika eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi surullinen, jos JO joutuu perumaan enemmän keikkoja, esim. Suomen. Mutta terveys on tärkein.
Se, mikä nyt puhuu sen puolesta, ettei kuitenkaan ihan kaikkia tarvitse lähteä perumaan, on että JO julkaisee edelleen jatkuvasti uusia keikkapäivämääriä (viimeisin ihan 2 päivää sitten, vai oliko jopa eilen?). Luulisi, etteivät ainakaan juuri nyt lisäisi, jos olisi epävarmaa milloin ovat taas esiintymiskunnossa ja arvelisivat, että voi mennä pidempikin aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).
Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.En pitäisi minäkään Suomen keikkoja ihan varmana. Niillä on siinä Nordic tourilla 6 keikkaa 5 päivässä, välissä paljon matkustamista ja koko reissu vaatii paljon jaksamista sekä tarkat suunnitelmat ja järjestelyt. Kuinkahan on pelkästään järjestelyjen laita, jos G on poissa kuvioista ja bändin oma vointi ja toiminta noin sekaisin? Puhumattakaan siitä, miten kukaan voi vetää tuollaisen viikon läpi jos on yhtään ongelmia henkisen jaksamisen kanssa.
Gregorin ammattitaitoa on todella vaikea korvata. Tai jos korvaava löytyisikin, niin kustannukset on jäätävät ja ulkomailla tarvitsee tietämystä siellä toimimiseen. Harmittaa niin paljon bändin puolesta! Onneksi alamäen jälkeen tulee aina ylämäki ja haluan uskoa, että kaikki kääntyy vielä hyväksi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi surullinen, jos JO joutuu perumaan enemmän keikkoja, esim. Suomen. Mutta terveys on tärkein.
Se, mikä nyt puhuu sen puolesta, ettei kuitenkaan ihan kaikkia tarvitse lähteä perumaan, on että JO julkaisee edelleen jatkuvasti uusia keikkapäivämääriä (viimeisin ihan 2 päivää sitten, vai oliko jopa eilen?). Luulisi, etteivät ainakaan juuri nyt lisäisi, jos olisi epävarmaa milloin ovat taas esiintymiskunnossa ja arvelisivat, että voi mennä pidempikin aika.
Tää on sen verta uusi ja yllätyksellinen tilanne heille, etteivät tietenkään voi laittaa kaikkea seis samalla sekunilla. Tuskin hekään tietävät, mitä tapahtuu.
Näemmä Twitterissä liikkunut joku kommentti Sarajevon keikan mahdollisesta perumisesta jo 25.7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share
Ihana N tsemppaa B <3
Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰
Kunhan pidät mielessä sen, että hän on mun tuleva aviomies.😜
Aivan ihana. Tämä porukka Thaimaassa olisi täydellinen.
https://www.instagram.com/p/CvjWDOjIAOo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Se Käärijän stoorissa ollut pitkän nahkatakin kanssa poseeraus....uuuuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruvat Slovenian keikkoja eli haluavat keskittyä ulkomaiden keikkoihin🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sen verta uusi ja yllätyksellinen tilanne heille, etteivät tietenkään voi laittaa kaikkea seis samalla sekunilla. Tuskin hekään tietävät, mitä tapahtuu.
Voihan olla, että nyt "saikkua" on tietyksi ajaksi ja sen jälkeen on aina arvioitava tilanne uudestaan. Jos ei olla vielä esiintymiskunnossa, niin sairasloma jatkuu. Vaikea heidänkin on tietää etukäteen, meneekö toipumiseen pari viikkoa vai pari kuukautta, vai riittääkö sekään.
Vierailija kirjoitti:
Näemmä Twitterissä liikkunut joku kommentti Sarajevon keikan mahdollisesta perumisesta jo 25.7.
Ihmeellistä ettei missään oo selkeää tietoa. Mä löysin vain sen Meron tuoreet tviitit ja fb päivityksen asiasta. Keikkapaikka tai bändi ei näytä ilmoitelleen mitään.
Tää ois varmaan ollut gregorin hommia ja jää nyt tekemättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.En pitäisi minäkään Suomen keikkoja ihan varmana. Niillä on siinä Nordic tourilla 6 keikkaa 5 päivässä, välissä paljon matkustamista ja koko reissu vaatii paljon jaksamista sekä tarkat suunnitelmat ja järjestelyt. Kuinkahan on pelkästään järjestelyjen laita, jos G on poissa kuvioista ja bändin oma vointi ja toiminta noin sekaisin? Puhumattakaan siitä, miten kukaan voi vetää tuollaisen viikon läpi jos on yhtään ongelmia henkisen jaksamisen kanssa.
Mun sydän muljahti juuri tämän asian takia, kun luin, että G on poissa kuvioista. Vaikka poikien terveys olisi kunnossa, niin monen videon perusteella sanoisin, että se on ollut juuri G, joka on pitänyt lankoja kasassa. Mies on kuitenkin jäätävän kova ammattilainen. (Enkä ota kommentillani kantaa näihin syytöksiin, koska niistä huolimatta G hoiti työnsä kuitenkin hyvin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä ettei missään oo selkeää tietoa. Mä löysin vain sen Meron tuoreet tviitit ja fb päivityksen asiasta. Keikkapaikka tai bändi ei näytä ilmoitelleen mitään.
Tää ois varmaan ollut gregorin hommia ja jää nyt tekemättä
Tämä oli nimenomaan hänen hommiaan, ainakin viime vuoden Q&A:ssa tuli selväksi. Harmi, kun sitä ei ole tallennettu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen B Lontoossa.
https://www.instagram.com/p/Cvjp3seooZV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Se tässä riipaiseekin, kun B oli niin onnellinen vielä UK kiertueen lopussa, ja mikä onkaan tilanne nyt.
Mistä syystä et vielä ole käynyt K:n keikalla?
En usko, että G tapaus on yksistään syynä B:n paniikkikohtaukseen ym. voinnin huononemiseen, onhan hän puhunut stressistä ja kilpailujen aiheuttamasta rasituksesta mielenterveydelle jo Euroviisujen aikaan. Mutta toki se on voinut olla se viimeinen kuormittava tekijä, jotka katkaisi kamelin selän.